abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58715275
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.

Niet opgelet tijdens biologie?
Jawel, maar zo reductionistisch kijk ik niet naar de 'waarde' van een levend wezen.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_58715601
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.

Niet opgelet tijdens biologie?
Biologie gaat niet over waarde oordelen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58715861
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:54 schreef refused. het volgende:

[..]

Jawel, maar zo reductionistisch kijk ik niet naar de 'waarde' van een levend wezen.
Gek is dat, je gebruikt hele moeilijke woorden waardoor het lijkt dat je heel intelligent bent, maar als je dit dan weer leest
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef refused. het volgende:

[..]

Celstraf zonder meer, een strafblad zou ik meer moeite mee hebben maar op het moment zelf zou het niet zo'n remmende factor zijn dat ik mezelf in zou kunnen houden.
Ga je dan ook iedere zaterdagmorgen alle waters langs om vissers in elkaar te timmeren? Of sta je op maandagmorgen om 5.00 uur bij het slachthuis de slagers in elkaar te trimmen?
Het gaat hier om een kat, die hoef je niet te trappen, maar je hoeft iemand ook niet het ziekenhuis in te werken als de kat even een tikkie krijgt als ie weer eens voor je poten loopt. Dat doen katten nou eenmaal en dan duwt zelfs de grootste kattenliefhebber de kat wel een wat harder weg.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:27:27 #204
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_58716032
De klojo die mijn hond een trap verkoopt, pak ik bij zijn enkels en scheur ik in tweeën.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58716095
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:27 schreef Verbal het volgende:

De klojo die mijn hond een trap verkoopt, pak ik bij zijn enkels en scheur ik in tweeën.
Maar jij was toch zo'n heel klein iel mannetje met een héél groot toetsenbord ?
pi_58716110
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ga je dan ook iedere zaterdagmorgen alle waters langs om vissers in elkaar te timmeren? Of sta je op maandagmorgen om 5.00 uur bij het slachthuis de slagers in elkaar te trimmen?
Het gaat hier om een kat, die hoef je niet te trappen, maar je hoeft iemand ook niet het ziekenhuis in te werken als de kat even een tikkie krijgt als ie weer eens voor je poten loopt. Dat doen katten nou eenmaal en dan duwt zelfs de grootste kattenliefhebber de kat wel een wat harder weg.
Nee en nee. Ik beweer ook nergens dat ik consequent ben op het gebied van dierenleed, ik eet vlees en ik draag leer. Het gaat hier om mijn kat, de 'waarde' van zo'n beest baseer ik niet slechts op fysiologische aspecten maar je gaat je hechten aan een huisdier, er komen emoties bij kijken, vandaar mijn woordkeuze en vandaar ook de reactie die het mishandelen van mijn huisdier uit zal lokken.

Een reactie die overigens niet zal plaatsvinden als de man zijn werk wilt uitvoeren en mijn huisdier even aan de kant duwt maar dat is niet de situatie die de TS beschrijft. Jij en ik waren er niet bij dus de enige informatie die we hebben over de vermeende mishandeling staat in de OP... buiten dat alles om heb ik liever dat zo'n man even vraagt of ik maatregelen wil nemen zodat hij z'n werk fatsoenlijk kan uitvoeren. (ikzelf zou daar al voor gekozen hebben want ik weet hoe nieuwgierig katten kunnen zijn)

Als iemand dat niet doet en besluit mijn kat een 'tikkie' te geven dan bepaal ik wanneer dat te ver gaat en welke maatregelen ik daar op zal nemen.... Als de situatie gelijk is aan die uit de OP dan zou ik er ook voor gekozen hebben om die vent een paar flinke tikken te verkopen.

We do not rock, we kill!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:32:05 #207
136 V.
pi_58716113
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:30 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar jij was toch zo'n heel klein iel mannetje met een héél groot toetsenbord ?
Ja. En toen werd je wakker en had je in je broek gepoept

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58716151
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:32 schreef Verbal het volgende:

Ja. En toen werd je wakker en had je in je broek gepoept
Oh, je hebt maar een klein toetsenbord?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:35:16 #209
136 V.
pi_58716178
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oh, je hebt maar een klein toetsenbord?
Ja, best wel

En als jij langer bent dan 1.90 mag je mij een heel klein iel mannetje noemen

V.

[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 16-05-2008 22:41:54 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58716255
Pek, hulde voor hoe je hier mee omgaat.
Niet alleen heb je het voor poes opgenomen, weliswaar iets te enthousiast, maar je wil er ook nog de verantwoordelijkheid voor nemen. Siert de mens zullen we maar zeggen.

En iemand zei dat je je best een bult kunt schrikken als er ineens iets lang je been schuurt en je als een reflex schopt oid. Kan ik in meegaan, maar als ik zoiets zou doe zou ik spontaan in janken uitbarsten en proberen het katje gerust te stellen (waardoor het beestje alleen maar meer overstuur zou raken natuurlijk, maar das een ander verhaal) om nog maar te zwijgen over de eigenaar. Ik zou me zo schuldig voelen en dat door de schrik ook meteen laten merken. Dan zal de katteneigenaar waarschijnlijk ook echt wel anders reageren dan me boven op mn bek te rammelen...
Dit was gewoon een dikke hork en heeft de stomp op zn neus verdiend... Al zal dat wettelijk ws wel anders zitten...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_58716378
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:35 schreef Verbal het volgende:

Ja, best wel

En als jij langer bent dan 1.90 mag je mij een heel klein iel mannetje noemen
Oh, zo kom je over iig .

Ik hoop dat iemand je hond eens schopt. Kijken wat je doet... .
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:45:12 #212
136 V.
pi_58716425
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oh, zo kom je over iig .
Size is in the eye of the beholder...
quote:
Ik hoop dat iemand je hond eens schopt.
Ik niet.
quote:
Kijken wat je doet... .
Dat heb ik hierboven kort doch krachtig beschreven.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58716556
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:45 schreef Verbal het volgende:

Dat heb ik hierboven kort doch krachtig beschreven.
Internet-grootspraak .
pi_58716600
Jongens, jongens...

We do not rock, we kill!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:56:00 #215
136 V.
pi_58716710
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Internet-grootspraak .
Nope. Ik ben anti-geweld, maar mensen die aan mijn hond komen kunnen hun ledematen per post terugkrijgen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58716743
Dan zou ik toch eens een psychiater opzoeken als ik jou was.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:58:52 #217
136 V.
pi_58716802
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
Probeer je me op de kast te krijgen of zo

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58716817
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
Er zijn 2 groepen die een verwrongen psyche lijken te hebben, dierenliefhebbers en mensen met kinderen.
pi_58716844
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:58 schreef Verbal het volgende:

[..]

Probeer je me op de kast te krijgen of zo

V.
Eruit denk ik.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:00:41 #220
136 V.
pi_58716857
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Er zijn 2 groepen die een verwrongen psyche lijken te hebben, dierenliefhebbers en mensen met kinderen.
...sprak de empatisch uitgedaagde van FOK!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:01:19 #221
136 V.
pi_58716878
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:00 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Eruit denk ik.
Ow. Okee.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:02:16 #222
136 V.
pi_58716898
Magoed, ik ga slapen. Welterusten, kinderen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 mei 2008 @ 23:02:52 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58716910
quote:
En als je allebei bent
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58716951
Dan heb je helemaal al het relativeringsvermogen verloren.
pi_58716985
quote:

[..]

Vreemd he? Dat mensen zich hechten aan huisdieren en/of kinderen en er alles aan willen doen om te voorkomen ze blootgesteld worden aan onnodig fysiek geweld? Mensen die er een ander moraal op na houden dan jijzelf beschuldigen van een 'verwrongen psyche' vind ik persoonlijk veel zorgelijker.

We do not rock, we kill!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 mei 2008 @ 23:05:57 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58716987
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
Dan heb je helemaal al het relativeringsvermogen verloren.
Er is geen hoop meer voor mij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58717864
Dat ik het niet eens zou zijn met Gelly is voorspelbaar, maar dat ik het wél eens zou zijn met Verbal had ik nooit verwacht...
pi_58718944
quote:

[..]

Eens, volledig en komt ook op mijn jaarlijkse scrapboekkalender te staan, waarvoor dank.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:38:59 #229
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_58719126
ik vind het prima als die dierenfreaken lompe boeren van de trap gooien dan wel hun ledematen per post verzenden, als dat betekent dat er weer wat minder kattenknuffelaars los lopen (celstraf wegens zware mishandeling en poging tot doodslag).

Dat je het niet leuk vindt als iemand jou huisdier pijn doet, oke, maar iemand dood willen maken? Dan ben je zelf ziek in je hoofd.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zaterdag 17 mei 2008 @ 08:26:01 #230
165237 Leef
Sunny side up!
pi_58721808
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ontopic: als de man werkelijk een aanklacht tegen jou heeft ingediend, kan je binnenkort een brief in je bus verwachten met de opdracht je te melden op het politiebureau.
Dat is dan altijd nog een verzoek, geen opdracht. Als ze je willen dwingen om op het bureau te komen, komen ze om 7 uur 's ochtends met een paar gorilla's aan de deur om je te arresteren.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 08:27:36 #231
165237 Leef
Sunny side up!
pi_58721814
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef speknek het volgende:
Niet iedereen heeft katten.
Als die gast schoorsteenveger is komt ie vast wel eens vaker in huizen waar een kat is.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 08:58:57 #232
52513 whosvegas
The Trickster
pi_58721947
quote:
Ik heb de vent toen een paar klappen verkocht en
Wat een sukkel, handjes thuishouden
En dan hier een beetje komen janken omdat je gestraft wordt
Are you nuts??
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:49:57 #233
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58722237
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En als je allebei bent
Dan ben je niet meer te redden natuurlijk.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:16:27 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_58722412
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:40 schreef refused. het volgende:
Oh een kat is voor mij per definitie niet minder dan een mens hoor, zeker niet als ik het over mijn eigen katten heb.
Oh, in dat geval, als jij plotseling op me springt of tegen me aan gaat rijden schop ik je ook vriendelijk doch dringend opzij. Dus dan was de schoorsteenveger volkomen gerechtigd in zijn handelen. Of zijn nu katten ineens wel weer anders dan mensen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:22:29 #235
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58722474
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef refused. het volgende:

[..]

Vreemd he? Dat mensen zich hechten aan huisdieren en/of kinderen en er alles aan willen doen om te voorkomen ze blootgesteld worden aan onnodig fysiek geweld? Mensen die er een ander moraal op na houden dan jijzelf beschuldigen van een 'verwrongen psyche' vind ik persoonlijk veel zorgelijker.
En hoe doe je dat? Door een ander in elkaar te rossen?
Verwrongen psyche dan dus
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58722733
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef Dirkh het volgende:
maar je hoeft iemand ook niet het ziekenhuis in te werken als de kat even een tikkie krijgt als ie weer eens voor je poten loopt. Dat doen katten nou eenmaal en dan duwt zelfs de grootste kattenliefhebber de kat wel een wat harder weg.
Beetje sneu om de geschetste toedracht te verzachten om je eigen punt te maken.

De kat kreeg een trap. Als iemand mijn kat een trap geeft dan ontstaan er ook acute problemen ja.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_58722814
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

En hoe doe je dat? Door een ander in elkaar te rossen?
Verwrongen psyche dan dus
Is doodnormaal, dat als jij als "grote" een andere "grote" (volwassene) een "kleintje" (kat/kind) ziet schoppen (=in elkaar rossen), dat je dan ingrijpt.

Beetje raar om de redder te verwijten dat ie geweld gebruikt, als de eerste grote geweld toepast op de kleine. Geweld gebruiken tegen een wezen dat minder sterk is dan jou is laf.

Als twee volwassenen vechten, probeer ik ze met woorden tot inkeer te brengen.

Als een volwassene vecht met een kat of een kind, dan schoppen we hem eerst bij kind of kat weg, voordat we hem in alle redelijkheid duidelijk maken wat ie never-nooit-meer moet doen als ie heel wil blijven.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58722884
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Beetje sneu om de geschetste toedracht te verzachten om je eigen punt te maken.

De kat kreeg een trap. Als iemand mijn kat een trap geeft dan ontstaan er ook acute problemen ja.
Als ik kat een trap geeft, dan vliegt ie echt wel wat verder dan 1 metertje opzij hoor, dit was dus gewoon een corrigeer tik om de kat duidelijk te maken dat hij daar niet rond moet lopen.
En wat een drukte zeg, dan mist die kat 1 van zijn 9 levens wat dan nog.
De reactie van de ts ging gewoon alle proporties te boven, hij kan het wel goed gaan praten maar de reactie staat totaal niet in verhouding met het gebeurde.

Het zijn en blijven huisdieren, en die moet je ook als zodanig behandelen en niet als je gelijke gaan zien.
Huisdieren vragen het elkaar ook niet om even weg te gaan, die geven mekaar gewoon een knauw.
Als mensen dat eens beter zouden inzien dan zouden er ook veel minder aggressieve huisdieren rondlopen.
pi_58722912
Ja joh. concentreer je op de ene meter in plaats van de zinsnede dat het beest daardoor duidelijk pijn had. Iemand die mijn kat opzettelijk pijn doet heeft niet veel later zelf ook pijn. Zo simpel is dat.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_58722945
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:01 schreef klipper het volgende:

[..]

Als ik kat een trap geeft, dan vliegt ie echt wel wat verder dan 1 metertje opzij hoor, dit was dus gewoon een corrigeer tik om de kat duidelijk te maken dat hij daar niet rond moet lopen.
En wat een drukte zeg, dan mist die kat 1 van zijn 9 levens wat dan nog.
De reactie van de ts ging gewoon alle proporties te boven, hij kan het wel goed gaan praten maar de reactie staat totaal niet in verhouding met het gebeurde.

Het zijn en blijven huisdieren, en die moet je ook als zodanig behandelen en niet als je gelijke gaan zien.
Huisdieren vragen het elkaar ook niet om even weg te gaan, die geven mekaar gewoon een knauw.
Als mensen dat eens beter zouden inzien dan zouden er ook veel minder aggressieve huisdieren rondlopen.
Maak je nou een "agressief huisdier" van de kopjesgevende aai-kat van TS?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58723063
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:06 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Maak je nou een "agressief huisdier" van de kopjesgevende aai-kat van TS?
Op zo'n manier kun je alles uit zijn verband rukken.
pi_58723192
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:04 schreef Argento het volgende:
Ja joh. concentreer je op de ene meter in plaats van de zinsnede dat het beest daardoor duidelijk pijn had. Iemand die mijn kat opzettelijk pijn doet heeft niet veel later zelf ook pijn. Zo simpel is dat.
Onzin, de TS spreekt zichzelf tegen.
In de openingspost heeft ie het over het feit dat de kat duidelijk pijn had, om vervolgens te reageren op iemand die vraagt hoe het met zijn katje ging dat dat moeilijk te zeggen was aangezien de kat gelijk gevlucht was.

Daarbij komt dat de TS aangeeft dat de kat een erg traumatische jeugd gehad heeft, dus is de reactie van de kat ook niet onbegrijpelijk, maar is de reactie erop wel overdreven.

De kat kan dus ook vanuit zijn traumatische jeugd een kreet hebben laten horen, omdat hij oude herinneringen ophaalde.

Dat de ts kwaad word is natuurlijk niet meer dan logisch, ook is het zeer te begrijpen dat hij de schoorsteenveger uit zijn huis zet.
Maar verder had hij gewoon een klacht moeten indienen.

( wat natuurlijk niet wilt zeggen dat ik de ts niet begrijpt, misschien zou ik hetzelfde doen.
In een reactie reageer je nu eenmaal anders dan zou moeten.
Nietemin zou die reactie wel fout zijn en niet in verhouding staan in het algemeen.)

[ Bericht 9% gewijzigd door klipper op 17-05-2008 11:32:33 ]
pi_58724671
idd dat TS het voor zijn kat op kwam en duidelijk maakt dat dat gedrag niet gewenst is -> prima
dat TS schoorsteenveger tikken verkoopt -> begrijpelijk gezien het moment, maar eigenlijk al te ver
dat TS schoorsteenveger van de trap flikkert al dan niet per ongeluk -> disproportioneel geweld en daarvoor mag TS op de blaren zitten (beseft TS ook)
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:04:35 #244
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58725613
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 08:26 schreef Leef het volgende:

[..]

Dat is dan altijd nog een verzoek, geen opdracht. Als ze je willen dwingen om op het bureau te komen, komen ze om 7 uur 's ochtends met een paar gorilla's aan de deur om je te arresteren.
Je hebt gelijk, in de brief zal staan 'uitnodiging', maar als je niet op komt dagen zullen ze de volgende dag inderdaad voor je deur staan.

Leeft TS nog?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:21:56 #245
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58726665
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:04 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, in de brief zal staan 'uitnodiging', maar als je niet op komt dagen zullen ze de volgende dag inderdaad voor je deur staan.
Neuh.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_58726756
Waarom meteen er op los meppen als iemand aan je kat zit? Wijs zo iemand gewoon vriendelijk de deur met de mededeling dat als ie het nog eens doet je aangifte doet van dierenmishandeling.

Wat ik ook vreemd vind is dat die man zelf geen aangifte heeft gedaan van mishandeling, maar vervolgens wel een aanklacht indient.
Nou ja, misschien wil ie nog proberen er een slaatje uit te slaan.

Be je rechtsbijstand verzekerd?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:37:46 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58726877
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom meteen er op los meppen als iemand aan je kat zit?
Omdat iemand die zonder reden een kat mept kennelijk slechts die taal verstaat.
pi_58726999
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Omdat iemand die zonder reden een kat mept kennelijk slechts die taal verstaat.
Niet iedereen heeft katten.

Misschien schrok hij van de kat, en is de kat slechts opzij geduwd. En als die man die kat heeft geslagen, moet TS dat bewijzen.
De kat rende na de klap, trap, of wat dan ook gezond en wel de trap naar boven, dus dat wordt moeilijk te bewijzen.

Feit is wel dat die man niet alleen de deur uit is gezet, maar ook de trap af is gemieterd.
Hij heeft al schriftelijk melding gemaakt aan TS dat hij er werk van gaat maken.
Dat kan dus heel goed.

Nogmaals TS: schakel rechtsbijstand in voor advies.

Als dit een zaak wordt, kom je voor de rechter niet ver met: 'Omdat iemand die zonder reden een kat mept slechts die taal verstaat'.

Ik ben een groot dierenliefhebber maar wat slaan een hoop mensen toch door in die liefde.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:49:32 #249
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58727057
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:21 schreef soylent het volgende:

[..]

Neuh.
Jeuh.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_58727066
Was het nou per ongeluk van te trap af omdat Mr. Schoorsteenveger struikelde over de drempel en dus daarom van de trap af flikkerde, of stond Mr. Schoorsteenveger aan de bovenkant van de trap en TS gaf een duwtje?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')