En bovendien heeft hij gewoon geen gelijk. Hij verwart gevechtsvliegtuigen met jagers.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:36 schreef nietzman het volgende:
Ja, lees dan zelf even lekker terug, niemand interesseert dat suffe gevechtsvliegtuigpurisme ook maar ene jota.
Strikt gesproken kan een multi-role toestel als een F-16 dan ook al niet meedoen.
'Het mooiste gevechts vliegtuig'quote:
Okay, jij je zin. Letterlijk zou ik dan jachtvliegtuig bedoelen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:28 schreef charon het volgende:
[..]
'Het mooiste gevechts vliegtuig'
Oftewel: Bommenwerpers, jagers, en al het andere waar mee gevochten wordt.
Volgende keer beter over je TT nadenken, ook handig om taal- en spelfouten te vermijden.
On Topic:
Convair B-58 Hustler
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Héél toepasselijk gevonden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:35 schreef Rio het volgende:
De ME262 heeft wel een eervolle vermelding verdiend:
[ afbeelding ]
wtf 4 straalmotorenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:28 schreef charon het volgende:
[..]
'Het mooiste gevechts vliegtuig'
Oftewel: Bommenwerpers, jagers, en al het andere waar mee gevochten wordt.
Volgende keer beter over je TT nadenken, ook handig om taal- en spelfouten te vermijden.
On Topic:
Convair B-58 Hustler
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En een klein brandstoftankje.quote:
Charon, we zijn hier wat socialer onderling, mag bestquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:00 schreef charon het volgende:
Ik dacht dat moderators het goede voorbeeld moesten geven (zinvolle posts die bijdragen aan het topic) - oh sorry, verkeerde forum..
Bemanningsleden hebben allemaal zware gehoorschade las ik laatst. Nato onderscheppingsjagers die de tu-95 moesten schaduwen bleven op gepaste afstand vanwege het lawaai dat het ding prdouceerde.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:58 schreef LSS het volgende:
Ja, als we geen jachtvliegtuigen maar gaan posten maar ook bommenwerpers en verkenningsvliegtuigen dan wil ik nog een bijdrage doen:
Naar mijn mening het allermooiste vliegtuig ooit gemaakt: De Tu-95 Bear
[ afbeelding ]
Alles is mooi aan de Bear, de vleugels, de slanke romp, de contra-roterende propellorbladen van de turboprops (turboprops zijn eigelijk gewoon straalmotoren met een propellor erop) totaan de staartkoepel toe. Wat een geweldig mooi design. De Bear is nog steeds een geweldenaar.![]()
WATTE?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:06 schreef Bilfred_eendereed het volgende:
[..]
Bemanningsleden hebben allemaal zware gehoorschade las ik laatst
Op de tweede foto staan Surface to Surface raketten. Volgens mij voldoet hij daarmee aan de criteria. Of mogen de F-16s van de Thunderbirds (zit geen kanon meer in) of de Hornets van de Blue Angels ook niet? Strikt genomen zijn dat demonstratie-toestellen. En als we die lijn aanhouden: haal die Berkut dan even weg, want dat is ook alleen maar een technology demonstrator.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef Pumatje het volgende:
lucky_m3 ik wil het toch echt bij gevechtsvliegtuigen houden. Dus niet afdwalen
die had ik erbij gedaan, omdat die iets bekender is dan de utkaquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:14 schreef Pumatje het volgende:
Tuurlijk mogen die
maar je snapt wel wat ik bedoel![]()
doelde meer op het 1e vliegtuig wat hij postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |