als het aan mij ligt:quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk brainstormen over een mogelijke lunch
wat wil je weten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, vertel anders even wat spannends...
Ik denk dat het dit keer een paar boterhammen wordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als het aan mij ligt:
rijst-gerecht
stuk ananas..
daar doe ik het wel voor..
weet ik het.. iets wat de mensen weer actief maakt op het forum..quote:
Die stamt nog uit mn meisjes tijd. Wel wat volwassener gemaakt laatst door de extra'tjes eruit te halen. Maar over het algemeen lichte en witte meubels.. 2 togen gemaakt door mn vaderquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
weet ik het.. iets wat de mensen weer actief maakt op het forum..
hoe ziet je slaapkamer eruit ofzo?
uhm.. pindakaas of hagelslag...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk brainstormen over een mogelijke lunch
Oranje, dat herken ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die stamt nog uit mn meisjes tijd. Wel wat volwassener gemaakt laatst door de extra'tjes eruit te halen. Maar over het algemeen lichte en witte meubels.. 2 togen gemaakt door mn vaderEn veel roze, paars en een tintje oranje. Met een mooie HP PC op mn bureau voor mn bed.
Nog net jaquote:
quote:
Hipquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oranje, dat herken ikEn ook de witte meubels
Ja had ik wel nodigquote:
Handigquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonet al even printer voor mezelf geregeld, lekker verslagen printen
maar dan moet ik weer naar de Albert Heijnquote:
Nee dat heb ik dan weer niet, ik ben aan het strijden voor een hor voor mn raamquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
HipIk heb ook een paarse muskietennet
Maar het is wel lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer naar de Albert Heijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |