abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59453871
Woei strafrecht is ook binnen.. met een 6 maar goed binnen is binnen want het ging echt Kut met een grote K
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:06:56 #202
198365 Morendo
The Real Deal
pi_59454911
Ik had een 7. Maandag toch maar even naar de nabespreking, vorige keer lulde ik er ook een halve punt bij.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_59455410
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:06 schreef Morendo het volgende:
Ik had een 7. Maandag toch maar even naar de nabespreking, vorige keer lulde ik er ook een halve punt bij.
Dat vind ik nou altijd zo kansloos hea maar goed
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:55:59 #204
198365 Morendo
The Real Deal
pi_59456167
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat vind ik nou altijd zo kansloos hea maar goed
Het is maar waar je genoegen mee neemt hé.
pi_59456824
Opvallend, als je bij ons kijkt wie er bij de herkansingen zitten zie j dat het bijna altijd hetzelfde vaste clubje is.
pi_59457952
Mjah ik zou super blij zijn met een 7, maar ben nu ook al redelijk tevreden met een 6 omdat ik echt dacht dat ik het verneukt had. Tuurlijk een 7 was mooier geweest.. maar ik heb wel wat beters te doen dan te gaan janken dat ik een half puntje meer wil als ik al een 7!! heb..

Kijk als je naar die inzage gaat om gewoon te kijken wat je gedaan hebt en je ziet toevallig dat ze iets onterecht fout hebben gerekend dan snap ik het nog.
Maar jij gaat nu al met de instelling van ik ga er mooi een half puntje bij lullen.. en dat vind ik kansloos ja! maar goed ieder zijn ding..

Ik vind het alleen altijd zo sneu voor de mensen die een < 5 hebben en er niks meer aan kunnen doen, en dan heb je van die mensen die al een mooie 7 hebben en dan nog gaan staan janken om een (half) puntje hoger..
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:12:37 #207
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59458080
Alleen naar de inzage gaan met de instelling om iets er bij te lullen, dat is irritant.
Maar niet naar de inzage gaan en in een volgend tentamen (bij herkansing of bij eerste poging in vervolgvak) dezelfde fouten maken, dat is dom.

Moraal van het verhaal: wel gaan, niet alleen kritisch kijken naar wat de docent heeft gedaan, maar vooral naar wat je zelf hebt gedaan.

En bij een 7 heb je trouwens nog altijd volop fout gedaan.
pi_59458183
mjah beetje jammer dat die inzages van strafrecht nergens over gaan..

Vorige keer hadden ze de vragen allang besproken en toen kreeg ik het papiertje pas met het aantal punten wat ik had.. (er staat nergens gekruist gestreept of weet ik veel wat dus je kan niet zo 1,2,3 zien wat je fout hebt gedaan.. )
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:17:26 #209
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_59458225
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik zou super blij zijn met een 7, maar ben nu ook al redelijk tevreden met een 6 omdat ik echt dacht dat ik het verneukt had. Tuurlijk een 7 was mooier geweest.. maar ik heb wel wat beters te doen dan te gaan janken dat ik een half puntje meer wil als ik al een 7!! heb..

Kijk als je naar die inzage gaat om gewoon te kijken wat je gedaan hebt en je ziet toevallig dat ze iets onterecht fout hebben gerekend dan snap ik het nog.
Maar jij gaat nu al met de instelling van ik ga er mooi een half puntje bij lullen.. en dat vind ik kansloos ja! maar goed ieder zijn ding..

Ik vind het alleen altijd zo sneu voor de mensen die een < 5 hebben en er niks meer aan kunnen doen, en dan heb je van die mensen die al een mooie 7 hebben en dan nog gaan staan janken om een (half) puntje hoger..
Nou ja, als je recht hebt op dat halve puntje meer omdat iets onterecht is fout gerekend lijkt me dat niet zo zeer kansloos als wel verstandig. Wat is er mis met meer halen dan een 7 gewoon omdat je dat kunt en verdiend hebt? Als je een punt door de neus geboord is terwijl je "al" een 7 hebt is dat even zuur als wanneer je "maar" een 5 of een 6 hebt. Het blijft een punt dat je wel verdiend maar niet gekregen hebt. Bovengemiddeld (willen) presteren is niet per definitie kansloos.
Nulla verba sed acta
pi_59458430
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar om van te voren al te zeggen van ik ga er wel een puntje bij lullen vind ik kansloos.

Maarja dat is mijn mening Vrij land enzo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:27:50 #211
198365 Morendo
The Real Deal
pi_59458521
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:12 schreef Pool het volgende:
Alleen naar de inzage gaan met de instelling om iets er bij te lullen, dat is irritant.
Maar niet naar de inzage gaan en in een volgend tentamen (bij herkansing of bij eerste poging in vervolgvak) dezelfde fouten maken, dat is dom.

Moraal van het verhaal: wel gaan, niet alleen kritisch kijken naar wat de docent heeft gedaan, maar vooral naar wat je zelf hebt gedaan.

En bij een 7 heb je trouwens nog altijd volop fout gedaan.
Wat er niet in zit kun je er ook niet uit halen. Maar vorige keer hadden ze een deelvraag vrijwel volledig fout gerekend terwijl die voor zo'n 90% overeen kwam met het standaardantwoord. Toen ik sprak over 'erbij lullen' doelde ik eigenlijk meer op een kritische houding jegens het nakijkwerk van de sectie strafrecht.

En Yashaa: wat interesseert mij het nou als iemand die standaard een drie haalt aanstoot neemt aan mijn poging tot het behalen van een hoger cijfer, als ik daar recht op heb tenminste.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:43:33 #212
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_59458998
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat er niet in zit kun je er ook niet uit halen. Maar vorige keer hadden ze een deelvraag vrijwel volledig fout gerekend terwijl die voor zo'n 90% overeen kwam met het standaardantwoord. Toen ik sprak over 'erbij lullen' doelde ik eigenlijk meer op een kritische houding jegens het nakijkwerk van de sectie strafrecht.

En Yashaa: wat interesseert mij het nou als iemand die standaard een drie haalt aanstoot neemt aan mijn poging tot het behalen van een hoger cijfer, als ik daar recht op heb tenminste.
De ware nerd maalt niet om wat de medestudent over hem denkt .
Nulla verba sed acta
pi_59459234
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oke dan is het verhaal al heel anders en dan geef ik je groot gelijk
Ik moet maandag helaas werken dus kan niet naar de inzage
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:58:45 #214
198365 Morendo
The Real Deal
pi_59459465
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef Leonoor het volgende:

[..]

De ware nerd maalt niet om wat de medestudent over hem denkt .
Dat zal ik dan maar opvatten als compliment
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:05:55 #215
198365 Morendo
The Real Deal
pi_59459640
O ja, alle lof voor de sectie strafrecht overigens, want die lui kijken echt verdomd snel na.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:24:02 #216
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_59460139
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat zal ik dan maar opvatten als compliment
En terecht. Overigens, hij sneeuwt alweer onder: weet iemand al over welke documentaire het nou gaat?
Nulla verba sed acta
pi_59463278
Hier ook een tentamen Straf- en strafprocesrecht gemaakt, en vermoedelijk gehaald: 28 van de 40 goed. Bljf het gek vinden dat het een multiple choicetentamen is maar goed.
pi_59483427
Strafprocesrecht met 7,5 gehaald! YAYYYY!!!
Volgens mij kom ik nu boven de 7 gemiddeld uit op m'n bachelor trouwens.

Overigens niet naar de inzage geweest. Jammer, want meestal krijg je er wel een half punt bij omdat ze gewoon die grote vakken echt heel slordig nakijken (ik krijg af en toe de indruk dat ze op steekwoorden zoeken ipv echt alles te lezen, en af en toe zien ze wat over het hoofd). Maar de 7,5 is als ik de modelantwoorden zie wel in de lijn der verwachtingen (ze vroegen "zijn de agenten bevoegd?" en in de modelantwoorden stonden dan meerdere gronden waarop ze bevoegd waren, ik had er steeds maar 1 genoemd en 1 vraag helemaal fout gedaan, ik had berekend dat ik 7-8 uit zou komen als 1 grond voldoende was, en een onvoldoende zou hebben als je al die gronden moest noemen, dus een 7,5 ligt in de lijn der verwachtingen)

Ze moesten toch ook iets van 700 tentamens nakijken dit jaar...

En GlowMouse, bedankt dat ik je NIET-KLUWER wetbundel mocht lenen!
(mijn middagprogramma: alle stickers er weer uit halen...)

getekend,
vermande-groupie

Hoe wist jij trouwens wat ik gehaald heb? Lijsten zijn toch altijd anoniem?

[ Bericht 40% gewijzigd door Sessy op 18-06-2008 11:34:07 ]
pi_59484821
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:24 schreef Leonoor het volgende:
En terecht. Overigens, hij sneeuwt alweer onder: weet iemand al over welke documentaire het nou gaat?
heb voor je gegoogled, maar zelfs ik kan het niet vinden. En ik kan altijd alles vinden via Google, dus wil wat zeggen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:22:18 #220
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_59485098
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

heb voor je gegoogled, maar zelfs ik kan het niet vinden. En ik kan altijd alles vinden via Google, dus wil wat zeggen
Ja, ik kan dus ook altijd alles vinden via google . Dankjewel voor de poging wel . Markzman_X, komt je eens melden en dan het liefst met een VPRO-docu-update natuurlijk
Nulla verba sed acta
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:25:50 #221
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_59485188
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:22 schreef Sessy het volgende:
Hoe wist jij trouwens wat ik gehaald heb? Lijsten zijn toch altijd anoniem?
Anoniem is niet zo anoniem als je anr's aan een naam kunt koppelen En dat is gewoon mogelijk. Ook omgekeerd zoeken wie nou die 9 heeft gehaald is mogelijk: google op 'anr site:uvt.nl'.en helaas zijn ook mijn googlekunsten niet genoeg voor de documentaire
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_59485247
Iemand zei hier toch dat het uitreksel van hoofdstukken van bestuursrecht van konijnenbelt van studentsonly de moeite waard is toch?

Ah de eerste hit op google:
http://www.student.ru.nl/(...)t%20samenvatting.doc

Iemand van mijn uni ook nog
pi_59485326
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
Anoniem is niet zo anoniem als je anr's aan een naam kunt koppelen En dat is gewoon mogelijk. Ook omgekeerd zoeken wie nou die 9 heeft gehaald is mogelijk: google op 'anr site:uvt.nl'.
Nooit geweten dat die site bestaat, maar dat is wel handig eigenlijk. Ik toetste trouwens een compleet willekeurig nummer in, blijkt dat de ANR van een goede kennis van me te zijn
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:46:32 #224
57434 Marloes
Digital Love
pi_59488830
Het jaar is bijna afgelopen en heb tot nu toe 45 punten gehaald, meer zullen het er ook wel niet worden want privaatrecht was echt een ramp Ben opzich wel blij, baal alleen wel een beetje dat ik dat vak niet heb gehaald!! Wil graag notarieel recht gaan doen, en ik vraag me af of ik dan niet in de problemen kom als ik privaatrecht niet heb gehaald (volgend jaar, tweede semester dus). Weet iemand dit?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:15:25 #225
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59511320
Vanmiddag scriptiegesprek. Ben een beetje zenuwachtig. Toch maandenlang werk aan gehad, straks krijg je slechts een zes ofzo. Bleh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')