neu, ik ben niet zo van de schreeuwende TT's. Had iemand anders maar het lef moeten hebben om een topic te sluiten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:09 schreef Mitchell-K het volgende:
Java?
EDIT: Geen mijlpaal TT? wat het toch eigenlijk is..
Volgens mij zit er een foutje in de punten verdeling kijk nog eens goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:32 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
![]()
ST +2
Punten in deel 1250
tomtomaat 1
ScottTracy 2
volgens mij nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:35 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een foutje in de punten verdeling kijk nog eens goed
Tabloid +2quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:38 schreef Tabloid het volgende:
Houtribdijk
Uit de OP...quote:[b]Punten
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.
Voor elk goed antwoord krijg je een punt dat wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelers. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt
uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit
dikgedrukt. Geef ook de tussenstand van de (in dat topic) behaalde punten, op deze manier kan het
makkelijker geteld worden. In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld]
PR +2quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:59 schreef PhysicsRules het volgende:
Bernini misterie
Eigenlijk te makkelijk voor een dubbelpuntentopic..quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Ötapan
je Caps Lock staat aanquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:54 schreef tomtomaat het volgende:
dORTMUND EN sCHALKE
quote:
Roofing +2quote:
np. je mag wel een nieuwe vraag stellen want ik ben pittenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Sorry dat ik vanmiddag verstek liet gaan, dat lag dus aan Fok en niet aan mij, ik kon gewoonweg niet meer reageren, vanwege 'database' problemen.
Check en ok !quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Club en Cercle Brugge?
quote:
Ofyles2+2quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Struisvogel.
ScottTracy +2quote:
Derek de Lintquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:57 schreef qonmann het volgende:
Derek de Lint ?
Was dat niet 2005? Diskwalificiatie van Herasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Denis Menchov (want Roberto Heras werd gediskwalificeerd).
Niet Menchov ..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zoek het zo op, niet eerder.
Yepquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Alexandre Vinokourov (dat Kazachs dopingrund).
U +2quote:
die zijn hetquote:
Dat bedoel ik, jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:00 schreef Mark het volgende:
In de IT staat het voor Redundant Array of Independent Disks, weet niet of je dat bedoelt. Wij werken vooral met RAID 5
quote:
Doordat het er zo traaaag in dit topic toegaat....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:17 schreef Mark het volgende:
Stond eerlijk gezegsd verbaasd dat dit topic nog niet vol was
Dat klopt wel ..steeds minder spelers hebben zin om een half uur op een vraag of hint of antwoord te wachten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef PhysicsRules het volgende:
De hele flow van het topic is veranderd. Het gaat steeds trager en de punten liggen bij veel minder mensen geconcenteerd. In het tweede deel heb ik bijvoorbeeld 281 punten gescoord en was daarmee nummer 2. Nu sta ik met 321 punten op de 6e plaats.
Ik geef eigenlijk altijd pas hints als er mensen gereageerd hebben, middels gok danwel "weet niet". Ik vind dat dan pas duidelijk is dat er een hint nodig is. Het zou ook zo kunnen zijn dat er niemand aanwezig is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:29 schreef qonmann het volgende:
Ook het laatste vraagje staat al weer 25 minuten open..zonder ook maar één hint
(geen verwijt naar Mark, niemand die overdag nog snel hints geeft)
Yep:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:44 schreef tomtomaat het volgende:
Robin?
juistquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:54 schreef qonmann het volgende:
ierland
Ook Songfestival winnares !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef tomtomaat het volgende:
geen idee..
Nu welquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:16 schreef Mark het volgende:
Dana
Dat was inderdaad nummer 2quote:
Mark + 1quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:01 schreef PhysicsRules het volgende:
De stand bijgewerkt tot en met deel 1249
qonmann - 1029 punten
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik wilde ook even posten in dit topic, gewoon, zomaar
ML King, idd. Al schijnt er genoeg reden te zijn om te twijfelen of Ray het echt gedaan heeft.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:55 schreef Mark het volgende:
Ulan Baator ofzoiets
Correctemundoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef qonmann het volgende:
DSB - Scheringa dus
Goeie meeting en geluktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Moet even meeting in, dus moest snel van mijn beurt af
Yep !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Nieuwegein
ik vind het primaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:23 schreef tomtomaat het volgende:
tsvangirai? ik weet niet of de spelling goed is
goed genoegquote:
Wat jij wil...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Geef de puntjes maar aan Mobster, in een twee-punten-topic mag je best streng zijn.
Die zocht ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:13 schreef ScottTracy het volgende:
Olivia Newton John met ELO
Zekerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef qonmann het volgende:
Typhoon
Dat ga ik goed rekenenen, het huidige China was ook goede geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef Mobster273 het volgende:
Mongolië?
Zijn niet veel mensen denk ik, anders had vast wel iemand het album of iet sanders ingetiktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:19 schreef Mobster273 het volgende:
.q....x
met nog een extra e erachteraan voor het album van jmj...
M +2quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:34 schreef Mobster273 het volgende:
Dudok?
klopt, maar typfouten kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jammer, net te laat. ik weet dat het slechts een typo'tje is en het is ook zeker niet om zelf de punten te krijgen, maar moet er niet een u tussen de q en de i?
Das helemaal goed RB +2quote:
jij beheerst iig je Chinees Berkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef Berkery het volgende:
Wang Chung
quote:zijn lid van het [...] . Dit was van oorsprong een samenwerkingsorganisatie van Duitse steden rond de Oostzee. Later traden ook Nederlandse steden toe. De grote
, Gemeene of Principaalsteden genoemd, zochten voor de handel contact met kleinere dorpen en steden in hun achterland. Deze plaatsen waren de Bijsteden
and nobody else !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:42 schreef tomtomaat het volgende:
Blijleven Jerommeke
qonmann +2quote:
je kan je laatste puntje nog scoren in dit topic Houstpeerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:23 schreef Houtspeer het volgende:
Oeh nog maar even.
Houtspeer +2quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef Houtspeer het volgende:
De tachtigers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop