op thepiratebay?quote:
Ik lees iets met zweeds dusquote:
Nee, het is " of 'oe ist nou?"quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:48 schreef TNA het volgende:
Ik vind vooral dat "of hoe zit dat" héél Nederlands
Whehe, inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:48 schreef TNA het volgende:
Ik vind vooral dat "of hoe zit dat" héél Nederlands
een beetje offtopic, maar veronderstelde Nederlanders die niet de Nederlandse taal beheersen, dat is nog net een trap erger.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:41 schreef TNA het volgende:
Ik lees net wat comments op een Zweedse torrentsite waar men voornamelijk Engels praat. Waar ik tussen alle Engelse opmerkingen deze reactie tegenkom:
[ afbeelding ]
Klacht: Nederlanders die geen Engels kunnen lezen
Don't care, maar ga dan niet op een Zweedse site, waar je al blij mag zijn dat men Engels praat, in het Nederlands om hulp huilenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:50 schreef nappei het volgende:
Niet-Engelssprekende meldt zich...
Wat is er vreemd aan het niet begrijpen van een buitenlandse taal?
dat je dan wel heel erg achterlijk moet zijn, al dan niet omdat je wellicht niet eens de basisschool (waar je ook vreemde talen krijgt) hebt afgerond?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:50 schreef nappei het volgende:
Precies!quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:50 schreef nappei het volgende:
You are a moron.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:50 schreef nappei het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:54 schreef freiss het volgende:
[..]
You are a moron.
Vertaling: Je bent een held.
Hier (Frankrijk) heb je de keuze uit verschillende talen...Er zijn dus Fransen (zoals ik) die niet voor Engels kiezen maar voor andere talen...zo ook ik.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat je dan wel heel erg achterlijk moet zijn, al dan niet omdat je wellicht niet eens de basisschool (waar je ook vreemde talen krijgt) hebt afgerond?
of je moet natuurlijk frans zijn en geen andere taal willen begrijpen, maar cultuur als die is ook vanuit meerdere opzichten als achterlijk te bestempelen.
Die zijn er inderdaad. Het zijn ze allemaal.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:57 schreef nappei het volgende:
Er zijn dus Fransen (zoals ik) die niet voor Engels kiezen maar voor andere talen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:50 schreef nappei het volgende:
Nee, met Frans kom je ver. Als je tenminste in Frankrijk woontquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:57 schreef nappei het volgende:
Jullie doen alsof je zonder Engels niet in deze wereld kan overleven...
ja dan moet je eens digibeet zijn, een digitale camera kopen en t boekje is in het engelsquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:57 schreef nappei het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:57 schreef nappei het volgende:
[..]
Hier (Frankrijk) heb je de keuze uit verschillende talen...Er zijn dus Fransen (zoals ik) die niet voor Engels kiezen maar voor andere talen...zo ook ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |