Brrrrr alsjeblieft niet! Dat die zo ver zijn gekomen met zulk anti-voetbal.. Advocaatquote:
quote:
Ja, dat wou ik net zeggen. Of je vergeet het in de haast, dus doe maar nuquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou het nu doen Nynke, kan je morgen wat langer slapen.
quote:
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Zoals je gezicht, MM, want dat versterkt de kans op acné
Slaap lekker allemaal!
Jij is weer erg leuk.quote:
Dat wordt nog wat als B. en ik naar Aussie gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog even 914 foto's aan het resizen.
Schiet es op zegquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Van je grote kont een iets kleinere maken, ja?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
das toch haske snel gedaan? gewoon ff een batch maken in fotosoep;quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
roteren is shit ja. alhoewel ik dat meestal in acdsee doe. Openen roteren en volgende foto (hij slaat het automatisch op)quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat mijn camera in de EXIF aangeeft of een foto horizontaal of verticaal is gemaakt. Daar ben ik nog het meeste tijd aan kwijt meestal, om het te roteren.
kweenie, vandaag niet gesproken. Vrijdag komt ze weer even naar NLquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe'st het met CF eigenlijk?
Als je laptop een beetje meewerkt wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:15 schreef latislos het volgende:
[..]
das toch haske snel gedaan? gewoon ff een batch maken in fotosoep;
even een openen, opnemen wat je doet en sluiten (zonder saven)
vervolgens over die directory de macro afspelen, en voor de zekerheid opslaan in een andere directory
Succes met het vinden.quote:
Ik heb met die zeebaars al genoeg vissigs op voor vandaag.quote:
FOK! datquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:25 schreef motorbloempje het volgende:
hey! goedenacht!
Bij jullie ook mooi onweer?
Erg knus en gezellig, maar wil nu wel slapen. Straks nieuwe motor ophalen! En morgen even teruglezen en foto's kijken
hehe wat een kut dorp/stad dan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en in 3 winkels geen rabarber te krijgenMorgen alleen nog de AH proberen, maar dat is echt maar een klein winkeltje dus denk niet dat ik daar succes zal hebben.
Dan maar wachten tot zaterdag en het markt is
ook hier geen onweer tegen alle verwachtingen inquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
FOK! dat
Ik wil dus ook onweer maar dat zit er niet inhier.. maybe vandaag
*SOL bij hobbel gaat wonen voor rabarberquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe wat een kut dorp/stad dan.
Hier aanwezig in overvloed
Strand in Nl ?? nou zou maar dike trui aan doen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:02 schreef Euc- het volgende:
Ik ga zo ook maar eens naar bed, weer een paar drukke dagen voor de boeg! Morgenvroeg eerst naar het AZM, daarna ff Maastricht in om mijn smoking op te halen en een nieuwe zwembroek te scoren. 's Avonds werken, vrijdag werken, zaterdag werken, zondag uitbrakken van stappen van zaterdag, plus een beetje aan school proberen te werken. Maandag/dinsdag naar school (moet nog even kijken welke dag ik ga), dinsdag zowieso koffer inpakken en woensdag vroeg naar schiphol, even een paar dagen (feest)vakantie.
Moet ik alleen nog ff kijken of ik tussendoor ergens onder de zonnebank kan, wil niet de witste zijn op het strand
Mag hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL bij hobbel gaat wonen voor rabarber![]()
Maargoed, vrijdag ben ik even in Delft en kijk ook daar ff
Nee, niet in Nederland neequote:Op donderdag 15 mei 2008 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Strand in Nl ?? nou zou maar dike trui aan doen dan
Weersvoorspelling nog nie gezien zeker
Ahh glkkg maarquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
gaat vast helemaal goedkomen
ik duik gewoon nog even mijn bed in, kopje thee erbij, boekje.. en dan trekt t wel weer weg![]()
oh enne lekker joh gisteren ergens wat eten enzo![]()
Ach, we gaan gewoon door. Vanmiddag is de werkweek voor mij over. Morgen heb ik college, dat is goed uit te houden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:53 schreef Tezz het volgende:
Beunkster, ik (her)ken het probleem van de korte week en te weinig dagen. Ook op mijn werk is het stressen tegen de klok, lange dagen maken en gezucht gepuf en gesteun..................
Sommige mensen worden nou eenmaal heel vroeg wakker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:21 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ach, we gaan gewoon door. Vanmiddag is de werkweek voor mij over. Morgen heb ik college, dat is goed uit te houden.
Dat dacht ik dus in eerste instantie al, een biologische vroege wekker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:30 schreef beunkster het volgende:
Mjah, vroeg wakker ben ik sowieso. Ook in een rustige week moet ik om kwart voor zes mijn nest uit
Alleen dan ga ik nog niet achter de pc zitten en dan ga ik ook niet tot elf uur 's nachts (of kwart voor twee 's nachts) door.
Ik heb altijd het probleem dat ik niet wakker word van een wekker of zo. Het is of uit mezelf, of niet. Gelukkig gebeurd dat laatste eigenlijk nooit
Van de we.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef octopussy het volgende:
Nynke, ik heb exact hetzelfde blauwe shirtjelekker belangrijk
en jullie lijken op een meisje wat ik ken, maar dat zal wel puur toeval zijn![]()
Ik moet vanmiddag een kies laten trekken bij een kaakchrirurg [ afbeelding ]
oh noes!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Van de we.
Ik kwam er toen ik die foto's keek achter dat het toch een behoorlijk decollete had, op een foto kon ik toch echt het onderste randje van m'n bh zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |