is altijd in het uitvakquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:05 schreef Solstice het volgende:
Tijdje terug kon je trouwens geen alcohol krijgen in de Arena, geldt dat nog steeds?
quote:'Morten Olsen belangrijke kandidaat bij FC Twente'
17/05/2008 21:08
In de zoektocht naar een opvolger van Fred Rutten schijnt FC Twente zijn licht in Denemarken te hebben opgestoken. Morten Olsen ontkent de interesse niet.
Olsen wilde tegenover RTL-voetbal de belangstelling uit Enschede niet tegenspreken. 'Maar ik kan geen commentaar geven, omdat mijn contract bij de Deense bond nog twee jaar doorloopt.'
Voor de 58-jarige Olsen zou een dienstverband een terugkeer betekenen in de Nederlandse competitie. De Deense oud-international was van 1997 twee jaar trainer van Ajax. In 2000 begon hij als bondscoach van Denemarken.
Als opvolger voor de naar Schalke 04 vertrokken Rutten circuleren meer namen. Ook Adrie Koster (Ajax) en Jurgen Klopp (FSV Mainz 05) worden genoemd als potentiėle trainer van de Enschedese club.
bron: vi.nl
Met zo'n ticket op zak moeten er genoeg trainers zijn die dan maar met iets minder genoegen nemen denk ik.quote:
Gefeliciteerdquote:
Ik snap niet waarom ze het niet op het Van Heek doen..quote:Op zondag 18 mei 2008 16:04 schreef Blawh het volgende:
6.000 man op de oude markt nu? Wist niet dat daar zoveel mensen konden staan/ zitten.
Ach dit is nodig om maar eens te onderstrepen dat van het spelers beleid niets klopt. Hoe harder d eklap des te beter de les is voor de toekomst.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:36 schreef Moody het volgende:
Heerlijk die treurige arrogante koppen bij Ajax
Die komt dan in een rampzalig Feyenoordquote:Op zondag 18 mei 2008 16:39 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd.
El Ahmadi zal wel balen denk ik dat hij juist nu vertrekt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:36 schreef Moody het volgende:
Wat is er nou weer arrogant aan een treurig hoofd? Internet hooligan de gekstequote:Op zondag 18 mei 2008 16:36 schreef Moody het volgende:
Koster wel de CL in komend seizoen??quote:Koster belangrijkste kandidaat bij FC Twente
AMSTERDAM - Adrie Koster is nog steeds de belangrijkste kandidaat voor de functie van hoofdtrainer bij FC Twente. Dat hebben bronnen bij de club uit Enschede zondag na het gelijkspel tegen de Amsterdamse club (0-0) bevestigd.
Trainer Koster wilde zondag niet reageren op zijn mogelijke vertrek naar FC Twente. „Het is in ieder geval niet zo dat ik al twee keer met de leiding van die club heb gesproken”, zei hij nadat niet Ajax maar FC Twente zich had verzekerd van deelname aan de voorronde van de Champions League.
„Zeg nooit, nooit in de voetballerij”, vervolgde Koster. „Maar het is niet zo dat ik al met FC Twente rond de tafel heb gezeten. Of ik meer weet? Ach, je hoort wel eens wat. Maar dat is ook het enige.”
FC Twente is op zoek naar een hoofdtrainer omdat Fred Rutten naar Schalke 04 vertrekt. Koster moet volgend seizoen bij Ajax plaatsmaken voor Marco van Basten. Hij zou dan weer de selectie van Jong Ajax onder zijn hoede krijgen. Ajax blokkeerde eerder een overgang van Koster naar PSV. Hij kon bij de landskampioen assistent van de nieuwe trainer Huub Stevens worden. Het is niet bekend of Ajax nu wel aan een vertrek van Koster wil meewerken.
telesport
Bij RTV Oost hadden ze tijdens de wedstrijd over een grote naam uit het buitenland waar wellicht de buitenlandse pers op gaat duiken, dat lijkt me bij Koster niet bepaald het geval. Maar goed, zolang er geen duidelijkheid is kan het alle kanten op natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:47 schreef Rikketik het volgende:
Laat het alsjeblieft niet zo zijn.
Voor hoe laat staat die persconferentie van morgen gepland? Dan zullen we het te weten komen...
Daar stond dus eerst wat anders op, iets met Fuck Play-offs.quote:
Antiquote:Op zondag 18 mei 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar stond dus eerst wat anders op, iets met Fuck Play-offs.
Zels Michael Laudrup wordt genoemd.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:07 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop voor Twente dat ze Morton Olsen als trainer weten te strikken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |