Eerst word je gemarteld. Je wordt samen met Brian opgesloten in een kamer en hij gaat afwisslend gitaar spelen, zingen en met zijn glijerige stem op je inpraten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef Smash-it het volgende:
radioman: Bridget is de enige die weet hoe het zit, wie eruit is gespeeld (bevestigd dat het al is opgenomen), we gaan het straks uit haar trekken..
Uhu.. Dan werd je afgeschoten en begraven onder de jacuzzi toch?
Is er dan iets op risingflowradio?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef Smash-it het volgende:
radioman: Bridget is de enige die weet hoe het zit, wie eruit is gespeeld (bevestigd dat het al is opgenomen), we gaan het straks uit haar trekken..
Uhu.. Dan werd je afgeschoten en begraven onder de jacuzzi toch?
Natuurlijk niet, ze komt gewoon DGK pluggen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef HiDiHo het volgende:
Bridget Maasland zo op 538 over DGK
Zal wel niets nieuws zijn
Okee... het is de belichting, plus dat hij net een zieke bek aan het trekken is. Dit is een heel eng plaatje natuurlijk, maar ik vind hem 'gewoon' vaak enger want meer echt zichzelf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speciaal voor Disana de lichtere versie.....komt U maar.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Bridget toch net even wat meer op het spel heeft staan mocht ze info lekken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:35 schreef humberto.tan het volgende:
Ik vind het trouwens erg asociaal dat zo'n verwende snol als Bridget nog dezelfde avond terug naar huis mocht en de eenvoudige medewerkers die al tijden met dit programma bezig zijn en eerdere wanpraktijken ook niet naar buiten gebracht hebben, daar in een tentje moeten blijven kamperen.
Dan zou ik zeggen: gelijke monniken, gelijke kappen en Bridget ook in een tent.
Je beschrijft de perfecte nachtmerrie en Amanda mag het allemaal in het echie meemaken, leuk hè?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef humberto.tan het volgende:
Eerst word je gemarteld. Je wordt samen met Brian opgesloten in een kamer en hij gaat afwisslend gitaar spelen, zingen en met zijn glijerige stem op je inpraten.
En dat élke dagquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je beschrijft de perfecte nachtmerrie en Amanda mag het allemaal in het echie meemaken, leuk hè?
Je hebt me overtuigd, als er iemand dat miljoen verdient is het Amanda, als smartengeld.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je beschrijft de perfecte nachtmerrie en Amanda mag het allemaal in het echie meemaken, leuk hè?
Nee joh, die geeft het meteen door aan Brian, niet doen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, als er iemand dat miljoen verdient is het Amanda, als smartengeld.
Ik voel je hoor, het is een engerd pur sang.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef Disana het volgende:
Okee... het is de belichting, plus dat hij net een zieke bek aan het trekken is. Dit is een heel eng plaatje natuurlijk, maar ik vind hem 'gewoon' vaak enger want meer echt zichzelf.
Heeft Paul de Leeuw Natasia als gast uitgenodigd? Dat valt me echt zwaar van hem tegen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel je hoor, het is een engerd pur sang.
Even iets anders, hoe zou het met deze twee zijn? Je moeder zet zich voor joker bij Jensen en Paul de Leeuw.....arme kids.En dan vergeet ik die enge vriendjes nog van Zdngmw.
[ afbeelding ]
Vriendinnetje van mij geeft ze gymles.. Die redden zich prima, net zo brutaal als hun moederquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Even iets anders, hoe zou het met deze twee zijn? Je moeder zet zich voor joker bij Jensen en Paul de Leeuw.....arme kids.![]()
Was iemand die had als wens in een vijver met Kooikarpers zitten ofzo. Kwam er een opblaasbadje met Natasia in een gouden badpak voorgeschoven. Ze stond onwijs voor lul, had geen tekst en iedereen lachte haar uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:45 schreef humberto.tan het volgende:
Heeft Paul de Leeuw Natasia als gast uitgenodigd? Dat valt me echt zwaar van hem tegen.
Heeft iemand meer info over die uitzending (is ze keihard aangepakt?)?
Ze heeft daar even in een bad met goudvissen gezeten (DGK) en ze zat echt voor joker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Heeft Paul de Leeuw Natasia als gast uitgenodigd? Dat valt me echt zwaar van hem tegen.
Heeft iemand meer info over die uitzending (is ze keihard aangepakt?)?
leg eens uit?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:14 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Echt hè, zelfs al houdt hij zijn mond, Almere zit gewoon in zijn hele lichaamshouding verankerd.
echt niet. Ze zoekt maar weer een ander onderwereld figuur om haar te onderhouden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, als er iemand dat miljoen verdient is het Amanda, als smartengeld.
Peter6000 heeft het waarschijnlijk druk met de hondenschool en padden oversteek.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Waar is Peter6000 eigenlijk, terug naar de spelonken van de hel ?
Bij mij wordt het puntenrijtje van Biran automatisch omgezet naar een Skypenummer in Egyptequote:Op donderdag 15 mei 2008 16:03 schreef feit het volgende:
H C J B A
H 40 40 10 10 100
C 40 10 20 20 90
J 30 20 30 30 110
B 20 10 30 40 100
A 10 30 20 40 100
En zo heeft Jaap Claire uitgespeeld!
Ha dat je daar nog mee bezig bent.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:48 schreef avonne het volgende:
[..]
echt niet. Ze zoekt maar weer een ander onderwereld figuur om haar te onderhouden.
Ik zat te denken, he... zo'n slimme (zo klonk hij) volwassen vent als Rogier zal toch niet zo stom zijn om zelf drugskoerier te zijn? Ik dacht zo, misschien moest hij wel voor straf van de penose een vrachtje halen(of brengen) omdat hij Amanda niet tegen heeft gehouden toen ze de Gouden Kooi in ging.
Dat Amanda's moeder diep in het zwarte geld zit, staat voor mij buiten kijf. Niemand gaat met alleen cash op vakantie, zonder pinpas of creditcard. En zeker niet een ervaren reiziger. Amanda vertelde ook zo doodleuk dat die aardige man bij de paardjes opeens vermoord was en zo. Alsof het allemaal niks is.
Toch erg, hoor, zo'n verknipte moeder te hebben. Ik vond Cheyenne erg invoelend, als ze haar moeder voorzichtig probeerde te wijzen op haar fouten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij geeft ze gymles.. Die redden zich prima, net zo brutaal als hun moeder
hoe laat komt ze?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:51 schreef feit het volgende:
http://www.startpagina.nl/startpaginaradio/538.htm
Dat kan kloppen, vanavond Nec - Nac.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Ik heb net zo'n gevoel alsof ik voor een beslissende voetbalwedstrijd zit
Maar ja, ze had al een verleden waarin pa uit het raam gekukeld was, een stiefpa die vermoord werd, en dan Frits nog met zn vermoorde familie en dan zelf vermoord.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:48 schreef avonne het volgende:
[..]
echt niet. Ze zoekt maar weer een ander onderwereld figuur om haar te onderhouden.
Ik zat te denken, he... zo'n slimme (zo klonk hij) volwassen vent als Rogier zal toch niet zo stom zijn om zelf drugskoerier te zijn? Ik dacht zo, misschien moest hij wel voor straf van de penose een vrachtje halen(of brengen) omdat hij Amanda niet tegen heeft gehouden toen ze de Gouden Kooi in ging.
Dat Amanda's moeder diep in het zwarte geld zit, staat voor mij buiten kijf. Niemand gaat met alleen cash op vakantie, zonder pinpas of creditcard. En zeker niet een ervaren reiziger. Amanda vertelde ook zo doodleuk dat die aardige man bij de paardjes opeens vermoord was en zo. Alsof het allemaal niks is.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:51 schreef feit het volgende:
http://www.startpagina.nl/startpaginaradio/538.htm
T-bag van Prison Break.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speciaal voor Disana de lichtere versie.....komt U maar.![]()
[ afbeelding ]
Zolang het niet Nederland -Argentinie is vind ik het prima! Anders verliest Huub op zeker!quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Ik heb net zo'n gevoel alsof ik voor een beslissende voetbalwedstrijd zit
Echt he? Moest ik ook aan denken toen ik die cap zagquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:01 schreef Gert het volgende:
T-bag van Prison Break.
(= moordlustige pedofiel)
Jep. Maar in Amanda's wereldje heb je helemaal niets meegemaakt en snap je zodoende niets van het echte leven als niet minstens een familielid onder verdachte omstandigheden is overleden en er niet minstens drie van je vrienden in de gevangenis zitten, dan wel hebben gezeten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:55 schreef mootie het volgende:
Maar ja, ze had al een verleden waarin pa uit het raam gekukeld was, een stiefpa die vermoord werd, en dan Frits nog met zn vermoorde familie en dan zelf vermoord.
Een normaal kind had allang een trauma gehad.
En Bart snapt ook niets van hoe het voelt om in DGK opgesloten te zitten, want BB duurde veel korterder.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jep. Maar in Amanda's wereldje heb je helemaal niets meegemaakt en snap je zodoende niets van het echte leven als niet minstens een familielid onder verdachte omstandigheden is overleden en er niet minstens drie van je vrienden in de gevangenis zitten, dan wel hebben gezeten.
Het is nog steeds met grote schaamte dat ik beken in deze cap iets terug te zien van een ex van me. Als ie weer een on a coke binge was geweest.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:04 schreef Smash-it het volgende:
Echt he? Moest ik ook aan denken toen ik die cap zag
[ afbeelding ]
T-bag is cool!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
T-bag van Prison Break.
(= moordlustige pedofiel)
Ja! Sprekend!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Echt he? Moest ik ook aan denken toen ik die cap zag
[ afbeelding ]
Geen nieuws Rooiequote:Op donderdag 15 mei 2008 17:07 schreef rooie3 het volgende:
Zo ben er weer.Zijn er nog nieuwtjes en roddels.Niet dat ik ze geloof hoor,laat me niet gek maken.
ja daar sneerde b vorige week nog even lekker over bart de loser durft niks tegen bart face to face te zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En Bart snapt ook niets van hoe het voelt om in DGK opgesloten te zitten, want BB duurde veel korterder.
Geloof het nou nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahaha wat n doos... ik kijk niet omdat t te heftig is nu ik zwanger ben... goh wat ben jij dan veel gewend...
Het lijkt er op dat er bij iemand 2 gaatjes gevuld wordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar.....waar kijkt die rat naar?
[ afbeelding ]
cap HiDiHo.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
cap HiDiHo.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
cap HiDiHo.
Ik ben benieuwd, ik ben zelf bang dat Huub de klos isquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:22 schreef DrsH het volgende:
Hedenavond zal Jaap er uitgestemt worden en met een koffer geld vertrekken. Veel kijkplezier hedenavond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaap een eigen programma? Dat kan hij helemaal niet. Sidekick lijkt me het hoogst haalbare en daar heb ik al mijn grote twijfels bij. Hij kan zich maar beter richten op een internettalkshow (zoiets noemde hij in een interview) want tv is veel te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:26 schreef Verida het volgende:
Het zou zo maar kunnen DrsH. De febo kan hem niet laten winnen en hij zal toch op de een of andere manier betaald moeten worden voor bewezen diensten de afgelopen maanden. Dus een koffer met geld en eventueel een toezegging van een programma zou Jaap best wel eens tevreden mee kunnen zijn.
Ik hoop iets anders natuurlijk, vanavond rat eruit en Jaap winnen, maar kan dat niet op zo'n geweldige manier analyseren.
Jeuzus, en adem uit!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:33 schreef mrtechno het volgende:
en waar mag die gerechtigheid dan op slaan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:22 schreef DrsH het volgende:
Eindelijk heb ik mijn psychoanalyse klaar en lijkt hij mij voldoende valide om openbaar te maken: Hedenavond zal Jaap er uitgestemt worden en met een koffer geld vertrekken. Hoe ik tot deze conclusie gekomen ben is het gevolg van het langdurig bestuderen van diverse theorieen volgens de methode Kepner en Tregoe twee Amerikaanse collegae. Ook zijn opmerking "eindelijk gerechtigheid" na een bezoek aan de FEBO staaft mijn conclusie. Veel kijkplezier hedenavond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:33 schreef mrtechno het volgende:
Brian heeft geen respect voor vrouwen.... ik vind dat zware onzin. Hij is erg lief voor Amanda .. Verder is Brian echt wel slim en ... speelt hij het spel zoals het hoort.
Met alle respect, maar Huub is veel minder respectvol ten opzichte van vrouwen als Brian.
mensen die Brian afzeiken zeiken Huub ook af en vice versa... want ze zijn allebei precies hetzelfde en hebben netzoveel op hun kerfstok staan.
Dude edit en delete die post want het raakt kant nog wal, je maakt jezelf echt belachelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:33 schreef mrtechno het volgende:
Wat een stel zotte mensen hier.
De hele dag naar de Gouden Kooi kijken via streams. En dan gaan jullie oordelen over de mensen in de Gouden Kooi? Zij krijgen er i.i.g nog voor betaald, julile niet.
Het is 1 groot spel, heel de Gouden Kooi. Hoe kunnen jullie nu over ware aard praten als mensen in een gecontroleerde omgeving zitten. Alle gastspelers die zijn ingebracht was allemaal tactiek van RTL. Als de ene groep te stabiel werd brachten ze weer iemand in die de boel lekker kon opstoken en zo is het twee jaar lang gegaan. Het is 1 grote manipulatieve beerput en jullie gaan dan over mensen oordelen. Triest.
Het enige wat je kan zeggen is "ik vind speler X in de Gouden Kooi" zus of zo. Buiten de Gouden Kooi zijn mensen heel anders. Misschien zijn het allemaal wel gewoon acteurs.
Wat je wel kan zeggen:
1. Ze zijn geldbewust (anders laat je niet je familie en vrienden 2 jaar in de steek voor wat centen)
2. Ze zijn niet bang (je moet lef hebben om er in te zitten)
3. Ze zijn naief (want je wordt wel de rest van je leven beoordeelt om hoe je je hebt gedragen in de Gouden Kooi, getuige ook de vele domme reacties op dit forum)
Verder over wat er hier gezegd wordt...
Brian heeft geen respect voor vrouwen.... ik vind dat zware onzin. Hij is erg lief voor Amanda en af en toe vind ik hem ook een klootzak maar je zit wel 24 uur met elkaar opgescheept 7 dagen per week en ik denk dat weinig relaties dat uberhaupt zouden overleven. Hij is wel opgefokt maar dat zou ik ook worden met zo'n manipulator als Huub in huis die ene hele grote mond heeft maar niks presteert. Verder is Brian echt wel slim en samen met Huub en Jaap speelt hij het spel zoals het hoort. Achterbaks, zal best, maar wat moet hij dan, alles met Huub gaan overleggen?
Knip.
Gast, quote nu niet alles.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dude edit en delete die post want het raakt kant nog wal, je maakt jezelf echt belachelijk.
Wat een hoop bullshit kun je in 1 stuk tekst rammen zeg, ik heb veel gezien maar dit slaat alles.
Maar maar ik had al gekniptquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Gast, quote nu niet alles.
Al dat gescroll..
Ik ga naar de snackbar. Lief zijn!
Neem ook even een frietje voor mij meequote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Gast, quote nu niet alles.
Al dat gescroll..
Ik ga naar de snackbar. Lief zijn!
Zat er op te wachten en uiteindelijk toch nog gemist...maar zoals verwacht weinig bijzonders.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:27 schreef Dementor het volgende:
Ordinaire plug van Bridget: http://boomp3.com/listen/fgc3zwl/bridget-maasland-op-radio-538
Mee eens, maar dat is denk ik niet wat hij bedoelt. Het zal er meer mee te maken hebben dat bijvoorbeeld Amanda voor lui wordt uitgemaakt, terwijl de poster 24/7 aan het streamen is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef Verida het volgende:
@mrtechno
Voor iemand die vind dat de mensen hier op het forum nogal zot zijn omdat ze denken een mening te hebben over de miljonairs geef je zelf ook wel even een mening weg. Doe je dan niet precies hetzelfde als wij?
Je hebt ook een mening over Huub en Brian die alleen gebaseerd is op hun gedrag in de kooi en niet over hun gedrag buiten de kooi.
alsof wij dat niet wetenquote:
Tja de ene streamer kijk af en toe en werkt overdag, de ander is met zijn of haar studie bezig en nog een groep zit werkloos (voornamelijk NL volk, dat zie je af aan de berichten) thuisquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat is denk ik niet wat hij bedoelt. Het zal er meer mee te maken hebben dat bijvoorbeeld Amanda voor lui wordt uitgemaakt, terwijl de poster 24/7 aan het streamen is.
Er zijn ook genoeg mensen die even COS tijdens pauze/werk openen en er vlug reageren net als er een enorm aantal mensen op bvb geenstijl.nl reageert tijdens kantooruren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja de ene streamer kijk af en toe en werkt overdag, de ander is met zijn of haar studie bezig en nog een groep zit werkloos (voornamelijk NL volk, dat zie je af aan de berichten) thuis
We hebben streamers van all walks of life
Die persoon kan ondertussen wel boodschappen hebben gedaan en weet ik nog veel meer.Als je hier post betekent dat niet dat je al die uren streamt.Ik schrijf ook vaak wat neer en ben dan weer weg.Zaterdags als die lui uit hun nest komen heb ik er al een dag op zitten.Dus vind niet dat je dat kan beoordelen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat is denk ik niet wat hij bedoelt. Het zal er meer mee te maken hebben dat bijvoorbeeld Amanda voor lui wordt uitgemaakt, terwijl de poster 24/7 aan het streamen is.
Damn dat is laag!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:12 schreef MargrietV het volgende:
Geweldige kijkcijfers gister van de Gouden Kooi!!! 199.000 en 111.000!
Ja hoor, heb best een beetje een raar gevoel voor vanavond. Het is niet zo dat ik relaxed zal kunnen kijken naar de uitzending, omdat we teveel manipulatie hebben gezien en het dus vooral turen naar onregelmatigheden is (raar knip- en plakwerk). En dan is daar nog die irritante talentloze Bridget die ook haar graantje aandacht mee wil pikken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:12 schreef milk-shake het volgende:
tjee...zal straks de laptop maar bij de tv zetten zodat ik niks hoef te missen....ben al beetje zenuwachtig..jullie ook....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |