abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 12:32:06 #126
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58682657
En ik ben er ook tukkertjes
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:35:26 #127
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58682727
quote:
Urby Emanuelson heeft woensdag tijdens de training zijn enkelband verrekt. Dat heetft een MRI-scan donderdag uitgewezen. Waarschijnlijk is hij zondag tegen FC Twente niet inzetbaar.
Ajax speelt zondag tegen FC Twente om een plaats in de voorronde van de Champions League. De ploeg van Adrie Koster moet in de ArenA een 2-1-achterstand zien goed te maken.
Gaat lekker, ook geen Urby.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58682824
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:

[..]

Gaat lekker, ook geen Urby.
Of die wel of niet in het veld staat, het verschil merk je toch niet

pi_58682831
Wie zal er dan op linksachter komen te staan?
pi_58682880
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef sjimz het volgende:
Davids dan maar.
pi_58682960
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef sjimz het volgende:
Donovan Slijngaard!
pi_58683013
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Donovan Slijngaard!
Zal wel moeten
Misschien voor Kuffour toch een basisplaats?
zo:
--------------------------Stekelenburg------------------------
Silva-------------Heitinga------------Kuffour---------Davids
---------------------Gabri------------Lindgren----------------
----Suarez----------------de Jong----------------Perez-----
----------------------------Huntelaar---------------------------
of:
--------------------------Stekelenburg------------------------
Silva-------------Heitinga------------Lindgren---------Slijngard
---------------------Gabri------------Davids----------------
----Suarez----------------de Jong----------------Perez-----
----------------------------Huntelaar---------------------------
pi_58683037
Als Kuffour nu nog niet aan spelen toekomt...
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58683043
ELF meldt trouwens dat Koster volgend jaar naar FC Twente gaat.

http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=55980
pi_58683056
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:52 schreef sjimz het volgende:
ELF meldt trouwens dat Koster volgend jaar naar FC Twente gaat.

http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=55980
ja tof. Nu wil hij natuurlijk helemaal winnen.
pi_58683114
Die geruchten van Zwaanswijk kunnen gelukkig gelijk weer de storthoop op!
quote:
Zwaanswijk blijft toch bij NAC

Patrick Zwaanswijk blijft toch bij NAC. Na een goed gesprek met technisch directeur Earnest Stewart besloot Zwaanswijk de aanbieding van NAC alsnog te accepteren, zo meldt de Brabantse club donderdag op de officiële website.

Na drie seizoenen leken Zwaanswijk en NAC uit elkaar te gaan. De verdediger liet eerder deze maand de hem voorgelegde aanbieding lopen, omdat hij vond dat er te weinig waardering uit sprak voor zijn prestaties. Stewart heeft dat gevoel kunnen wegnemen.

Zwaanswijk (33) heeft een contract voor één jaar, maar kan een tweede jaar ‘verdienen’ als hij komend seizoen voldoende wedstrijden speelt. Om de waardering voor de mandekker te onderstrepen is die voorwaarde in het contract iets versoepeld.

“Patrick is niet alleen een goede verdediger maar ook een ware ambassadeur voor de club", aldus Stewart. "Vandaar dat we hebben afgesproken dat we onderzoeken op welke manier Patrick aan de club verbonden zou kunnen worden na zijn actieve voetbalcarrière.”

NAC haalde hem in de zomer van 2005 terug naar Nederland, nadat hij in Japan een jaar voor Oita Trinita had gespeeld. Zwaanswijk verdedigde daarvoor zes seizoenen de kleuren van FC Utrecht.
pi_58683266
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:52 schreef Breach het volgende:
Als Kuffour nu nog niet aan spelen toekomt...
Als die niet speelt kan Koster nog als excuus opvoeren dat hij een tijdje afwezig vanwege privé-omstandigheden ! Denk dat die 1e opstelling van Toma t meest logische is ....
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58683269
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:57 schreef sjimz het volgende:
Die geruchten van Zwaanswijk kunnen gelukkig gelijk weer de storthoop op!
[..]

Wat verdomde jammer nu.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58683283
En ook Huth kan erachter aan!
quote:
Ajax heeft geen belangstelling voor Robert Huth'

De zaakwaarnemer van Robert Huth (foto) ontkent dat Ajax geïnteresseerd is in de diensten van zijn cliënt. Engelse tabloids publiceerden eendrachtig dat de Amsterdammers in Huth een mogelijke opvolger van John Heitinga zien. ‘Ik heb de geruchten gelezen, er is niets van waar,’ zegt Huths belangenbehartiger Manfred Schulte in een gesprek met Sky Sports. ‘Robert heeft een doorlopend contract bij Middlesbrough en voelt zich gelukkig, hij heeft niet de intentie om te vertrekken.’

Sportweek bericht deze week dat Benfica’s Luisão de droomopvolger is van Heitinga. Ook FC Twente-verdediger Douglas blijft een voorname kandidaat om de defensieve troepen van Ajax te versterken. (MA)
pi_58683382
Sportweek bericht deze week dat Benfica’s Luisão de droomopvolger is van Heitinga. Ook FC Twente-verdediger Douglas blijft een voorname kandidaat om de defensieve troepen van Ajax te versterken. (MA)
pi_58683875
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:21 schreef Breach het volgende:

[..]

FCUpdate Die heb ik ook nog nooit betrapt op een primeur die waarheid bleek te zijn.
FCUpdate claimt nooit primeurs te hebben. Het is juist betrouwbaar omdat ze niet alles zomaar plaatsen of op zoek zijn naar primeurs/sensatie. Ze halen hun nieuws van andere sites en filteren de bullshit. t'is dus een soort voetbalzone zonder de sensatie/nep primeurs en met wedstrijdfoto's en een mooie layout (met adblock iig ) interviews, achtergronden. en geen irritante comments van josti's
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:46:53 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58683882
Geen Urby, zou nou toch echt eens willen weten waar die Kouffour uithangt, slechter dan niemand opstellen kan ie toch niet zijn?

En als ook maar 1 sec blijkt dat Koster een verliezende opstelling doet kan ie meteen de gracht in .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58683923
Ben benieuwd wie er linksachter gaat staan
pi_58683926
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

FCUpdate claimt nooit primeurs te hebben. Het is juist betrouwbaar omdat ze niet alles zomaar plaatsen of op zoek zijn naar primeurs/sensatie. Ze halen hun nieuws van andere sites en filteren de bullshit. t'is dus een soort voetbalzone zonder de sensatie/nep primeurs en met wedstrijdfoto's en een mooie layout (met adblock iig ) interviews, achtergronden. en geen irritante comments van josti's
Dan nog klopt mijn conclusie Kom overigens zelden op die site.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58684012
Op elk ander moment van het seizoen had je de feesthoedjes opgezet bij een blessure van linksback Emanuelson, maar nu wordt het voor zondag wel heel erg verneukeratief.

Want een 40 jaar oude Afrikaan die sinds 2007 twee wedstrijden oid heeft gespeeld zit ik ook niet heel erg op te wachten.
pi_58684030
Als Koster echt naar Twente gaat en zondag met een belachelijke tactiek op de proppen komt en vreselijk gaat wisselen dan wens ik hem echt nare dingen toe hoor . Kan me wel voorstellen dat hij volgend jaar CL wil spelen. Wat een kutsituatie.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58684066
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op elk ander moment van het seizoen had je de feesthoedjes opgezet bij een blessure van linksback Emanuelson, maar nu wordt het voor zondag wel heel erg verneukeratief.

Want een 40 jaar oude Afrikaan die sinds 2007 twee wedstrijden oid heeft gespeeld zit ik ook niet heel erg op te wachten.
Gelukkig is het de linksbackpositie, want Denneboom (rechteraanvaller) is er zondag ook niet bij. Die draait Emanuelson toch telkens zoek. Is Van der Wiel écht niet wedstrijdfit? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:00:25 #148
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_58684086
Anders blijven er verdedigers geblesseerd raken
stupidity has become as common as common sense was before
pi_58684107
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

Maar het kan toch niet ineens zo zijn dat die Kuffour een amateur is. Ok het zal geen wereldtop meer zijn, maar hij heeft niet voor niets bij AS Roma gespeeld. Heb in hem dus wel vertrouwen. Ben alleen benieuwd of Koster dat ook heeft.

Verder wil ik niet te pessimistisch doen maar ik heb zon voorgevoel dat we het ook niet gaan redden. Uit tegen SCH en Twente was het gewoon niet goed. Verder hebben we dit seizoen (wel met wat pech) pas 1 punt tegen Twente gepakt. Daarbij nog alle problemen in de verdediging en een Huntelaar die al een tijdje droog staat. En als klap op de vuurpijl hebben we dit seizoen slechts 5 keer ofzo de 0 gehouden en dat gaat zondag denk ik de doorslag geven.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:03:10 #150
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_58684138
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Als Koster echt naar Twente gaat en zondag met een belachelijke tactiek op de proppen komt en vreselijk gaat wisselen dan wens ik hem echt nare dingen toe hoor . Kan me wel voorstellen dat hij volgend jaar CL wil spelen. Wat een kutsituatie.
Er zou voor trainers ook een transferperiode moeten zijn!
Wel vreemd dit inderdaad.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')