Wat zie je precies onder de auto?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, ik zie dat naast de hond dus, iets onder de auto, iets in t raam en dr hangt een muis ofzo in de boom
Ja godver, een zwarte vlek met een rode ogen en een bek vol tandenquote:
Juist.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja godver, een zwarte vlek met een rode ogen en een bek vol tanden
Denk dat er niks is maar dat ze je er uren naar willen laten staren zonder resultaat.quote:
Het is toch echt een bek met rode ogen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:32 schreef Triforce_Courage het volgende:
Zelfs als ik hem inzoom in Photosjop zie ik niks anders dat een zootje rode pixels bij elkaar.
TRexquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:43 schreef Lakitu het volgende:
Beide plaatjes zijn duidelijk nu, dus hier komen 3 inkoppertjes:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
3.:
[ afbeelding ]
T-Rex en het hoofd zijn goed. Ik zie echter geen piemel.quote:
Kijk eens in de spiegel linksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
T-Rex en het hoofd zijn goed. Ik zie echter geen piemel.
In de spiegel?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
T-Rex en het hoofd zijn goed. Ik zie echter geen piemel.
Deze weet ik ook niet te vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef Triforce_Courage het volgende:
Die waren makkelijk inderdaad, volgende vind ik lastig (behalve dat het een lekker wijf is dan:
[ afbeelding ]
quote:
Ik dacht dat het een slipje was. En dat het een vrouwelijk figuur was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In de spiegel?
De nieuwe zie ik nog niet
Ik zie een paard, geen hondquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze weet ik ook niet te vinden.Ik dacht eerst dat het ging om de kat/hond in de kast. Maar dat klopt aangezien "when you see it..you'll get no sleep" een aanwijzing moet zijn (volgens mij dan).
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het een slipje was. En dat het een vrouwelijk figuur was.
van die nieuwe met die chick ? is volgens mij een reflectie van een open deur, geen schaduwquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Priceless
Edit, ik vind die schaduw? over de kast raar, op t hout.
ik kan er niks van maken... alleen een lekkerding in een lekkere houding.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, ik ga er nog eens goed voor zitten.
misschien is de mindfuck dat je gewoon de hele nacht naar de mindfuck zit te zoeken terwijl die er niet is. dan heb je geen slaap iig... beetje klote geintje als dat zo is maarja....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef Queen_Bee het volgende:
"Youll get no sleep" zit er weer een enge neger verstopt ofzo? Die beeldjes halen het niet bij you will get no sleep
Misschien omdat je de hele nacht ligt te fappen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef Queen_Bee het volgende:
"Youll get no sleep" zit er weer een enge neger verstopt ofzo? Die beeldjes halen het niet bij you will get no sleep
dan ben je wel triestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef Spittie het volgende:
[..]
Misschien omdat je de hele nacht ligt te fappen?
Dat verhaal gaat wel de ronde op het net, maar is niet zeker. Het komt wel overeen met de "hint" eronderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef pt0x het volgende:
[..]
misschien is de mindfuck dat je gewoon de hele nacht naar de mindfuck zit te zoeken terwijl die er niet is. dan heb je geen slaap iig... beetje klote geintje als dat zo is maarja....
Say what? Ik of jullie mannen die niet verder kijken dan die tettenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef Spittie het volgende:
[..]
Misschien omdat je de hele nacht ligt te fappen?
Jailbaitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:33 schreef RSie het volgende:
getverredemme, iedereen loopt zich hier op te geilen aan een 13 jarige met een paraplu up her alley!
Die negers zijn niet zo eng.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee man, die met die rode cirkel en dan die neger links, die is pas engquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die negers zijn niet zo eng.Deze is pas eng.
niks fappende, we zijn gewoon doorzettersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:39 schreef pt0x het volgende:
nieuwe!de fappende kinders kijken verlopig nog wel ff naar die laatste pic en lossen hem dan misschien wel op
Ik zoek me nog steeds rot in dat plaatje aangezien er geen nieuwe isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef Spittie het volgende:
Weet de poster niet wat het antwoord is dan?
In dat geval, nieuwe regel: post alleen mindfucks waarvan je het antwoord weet!
Nee weet het antwoord helaas niet, had gehoopt dat jullie hem konden vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef Spittie het volgende:
Weet de poster niet wat het antwoord is dan?
In dat geval, nieuwe regel: post alleen mindfucks waarvan je het antwoord weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |