Vrouwen die altijd iets in bepaalde verhouding willen, waardoor je niet weet hoe je je moet gedragen. En vrouwen die van die kutspelletjes spelen (jij noemt het uitdaging) in plaats van gewoon normaal te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef ster86 het volgende:
Haha afknappers genoeg......![]()
Mannen die niet meelevend zijn, of juist TE meelevend zijn.... dat wordt irritant ... er moet wel een beetje uitdaging in zitten!
quote:Mensen die weinig om zichzelf of hun gezondheid geven (extreem roken, drinken enz) vind ik ook een afknapper![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:11 schreef Syheriat het volgende:
Ik heb er nog twee bedacht
[..]
Vrouwen die altijd iets in bepaalde verhouding willen, waardoor je niet weet hoe je je moet gedragen. En vrouwen die van die kutspelletjes spelen (jij noemt het uitdaging) in plaats van gewoon normaal te doen.
Ik denk dat het 1 met het andere te maken heeftquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:37 schreef Alicey het volgende:
* Mannen die altijd als ik blaf "WOEF!" zeggen en vervolgens doen wat ik wil
* Mannen die lichaamstaal niet kunnen lezen
* Mannen die mij behandelen alsof ik een debiel ben
* Mannen die mij behandelen alsof ik Prof. Dr. alicey ben
* Mannen die geen eigen mening hebben
Mannen wiens hele wereldbeeld in duigen valt als ze erachter komen dat niet alle vrouwen gewillig voor ze op de knieën gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:11 schreef Syheriat het volgende:
Ik heb er nog twee bedacht
[..]
Vrouwen die altijd iets in bepaalde verhouding willen, waardoor je niet weet hoe je je moet gedragen. En vrouwen die van die kutspelletjes spelen (jij noemt het uitdaging) in plaats van gewoon normaal te doen.
[..]
Vrouwen die kankeren over de gezondheid van andere mensen, alsof het imbicielen zijn die hun eigen verantwoordelijkheden niet kunnen nemen. Ethische, morale feministridders zijn het. Oh, die had ik al staan
ik zie geen verband met wat je quote..quote:Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Mannen wiens hele wereldbeeld in duigen valt als ze erachter komen dat niet alle vrouwen gewillig voor ze op de knieën gaan.
Ja het is hier precies een "mannen-versus-vrouwen-topic geworden, terwijl in de TT daar geen enkele aanleiding voor was? Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik zie geen verband met wat je quote..
Oh dat doe ik ook altijd, en ik ben ni eens een vrouw.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:41 schreef Masanga het volgende:
Vrouwen die geen creativiteit hebben en toch denken overromantisch te zijn(standaardrijm-smsjes in de relatie enzo, valentijn,..)
Vrouwen die in hun MSN-naam een hartje zetten en dan jouw naam.
Vrouwen met een gebrek aan persoonlijkheid/eigen stijl.
Vrouwen die niks van de wereld weten en daar ook niet geinteresseerd in zijn.
Vrouwen die overdreven net zijn in huis enzo, en leven op standaardtijdsstippen (eten is steeds klaar tussen 12u30 en 12u35)
Vrouwen die binnen de maand zeggen na eerste ontmoeting zeggen: "ik zie je graag".
Vrouwen die binnen de maand zeggen na eerste ontmoeting dromen over trouwen, kinderen samen, verre reizen samen..Zo, andere afknappers zoals onhygiëne lijken me triviaal en werdenhierboven al voldoende vermeld.
Jij gelooft in liefde op het achtiende gezicht?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:41 schreef Masanga het volgende:
Vrouwen die binnen de maand zeggen na eerste ontmoeting zeggen: "ik zie je graag".
Ookquote:Op zondag 18 mei 2008 20:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Jij gelooft in liefde op het achtiende gezicht?
"Ik zie je graag" is Belgisch voor "Ik hou van je".quote:Op zondag 18 mei 2008 20:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Jij gelooft in liefde op het achtiende gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |