Brrrrr alsjeblieft niet! Dat die zo ver zijn gekomen met zulk anti-voetbal.. Advocaatquote:
quote:
Ja, dat wou ik net zeggen. Of je vergeet het in de haast, dus doe maar nuquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou het nu doen Nynke, kan je morgen wat langer slapen.
quote:
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Zoals je gezicht, MM, want dat versterkt de kans op acné
Slaap lekker allemaal!
Jij is weer erg leuk.quote:
Dat wordt nog wat als B. en ik naar Aussie gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog even 914 foto's aan het resizen.
Schiet es op zegquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Van je grote kont een iets kleinere maken, ja?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
das toch haske snel gedaan? gewoon ff een batch maken in fotosoep;quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
roteren is shit ja. alhoewel ik dat meestal in acdsee doe. Openen roteren en volgende foto (hij slaat het automatisch op)quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat mijn camera in de EXIF aangeeft of een foto horizontaal of verticaal is gemaakt. Daar ben ik nog het meeste tijd aan kwijt meestal, om het te roteren.
kweenie, vandaag niet gesproken. Vrijdag komt ze weer even naar NLquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe'st het met CF eigenlijk?
Als je laptop een beetje meewerkt wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:15 schreef latislos het volgende:
[..]
das toch haske snel gedaan? gewoon ff een batch maken in fotosoep;
even een openen, opnemen wat je doet en sluiten (zonder saven)
vervolgens over die directory de macro afspelen, en voor de zekerheid opslaan in een andere directory
Succes met het vinden.quote:
Ik heb met die zeebaars al genoeg vissigs op voor vandaag.quote:
FOK! datquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:25 schreef motorbloempje het volgende:
hey! goedenacht!
Bij jullie ook mooi onweer?
Erg knus en gezellig, maar wil nu wel slapen. Straks nieuwe motor ophalen! En morgen even teruglezen en foto's kijken
hehe wat een kut dorp/stad dan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en in 3 winkels geen rabarber te krijgenMorgen alleen nog de AH proberen, maar dat is echt maar een klein winkeltje dus denk niet dat ik daar succes zal hebben.
Dan maar wachten tot zaterdag en het markt is
ook hier geen onweer tegen alle verwachtingen inquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
FOK! dat
Ik wil dus ook onweer maar dat zit er niet inhier.. maybe vandaag
*SOL bij hobbel gaat wonen voor rabarberquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe wat een kut dorp/stad dan.
Hier aanwezig in overvloed
Strand in Nl ?? nou zou maar dike trui aan doen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:02 schreef Euc- het volgende:
Ik ga zo ook maar eens naar bed, weer een paar drukke dagen voor de boeg! Morgenvroeg eerst naar het AZM, daarna ff Maastricht in om mijn smoking op te halen en een nieuwe zwembroek te scoren. 's Avonds werken, vrijdag werken, zaterdag werken, zondag uitbrakken van stappen van zaterdag, plus een beetje aan school proberen te werken. Maandag/dinsdag naar school (moet nog even kijken welke dag ik ga), dinsdag zowieso koffer inpakken en woensdag vroeg naar schiphol, even een paar dagen (feest)vakantie.
Moet ik alleen nog ff kijken of ik tussendoor ergens onder de zonnebank kan, wil niet de witste zijn op het strand
Mag hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL bij hobbel gaat wonen voor rabarber![]()
Maargoed, vrijdag ben ik even in Delft en kijk ook daar ff
Nee, niet in Nederland neequote:Op donderdag 15 mei 2008 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Strand in Nl ?? nou zou maar dike trui aan doen dan
Weersvoorspelling nog nie gezien zeker
Ahh glkkg maarquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
gaat vast helemaal goedkomen
ik duik gewoon nog even mijn bed in, kopje thee erbij, boekje.. en dan trekt t wel weer weg![]()
oh enne lekker joh gisteren ergens wat eten enzo![]()
Ach, we gaan gewoon door. Vanmiddag is de werkweek voor mij over. Morgen heb ik college, dat is goed uit te houden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:53 schreef Tezz het volgende:
Beunkster, ik (her)ken het probleem van de korte week en te weinig dagen. Ook op mijn werk is het stressen tegen de klok, lange dagen maken en gezucht gepuf en gesteun..................
Sommige mensen worden nou eenmaal heel vroeg wakker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:21 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ach, we gaan gewoon door. Vanmiddag is de werkweek voor mij over. Morgen heb ik college, dat is goed uit te houden.
Dat dacht ik dus in eerste instantie al, een biologische vroege wekker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:30 schreef beunkster het volgende:
Mjah, vroeg wakker ben ik sowieso. Ook in een rustige week moet ik om kwart voor zes mijn nest uit
Alleen dan ga ik nog niet achter de pc zitten en dan ga ik ook niet tot elf uur 's nachts (of kwart voor twee 's nachts) door.
Ik heb altijd het probleem dat ik niet wakker word van een wekker of zo. Het is of uit mezelf, of niet. Gelukkig gebeurd dat laatste eigenlijk nooit
Van de we.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef octopussy het volgende:
Nynke, ik heb exact hetzelfde blauwe shirtjelekker belangrijk
en jullie lijken op een meisje wat ik ken, maar dat zal wel puur toeval zijn![]()
Ik moet vanmiddag een kies laten trekken bij een kaakchrirurg [ afbeelding ]
oh noes!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Van de we.
Ik kwam er toen ik die foto's keek achter dat het toch een behoorlijk decollete had, op een foto kon ik toch echt het onderste randje van m'n bh zien.
vind je het zelf ook jammer dat er geen foto van komt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Mogguh!![]()
Ik ben brak. Zere ogen, rottig hoestje en benauwd.
Ter compensatie heb ik mijn nieuwe Victoria's Secret beha aan en daar heb ik echt enorme tieten in.En helaas, er komt geen foto van.
w'kosta?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb er niet zo veel problemen mee eigenlijk. Zie er volgens mij ook gelijk 5 kilo zwaarder uit.
Owja, Isa en ik gaan naarPete
Murray
in Brussel. En dan gaan we bij ColdFeet logeren.
Tenminste, dat hebben we bedacht, moet nog wel worden gecommuniceerd.
Ga je ook mee Los?Pete is op dinsdag 3 juni.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Mogguh!![]()
Ter compensatie heb ik mijn nieuwe Victoria's Secret beha aan en daar heb ik echt enorme tieten in.En helaas, er komt geen foto van.
Leukquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:02 schreef Euc- het volgende:
Moet ik alleen nog ff kijken of ik tussendoor ergens onder de zonnebank kan, wil niet de witste zijn op het strand
Een vriend van mij gaat in juni naar Amerika, naar Jersey. En hij zei dit: O je vind VS een leuke winkel? Beschrijf maar ff wat je leuk vind dat neem ik wel een bikini mee. Sweetquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Mogguh!![]()
Beterschap! En geniet van je enorme tietenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Mogguh!![]()
veel plezier!quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:25 schreef AKnynke het volgende:
En ik ga weg. Wie maakt er een samenvatting voor me? Ben maandag weer terug!
Véél plezier in Rome! Als internet weer werkt bij mn provider, maak ik wel een samenvattinkje voor je! Geniet van de zon en de Italiaanse mannenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:25 schreef AKnynke het volgende:
vandaar dat je er niet meer zoveel bent....?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Véél plezier in Rome! Als internet weer werkt bij mn provider, maak ik wel een samenvattinkje voor je! Geniet van de zon en de Italiaanse mannen![]()
Als ik latislos een keer uitnodig, zal ik jou dan ook vragen? Moet je alleen wel naar Dordrecht komenquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:25 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als ik latislos een keer uitnodig, zal ik jou dan ook vragen? Moet je alleen wel naar Dordrecht komen
Lollz dat had een Milou-actie kunnen zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:22 schreef Oblivion het volgende:
Had ik gisteren een hele bak met aardbeien gekocht, zag ik vanochtend niks meer....![]()
Zoonlief alles mee naar boven genomen...(vertelde vriend)
Op een wit geverfde vloer...![]()
Ik ga nog maar niet kijken...
Ben net pas weer thuis, en nog steeds niet boven gekeken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is hier nog steeds zonnig. Ik wil regen!
Gelukkig is de temperatuur wel lekker nu.
Obli, als hij een slagveld heeft aangericht willen we wel foto's zien hè.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Mogguh!![]()
Is toch het lekkerste als ze thuis is, niet waar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lollz dat had een Milou-actie kunnen zijn![]()
Morgen na zijn werk haalt cnk haar op en is ze weer een week bij mij![]()
Ohhh en ik had gisteren de meest perfechte slippertjes van Converse gepast, en als ik tot zaterdag lief ben dan krijg ik ze van cnk als we dan in de stad zijn![]()
Muts...quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:56 schreef Vork het volgende:
Vakantie? Ik wil eigenlijk wel graag aan 't werk
Ja maar... ik wil fóto's!quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben net pas weer thuis, en nog steeds niet boven gekeken.
Doe het ook niet ook!
Okay, okay...quote:
Idd het fijnste als ze gewoon lekker bij haar moesje isquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is toch het lekkerste als ze thuis is, niet waar?
Alhoewel, de onze wordt lekker morgen middag weer opgehaald...![]()
Ook lekker, een weekend rust en niks moeten.
Slippers van converse? Is dat nieuw?
PLAATJE!
Ja klopt, XS4ALL en KPN probleem gedoe. Kan alleen op werk op internet. Of beter gezegd, internetnietquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:32 schreef latislos het volgende:
[..]
vandaar dat je er niet meer zoveel bent....?
* Leintjeuh f5'tquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay, okay...
Ik ga wel even kijken....
Hold on!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay, okay...
Ik ga wel even kijken....
Hold on!
Leuk!quote:
Ojeequote:Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef Vork het volgende:
Inderdaad, ik ben er weer. Nu mijn humeur nog.
Och, woezepoezedobbeligevorkieporkie...quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef Vork het volgende:
Inderdaad, ik ben er weer. Nu mijn humeur nog.
Lolzzquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef Oblivion het volgende:
Nou let op de GROTE vlekken...![]()
knipperdeknip
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo nog even snel de huiskamer stofzuigen en dan alvast de aardappels schillen en de sla maken. Cnk wil gelijk eten als hij thuiskomt, want hij wil daarna even de stad in om te sjoppen
Dat is toch een enigszins teleurstellend resultaat. Misschien moet die jongen eens bij mij in de leer. Ik kan hem wel opleiden tot een professioneel vlekkenmonster.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:22 schreef MissHobje het volgende:
Oblivion van de hond is een must!! kom maar op met die foto
Na bijna een jaar ben ik het wel gewend dat er me dingen gewoon worden meegedeeld ipv te overleggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hij mag nog eisen stellen ook? SOL wat ben je toch een ideale huisvrouw
WOW dat is een big ass kat!quote:
*noteert: Zoonlief mag NOOIT, ik herhaal, NOOIT bij MinderMutsig in de buurt komen...quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is toch een enigszins teleurstellend resultaat. Misschien moet die jongen eens bij mij in de leer. Ik kan hem wel opleiden tot een professioneel vlekkenmonster.
Ja is kei hendigquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:35 schreef Vork het volgende:
Ja ik moet me inderdaad eens gaan richten op dat soort mogelijkheden. Misschien kunnen die wel wat betekenen een baan na de studie is allicht ook handig).
En ze zitten ook nog eens verrukkelijk met voetbed enzo, ideaal voor die zwakke pootjes van me, en we lopen toch best wel wat af.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:32 schreef Tezz het volgende:
SOL, slippers zijn echt gaaf, ik wil ze in het zwart!!! Ga ff kijken of ik ze online kan bemachtigen ergens.........
Wat super kjoetquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Pff, laatste hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreng wilde niet op de foto...
Weet je er dan nog eentje die je aan durft te bevelen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:44 schreef MissHobje het volgende:
Ja is kei hendig
Zij zoeken voor jou en houden je op de hoogte, het kost jou amper tijd en kun je verder je ding doen.. en ja f en toe ff solliciteren.
Maargoed dan heb je de focus op je studie.
quote:
Meneer is ook te zwaarquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt zo'n lekkere tevreden blik hahah
Wat een grote kat dat wel
thx voor de link, ik had ze al gevonden........Zit nog te twijfelen of ik ze bestel ja of nee. Mijn kook-budget is eigenlijk op voor deze maand, hihi.........quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En ze zitten ook nog eens verrukkelijk met voetbed enzo, ideaal voor die zwakke pootjes van me, en we lopen toch best wel wat af.
Zaterdag weer een festival, Milou's eerste van het jaar![]()
http://www.ideesports.nl/ ze hebben ze ook in andere kleuren. Linksboven even op schoennen klikken dan op slippers, en bij fabrikant even converse intikken.
quote:
Thank U!quote:
Hè! Een zwabber!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:48 schreef Tezz het volgende:
Ik wil ook mijn hondje spammen
[ afbeelding ]
IKquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:40 schreef Vork het volgende:
Kom je hier dan ook eens een keer opruimen?
Ut is een kutkat...quote:
Whehehe, NEE Pollewop! DAAR zitten!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat super kjoet
Doggie denkt.. omg daar heb je mijn baas weer, wat motze helppppppppppp
Ja , hij heet Harley Davidson a.k.a. Swiffer!quote:
Hmmm nie lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kwam een blik pimientos tegenStaat er consumir preferentemente antes del 2004
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja , hij heet Harley Davidson a.k.a. Swiffer!![]()
![]()
![]()
Ja, kan ik me voorstellen.quote:
en hij is eigenlijk helemaal niet lief maar wel schattig en hij kan ook zijn koppie scheef doen en dan smelt ik weer...............Overigens houd ik hem tegenwoordig wel kort (zijn vacht), dat gekam ging me de keel uithangen).
Ik kam Harley sowieso wel iedere dag. Het punt is dat ie zelf niet door heeft dat ie een klein wit hondje is, dus hij kruipt iedere dag wel een keer door de zwarte modder. En dat aangekoekte zand, daar komen dan klitten van..........Als ie slaapt is ie trouwens wel liefquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, kan ik me voorstellen.
Vriendin van mij zegt elke keer, Pollewop moet geplukt worden...
Ik: Echt niet! Ze blijven van dat haar af!
Vind ik niks dat plukken hoor...
Ja, wel als ze zo helder uit hun oogjes kijken...quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kam Harley sowieso wel iedere dag. Het punt is dat ie zelf niet door heeft dat ie een klein wit hondje is, dus hij kruipt iedere dag wel een keer door de zwarte modder. En dat aangekoekte zand, daar komen dan klitten van..........Als ie slaapt is ie trouwens wel lief:
[ afbeelding ]
Daar zal ik even achteraan gaan voor je .quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Weet je er dan nog eentje die je aan durft te bevelen?
Echt zo'n goeierd!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Meneer is ook te zwaar. Maar zo kregen wij hem al uit het asiel. Hij krijgt gewoon de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid en meer niet (die kat heeft gewoon pech dat ik samenwoon met een dierenarts
).
Zo ziet hij er beter uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft, ik ga weer afsluiten. Wat een dag![]()
Ahhhh....quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:05 schreef MissHobje het volgende:
*meedoet aan foto spam*
Lui tijggertjes beest op een tafel naast me:
[ afbeelding ]
vruchtensap?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe heet een smoothie zonder yoghurt?
ach meissiequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Lekker genieten van je vrije avond meisquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:03 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:04 schreef MissHobje het volgende:
Daar zal ik even achteraan gaan voor je .
*note to myself* want er waren er 2 die best heel goed zeg maar tof waren.
Kom ik op terug
Dit is ook de enige manier waarop ik fruit eet moet ik zeggen: in de vorm van sap, smoothie of milkshake of kant en klaar geschild en wel als salade in een bakje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gemaakt, 0.4 L smoothie:
halve banaan, 2 scheppen 10% vet turkse yoghurt (de blauwe), aanvullen met sinaasappelsap
0.5L "vruchtensap"
halve banaan, stuk mango, beetje sinaasappel mango sap, aanvullen met sinaasappelsap
En nu heb ik buikpijnmaar wel m'n dagelijkse fruit gehad en zo
Ik drink wel vaak versgeperst sinasappel met een banaan er door (met de staafmixer) en crushed ice, maar dat kun je nauwelijks een recept noemen......quote:
Lekker hequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dit is ook de enige manier waarop ik fruit eet moet ik zeggen: in de vorm van sap, smoothie of milkshake of kant en klaar geschild en wel als salade in een bakje.
ik heb een smoothie receptenboekje, zal even kijken of die hier tussen de kookboeken staat, dan tik wel even een paar receptjes voor je over.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Iemand nog "recepten"
Leuk! En het liefst zonder alcohol/yoghurt als je die hebt. Zit mijn boek(en) ook al door te bladeren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb een smoothie receptenboekje, zal even kijken of die hier tussen de kookboeken staat, dan tik wel even een paar receptjes voor je over.
zijn allemaal alcoholvrije receptjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Leuk! En het liefst zonder alcohol/yoghurt als je die hebt. Zit mijn boek(en) ook al door te bladeren.
Is misschien ook wel lekker? Want groente eet ik ook niet zo veelquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:28 schreef Vork het volgende:
Ik zat ook al een boekje voor je door te bladeren, maar daar staan niet zo heel erg veel bijzondere dingen in. Wel veel met groente
Hè! Grote zwabbers!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een leuke beestjes allemaal!![]()
De mijne in rust
[ afbeelding ]
Actiefoto van Bikkel![]()
[ afbeelding ]
En een natte Anoek die de roedel staat te bewaken![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:35 schreef Vork het volgende:
Ok een paar dingetjes die mij althans nog drinkbaar lijken (en dus verder niet veel moeilijker zijn dan ingredienten bij elkaar in zo'n machine te flikkeren):
- 1 ananas (klein), 6 blaadjes salie, 1/2 komkommer en 3 wortels;
- 2 rode bieten, 2 appels, 3 stengels bleekselderij;
- 1/2 meloen, 1/2 ananas, bosje munt;
- 2 appels, 1 citroen, 2cm gemberwortel;
- 6 druiven, 1 peer, 1 appel, 1 schijf ananas.
Dasniet duidelijk...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
Gewoon scheut bacardi , scheut suikersiroop, .
Muntblaadjes aanstampen, suikersiroop op gieten, dan bacardi opgieten en limoen erin flikkeren.
klaar : mojito
Kan allemaal nog veel ellendiger, maar zo krijg je'm doorgaans.
Cachaca, ligt bij de slijter.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dasniet duidelijk...![]()
Suikersiroop? WTF is dat?
In stappen, please!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Cachaca, ligt bij de slijter.
Moet ik cc aangeven of in stappen uitleggen? Heb hier nog een leuke muntstamper voor je liggen. Van Bacardi
Hahahaha....quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
zo ligt Cato er nu bij
"What??"
[ afbeelding ]
ja of om je nekquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in de winter gebruik ik hem dan ook als tochtstrip![]()
hm... biefstukquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:11 schreef Oblivion het volgende:
Over big ass dieren gesproken...![]()
[ afbeelding ]
Foto van een 2M hoge koe *HIERRR*
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In stappen, please!![]()
Hoe ziet een muntstamper eruit?
Godver, ben gewoon een maagd op dit gebied!
DIE STAMPER HEB IK!quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:14 schreef SHE het volgende:
[..]
koop muntblaadjes
koop fles cachaca ( spreek uit: kaasjassa )
koop bacardi
koop limoen
koop soda water ( ook bij gall & gall )
Stamper stuur ik je morgen op..de rest van de mojito rommel die ik heb ook, want die gebruik ik niet.
Doe suikersiroop in het glas ( laagje )
Knijp 1 van de partjes limoen uit erin
Dan de munt erbij en dat voorzichtig stampen. Blaadjes niet slopen!
Door elkaar roeren
Dan de bacardi erop gieten. ( officieel 5 cl, maar ik doe het driedubbele )
dan weer roeren
Evt gecrushed ijs erbij en dan opvullen met sodawater
Garneren met andere partje limoen.
Klaar : Mojito
Mijn stamper ( muddle ) is van hout. Is een kleine honkbal knuppel met puntjes
Steertjequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:19 schreef Tezz het volgende:
Ik zie ook heel veel biefstuk!![]()
![]()
![]()
Mijn huis ruikt heerlijk naar winterkost (), zelfgemaakte appelmoes..................De fruitschaal zag er niet echt floristant meer uit na een weekje warm weer, dus het restje appels heb ik maar in een pan gegooid met suiker, kaneel en citroensap......
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
DIE STAMPER HEB IK!
VERDOMME!![]()
Okay, ik ben weg, ga het gelijk halen!![]()
Voor SOL!
Voor SHE!
Als Lady Etna rustig blijft vertrekken we zaterdag om 19 uur ofzo..quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steertje![]()
DE, hoe laat vetrek je zaterdag voor je vakantie? Moet ik je nu al veel plezier wensen? ik ben voorlopig weer even offline. Hou iig genoeg kilo's over in je koffer om allerlei lekkers te kunnen importeren
Ohnoes, 3 dranken hebben we al niet in huisquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn volgende project is om een Long Island Ice Tea te maken voor volgend weekend als Milou weer bij haar vader is en cnk en ikke samen zijn
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef DarkElf het volgende:er is net een vliegtuig geland op Catania
![]()
dus de werkzaamheden zijn achter de rug en via de webcams ziet t er gezellig blauw uit...
nog twee nachtjes rust graag!
En thee???quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohnoes, 3 dranken hebben we al niet in huisVolgens mij wordt cnk niet vrolijk als hij een klein vermogen bij de slijter uit moet geven
Ingredienten
Ijsblokjes
15 ml witte rum
15 ml wodka
15 ml gin
15 ml cointreau
15 ml tequila
1/2 theelepel limoensap
cola
partjes limoen
Interessant.........quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is nu juist het enige wat er niet inzit
Mojito's zijn verrukkelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Interessant.........
Ik ben niet zo'n coctaildrinker eerlijk gezegd. Binnenkort toch maar eens mojito's gaan maken, dat klinkt namelijk wel als iets wat ik graag lust!
Tnxquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:43 schreef Tezz het volgende:
SOL ik zat net ff op je hyve te lurken en wat is Milou toch een lekker ding he.........heerlijk kind gewoon!
Uhuhquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:53 schreef DarkElf het volgende:
Oeh! Ja die dingen zijn hemels!
en voor je t weet ben je eraan want tis zo lekker fris enzo
Fijn dat het mee is gevallen, hopelijk heb je niet te veel last van napijn. Anders even een ibu-tje slikkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:56 schreef octopussy het volgende:
mjam cocktails![]()
ben terug van de kaakchirurg. Viel heel erg mee toen ik na anderhalf uur aan de beurt was. Was even verdoven *ramt naald erin* "je voelt even een prikje" een kwartier laten *ramt kies eruit met 1 krak* "het kraakt even". Ik zo van "huh?, klaar?"
naja dus even de hechting erin geragd en klaar was doc.
Even kijken hoe het straks gaat als de verdoving uitwerkt.
Oh en Nigella op tvwat een sensuele vrouw is dat toch
Nigellaquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:56 schreef octopussy het volgende:
GIMME GIMME GIMME GIMME GIMME WIL HEBBEN MOET HEBBENquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:16 schreef Oblivion het volgende:
KIJK DAN!
[ afbeelding ]
Je kan het gewoon kant en klaar kopen, mensen!
Maar ik ben toch nog iets verder gegaan heb alles in huis en oh SHE, dat is fucking duur dat kaasjaja gedoe!![]()
Oh en fair trade rietsuiker.... Jaja...![]()
Oh, dat valt inderdaad mee, alhoewel ik toch liever wat anders doe...:Pquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:56 schreef octopussy het volgende:
mjam cocktails![]()
ben terug van de kaakchirurg. Viel heel erg mee toen ik na anderhalf uur aan de beurt was. Was even verdoven *ramt naald erin* "je voelt even een prikje" een kwartier laten *ramt kies eruit met 1 krak* "het kraakt even". Ik zo van "huh?, klaar?"
naja dus even de hechting erin geragd en klaar was doc.
Even kijken hoe het straks gaat als de verdoving uitwerkt.
I WISH !!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
I... like!![]()
Ze lijkt een beetje op Tezz.
Heul niet!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:19 schreef SHE het volgende:
Wij zijn echt zusjes.
En je hebt een lief gezichtje en je kan goed koken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
I WISH !!!!!!!!!
Echt, ik heb hetzelfde als SHE, ik zou zo de koffer met haar induiken..........
(oke, ik heb ook van die tieten en zwart haar, maar daar houden de overeenkomsten op hoor)
4,99 bij Gall en gall!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:20 schreef FleshWound het volgende:
[..]
GIMME GIMME GIMME GIMME GIMME WIL HEBBEN MOET HEBBEN![]()
Mojito![]()
Capriiania, of zoiets...quote:
Sorry, er was niet genoeg meer voor jouw boobies.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heul niet!
Jij hebt dikke jetsers!
Ikke dan?
nou breng die drank maar hierheen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:26 schreef Oblivion het volgende:
Nou sorry hoor, maar als het een bever heeft tussen den benen dan is het aan mij niet besteed!![]()
Hoe mooi een vrouw ook is.
Okay, dronken wil ik er wel 1 op d'r bek pakken, maar daar blijft het bij...![]()
Ik drink dus niet meer...
Nou wat een brein...quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, er was niet genoeg meer voor jouw boobies.
Jij hebt verstand gekregen; niet zo ondankbaar!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |