Je kapster?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja echt!
Echt mijn type, en als ik eer-ik mee neem wordt hij verliefd ik zweer het je!
beetje medelijden heb i wel met jequote:Op donderdag 15 mei 200812:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik betaal bijna 100 keer zoveel [afbeelding]
whehe..maar wel te doen dusquote:Op donderdag 15 mei 200812:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja echt [afbeelding]!
Echt mijn type, en als ik eer-ik mee neem wordt hij verliefd ik zweer het je [afbeelding] !
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kapster?
Beter neem je eens een foto
Haha.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje medelijden heb i wel met je
maar toch niet alles is 100 keer zo duur mag ik hopenquote:Op donderdag 15 mei 200812:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Maar het leven hier is algeheel íets duurder schat ik zo [afbeelding]
Gast zie je mij al zitten in die stoel!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kapster?
Gewoon stiekem.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast zie je mij al zitten in die stoel!!
" Kijk eens in de spiegel ik moet een foto maken."
Ik zal het proberen man, maar ik kom daar al jarenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon stiekem.
Ze hoeft ook niet recht in de lens te kijken
quote:
Er is vast nog wel een plekje vrij naast Jort.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal het proberen man, maar ik kom daar al jaren. Straks verneuk ik het en dan moet ik naar de lelijke mensen kapper.
nou ja, als je d'r mag neuken, is het dat niet waar dan? 1 keertje?quote:Op donderdag 15 mei 200812:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal het proberen man, maar ik kom daar al jaren [afbeelding]. Straks verneuk ik het en dan moet ik naar de lelijke mensen kapper.
Ja, dat moet je ook niet hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal het proberen man, maar ik kom daar al jaren. Straks verneuk ik het en dan moet ik naar de lelijke mensen kapper.
slimme zetquote:Op donderdag 15 mei 200812:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet hebben.
Laat dan een maat van je een keer zich knippen daar en pics nemen [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:41 schreef OA het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een plekje vrij naast Jort..
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Heb ik geen last van.quote:
whehe... net goedquote:Op donderdag 15 mei 200813:44 schreef Houniet het volgende:
Had ik dat maar niet gezegd!
Klopt.quote:
quote:
quote:
quote:
Die had toch een andere chick geroggeld?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Heb je het beter voor elkaar dan mijn broertje...
geroggeld?quote:Op donderdag 15 mei 200814:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die had toch een andere chick geroggeld? [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kapster?
jaquote:
doe maar effe googlen op "inktvip reclame KPN"quote:
Mja. Ja. Nee. Wat zal ik zeggen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die had toch een andere chick geroggeld?
oh, dat.. nog steeds een hype ja?quote:Op donderdag 15 mei 200814:42 schreef MPG het volgende:
[..]
doe maar effe googlen op "inktvip reclame KPN"
gepaald?quote:Op donderdag 15 mei 200814:44 schreef OA het volgende:
[..]
Mja. Ja. Nee. Wat zal ik zeggen? [afbeelding]
Middag kerel.quote:
Geen flauw idee. Daar heb ik het nooit over met hem.quote:
niet samen delen ook?quote:Op donderdag 15 mei 200814:46 schreef OA het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Daar heb ik het nooit over met hem. [afbeelding]
komt weer een kennis... onder andere... dus dat word weer zuipen, clubs bezoeken en nachten niet slapen.quote:Op donderdag 15 mei 200814:48 schreef OA het volgende:
Waarom?
Nee. Ik deel niet.quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt weer een kennis... onder andere... dus dat word weer zuipen, clubs bezoeken en nachten niet slapen.
ja, dat lijkt me ook wel.quote:Op donderdag 15 mei 200814:51 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Ik deel niet. [afbeelding]
[..]
Goed bezig! [afbeelding]
Hoe het zitquote:
Met of zonder de vrouw?quote:
Meer zinnigs heb ik er niet over te melden hoor.quote:
OAquote:
Niet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Daar heb ik het nooit over met hem.
Pfff. Zit ik hier te hopen op een sappige roddelquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Meer zinnigs heb ik er niet over te melden hoor.
altijd in voor een sappig ietsquote:Op donderdag 15 mei 200815:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Pfff. Zit ik hier te hopen op een sappige roddel [afbeelding]
Mits op oogquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:01 schreef eer-ik het volgende:
pomper iemand?
de hel? of een gezonde regenbui?quote:Op donderdag 15 mei 200815:05 schreef Sjowhan het volgende:
Pff benauwd buiten. Ben benieuwd wanneer 't echt losbarst.
Hoe meer hoe beter!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar je had al een kandidaat zie ik wel
werk zequote:Op donderdag 15 mei 200815:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter! [afbeelding]
Maar nu weer werkwrkwerk [afbeelding]
Werkzequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter!
Maar nu weer werkwrkwerk
M&M gaan ook prima samen met bierquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
bier en M&M's gaan prima samen!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Pfff. Zit ik hier te hopen op een sappige roddel
quote:
Link?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ai... tenenkrommende commentaartjes op nuJIJ.... "er bestaat geen subductie".. nee, en ik zit niet op een subductiezone inderdaad.. Debiel persoon.. maar goed, heb er geen account. Maar goed ook denk ik.
Regenbui. En donder.quote:Op donderdag 15 mei 200815:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de hel? of een gezonde regenbui?
Dat is inderdaad erg lekker.. Hier is het droge seizoen begonnen... dus het kan best zijn dat ik tot november geen druppel regen zie.. al zal het af en toe nog wel eens motregenen hopelijk.quote:Op donderdag 15 mei 200816:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Regenbui. En donder.
Net 10 minuten bezig [afbeelding]
Het is best lekker na een weekje droogte.. Zowel voor de auto als voor de plantenquote:Op donderdag 15 mei 200816:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg lekker.. Hier is het droge seizoen begonnen... dus het kan best zijn dat ik tot november geen druppel regen zie.. al zal het af en toe nog wel eens motregenen hopelijk.
eventjes afspoelen ja... dat is een zalige verfrissing... zonder meer..quote:Op donderdag 15 mei 200816:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is best lekker na een weekje droogte.. Zowel voor de auto als voor de planten [afbeelding] [afbeelding]
ok laterquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
biertje is op, ik ga wat anders doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |