abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58728955
Vrouwen die te dik zijn (beetje vlees op de heupjes en borsten heel graag, maar geen vetrollen over de spijkerbroek heen )
Vrouwen die te dun zijn
Vrouwen met alleen maar H&M aan, die dure kleding als "overbodig en raar" zien.
Vrouwen die veel op hyves zitten
Vrouwen met een IQ van onder de 120
Vrouwen die vegetariër zijn en er zelf een punt van maken dat ik het niet ben.
Vrouwen die rechts zijn, of geen politiek besef hebben
Vrouwen die klagen over m'n rook, drank en drugsgebruik.

Dat was 'm wel. Nog potentieel?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:53:02 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58729394
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

ja precies! hoe heet zoiets?
Een fleshtunnel

Ik vind het nog best oke ij een dame, mits niet te groot
pi_58731292
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:07 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dronken sletten.

Domme sletten.
Nuchtere, slimme sletten zie je wel zitten? :p
pi_58731798
Haha afknappers genoeg......

Mannen die niet meelevend zijn, niet geinteresseerd, niet kunnen praten, geen respect hebben voor vrouwen of juist TE meelevend zijn........ dat wordt irritant .. er moet wel een beetje uitdaging in zitten!
En mensen die zich niet aan de afspraken kunnen houden kan ik ook de nek om draaien
Mensen die weinig om zichzelf of hun gezondheid geven (extreem roken, drinken enz) vind ik ook een afknapper En meelopers.......... die kunnen ook gelijk verdwijnen

Voor de rest zijn er weinig afknappers........ als je echt van iemand houdt neem je veel voor lief !!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:38:04 #105
77330 m-niki
for real
pi_58731981
ik wou dat het niet zo was, maar het is wel zo:

Fikse afknappers (als in: wegwezen)
- racisme
- gouden kettingkjes
- ringen (en dan vooral de ieuw ieuw duimring!)
- egocentrisch in bed (ikke ikke ikke op en neer en nu slapen --> koop maar een opblaaspop, die zeurt tenminste niet )
- drugs gebruiken

Afknappers die te compenseren zijn:
- (sorry maar 't is persoonlijk he) kaalheid
- veel rughaar
- sandalen dragen
- naar hardcore house luisteren en dito feesten bezoeken
- domheid (IQ is dubieus, ik doel meer op domme grappen vertellen, nooit snappen waar anderen het over hebben, niet kunnen discussieren, of het ergst: iemand legt iets heel uitvoerig uit en dan daarna het duidelijk niet eens door gehad hebben waar het over ging en vragen of iemand het eens uitlegt)

maar het klopt wel, iedereen valt op iets anders en iederen knapt op andere dingen af...da's ergens maar goed ook anders zou je continu op iedereen vallen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58732675
Ik heb er nog twee bedacht
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef ster86 het volgende:
Haha afknappers genoeg......

Mannen die niet meelevend zijn, of juist TE meelevend zijn.... dat wordt irritant ... er moet wel een beetje uitdaging in zitten!
Vrouwen die altijd iets in bepaalde verhouding willen, waardoor je niet weet hoe je je moet gedragen. En vrouwen die van die kutspelletjes spelen (jij noemt het uitdaging) in plaats van gewoon normaal te doen.
quote:
Mensen die weinig om zichzelf of hun gezondheid geven (extreem roken, drinken enz) vind ik ook een afknapper

Vrouwen die kankeren over de gezondheid van andere mensen, alsof het imbicielen zijn die hun eigen verantwoordelijkheden niet kunnen nemen. Ethische, morale feministridders zijn het. Oh, die had ik al staan
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:29:59 #107
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58733034
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:11 schreef Syheriat het volgende:
[..]

Vrouwen die altijd iets in bepaalde verhouding willen, waardoor je niet weet hoe je je moet gedragen. En vrouwen die van die kutspelletjes spelen (jij noemt het uitdaging) in plaats van gewoon normaal te doen.

zaterdag 17 mei 2008 @ 21:33:21 #108
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_58733101
We waren een keer op een camping, en spraken wat dames aan. Eén ervan leek me wel aardig en ze zag er leuk uit. Tot ze opstond en even mee wou doen met de bal overgooien..

Ze hobbelde als molenpaard heen en weer, geen enkele gecoördineerde of vloeiende beweging, viel ook twee keer zeer onflateus (btw ze was niet dronken). Kijk, ze hoeft zich echt niet als een ballerina voort bewegen, maar dit sloeg echt alles. mega afknapper
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_58733211
Een ordinair accent vind ik een enorme afknapper!

En roken ook!
Ik doe niet meer aan een signature
  zaterdag 17 mei 2008 @ 23:37:31 #110
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58735379
* Mannen die altijd als ik blaf "WOEF!" zeggen en vervolgens doen wat ik wil
* Mannen die lichaamstaal niet kunnen lezen
* Mannen die mij behandelen alsof ik een debiel ben
* Mannen die mij behandelen alsof ik Prof. Dr. alicey ben
* Mannen die geen eigen mening hebben
pi_58739315
politiek rechts zijn is een afknapper..
pi_58739395
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 23:37 schreef Alicey het volgende:
* Mannen die altijd als ik blaf "WOEF!" zeggen en vervolgens doen wat ik wil
* Mannen die lichaamstaal niet kunnen lezen
* Mannen die mij behandelen alsof ik een debiel ben

* Mannen die mij behandelen alsof ik Prof. Dr. alicey ben
* Mannen die geen eigen mening hebben
Ik denk dat het 1 met het andere te maken heeft
  zondag 18 mei 2008 @ 17:12:33 #113
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_58745685
Roken.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_58746254
Bij vrouwen: te zelfzeker zijn is soms een minpunt.

Net zoals een vrouw zich vrouwelijk wil voelen in een relatie, wil een man zich mannelijk voelen. Initiatief nemen hoort daar bij. Als alles wat ik voorstel te min is, moet ze het zelf maar weten. Iedere man heeft een andere manier om zijn liefde te tonen. Het moet niet altijd op haar manier
pi_58746327
Ahh, verschillende afknappers. Natuurlijk kunnen sommige wel gecompenseerd worden en bij andere kan dat ook weer niet.

* roken
* geen idee hebben wat er in de wereld speelt
* geen enkel politiek besef
* Enorm domme vrouwen
* Goedkoop gedrag (als in: Altijd enorm kleine/weinig kleding aan, foto's van je borsten op Hyves plaatsen, enorm veel make-up)
* niet sportief (Je hoeft niet aan sport te doen, maar als je de motoriek van een debiel hebt gaat mij dat wat ver)
* tatoeages en piercings zijn vaak ook wel afknappers. Zijn toch vaak wel bepaalde mensen die dat hebben. De tatoo of piercing opzich is geen afknapper, maar wel het beeld van de mensen met die dingen. Valt dus heel goed te compenseren. Ik kan een weloverwogen tatoo of piercing wel waarderen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58747062
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:11 schreef Syheriat het volgende:
[..]

[..]

Vrouwen die kankeren over de gezondheid van andere mensen, alsof het imbicielen zijn die hun eigen verantwoordelijkheden niet kunnen nemen. Ethische, morale feministridders zijn het. Oh, die had ik al staan
Mannen wiens hele wereldbeeld in duigen valt als ze erachter komen dat niet alle vrouwen gewillig voor ze op de knieën gaan.
  zondag 18 mei 2008 @ 20:32:07 #117
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_58749138
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Mannen wiens hele wereldbeeld in duigen valt als ze erachter komen dat niet alle vrouwen gewillig voor ze op de knieën gaan.
ik zie geen verband met wat je quote..
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 18 mei 2008 @ 20:41:59 #118
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_58749265
Vrouwen die geen creativiteit hebben en toch denken overromantisch te zijn(standaardrijm-smsjes in de relatie enzo, valentijn,..)
Vrouwen die in hun MSN-naam een hartje zetten en dan jouw naam.
Vrouwen met een gebrek aan persoonlijkheid/eigen stijl.
Vrouwen die niks van de wereld weten en daar ook niet geinteresseerd in zijn.
Vrouwen die overdreven net zijn in huis enzo, en leven op standaardtijdsstippen (eten is steeds klaar tussen 12u30 en 12u35)
Vrouwen die binnen de maand zeggen na eerste ontmoeting zeggen: "ik hou van je".
Vrouwen die binnen de maand zeggen na eerste ontmoeting dromen over trouwen, kinderen samen, verre reizen samen..

Zo, andere afknappers zoals onhygiëne lijken me triviaal en werdenhierboven al voldoende vermeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Masanga op 18-05-2008 22:03:17 ]
When all things seem to end, the future still remains..
  zondag 18 mei 2008 @ 20:42:23 #119
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58749273
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:32 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ik zie geen verband met wat je quote..
Ja het is hier precies een "mannen-versus-vrouwen-topic geworden, terwijl in de TT daar geen enkele aanleiding voor was? Hoe zou dat toch komen?
Voelen er hier zich soms aangesproken ofwa?
  zondag 18 mei 2008 @ 20:45:16 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58749323
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:41 schreef Masanga het volgende:
Vrouwen die geen creativiteit hebben en toch denken overromantisch te zijn(standaardrijm-smsjes in de relatie enzo, valentijn,..)
Vrouwen die in hun MSN-naam een hartje zetten en dan jouw naam.
Vrouwen met een gebrek aan persoonlijkheid/eigen stijl.
Vrouwen die niks van de wereld weten en daar ook niet geinteresseerd in zijn.
Vrouwen die overdreven net zijn in huis enzo, en leven op standaardtijdsstippen (eten is steeds klaar tussen 12u30 en 12u35)
Vrouwen die binnen de maand zeggen na eerste ontmoeting zeggen: "ik zie je graag".
Vrouwen die binnen de maand zeggen na eerste ontmoeting dromen over trouwen, kinderen samen, verre reizen samen..
Zo, andere afknappers zoals onhygiëne lijken me triviaal en werdenhierboven al voldoende vermeld.
Oh dat doe ik ook altijd, en ik ben ni eens een vrouw.
  zondag 18 mei 2008 @ 20:49:23 #121
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58749396
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:41 schreef Masanga het volgende:

Vrouwen die binnen de maand zeggen na eerste ontmoeting zeggen: "ik zie je graag".

Jij gelooft in liefde op het achtiende gezicht?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  zondag 18 mei 2008 @ 21:17:26 #122
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_58749896
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:49 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ook
Maar tussen je aangetrokken en iemand in zijn geheel graag zien is nog een verschil. Ik geloof dan ook dat je elkaar wel wat beter mag leren kennen voor je oprecht kan zeggen dat je van iemand houdt.
De eerste maand vind ik 'ik vind jou tof en aantrekkelijker' wel gepaster ja.
Gewoon, het haalt gewoon de hele betekenis van 'ik zie je graag' naar beneden denk ik door dat te snel te gebruiken.

Mijn mening.
When all things seem to end, the future still remains..
  zondag 18 mei 2008 @ 21:56:27 #123
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_58750703
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:49 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

"Ik zie je graag" is Belgisch voor "Ik hou van je".
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_58751397
Gister weer een mooie als toevoeging gevonden:

Mannen die je proberen te versieren door zinnen uit Nederlandse liedjes in de kroeg voor je te zingen. Ik zou er nu niet bepaald trots op zijn dat ik het kan meezingen, laat staan het proberen te gebruiken als opening.
  zondag 18 mei 2008 @ 22:50:20 #125
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_58751823
Als die persoon je partner is en het is herkenbaar voor jullie beiden, dan kan het lief zijn hoor!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 18 mei 2008 @ 22:57:43 #126
73209 dnzl
Minimalist.
pi_58751991
Vrouwen zonder dikke tepels
pi_58752445
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:57 schreef dnzl het volgende:
Vrouwen zonder dikke tepels
Dunne tepels?
pi_58753041
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:30 schreef Antisociaal het volgende:
Gister weer een mooie als toevoeging gevonden:

Mannen die je proberen te versieren door zinnen uit Nederlandse liedjes in de kroeg voor je te zingen. Ik zou er nu niet bepaald trots op zijn dat ik het kan meezingen, laat staan het proberen te gebruiken als opening.
Ik doe dat altijd als ik lol heb met iemand...maar een versierpoging is het nou niet bepaald
pi_58753271
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Hoe haal je dat uit m'n quote?

Ben het wel eens met je afknapper, maar dan omgedraaid (bij vrouwen dus die denken dat elke man ze aanbid).
pi_58753467
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:28 schreef Syheriat het volgende:
Vrouwen die te dik zijn (beetje vlees op de heupjes en borsten heel graag, maar geen vetrollen over de spijkerbroek heen )
Vrouwen die te dun zijn
Vrouwen met alleen maar H&M aan, die dure kleding als "overbodig en raar" zien.
Vrouwen die veel op hyves zitten
Vrouwen die vegetariër zijn en er zelf een punt van maken dat ik het niet ben.
Vrouwen die rechts zijn, of geen politiek besef hebben
Vrouwen die klagen over m'n rook, drank en drugsgebruik.

Dat was 'm wel. Nog potentieel?
- Arrogante kereltjes die pas komen kijken en nu al een grote bek hebben.
als ik een vrouw zou zijn
  maandag 19 mei 2008 @ 00:13:11 #131
212597 Yoko-Bono
ik pis op je
pi_58753659
- jeetje wat grappig -

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 19-05-2008 00:19:08 ]
pi_58754580
Mensen die al hele lijstjes in hun hoofd hebben over hoe ze het niet willen hebben, ik wil meisjes die goed weten wat ze wel willen.
pi_58760518
Te Dunne Vrouwe
Te Dikke Mannen
Vrouwen met Kort Haar
Stinkende Mannen

:-P
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  maandag 19 mei 2008 @ 20:38:08 #134
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_58767811
vrouw met stinkpoten

een x bij een lekkere dame wezen overnachten, tot ze haar schoenen uittrok en die geur, ook in bed!

vond ze het nog raar ook dat ik niet meer belde de dagen/weken erna
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:54:23 #135
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58771855
- jaloezie
- tatoeages
- piercings
- hangtieten
- striae
- sinaasappelhuid
- onverzorgd/onhygiënisch
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_58773186
Ik knap af op vrouwen die:

- geen hobby's hebben
- voetballen
- voetbal kijken
- roken
- lelijke tanden hebben
- tattoo's of piercings hebben
- r&b, hiphop of rap luisteren
  dinsdag 20 mei 2008 @ 01:54:16 #137
108913 Godshand
guide4you
pi_58773747
Goed topic

Maar daar gaan we:

Ik knap af op:

-vrouwen die bekrompen zijn
-vrouwen die je een denkbeeld willen opdringen of op een bepaalde manier pushen om je zo te laten gedragen
-vrouwen die het libido van een ijspegel hebben
-vrouwen die te dom zijn, of weer te hyperintelligent...
-vrouwen die zeggen vooral met mannelijke vrienden om te gaan, en bij die gasten loopt te aandachtshoeren
-vrouwen waarvan onze humor niet overeenkomt en niet begrepen wordt
-vrouwen met kinderen
-vrouwen die verslaafd zijn
-vrouwen die BMI>23 hebben of juist <16
-vrouwen die zeggen dat ze een man met kledingsmaak belangrijk vinden. Doei ik ben geen flikker...
-vrouwen die continu lopen te smsen en jou ook om de 5 seconden er een sturen. Ze worden dan boos als jij niet binnen 10 sec reageert...
-vrouwen die snel verveeld zijn
-vrouwen met angststoornissen: smetvrees, xenofobie, massavrees. Depressieve vrouwen.
-vrouwen die je geen seconde alleen kunnen laten als je er een relatie mee hebt...
-vrouwen die zeggen geen man nodig te hebben maar wel op 80 datingsites staan (80 datingsites geeft niet, maar zeg dan dat je op zich geinteresseerd bent...veel eerlijker)
-vrouwen die beweren het steeds te druk te hebben... goed hoor, laat ik je toch lekker alleen? doei...
-vrouwen die op je geld of status alleen uit zijn
-vrouwen die uit een en al piercings bestaan
-vrouwen met smerige droge handen
-vrouwen die vooral jou willen omdat ze een kind willen... boeit niet wie je bent, hier dat kind!
-vrouwen met een adem
-strenge geloofsovertuigingen: zwarte kous, moslima, streng joods, streng orthodox...laat allemaal maar
-vrouwen die jou proberen te veranderen...
-vrouwen met een ochtendritme..hoewel als ze echt leuk is kan ik het nog hebben...
-vrouwen die beweren als hobby te hebben: shoppen
-vrouwen die elke scheet met hun moeder bespreken en je de wind van voren krijgt als mams het niet goed vond... leer zelf denken mens

zo dat was wel een mooi lijstje....
vooral deze lijst naleven en je wordt:
-gelukkig
-of gelukkig vrijgezel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 06:45:20 #138
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_58774224
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 01:54 schreef Godshand het volgende:
Goed topic

Maar daar gaan we:

Ik knap af op:

-vrouwen die bekrompen zijn
-vrouwen die je een denkbeeld willen opdringen of op een bepaalde manier pushen om je zo te laten gedragen
-vrouwen die het libido van een ijspegel hebben
-vrouwen die te dom zijn, of weer te hyperintelligent...
-vrouwen die zeggen vooral met mannelijke vrienden om te gaan, en bij die gasten loopt te aandachtshoeren
-vrouwen waarvan onze humor niet overeenkomt en niet begrepen wordt
-vrouwen met kinderen
-vrouwen die verslaafd zijn
-vrouwen die BMI>23 hebben of juist <16
-vrouwen die zeggen dat ze een man met kledingsmaak belangrijk vinden. Doei ik ben geen flikker...
-vrouwen die continu lopen te smsen en jou ook om de 5 seconden er een sturen. Ze worden dan boos als jij niet binnen 10 sec reageert...
-vrouwen die snel verveeld zijn
-vrouwen met angststoornissen: smetvrees, xenofobie, massavrees. Depressieve vrouwen.
-vrouwen die je geen seconde alleen kunnen laten als je er een relatie mee hebt...
-vrouwen die zeggen geen man nodig te hebben maar wel op 80 datingsites staan (80 datingsites geeft niet, maar zeg dan dat je op zich geinteresseerd bent...veel eerlijker)
-vrouwen die beweren het steeds te druk te hebben... goed hoor, laat ik je toch lekker alleen? doei...
-vrouwen die op je geld of status alleen uit zijn
-vrouwen die uit een en al piercings bestaan
-vrouwen met smerige droge handen
-vrouwen die vooral jou willen omdat ze een kind willen... boeit niet wie je bent, hier dat kind!
-vrouwen met een adem
-strenge geloofsovertuigingen: zwarte kous, moslima, streng joods, streng orthodox...laat allemaal maar
-vrouwen die jou proberen te veranderen...
-vrouwen met een ochtendritme..hoewel als ze echt leuk is kan ik het nog hebben...
-vrouwen die beweren als hobby te hebben: shoppen
-vrouwen die elke scheet met hun moeder bespreken en je de wind van voren krijgt als mams het niet goed vond... leer zelf denken mens

zo dat was wel een mooi lijstje....
vooral deze lijst naleven en je wordt:
-gelukkig
-of gelukkig vrijgezel
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:02:05 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58774258
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:56 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Ik denk dat het 1 met het andere te maken heeft
Nou, dat is gemeen.
pi_58777698
Met stip op 1 is roken, verder vooral domheid en niet qua IQ maar qua algemene kennis.
pi_58788664
Een spleet tussen de voortanden
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:57:01 #142
73209 dnzl
Minimalist.
pi_58791894
Vrouwen met lichaamshaar
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:58:08 #143
73209 dnzl
Minimalist.
pi_58791942
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:06 schreef Palmer het volgende:
Een spleet tussen de voortanden
pi_58792346
- Roken en/of drugsgebruik.
- Breezer gedrag (van die slettenfoto's op je hyve).
- Gebrek aan algemene kennis.
- Onsportief, een meisje dat niet van sporten houdt is echt een afknapper.
- Van die signalen afgeven, nee zeggen terwijl ze ja bedoelt of andersom. "Moet je zelf weten lieverd"
- Vaak dronken zijn.
- Vrouwen die zichzelf heel serieus nemen en proberen volwassen over te komen.
- Onverzorgdheid.
- Geen mening hebben, alles maar goed vinden. Een vrouw die over zich heen laat lopen en als een schoothondje achter je aanloopt is zo saai.
- (Misplaatste) arrogantie. Bijvoorbeeld van die trieste wijven die bij een studentencorps gaan en zich opeens een hele dame voelen. Is eerder lachwekkend trouwens.

Dat was het wel zo'n beetje.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:59:41 #145
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58793175
opdringerige mannen
metroseksuelen
mannen die zich gedragen als een wijf
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58795390
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:59 schreef -Mellow- het volgende:
opdringerige mannen
metroseksuelen
mannen die zich gedragen als een wijf
Ik ben zelf een jongen, maar snap precies wat voor gasten je bedoelt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:33:03 #147
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_58795443
vrouwen zonder persoonlijkheid
vrouwen die afhankelijk zijn
vrouwen die denken mannen te begrijpen
vrouwen zonder zelfreflectie/kritiek
vrouwen die image belangrijk vinden
vrouwen die problemen met zichzelf hebben
vrouwen die verwachten dat je als man hun gedachtes kan lezen
vrouwen zonder empathische vermogens
vrouwen die niet rationeel kunnen nadenken
vrouwen die SATC leuk vinden
vrouwen die Desperate Housewives leuk vinden
vrouwen die GTST leuk vinden
vrouwen die uberhauibt waarde hechten aan tv programma's
vrouwen die plastische chirurgie ondergaan hebben
vrouwen die zichzelf niet verzorgen
vrouwen die seksueel onbekwaam zijn
vrouwen die seksueel timide zijn
vrouwen die geen eigen mening hebben
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:02:29 #148
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_58796981
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:28 schreef Syheriat het volgende:

Ik zou, lekker ouderwets, ook graag een bovengrens zien eigenlijk. Van vrouwen met een IQ boven de 130 word ik een beetje zenuwachtig. Een vrouw moet ook ergens iets knulligs/liefs/onhandigs hebben. Je moet als man in ieder geval het gevoel krijgen dat je ergens nuttig bent.

Daarnaast, een vrouw die OOK kan kaartlezen, hoe gęnant is dat! Kaartlezen is het domein van de man! Een man die zijn vriendin/vrouw laat kaartlezen is op zoek naar avontuur en dat is mooi.

Oké, afknapper is dus: "Een vrouw die kan kaartlezen".
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_58797356
Pfff.. wat een lijsten allemaal zeg, vraag me af bij sommigen of ze ooit wel een partner hebben.. dan wel niet zullen krijgen. Sommige dingen kan ik natuurlijk wel begrijpen..
pi_58797398
- (te) dik
- ordinair (gouden naamketting, luipaardstring boven de broek uit etc.)
- vrouwen zonder schaamte (boeren, schreeuwen op straat...)
- stijlloze vrouwen die niet weten wat etiquette is (type "dames in de dop")
- vrouwen die geen aandacht besteden aan hun kleding (ook al zijn die er gelukkig niet heel veel)
- vrouwen die niet van uitgaan houden, maar liever elke avond gezellig op de bank een film gaan kijken.
- vrouwen met aids.
- vrouwen met kort haar.
- misplaatste arrogantie vind ik ook een goede, wat Tommeke zegt, al vind ik arrogante vrouwen altijd wel leuk, mits ze het kunnen rechtvaardigen .
pi_58797775
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Ooster het volgende:

[..]

Ik zou, lekker ouderwets, ook graag een bovengrens zien eigenlijk. Van vrouwen met een IQ boven de 130 word ik een beetje zenuwachtig. Een vrouw moet ook ergens iets knulligs/liefs/onhandigs hebben. Je moet als man in ieder geval het gevoel krijgen dat je ergens nuttig bent.

Daarnaast, een vrouw die OOK kan kaartlezen, hoe gęnant is dat! Kaartlezen is het domein van de man! Een man die zijn vriendin/vrouw laat kaartlezen is op zoek naar avontuur en dat is mooi.

Ik kan heel goed kaartlezen plus schijn een vrij hoog IQ te hebben. Sorry
pi_58797900
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Ooster het volgende:

Kan ik ook, so?
Daar heb ik een keer bonje om gehad...
Ik wist wel de weg en hij niet....was een hele rare situatie, vooral omdat hij zich ergerde.
Ik had zoiets van: We komen toch thuis?
En dan zeggen dat vrouwen ingewikkelde wezen zijn...

Nog een afknapper:
Mensen die weten dat ze ongelijk hebben en dan blijven spartelen....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:48:59 #153
108913 Godshand
guide4you
pi_58797961
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik kan heel goed kaartlezen plus schijn een vrij hoog IQ te hebben. Sorry
Je hebt het niet begrepen... sorry voor jou dus Principessa
pi_58797998
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:45 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Kan ik ook, so?
Ik wist wel de weg en hij niet....was een hele rare situatie, vooral omdat hij zich ergerde.

Nog een afknapper:

Ik kan het ook goed en op gefuhl ende so
(of ik kijk waar de zon staat en zie de kaart in m'n hoofd voor me als ik er geen bij me heb. Of ik kijk aan welke kant het korstmos groeit.)
M'n moeder is uitermate slecht in de weg en wil ook altijd gelijk hebben
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:52:52 #155
108913 Godshand
guide4you
pi_58798031
quote:

[..]

Kan ik ook, so?

Nog een afknapper:
vrouwen die kunnen kaartlezen prima..

als ik de volgende dag maar de boom in de tuin kan omhakken..
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:53:20 #156
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_58798037
quote:

[..]

Kan ik ook, so?
Ja natuurlijk, je kan als man natuurlijk niet zeggen "schat, wat heerlijk dat je de verkeerde afslag hebt uitgekozen". Dat zou je als vrouw ook een beetje vreemd voorkomen neem ik aan.
Ondertussen denkt de man, ik tenminste, wat heerlijk dat dingen niet lopen zoals je ze van te voren hebt uitgedacht. Avontuur!

* Ooster is sinds kort keihard op zoek naar een nieuwe vriendin maar gebruikt FOK! daar niet voor en is derhalve niet teleurgesteld. Hoewel de moeder van Principessa.Farfalla geen kaart kan lezen is er toch geen interesse.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ooster op 21-05-2008 10:59:33 ]
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_58798097
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:53 schreef Ooster het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, je kan als man natuurlijk niet zeggen "schat, wat heerlijk dat je de verkeerde afslag hebt uitgekozen". Dat zou je als vrouw ook een beetje vreemd voorkomen neem ik aan.
Ondertussen denkt de man, ik tenminste, wat heerlijk dat dingen niet lopen zoals je ze van te voren hebt uitgedacht. Avontuur!

* kuch Spartelen dus...
En HIJ nam de verkeerde afslag. 3 KEER....
quote:

* Ooster is sinds kort keihard op zoek naar een nieuwe vriendin maar gebruikt FOK! daar niet voor en is derhalve niet teleurgesteld.
Succes in real life!
pi_58798163
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

vrouwen die kunnen kaartlezen prima..

als ik de volgende dag maar de boom in de tuin kan omhakken..
Ook niet.

Manlief is hard aan het werken voor de centen...

Kijk, ik vind het niet erg dat ik een paar mannelijke inzichten heb, zolang hij ze dan maar niet heeft, dat botst!
Nu is het minimaal.
En hij is weer veel beter in andere dingen.

Nog een afknapper: Binnensmonds smakken...
pi_58798202
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
- (te) dik
- ordinair (gouden naamketting, luipaardstring boven de broek uit etc.)
- vrouwen zonder schaamte (boeren, schreeuwen op straat...)
- stijlloze vrouwen die niet weten wat etiquette is (type "dames in de dop")
- vrouwen die geen aandacht besteden aan hun kleding (ook al zijn die er gelukkig niet heel veel)
- vrouwen die niet van uitgaan houden, maar liever elke avond gezellig op de bank een film gaan kijken.
- vrouwen met aids.
- vrouwen met kort haar.
- misplaatste arrogantie vind ik ook een goede, wat Tommeke zegt, al vind ik arrogante vrouwen altijd wel leuk, mits ze het kunnen rechtvaardigen .
Jouw punten zijn ook goed.
Een tikje uit de hoogte, wat gezonde verwaandheid is leuk. Ben ik zelf ook en bij meisjes vind ik het wel schattig. Maar het moet niet enorme proporties aannemen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:05:23 #160
108913 Godshand
guide4you
pi_58798300
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ook niet.

Manlief is hard aan het werken voor de centen...

Kijk, ik vind het niet erg dat ik een paar mannelijke inzichten heb, zolang hij ze dan maar niet heeft, dat botst!
Nu is het minimaal.
En hij is weer veel beter in andere dingen.

Nog een afknapper: Binnensmonds smakken...
jullie hebben geen boom in de tuin? (zoiets doe je ook op een zondag ofzo, niet op een werkdag)
en jij werkt nu niet en hangt de profiterende, geld over de balk smijtende vrouw uit?
pi_58798428
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:14 schreef snotlap het volgende:
een reetgewei (tattoo boven de reet)
pi_58799542
Een vreselijke stem, in de trand van the Nanny, enz. =/ Kan ze nog zo mooi er uit zien, dan is ze dus echt niet sexy meer...
pi_58799562
  • praten met enorm boers accent
  • onverzorgt (dus ook stinken ja)
  • pi_58799700
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 11:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Een tikje uit de hoogte, wat gezonde verwaandheid is leuk. Ben ik zelf ook en bij meisjes vind ik het wel schattig. Maar het moet niet enorme proporties aannemen.
    Ja idd. En als het verwaandheid is omdat ze zeker van zichzelf is, niet van die meisjes die arrogant doen omdat ze eigenlijk onzeker zijn over hun eigen uiterlijk ofzo .
    pi_58799908
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 11:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

jullie hebben geen boom in de tuin? (zoiets doe je ook op een zondag ofzo, niet op een werkdag)
    en jij werkt nu niet en hangt de profiterende, geld over de balk smijtende vrouw uit?
    That's me!

Maar goed, heb dan ook wel geld uit bespaart met zelf verbouwen, bomen eruit te rukken, verven, etc etc...

Ontopic:

Mannen die niet kunnen auto rijden...
    pi_58800018
    Typische afknappers bij Nederlandse vrouwen:

Slecht gekleed
    Breed/groot van bouw/dikkig
    Niet kunnen lopen op hakjes
    Uit de hoogte zonder de uiterlijke kenmerken om het waar te maken
    Hokjesdenkers
    Weinig relevante ervaring op meerdere terreinen, maar wel een grote bek
    Knotjes in de haren
    Uiterlijk slecht verzorgd (te veel make-up, onderen niet geschoren)
    Besluiteloze types

[ Bericht 13% gewijzigd door Verloren_onschuld op 21-05-2008 13:49:54 ]
    Verbaal terrorist
    pi_58800230
    Nieuwe afknapper gevonden: vrouwen die dit soort lijstjes maken vol met de meest bizarre en onnozele punten.
      woensdag 21 mei 2008 @ 12:39:37 #168
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_58800332
    mensen die hele dag op fok zitten
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_58800412
    Ja, vooral overdag enzo.
    pi_58800493
    - Andere politieke idealen
    - Niet ambitieus
    - Gebrek aan nieuwsgierigheid in cultuur, filosofie, politiek enzovoort...
    pi_58800494
    - Gelovigen Christenen, moslims, hindoe's, agnosten enzovoort...

[ Bericht 81% gewijzigd door Maotrien84 op 21-05-2008 13:08:36 ]
    pi_58800510
    Dubbel
    pi_58800523
    Dubbel (alweer)
    pi_58800767
    - Paardenmeisjes
    - Meisjes met kort haar
    - Meisjes die zeggen dat ze "tegengas" willen
    - Meisjes die heel close zijn met hun moeder
    - Meisjes die trots zijn op hun "vrouwelijke rondingen" maar eigenlijk gewoon te dik zijn
    - Meisjes die te veel roken (af en toe een sigaret mag best)
    - Meisjes die huisje-boompje-beestje als ideaal hebben
    pi_58800823
    tegengas ?
    pi_58800975
    *ppprrrt*
    Oeps sorrie

Wacht ik geef even tegengas
    *PWAAAAPP*

Ik kan mezelf enorm vermaken op deze manier.
      woensdag 21 mei 2008 @ 13:26:21 #177
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_58801195
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    tegengas ?
    Een labiel wijf dat non-stop debiele acties uithaalt en van jou verwacht dat je de puinzooi die ze van haar leven maakt opruimt
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
    pi_58801304
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Zulon het volgende:
    - Meisjes die zeggen dat ze "tegengas" willen
    Ja dat is idd heel erg, zijn van die meisje die constant zeggen dat je te lief bent en ze je meer als een broer zien
    pi_58801662
    huppelkutjes!

van die ontzettend irritante bijdehande blije giechelmeisjes...

en meisjes die na 1 minuut film kijken het niet snappen
    (komt er een nieuwe acteur in voor: huhh? maar wie is hij dan?)
      woensdag 21 mei 2008 @ 14:14:10 #180
    214164 DrunkenMastah
    anonieme alcoholist
    pi_58802116
    - Lelijke voeten. Nu komt waarschijnlijk weer de opmerking dat alle voeten lelijk zijn; dat ben ik dus niet met je eens.
    Ik vind het erotisch om vrouwenvoeten te masseren, heel gevoelig en intiem. Als er dan van die klonten eelt aan hangen is dat dan weer jammer.
    - Vrouwen met overdreven gene. Als er geneukt moet worden dan wordt er geneukt, en dan niet meteen miepen over washandje er langs of wat dan ook. U just spoiled the moment...

[ Bericht 0% gewijzigd door DrunkenMastah op 21-05-2008 14:45:28 ]
    pi_58802511
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 14:14 schreef DrunkenMastah het volgende:
    - Lelijke voeten. Nu komt waarschijnlijk weer de opmerking dat alle voeten lelijk zijn; dat ben ik dus niet me je eens.
    Die mag ook nog bij m'n lijstje idd .
      woensdag 21 mei 2008 @ 15:04:38 #182
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58803035
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 13:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
    *ppprrrt*
    Oeps sorrie

Wacht ik geef even tegengas
    *PWAAAAPP*

Ik kan mezelf enorm vermaken op deze manier.
    ik moest lachen

Ontopic, vrouwen die:
    * Roken
    * Katten hebben (daar gaat ongeveer 99,7% van de vrouwelijke wereldbevolking )
    * Nestdrang hebben (huisje boompje beestje zeven kinderen...)
    * Geen benul hebben van etiquette (heel rigide in zijn hoeft niet en een pizzeria is wat anders dan een kerstdiner maar for crying out loud hanteer tafelmanieren!)
    * Hun eigenwaarde uit "de bladen en tv series halen" (als in: als het daar in staat moet het wel waar zijn. Grow some spine!)
    * Ondanks alle grote praat op sex gebied heel erg vanilla zijn (nee, een simpele blinddoek is niet kinky)
    * Geen begrip hebben voor mijn hobbies/interesses (nee, je hoeft ze niet allemaal te delen maar als je ze belachelijk wil maken mag je opdarren)
    * Hun vegetariër zijn aan mij opdringen. Rot op, ik eet vlees, zit op een leren bank en draag leren schoenen.
    * Closed minded (op gebied van muziek, cultuur, mensen, films, politiek, kleding etc.)
    * Alleen op vakantie willen naar "warme gebieden" en op het strand willen hangen. Daar heb ik de pest aan, ik wil wat zien en doen. Als ik al op vakantie ga, de laatste keer was in 2005
    * Altijd met hun uiterlijk bezig zijn. Thuis mag die make-up best af hoor, en die trainingsbroek en die pantoffels is ook geen punt
    * Onverzorgdheid -> slechte lichamelijke hygične dus
    * Schaamhaar
    * De hele tijd bij me willen zijn. Ga weg, laat me met rust!
    * Couch potatoe
    * Asociaal/arrogant/grote bek gedrag. Dus ook het "ik zoek iemand die me aankan", oh nou, dan zal ik je wel eens in elkaar rossen, ye olde hollands huiselijk geweld

Naja, er zal vast nog wel wat zijn maar dit schiet mij als eerste te binnen.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le męme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_58803481
    Vrouwen die overtuigd socialist zijn
      woensdag 21 mei 2008 @ 15:50:12 #184
    214164 DrunkenMastah
    anonieme alcoholist
    pi_58803851
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 15:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
    Vrouwen die overtuigd socialist zijn
    Kun je dit toelichten? Socialisme an sich is toch geen afknapper? Leuk juist voor de discussie!
    Of bedoel je dat ze het allemaal zo zielig vinden voor beneden-modale huishoudens en dat ze het dan ook niet meer dan normaal vinden dat wij rijke mensen daar voor krom liggen ...
    Ow ja, dat is ook zo, dat is socialisme.
    Je hebt gelijk! Socialisme
    pi_58805062
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef Lakai het volgende:
    huppelkutjes!

van die ontzettend irritante bijdehande blije giechelmeisjes...

en meisjes die na 1 minuut film kijken het niet snappen
    (komt er een nieuwe acteur in voor: huhh? maar wie is hij dan?)
    Hahaha, als iemand tegen me praat volg ik de film nooit meer,
    dus kijk ik met andere mensen films die je sowieso wel snapt
    Maar oké ik snap je punt.

Ik vind het een afknapper als iemand films met mij wil kijken (en ik ben heel slecht in het onthouden van gezichten en moet af en toe vragen waar het over gaat en zeggen hoe ik denk dat het gaat) en zich dan gaat ergeren dat ik niet stil ben. Ga dan met iemand anders een film kijken
    pi_58805155
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 14:14 schreef DrunkenMastah het volgende:
    - Lelijke voeten. Nu komt waarschijnlijk weer de opmerking dat alle voeten lelijk zijn; dat ben ik dus niet met je eens.
    Ik vind het erotisch om vrouwenvoeten te masseren, heel gevoelig en intiem. Als er dan van die klonten eelt aan hangen is dat dan weer jammer.
    - Vrouwen met overdreven gene. Als er geneukt moet worden dan wordt er geneukt, en dan niet meteen miepen over washandje er langs of wat dan ook. U just spoiled the moment...
    Zijn grote voeten lelijk? Voeten met tenen als vingers? Of voeten met eelt wat je zegt, geel vies, gebarsten nagels?
    pi_58805271
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 15:50 schreef DrunkenMastah het volgende:

[..]

Kun je dit toelichten? Socialisme an sich is toch geen afknapper? Leuk juist voor de discussie!
    Of bedoel je dat ze het allemaal zo zielig vinden voor beneden-modale huishoudens en dat ze het dan ook niet meer dan normaal vinden dat wij rijke mensen daar voor krom liggen ...
    Ow ja, dat is ook zo, dat is socialisme.
    Je hebt gelijk! Socialisme
    Liberale mannen die het niet erg vinden dat hun liefje socialistisch is (''Is goed voor de discussie! Anders wordt het zo saai...'') ... Zwakkelingen! Hufters.
      woensdag 21 mei 2008 @ 19:15:06 #188
    73209 dnzl
    Minimalist.
    pi_58807503
    dubbel
      woensdag 21 mei 2008 @ 19:15:26 #189
    73209 dnzl
    Minimalist.
    pi_58807508
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Zijn grote voeten lelijk? Voeten met tenen als vingers? Of voeten met eelt wat je zegt, geel vies, gebarsten nagels?
    Er is geen standaard voor mooie voeten. De voeten moeten de dame passen. Zelfs platvoeten kunnen heel sexy zijn, mits goed gedragen
    pi_58811913
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 17:07 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Liberale mannen die het niet erg vinden dat hun liefje socialistisch is (''Is goed voor de discussie! Anders wordt het zo saai...'') ... Zwakkelingen! Hufters.
    Heulen met de vijand! Landverraders zijn het! En nog dom ook, met socialisten kun je niet discussieren, zelfde type 'discussie' als met dat gristentuig
    pi_58812513
    - Vrouwen met eisen
    - Egocentrische vrouwen, gericht op materialisme en een ziekelijke drang hebben naar cariere en aanzien.
    - Vrouwen met geen persoonlijkheid
    - Vrouwen die dit soort lijstjes opstellen
    pi_58812574
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 23:12 schreef Nee het volgende:
    - Vrouwen met eisen
    - Egocentrische vrouwen, gericht op materialisme en een ziekelijke drang hebben naar cariere en aanzien.
    - Vrouwen met geen persoonlijkheid
    - Vrouwen die dit soort lijstjes opstellen
    Maar ja, eerst maar eens een wijf krijgen.
      woensdag 21 mei 2008 @ 23:35:42 #193
    77330 m-niki
    for real
    pi_58813459
    sjees, wat een haat soms naar bepaalde mensen van het andere geslacht!

afknappers ok, maar als iemand niet in jouw ideaalplaatje past, dan laat je die toch staan, dan word je daar toch niet boos of chagrijnig of opgefokt van?
    [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
    maar eerst nog even dit: blablabla
    pi_58813739
    -Vrouwen die egoistisch zijn.
    -Vrouwen die aan 'ladies night' doen met hun vriendinnen, om vervolgens zich heel beschikbaar op te stellen om gratis drankjes te krijgen en kerels lopen op te geilen, om aan het eind van de avond te zeggen dat ze een vriend hebben vlak voor het moment dat een gozer d'r mee wilt nemen om d'r te neuken.

-Vrouwen onder de 18
    -Vrouwen die niet slim zijn, en dagelijks een portie wiet nodig hebben.
    -Vrouwen die na een week of 2 al beginnen te vragen hoe jij over trouwen denkt.
    -Vrouwen die, nadat je ze gezoent hebt, in hun msn naam zetten dat ze van je houden.
    -Vrouwen die zich heel beschikbaar opstellen, en na 10 minuten heel arrogant gaan doen alsof je iets van ze moet.. attention whores dus

-Vrouwen die je aan het lijntje houden en je niet vertellen op welke ladder je nou staat, alleen maar voor aandacht..terwijl ze blijven volhouden dat ze je altijd de waarheid zullen vertellen
    -Vrouwen met harde pornokoppen
    -Onhygienische vrouwen, en die om orale sex vragen terwijl je een maden lucht ruikt.
    -Vrouwen die zich boers opstellen om 'one with the guys'te zijn. Scheten laten, boeren laten en 'extreem' veel bier drinken terwijl ze stiekem de helft wegpleuren als niemand kijkt.
    -Vrouwen die alleen maar op je uiterljik vallen, en alleen maar hun kut achterna lopen.
    -Vrouwen die met hun hand over je reet gaan wrijven, in de hoop dat je dan easy to get bent
    -Vrouwen die op jaar basis meer dan 10 bedpartners hebben gehad.. Ik wil geen maagd.. maar ik wil geen nummertje 1000 zijn, wetende dat er binnenkort nummertje 1001 klaarstaat om mij te vervangen.
    -Vrouwen die onzeker zijn, en 'niet waar 'zeggen als je vindt dat ze toch wel heel mooi zijn.
    -Vrouwen die bij hun vriendinnen / vrienden / toekomstige partners lopen te klagen dat je een klootzak en onredelijk bent.
    pi_58813957
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 15:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

* Alleen op vakantie willen naar "warme gebieden" en op het strand willen hangen. Daar heb ik de pest aan, ik wil wat zien en doen. Als ik al op vakantie ga, de laatste keer was in 2005

Naja, er zal vast nog wel wat zijn maar dit schiet mij als eerste te binnen.
    Salou!
    Lloret de mar!
    Costa!

Ik ga me niet 't hele jaar de tyfus werken om op een bankje te ploffen aan het strand met allemaal sletjes en tussen de condooms van de vorige avond.. ik wil wat zien.. bergbeklimmen, wandelen.. sightseeing! foto's enzo maken!

En ik ga me vooral niet het hele jaar de tyfus werken om uiteindelijk in een stacaravan / caravan te belandden en 3 weken lang te leven als een zigeuner, omdat het oh zo goedkoper is.
    quote:
    * Ondanks alle grote praat op sex gebied heel erg vanilla zijn (nee, een simpele blinddoek is niet kinky)
    Handboeien is ook *kinky* ..
    En vooral vrouwen die je in bed proberen te krijgen door geil te praten over hun sex leven.. terwijl je bij de daad zelf erachter komt dat ze erbij liggen als een surfplank
    pi_58814314
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 23:51 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Salou!
    Lloret de mar!
    Costa!

Ik ga me niet 't hele jaar de tyfus werken om op een bankje te ploffen aan het strand met allemaal sletjes en tussen de condooms van de vorige avond.. ik wil wat zien.. bergbeklimmen, wandelen.. sightseeing! foto's enzo maken!

En ik ga me vooral niet het hele jaar de tyfus werken om uiteindelijk in een stacaravan / caravan te belandden en 3 weken lang te leven als een zigeuner, omdat het oh zo goedkoper is.
    [..]

Handboeien is ook *kinky* ..
    En vooral vrouwen die je in bed proberen te krijgen door geil te praten over hun sex leven.. terwijl je bij de daad zelf erachter komt dat ze erbij liggen als een surfplank
    Het is dat he een man bent anders zou ik het wel weten
    pi_58814427
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is dat he een man bent anders zou ik het wel weten
    pi_58814730
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 22:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heulen met de vijand! Landverraders zijn het! En nog dom ook, met socialisten kun je niet discussieren, zelfde type 'discussie' als met dat gristentuig
    Reisje naar de Paaseilanden?
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:23:17 #199
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_58814731
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja dat is idd heel erg, zijn van die meisje die constant zeggen dat je te lief bent en ze je meer als een broer zien
    je baalt omdat je er niet op mocht?
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_58814804
    - Royalisten/monarchisten

Ik houd van intellectuele mannen. Niet van onderdanen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')