Je kapster?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja echt!
Echt mijn type, en als ik eer-ik mee neem wordt hij verliefd ik zweer het je!
beetje medelijden heb i wel met jequote:Op donderdag 15 mei 200812:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik betaal bijna 100 keer zoveel [afbeelding]
whehe..maar wel te doen dusquote:Op donderdag 15 mei 200812:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja echt [afbeelding]!
Echt mijn type, en als ik eer-ik mee neem wordt hij verliefd ik zweer het je [afbeelding] !
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kapster?
Beter neem je eens een foto
Haha.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje medelijden heb i wel met je
maar toch niet alles is 100 keer zo duur mag ik hopenquote:Op donderdag 15 mei 200812:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Maar het leven hier is algeheel íets duurder schat ik zo [afbeelding]
Gast zie je mij al zitten in die stoel!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kapster?
Gewoon stiekem.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast zie je mij al zitten in die stoel!!
" Kijk eens in de spiegel ik moet een foto maken."
Ik zal het proberen man, maar ik kom daar al jarenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon stiekem.
Ze hoeft ook niet recht in de lens te kijken
quote:
Er is vast nog wel een plekje vrij naast Jort.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal het proberen man, maar ik kom daar al jaren. Straks verneuk ik het en dan moet ik naar de lelijke mensen kapper.
nou ja, als je d'r mag neuken, is het dat niet waar dan? 1 keertje?quote:Op donderdag 15 mei 200812:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal het proberen man, maar ik kom daar al jaren [afbeelding]. Straks verneuk ik het en dan moet ik naar de lelijke mensen kapper.
Ja, dat moet je ook niet hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal het proberen man, maar ik kom daar al jaren. Straks verneuk ik het en dan moet ik naar de lelijke mensen kapper.
slimme zetquote:Op donderdag 15 mei 200812:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet hebben.
Laat dan een maat van je een keer zich knippen daar en pics nemen [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:41 schreef OA het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een plekje vrij naast Jort..
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Heb ik geen last van.quote:
whehe... net goedquote:Op donderdag 15 mei 200813:44 schreef Houniet het volgende:
Had ik dat maar niet gezegd!
Klopt.quote:
quote:
quote:
quote:
Die had toch een andere chick geroggeld?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Heb je het beter voor elkaar dan mijn broertje...
geroggeld?quote:Op donderdag 15 mei 200814:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die had toch een andere chick geroggeld? [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kapster?
jaquote:
doe maar effe googlen op "inktvip reclame KPN"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |