Wat een stel zotte mensen hier.
De hele dag naar de Gouden Kooi kijken via streams. En dan gaan jullie oordelen over de mensen in de Gouden Kooi? Zij krijgen er i.i.g nog voor betaald, julile niet.
Het is 1 groot spel, heel de Gouden Kooi. Hoe kunnen jullie nu over ware aard praten als mensen in een gecontroleerde omgeving zitten. Alle gastspelers die zijn ingebracht was allemaal tactiek van RTL. Als de ene groep te stabiel werd brachten ze weer iemand in die de boel lekker kon opstoken en zo is het twee jaar lang gegaan. Het is 1 grote manipulatieve beerput en jullie gaan dan over mensen oordelen. Triest.
Het enige wat je kan zeggen is "ik vind speler X in de Gouden Kooi" zus of zo. Buiten de Gouden Kooi zijn mensen heel anders. Misschien zijn het allemaal wel gewoon acteurs.
Wat je wel kan zeggen:
1. Ze zijn geldbewust (anders laat je niet je familie en vrienden 2 jaar in de steek voor wat centen)
2. Ze zijn niet bang (je moet lef hebben om er in te zitten)
3. Ze zijn naief (want je wordt wel de rest van je leven beoordeelt om hoe je je hebt gedragen in de Gouden Kooi, getuige ook de vele domme reacties op dit forum)
Verder over wat er hier gezegd wordt...
Brian heeft geen respect voor vrouwen.... ik vind dat zware onzin. Hij is erg lief voor Amanda en af en toe vind ik hem ook een klootzak maar je zit wel 24 uur met elkaar opgescheept 7 dagen per week en ik denk dat weinig relaties dat uberhaupt zouden overleven. Hij is wel opgefokt maar dat zou ik ook worden met zo'n manipulator als Huub in huis die ene hele grote mond heeft maar niks presteert. Verder is Brian echt wel slim en samen met Huub en Jaap speelt hij het spel zoals het hoort. Achterbaks, zal best, maar wat moet hij dan, alles met Huub gaan overleggen? Het is een spel en dat moet je slim spelen.
Wat me ook opvalt is dat iedereen die in dit topic Brian afzeikt Huub wel verdedigt. Met alle respect, maar Huub is veel minder respectvol ten opzichte van vrouwen als Brian. Een h*** gaan staan te naaien terwijl je vriendin er naast op bed ligt. How low can you go. 14 vrouwen ****en in twee jaar tijd. En wat hij met Claire doet, heel dat huwelijk, dat is nog veel lager. Dat is pas echt loverboy gedrag. Een labiel meisje dat niet aan de verwachtingen van haar ouders kan voldoen zo om de tuin leiden. In zijn relatie met Lieke werd ook al duidelijk dat hij een zeer manipulatief persoon is die altijd zijn eigen gedraag goed praat.
Jaap vind ik een goede speler, hij is aardig gek, minstens net zo achterbaks als bovenstaande heren en bovenal een hele slimme speler. HIj heeft alleen niet veel rare dingen gedaan met vrouwen.
Wat ik met alles hierboven wil zeggen is dat Huub en Brian allebei AAA persoonlijkheden zijn. Dominant, aanwezig, intelligent, makkelijke vrouwen versierders.... het zijn de twee hanen in het kippenhok. Allebei spelen ze het spel slim, en allebei verdienen ze het om in de finale te staan. Ze hebben beiden fouten gemaakt, maar ze spelen allebei het spel. Ik ben zelf meer voor Brian, maar ik vind Huub een zeer sterke speler net als Jaap en Brian en als 1 van hun 3 wint vind ik het verdient.
Na de Gouden Kooi gaat het normale leven weer verder en wij kunnen onmogelijk oordelen hoe die mensen zich dan gedragen. De Gouden Kooi is 1 groot spel en er lopen op dit forum iets teveel mensen rond die dingen te serieus nemen. En om nog even terug te komen op het punt dat ik wilde maken: mensen die Brian afzeiken zeiken Huub ook af en vice versa... want ze zijn allebei precies hetzelfde en hebben netzoveel op hun kerfstok staan. Moge de beste winnen.