Had je maar BI of Informatie Management moeten doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die afkortingen zeggen me niets
ik moet inventariseren en verbeteren.. implementatieplan. via msn kan ik je de opdracht wel doorsturen evt..
Jawel, ken ik welquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey bart ken je toevallig geen mensen bij Bibelot in Dordrecht
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had je maar BI of Informatie Management moeten doen![]()
DMS is een document management system.
WFM is workflow management
Epicaquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had je maar BI of Informatie Management moeten doen![]()
DMS is een document management system.
WFM is workflow management
Je bent ook wel aan het vragen he?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Epica![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zouden in Januari of Februari optreden. Had ik kaartjes voor gehaald en een kaartje voor een vriend z'n verjaardag gegeven. Maar omdat Simone Simmons last had van haar keel, kon het optreden niet doorgaan. De werd verzet naar ergens in mei. Ik afgelopen week mijn kaartje zoeken. Kon hem niet vinden dus ik dacht ik koop er nog wel een. Bel ik vandaag die vriend op, blijkt het concert vandaag te zijn en het optreden uitverkocht![]()
![]()
Hoe bedoelt u?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Epica![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zouden in Januari of Februari optreden. Had ik kaartjes voor gehaald en een kaartje voor een vriend z'n verjaardag gegeven. Maar omdat Simone Simmons last had van haar keel, kon het optreden niet doorgaan. De werd verzet naar ergens in mei. Ik afgelopen week mijn kaartje zoeken. Kon hem niet vinden dus ik dacht ik koop er nog wel een. Bel ik vandaag die vriend op, blijkt het concert vandaag te zijn en het optreden uitverkocht![]()
![]()
Is ook gewoon mijn eigen domme fout natuurlijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zo snel kan ik dat niet regelen
Ben ik bang
Vier uur dipje ?quote:
Ik kan vriend van me ff bellen, die er (wel eens) werkt, maar weinig kans dat hij wat kan doen, als simpele medewerkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is ook gewoon mijn eigen domme fout natuurlijk![]()
Thx anyway dude
wat is er over 7 maanden btw lieverd..?quote:
Fixed betreft mezelfquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat is er over 7 maanden btw lieverd..?
ennuh, hoe was je weekend?
ik hou het topic levend..
Als we het over weekend hebben.. kan je beter vragen wat je van het weekend van plan.. het is immers donderdagquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat is er over 7 maanden btw lieverd..?
ennuh, hoe was je weekend?
ik hou het topic levend..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als we het over weekend hebben.. kan je beter vragen wat je van het weekend van plan.. het is immers donderdag
zaagmans is iig langsgeweestquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als we het over weekend hebben.. kan je beter vragen wat je van het weekend van plan.. het is immers donderdag
toe maar. australie... voor altijd? tijdelijk? met wie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Over 7 maanden doe ik een niet gefilmde versie van: 'Ik vertrek'Naar Australie.
En mn weekend was heel rustig en relaxed
En ik wil naar huis... En vakantie... En gewoon even niks meer moeten...
Maarja. Dat kan niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |