Brrrrr alsjeblieft niet! Dat die zo ver zijn gekomen met zulk anti-voetbal.. Advocaatquote:
quote:
Ja, dat wou ik net zeggen. Of je vergeet het in de haast, dus doe maar nuquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou het nu doen Nynke, kan je morgen wat langer slapen.
quote:
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Zoals je gezicht, MM, want dat versterkt de kans op acné
Slaap lekker allemaal!
Jij is weer erg leuk.quote:
Dat wordt nog wat als B. en ik naar Aussie gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog even 914 foto's aan het resizen.
Schiet es op zegquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Van je grote kont een iets kleinere maken, ja?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
das toch haske snel gedaan? gewoon ff een batch maken in fotosoep;quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
roteren is shit ja. alhoewel ik dat meestal in acdsee doe. Openen roteren en volgende foto (hij slaat het automatisch op)quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat mijn camera in de EXIF aangeeft of een foto horizontaal of verticaal is gemaakt. Daar ben ik nog het meeste tijd aan kwijt meestal, om het te roteren.
kweenie, vandaag niet gesproken. Vrijdag komt ze weer even naar NLquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe'st het met CF eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |