abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58687465
die maasland is zwanger van wie dat dan?

maasland vertelde dat wat betreft de theorie dat claire eruit zou zijn wel eens anders kan zijn.

Ik denk een amanda die de geld koffer pakt in elk geval geen b want die was nooit in de kooi gebleven.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58687484
whahaha wat n doos... ik kijk niet omdat t te heftig is nu ik zwanger ben... goh wat ben jij dan veel gewend...
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 17:17:23 #253
135305 beequeen
Lost.
pi_58687509
Ik durf het bijna niet te vragen maar.....waar kijkt die rat naar?

cap HiDiHo.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58687524
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahaha wat n doos... ik kijk niet omdat t te heftig is nu ik zwanger ben... goh wat ben jij dan veel gewend...
Geloof het nou niet
Dat is gewoon een kutsmoes omdat ze het wel moet presenteren maar er zelf niet naar kijkt.
pi_58687544
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
cap HiDiHo.
Het lijkt er op dat er bij iemand 2 gaatjes gevuld worden
pi_58687576
quote:

[ afbeelding ]
cap HiDiHo.
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:22:16 #258
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58687579
Eindelijk heb ik mijn psychoanalyse klaar en lijkt hij mij voldoende valide om openbaar te maken: Hedenavond zal Jaap er uitgestemt worden en met een koffer geld vertrekken. Hoe ik tot deze conclusie gekomen ben is het gevolg van het langdurig bestuderen van diverse theorieen volgens de methode Kepner en Tregoe twee Amerikaanse collegae. Ook zijn opmerking "eindelijk gerechtigheid" na een bezoek aan de FEBO staaft mijn conclusie. Veel kijkplezier hedenavond.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:23:47 #259
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58687600
quote:

[ afbeelding ]
cap HiDiHo.
pi_58687637
Het zou zo maar kunnen DrsH. De febo kan hem niet laten winnen en hij zal toch op de een of andere manier betaald moeten worden voor bewezen diensten de afgelopen maanden. Dus een koffer met geld en eventueel een toezegging van een programma zou Jaap best wel eens tevreden mee kunnen zijn.

Ik hoop iets anders natuurlijk, vanavond rat eruit en Jaap winnen, maar kan dat niet op zo'n geweldige manier analyseren.
pi_58687663
Ik denk dat er een geldkoffer is en nog iemand naar huis, dus we zien er twee vertrekken.

Wat is het beste voor de show, Claire en Dellie weg
Dan kan Ricardo lekker dicht tegen Brian aan kruipen.
pi_58687689
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:22 schreef DrsH het volgende:
Hedenavond zal Jaap er uitgestemt worden en met een koffer geld vertrekken. Veel kijkplezier hedenavond.
Ik ben benieuwd, ik ben zelf bang dat Huub de klos is
het water roept
pi_58687713
Voor mijn part vergeten ze de streams aan te zetten. Ik vermaak me hier best de afgelopen 2 dagen.
Go hard or go home
pi_58687715
Wat een stel zotte mensen hier.

De hele dag naar de Gouden Kooi kijken via streams. En dan gaan jullie oordelen over de mensen in de Gouden Kooi? Zij krijgen er i.i.g nog voor betaald, julile niet.

Het is 1 groot spel, heel de Gouden Kooi. Hoe kunnen jullie nu over ware aard praten als mensen in een gecontroleerde omgeving zitten. Alle gastspelers die zijn ingebracht was allemaal tactiek van RTL. Als de ene groep te stabiel werd brachten ze weer iemand in die de boel lekker kon opstoken en zo is het twee jaar lang gegaan. Het is 1 grote manipulatieve beerput en jullie gaan dan over mensen oordelen. Triest.

Het enige wat je kan zeggen is "ik vind speler X in de Gouden Kooi" zus of zo. Buiten de Gouden Kooi zijn mensen heel anders. Misschien zijn het allemaal wel gewoon acteurs.

Wat je wel kan zeggen:

1. Ze zijn geldbewust (anders laat je niet je familie en vrienden 2 jaar in de steek voor wat centen)
2. Ze zijn niet bang (je moet lef hebben om er in te zitten)
3. Ze zijn naief (want je wordt wel de rest van je leven beoordeelt om hoe je je hebt gedragen in de Gouden Kooi, getuige ook de vele domme reacties op dit forum)

Verder over wat er hier gezegd wordt...

Brian heeft geen respect voor vrouwen.... ik vind dat zware onzin. Hij is erg lief voor Amanda en af en toe vind ik hem ook een klootzak maar je zit wel 24 uur met elkaar opgescheept 7 dagen per week en ik denk dat weinig relaties dat uberhaupt zouden overleven. Hij is wel opgefokt maar dat zou ik ook worden met zo'n manipulator als Huub in huis die ene hele grote mond heeft maar niks presteert. Verder is Brian echt wel slim en samen met Huub en Jaap speelt hij het spel zoals het hoort. Achterbaks, zal best, maar wat moet hij dan, alles met Huub gaan overleggen? Het is een spel en dat moet je slim spelen.

Wat me ook opvalt is dat iedereen die in dit topic Brian afzeikt Huub wel verdedigt. Met alle respect, maar Huub is veel minder respectvol ten opzichte van vrouwen als Brian. Een h*** gaan staan te naaien terwijl je vriendin er naast op bed ligt. How low can you go. 14 vrouwen ****en in twee jaar tijd. En wat hij met Claire doet, heel dat huwelijk, dat is nog veel lager. Dat is pas echt loverboy gedrag. Een labiel meisje dat niet aan de verwachtingen van haar ouders kan voldoen zo om de tuin leiden. In zijn relatie met Lieke werd ook al duidelijk dat hij een zeer manipulatief persoon is die altijd zijn eigen gedraag goed praat.

Jaap vind ik een goede speler, hij is aardig gek, minstens net zo achterbaks als bovenstaande heren en bovenal een hele slimme speler. HIj heeft alleen niet veel rare dingen gedaan met vrouwen.

Wat ik met alles hierboven wil zeggen is dat Huub en Brian allebei AAA persoonlijkheden zijn. Dominant, aanwezig, intelligent, makkelijke vrouwen versierders.... het zijn de twee hanen in het kippenhok. Allebei spelen ze het spel slim, en allebei verdienen ze het om in de finale te staan. Ze hebben beiden fouten gemaakt, maar ze spelen allebei het spel. Ik ben zelf meer voor Brian, maar ik vind Huub een zeer sterke speler net als Jaap en Brian en als 1 van hun 3 wint vind ik het verdient.

Na de Gouden Kooi gaat het normale leven weer verder en wij kunnen onmogelijk oordelen hoe die mensen zich dan gedragen. De Gouden Kooi is 1 groot spel en er lopen op dit forum iets teveel mensen rond die dingen te serieus nemen. En om nog even terug te komen op het punt dat ik wilde maken: mensen die Brian afzeiken zeiken Huub ook af en vice versa... want ze zijn allebei precies hetzelfde en hebben netzoveel op hun kerfstok staan. Moge de beste winnen.
pi_58687718
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:26 schreef Verida het volgende:
Het zou zo maar kunnen DrsH. De febo kan hem niet laten winnen en hij zal toch op de een of andere manier betaald moeten worden voor bewezen diensten de afgelopen maanden. Dus een koffer met geld en eventueel een toezegging van een programma zou Jaap best wel eens tevreden mee kunnen zijn.

Ik hoop iets anders natuurlijk, vanavond rat eruit en Jaap winnen, maar kan dat niet op zo'n geweldige manier analyseren.
Jaap een eigen programma? Dat kan hij helemaal niet. Sidekick lijkt me het hoogst haalbare en daar heb ik al mijn grote twijfels bij. Hij kan zich maar beter richten op een internettalkshow (zoiets noemde hij in een interview) want tv is veel te hoog gegrepen.
pi_58687726
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:33 schreef mrtechno het volgende:
Jeuzus, en adem uit!
Go hard or go home
pi_58687749
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:22 schreef DrsH het volgende:
Eindelijk heb ik mijn psychoanalyse klaar en lijkt hij mij voldoende valide om openbaar te maken: Hedenavond zal Jaap er uitgestemt worden en met een koffer geld vertrekken. Hoe ik tot deze conclusie gekomen ben is het gevolg van het langdurig bestuderen van diverse theorieen volgens de methode Kepner en Tregoe twee Amerikaanse collegae. Ook zijn opmerking "eindelijk gerechtigheid" na een bezoek aan de FEBO staaft mijn conclusie. Veel kijkplezier hedenavond.
en waar mag die gerechtigheid dan op slaan?
pi_58687784
quote:
knip
whahhahahahaha what else...................
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:38:16 #270
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58687786
quote:

Brian heeft geen respect voor vrouwen.... ik vind dat zware onzin. Hij is erg lief voor Amanda .. Verder is Brian echt wel slim en ... speelt hij het spel zoals het hoort.

Met alle respect, maar Huub is veel minder respectvol ten opzichte van vrouwen als Brian.

mensen die Brian afzeiken zeiken Huub ook af en vice versa... want ze zijn allebei precies hetzelfde en hebben netzoveel op hun kerfstok staan.
Je hebt helemaal gelijk.

IN DE OMGEKEERDE WERELD.
pi_58687787
Fok heeft het nu al zwaar bij bij mij, de dataserver kan het niet aan zegt tie, dat wordt nog wat vanavond, is er nog een uitwijk plaats, waar we naar toe kunnen, als Fok door zijn knieen zat
het water roept
pi_58687789
quote:

De hele dag naar de Gouden Kooi kijken via streams. En dan gaan jullie oordelen over de mensen in de Gouden Kooi? Zij krijgen er i.i.g nog voor betaald, julile niet.

Het is 1 groot spel, heel de Gouden Kooi. Hoe kunnen jullie nu over ware aard praten als mensen in een gecontroleerde omgeving zitten. Alle gastspelers die zijn ingebracht was allemaal tactiek van RTL. Als de ene groep te stabiel werd brachten ze weer iemand in die de boel lekker kon opstoken en zo is het twee jaar lang gegaan. Het is 1 grote manipulatieve beerput en jullie gaan dan over mensen oordelen. Triest.

Het enige wat je kan zeggen is "ik vind speler X in de Gouden Kooi" zus of zo. Buiten de Gouden Kooi zijn mensen heel anders. Misschien zijn het allemaal wel gewoon acteurs.

Wat je wel kan zeggen:

1. Ze zijn geldbewust (anders laat je niet je familie en vrienden 2 jaar in de steek voor wat centen)
2. Ze zijn niet bang (je moet lef hebben om er in te zitten)
3. Ze zijn naief (want je wordt wel de rest van je leven beoordeelt om hoe je je hebt gedragen in de Gouden Kooi, getuige ook de vele domme reacties op dit forum)

Verder over wat er hier gezegd wordt...

Brian heeft geen respect voor vrouwen.... ik vind dat zware onzin. Hij is erg lief voor Amanda en af en toe vind ik hem ook een klootzak maar je zit wel 24 uur met elkaar opgescheept 7 dagen per week en ik denk dat weinig relaties dat uberhaupt zouden overleven. Hij is wel opgefokt maar dat zou ik ook worden met zo'n manipulator als Huub in huis die ene hele grote mond heeft maar niks presteert. Verder is Brian echt wel slim en samen met Huub en Jaap speelt hij het spel zoals het hoort. Achterbaks, zal best, maar wat moet hij dan, alles met Huub gaan overleggen?

Knip.
Dude edit en delete die post want het raakt kant nog wal, je maakt jezelf echt belachelijk.
Wat een hoop bullshit kun je in 1 stuk tekst rammen zeg, ik heb veel gezien maar dit slaat alles.
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 17:41:52 #273
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58687845
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_58687847
@mrtechno

Voor iemand die vind dat de mensen hier op het forum nogal zot zijn omdat ze denken een mening te hebben over de miljonairs geef je zelf ook wel even een mening weg. Doe je dan niet precies hetzelfde als wij?

Je hebt ook een mening over Huub en Brian die alleen gebaseerd is op hun gedrag in de kooi en niet over hun gedrag buiten de kooi.
pi_58687865
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dude edit en delete die post want het raakt kant nog wal, je maakt jezelf echt belachelijk.
Wat een hoop bullshit kun je in 1 stuk tekst rammen zeg, ik heb veel gezien maar dit slaat alles.
Gast, quote nu niet alles.
Al dat gescroll..

Ik ga naar de snackbar. Lief zijn!
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')