Inderdaad.quote:
Ja, en een groot raam naast de deur.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:26 schreef Cybart het volgende:
met lamellen, die hij dicht kan doen als ie een hot new client heeft
te laat ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef Cazman het volgende:
Cybart: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. (ik weet 't ik ben laat)
dankquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:41 schreef cerror het volgende:
Fixed.
* Wexy zwaait terug.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
*zwaait ff*
Ik dacht zelf iets van de twaalfde, maar ik word oud, dus ik vergeet dingequote:Op woensdag 14 mei 2008 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
wanneer is ie jarig (geweest) dan?
Ook van deze kant felicitaties dus.
Dat hoef je je niet af te vragen. Dat is zo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, en een groot raam naast de deur.
ik zal me de rest van mijn leven blijven afvragen of hij nu gevlucht is voor mijn zangkunsten...
ja dat zeg jij! J zegt dat ik gewoon mag zingen hoor. Dus het valt best mee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoef je je niet af te vragen. Dat is zo.
Je bent ook de 30 al gepasseerd?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik dacht zelf iets van de twaalfde, maar ik word oud, dus ik vergeet dinge
Ik vind de smiley leuker dan de PI...quote:
Ja dat was niet afgesproken, laat ik dit jaar 1 keer mijn jas thuis, wordt ik straks weer zeiknatquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
Typisch... onweer (waar ik bang voor ben) on a night like this (naar Sebas.....)
*knuf* ik denk aan je..quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
Typisch... onweer (waar ik bang voor ben) on a night like this (naar Sebas.....)
haha, goede opmerkingquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme TT omdat ie waar is.
Ik heb gisteren een sample gebruikt van een Frans antirimpelprutje, maar ik zie geen enkel effect.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
TTchange naar [OUDEMENSEN].
Misschien had je al geen rimpelsquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een sample gebruikt van een Frans antirimpelprutje, maar ik zie geen enkel effect..
.
Je zou er ook nog van kunnen maken: door te veel te verlengen vergeet je wat je hebt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme TT omdat ie waar is.
Niet in je gezicht tenminste.quote:
Verlengen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou er ook nog van kunnen maken: door te veel te verlengen vergeet je wat je hebt...
Ik zie er geen in je fotoboek, dus.quote:
Whehe. Groot gelijk. Ik zie er ook natuurlijk niet zo uit als in mijn fotoboekquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Daar zou ik dan toch eerst alle rimpels wegphotoshoppen.
Denk "spam"quote:
Ik denk helemaal niks...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat ik dat prutje had gesmeerd?
Feli! groots gevierd?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef Cybart het volgende:
dank u voor de felicitaties !
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
meet schaamrood op de kaken als spuit elluf ook nog even komt aanzetten om Cybart te feliciterenquote:
promotie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vertrokken van de afdeling. Weg bij het gepeupel en in mijn eigen grote prive-kantoor met vergadertafel en airco
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Groot gelijk. Ik zie er ook natuurlijk niet zo uit als in mijn fotoboek. Eigenlijk ben ik 47 en heb ik een lange snor. Photoshop
.
huh??quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:33 schreef Dragonwizard het volgende:
Lijkt wel op een costa-versie van TMM.
Wij hadden de hoosbui gisterenmiddag en avond vrees ik al gehad. Vandaag zullen we wel niets meer krijgenquote:
* Cazman hoopt 'tquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wij hadden de hoosbui gisterenmiddag en avond vrees ik al gehad. Vandaag zullen we wel niets meer krijgen
http://www.9292ov.nl/9292ov1380.aspquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Staken de bussen in Eindhoven vandaag? Weet iemand dat?
Wel grappigquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lady Gaga - Just Dance
Hoe geweldig. Cybart en Ang3l, wat vinden gij?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:33 schreef Dragonwizard het volgende:
Lijkt wel op een costa-versie van TMM.
Ik heb nu een prive-kantoor. Laten we DAAR eens een gekkenhuis makenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef Cazman het volgende:
[..]
http://www.9292ov.nl/9292ov1380.asp
Als het goed is staat hier alles op. Echt alles staakt. Gekkenhuis!!!!!!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu een prive-kantoor. Laten we DAAR eens een gekkenhuis maken
SHIZZLEPARTY IN HET KANTOOR VAN ANG3LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL *pakt discobol in*quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef Manias het volgende:
[..]
SHIZZLEPARTY IN HET KANTOOR VAN ANG3LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL *pakt discobol in*
Didn't happen.quote:hoewastmethetgrotegesprek?
Het is griep.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef Zakje het volgende:
Ik heb griep, en goed ooken die stomme huisarts wilt me niets voorschrijven.
blijkbaar zijn die buien avondpersonen en worden ze in de loop van de middag/avond pas actiefquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Staken de bussen in Eindhoven vandaag? Weet iemand dat?
Ja het was ook abnormaal druk onderweg met auto'squote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef Cazman het volgende:
[..]
http://www.9292ov.nl/9292ov1380.asp
Als het goed is staat hier alles op. Echt alles staakt. Gekkenhuis!!!!!!
Maar dan toch wel eerst de luxaflex dichtmakenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je zitten spieken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan toch wel eerst de luxaflex dichtmaken
Ang3l, je hebt een stalker, wauw....quote:
Ik ben even verward, waar doelen jullie nou op?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whaha, ja nu je ' t zegt!
Viva la Theatre Madre!
ik ontken allesquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l, je hebt een stalker, wauw....
Gewoon even teruglezen en logisch nadenkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben even verward, waar doelen jullie nou op?
ja die van Sebas valt me niet meer lastig, dus ik was toe aan een nieuwequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l, je hebt een stalker, wauw....
dat heb ik vol op gedaan en dan kom ik bij die clip uit die CDP poste, maar daar herken ik mezelf niet in, in geen enkele verrsiequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon even teruglezen en logisch nadenkenHup hup! *pets*
Ik kan wel verrekte lastig zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja die van Sebas valt me niet meer lastig, dus ik was toe aan een nieuwe
Het heeft dan ook niets met de post van cdp te maken, maar met heet gay.nl profiel dat e rgepost is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat heb ik vol op gedaan en dan kom ik bij die clip uit die CDP poste, maar daar herken ik mezelf niet in, in geen enkele verrsie
Ow dat was dan zeker bij deze postquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft dan ook niets met de post van cdp te maken, maar met heet gay.nl profiel dat e rgepost is.
want dat profiel bestaat niet meerquote:
Hijisernietmeer door hierissieweer?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ow dat was dan zeker bij deze post
,
[..]
want dat profiel bestaat niet meer
op de veranda,quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
je zit toch wel beschut he
zonde anders voor dat boek als het nat wordt
Ik krijg hem nog gewoon te zienquote:
Voor 1000.-?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een freaks zeg bij dat ik wed dat ik het kan
waarom zou je pi tot 400 decimalen leren
waarom zou je een caravan van 1000 kilo aan voorttrekken met haken aan je rug
waarom wil je 300 koprollen doen in 10 minuten
waarom onthoud je alle intro's van songfestival liedjes
WAAROM in HEMELSNAAM zou je binnen 20 seconden door 10 veiligheidsruiten willen rennen/rammen/beuken![]()
goh ja, dat ben ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog gewoon te zien
[ afbeelding ]
Kicky seat marbellaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef PJORourke het volgende:
Dat is echt kut. Kan jij weer op zoek naar een nieuwe... leef met je mee.
Da's wel snel total loss, natuurlijk.quote:
Nou meid, zet 't op een tegeltjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:22 schreef Dragonwizard het volgende:
"Mensen die opgeven, die winnen niet en mensen die winnen, die geven niet op".
RTL4 is ook helemaal niet goed voor de volksgezondheidquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een freaks zeg bij dat ik wed dat ik het kan
waarom zou je pi tot 400 decimalen leren
waarom zou je een caravan van 1000 kilo aan voorttrekken met haken aan je rug
waarom wil je 300 koprollen doen in 10 minuten
waarom onthoud je alle intro's van songfestival liedjes
WAAROM in HEMELSNAAM zou je binnen 20 seconden door 10 veiligheidsruiten willen rennen/rammen/beuken![]()
*pakt de jus en strompelt weg*quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:41 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
hoe kan dat nu weer ??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:02 schreef hierissieweer het volgende:
Kutver de kut kut, auto weer total loss
jemug wat een ellendequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
uit het lesbo topic:
Leen ik vandaag mijn auto uit aan een collega... Rijd zij dus op de terugweg van een gesprek naar de woning. Komt er een auto met een rotgang de voorangsweg over gestoken... Dus mijn collega wijkt uit beland in een greppel, auto total loss... Liggen zij daar op hun kant, gelukkig hadden zij niets behalve dan blauwe plekken en spierpijn. En die lul is gewoon doorgereden, klote kut kut.
wanneer ga je kijken ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:12 schreef hierissieweer het volgende:
ik had een dieselende corsa... Dies total
Deze wil ik ff kijken:
http://autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/99155159/Seat/MARBELLA/algemeen.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&merken=Seat&modellen=Marbella&totPrijs=1500&vanBouwjaar=1983&totBouwjaar=2008&postcode=6712BH&afstand=60&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=36&pos=10
Stroek!? Ben jij dan in de buurt?
Ik huppel nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom strompelen, ik denk bij jou eerder aan fladdderen en huppelen
Nou die tweede moest wel heul veul op z'n handen schrijven... Ik vind Harder, bettter op de handen toch beter...quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat er ook niet om wat jij doet, maar het beeld dat in mijn hoofd zit![]()
Jij bent toch echt niet verlegen of welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ik wek echt zoveel verkeerde beelden op bij mensen
Huppelen
Arrogant zijn
Slet
Zelfverzekerd
Niet verlegen
Niet vrijgezelWat doe ik verkeerd? Straal ik dan zo heel iets anders uit dan ik me van binnen voel?
Denk het...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Huppelen
Arrogant zijn
Slet
Zelfverzekerd
Niet verlegen
Niet vrijgezelWat doe ik verkeerd? Straal ik dan zo heel iets anders uit dan ik me van binnen voel?
Uhu, dus wel. Ik klap dicht bij nieuwe mensen, ik durf niemand te bellen behalve mijn beste vriendin, presentaties vind ik vre-se-lijk en daten doe ik nooit omdat ik me dan geen houding weet te geven.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent toch echt niet verlegen of wel
Dan heb je inderdaad een andere indruk bij mij achtergelaten.. maar volgens mij had je toen ook flink gedronkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu, dus wel. Ik klap dicht bij nieuwe mensen, ik durf niemand te bellen behalve mijn beste vriendin, presentaties vind ik vre-se-lijk en daten doe ik nooit omdat ik me dan geen houding weet te geven.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een andere indruk bij mij achtergelaten.. maar volgens mij had je toen ook flink gedronken
dat van dat drinken gold volgens mij voor de meerderheid van de Fokkers op de meetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een andere indruk bij mij achtergelaten.. maar volgens mij had je toen ook flink gedronken
Oh je probeerde heel wat meer, maar dat ben je waarschijnlijk vergeten..quote:
Uuuh. Ja. Dat blijkt wel weer. Weet ej zeker dat je dat niet verkeerd hebt geinterpreteerd? Ik kan nogal aanhankelijk zijn als ik zat ben, maar dat soort dingen weet ik toch vaak nog wel (en ikw eet er wel een aantal van dat feest).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je probeerde heel wat meer, maar dat ben je waarschijnlijk vergeten..
Ik ga dat hier niet neerzetten, maar ik heb niks verkeerd geinterpreteerd. You were just drunk, so it doesnt matter.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuh. Ja. Dat blijkt wel weer. Weet ej zeker dat je dat niet verkeerd hebt geinterpreteerd? Ik kan nogal aanhankelijk zijn als ik zat ben, maar dat soort dingen weet ik toch vaak nog wel (en ikw eet er wel een aantal van dat feest).
*LOL* Mja, dat zal dan inderdaad welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga dat hier niet neerzetten, maar ik heb niks verkeerd geinterpreteerd. You were just drunk, so it doesnt matter.
Champagnequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Mja, dat zal dan inderdaad welIk kan me er echt werkelijkwaar NIETS van herinneren. Maar ze hebben me dan ook flink zat zitten voeren met champagne die avond.
Ik ga eigenlijk nooit met die groep uit, en dat zijn van die decadente pisnichtjes. Die drinken vooraf in het appartement een flesje of wat champagne leeg, dus ik was al flink teut toen ik op Pann aankwamquote:
Is die van de nieuwe cd? Seven... trees?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:55 schreef PJORourke het volgende:
Goldfrapp - Tiptoe. Prachtig.
Nee, van Black Cherry - de tweede CD.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Is die van de nieuwe cd? Seven... trees?
Die schijnt wel een heel stuk zahcter en zweveriger te zijn dan de vorige he?
Klinkt als mijn carnavalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ike cht heeele foute dingen gedaan. Kreeg al te horen dat ik een man, die een oogje op me heeft, heb zitten pesten. De love-interest van een kennis van em heb zitten versieren en van 1 zoenpartij tegen de bar aan is een foto genomen
Noooooooooooit meer!
Alcohol always leads into troublequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit met die groep uit, en dat zijn van die decadente pisnichtjes. Die drinken vooraf in het appartement een flesje of wat champagne leeg, dus ik was al flink teut toen ik op Pann aankwamen daar verdergegaan met bier en zo.
Volgens mij heb ike cht heeele foute dingen gedaan. Kreeg al te horen dat ik een man, die een oogje op me heeft, heb zitten pesten. De love-interest van een kennis van em heb zitten versieren en van 1 zoenpartij tegen de bar aan is een foto genomen
Noooooooooooit meer!
Ja, alcohol en engeltjes gaan niet zo goed samen, Het haalt mijn grenzen wegquote:
Jah, lijkt me wel geinig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag. Over alcohol gesproken, What happens in Vegas is best een toffe film als je melig bent
.
Downloaden en thuis kijken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Jah, lijkt me wel geinig.
Ik wil naar Be Kind, rewind!
En nog naar Iron Man en Into the wild ... en en...
Maar niemand wil ooit meeeeeee
Iron Man is echt een bios film... de rest zou kunnen ja.quote:
ja op 't terras was 't lekker in de zon, maar zodra ie weg is is het koooouuuud.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En nu schijnt de zon.. Wordt het nou mooi weer of niet.
.
Niks eten zeker?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:06 schreef Zakje het volgende:
Verbazingwekkend, 3 dagen alleen maar op bed liggen, geen enkele noemenswaardige vorm van beweging, en dan nog afvallen.
Griep met een hele erge keelpijn, dus alleen havermout/rijste/boekweit pap , soep en sapjes helaas.quote:
Vind je het nog steeds raar dat je afvalt dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Griep met een hele erge keelpijn, dus alleen havermout/rijste/boekweit pap , soep en sapjes helaas.
Ja, wat ik de afgelopen dagen at bevatte niet zoveel minder calorieėn dan wat ik niet zo heel lang geleden op een normale dag at ,plus dat ik geen enkele vorm van beweging heb gehad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind je het nog steeds raar dat je afvalt dan?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... Waarom lijkt het alsof lui van beneden de rivieren altijd zo ontzettend vaag moeten doen. De ene keer lijkt het alsof ze ja bedoelen, en dan weer nee...
Afstoten naar Belgiė wat mij betreft.
je vraagt me ook nooit!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, lijkt me wel geinig.
Ik wil naar Be Kind, rewind!
En nog naar Iron Man en Into the wild ... en en...
Maar niemand wil ooit meeeeeee
Nee hoor engel. Niet bij mij iig. Al valt het me nog steeds tegen dat ik maar een 60% score had...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Huppelen
Arrogant zijn
Slet
Zelfverzekerd
Niet verlegen
ironman was phat! in de bios zien en WACHTEN na de credits!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iron Man is echt een bios film... de rest zou kunnen ja.
jij moet je echt eens inlezen over wat je lichaam doet als je ziek bent en waarom je dus extra goed moet eten enz enz enz.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, wat ik de afgelopen dagen at bevatte niet zoveel minder calorieėn dan wat ik niet zo heel lang geleden op een normale dag at ,plus dat ik geen enkele vorm van beweging heb gehad.
Onafhankelijkheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... Waarom lijkt het alsof lui van beneden de rivieren altijd zo ontzettend vaag moeten doen. De ene keer lijkt het alsof ze ja bedoelen, en dan weer nee...
Afstoten naar Belgiė wat mij betreft.
Vriendje nemen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, heb honger... Wat doe ik tegen een honger gevoel
(tis kut als je een emotionele eter bent)
Wil je (sta hier toch al bekend als een slet, terwijl het aantal mannen waar ik het mee heb gedaan op 1 hand zijn te tellenquote:
bruine boterham met kaas ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, heb honger... Wat doe ik tegen een honger gevoel
(tis kut als je een emotionele eter bent)
Word ik dik vanquote:
Het wordt me wel eens verteld maar zelf zie ik het nietquote:
Bewijs!? Of anders gezegd: Ik wil zelf oordelen....!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het wordt me wel eens verteld maar zelf zie ik het niet
the proof of the pudding is in the eating ???????quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bewijs!? Of anders gezegd: Ik wil zelf oordelen....!
http://fotoboek.fok.nl/?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het wordt me wel eens verteld maar zelf zie ik het niet
Da's best wel kuisquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:23 schreef hierissieweer het volgende:
(sta hier toch al bekend als een slet, terwijl het aantal mannen waar ik het mee heb gedaan op 1 hand zijn te tellen)
Die is net zo oud als ik!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://gay.nl/nielsjuh26
Mooie lippen!
Alles komt goed schradje. * hierissieweer reikt een glas roosvice aan*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:44 schreef Weemz het volgende:
*zucht*
Eigenlijk moet ik maar niet meer naar musicals gaan... En dan al helemaal niet naar Tarzan... De hele avond naar een lekkere John Vooijs kijken heeft er voor gezorgd dat ik weer helemaal doordraai... Zo van, dat wil ik ooooohoook....
Nou ja, werken aan mijn lijf moet lukken (sterker nog, maandag ga ik naar de diėtiste en langs de sportschool)...
Maar ja, hoe kom je dan in hemelsnaam bij zo'n musical terecht? En dan heb ik het ook nog niet over het dansen...
Ach ja, wie weet... ooit...
die onderlip staal wel heel erg in het pruilmondjes standjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://gay.nl/nielsjuh26
Mooie lippen!
En hij heeft een leuke sjaalquote:
Niet ergquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die onderlip staal wel heel erg in het pruilmondjes standje
kan voor bepaalde handelingen wel gemakkelijk zijn
Hij is voorbij z'n uiterste houdbaarheidsdatum.quote:
Dat kan mij geen kont schelen. Hij lijkt mij gewoon een aangename persoonlijkheid...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is voorbij z'n uiterste houdbaarheidsdatum.
Ik klikte en nou kan ik niet meer slapen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat kan mij geen kont schelen. Hij lijkt mij gewoon een aangename persoonlijkheid...
trouwens, ik word hier dus niet opgewonden van...
http://gay.nl/3manzkjongsletje
Let ik niet op.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
Dat kan mij geen kont schelen. Hij lijkt mij gewoon een aangename persoonlijkheid...
Bah. Vooral het woord "sessies" maakt het nogal klinisch.quote:
deze lui, en hun wensen/gedachten zijn pas ver voorbij de houdbaarheidsdatumquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens, ik word hier dus niet opgewonden van...
http://gay.nl/3manzkjongsletje
die waarschuwing kwam toch ook niet voor nietsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik klikte en nou kan ik niet meer slapen..
.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Let ik niet op.![]()
Waar let jij dan op?
[..]
Bah. Vooral het woord "sessies" maakt het nogal klinisch.
Klinische seks kan ook lekker zijn
Ik geniet ervan als blijkt dat ik wat beter geconserveerd ben dan leeftijdsgenoten. Da's alles.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:08 schreef Stroekie het volgende:
deze lui, en hun wensen/gedachten zijn pas ver voorbij de houdbaarheidsdatum
Daar stond alleen maar iets over 18 jaar en ouder. Niet "klik nou maar niet, want het is alleen maar ranzig".quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die waarschuwing kwam toch ook niet voor niets
Dan post je hier nog even gezellig meequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik klikte en nou kan ik niet meer slapen..
.
dat riepen ze vorig jaar toch al met die travo ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:12 schreef MisterO het volgende:
Oekraine gaat het songfestival winnen dit jaar, mark my words![]()
Wat een tof nummer en optreden![]()
Aaaaaaaach je bent niks geweeeeeeend!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Daar stond alleen maar iets over 1* jaar en ouder. Niet "klik nou maar niet, want het is alleen maar ranzig"..
Op zich is er niets mis met 18+ dingen, maar dit...
Dat moeten we dan maar op je woord geloven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik geniet ervan als blijkt dat ik wat beter geconserveerd ben dan leeftijdsgenoten. Da's alles.
Ik heb toch een voorkeur voor seks met wat gevoel er achter.quote:Klinische seks kan ook lekker zijn
Dit is geen travo, met een onzin act, dit is puur kwaliteitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat riepen ze vorig jaar toch al met die travo ?
Ik krijg ook al rimpels...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik geniet ervan als blijkt dat ik wat beter geconserveerd ben dan leeftijdsgenoten. Da's alles.
geen slagroom en aardbeien voor jullie?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik vind een ijsblokje al te kinky..
Uiterlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:15 schreef PJORourke het volgende:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:05 schreef Hierissieweer het volgende:
Let ik niet op.
Waar let jij dan op?
gewoon gaan smeren met Biotherm Homme Total Revitateliserquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Daar had ik laatst een prutje voor.
Maakt indd een kansquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit is geen travo, met een onzin act, dit is puur kwaliteit
Ach, laat de rimpels maar komen hoor. Het hoort erbij. Rimpels, grijs of kaal worden, erectiestoornissen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon gaan smeren met Biotherm Total Revitateliser
dat werkt echt
Ik ben veel te oppervlakkig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
Humz..
Ik vraag mij wel eens af he. Volgens mij is het zo dat verschillende mensen uit een verschillend oogpunt kijken naar uiterlijk. Als ik naar iemands uiterlijk kijk, kijk ik ten eerste indd naar schoonheid. Dus de echt uiterlijke mooiheid (is iemand te mooi dan knap ik eigenlijk ook al af) Dan kijk ik naar iemands persoonlijkheid, althans wat ik denk af te lezen en kijk ik naar de sprekendheid van iemands gezicht. Die combinaties maken voor mij of iemand aantrekkelijk is of niet...
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ach, laat de rimpels maar komen hoor. Het hoort erbij. Rimpels, grijs of kaal worden, erectiestoornissen...
dat slijt wel met het ouder worden, zeker boven de 30+quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben veel te oppervlakkig.Uiterlijk is alles, en dan kom ik er meestal achter dat er nauwelijks of geen persoonlijkheid achter zit. Vorige vriendje ook.
Jeetje. Ik zou dat nog geen minuut volhouden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben veel te oppervlakkig.Uiterlijk is alles, en dan kom ik er meestal achter dat er nauwelijks of geen persoonlijkheid achter zit. Vorige vriendje ook.
Ik heb liever iemand die niet zo modieus en good-looking maar wat te vertellen heeft. Dan een vriendje waarmee ik kan flaneren, maar die gewoon geen inhoud heeft...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind mijn rimpeltjes eigenlijk wel mooi, geven mijn gezicht een sprekend karakter. daarnaast zit in mijn gezicht heel veel van mijn non-verbale communicatie. Zou daarom ook nooit aan de botox ofzo willen. Kaal worden is wel een grote angst overigens.quote:
Ja ik wil ook gewoon de gulden middenweg... alhoewel, middenweg... ik wil de high road voor beide gevallen!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:34 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil allebei. Flaneren en inhoud. Dus staat de vacature nog open.
ik kwam hem anders toch niet tegen bij monsterboardquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:34 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb een redelijke babyface, dus ik kan er niet echt over meepraten. Maar ik kan best zonder rimpels.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind mijn rimpeltjes eigenlijk wel mooi, geven mijn gezicht een sprekend karakter. daarnaast zit in mijn gezicht heel veel van mijn non-verbale communicatie. Zou daarom ook nooit aan de botox ofzo willen. Kaal worden is wel een grote angst overigens.
Ag en who gives a shit, ik ben toch al lelijk dus ga er ook geen moeite meer voor doen
Stel je eisen bij nu het nog kan. Voor je het weet ben je een verzuurde alleenstaande nicht van halverwege de dertig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:34 schreef PJORourke het volgende:
Gezocht: lekker lichaam met hoog IQ. Homoseksualiteit geen bezwaar. Stuur motivatiebrief naar....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:36 schreef Stroekie het volgende:
ik kwam hem anders toch niet tegen bij monsterboard
Foto?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke babyface, dus ik kan er niet echt over meepraten. Maar ik kan best zonder rimpels.
zei net tegen Stroek dat jij in RL mij te intimiderend zou overkomen. Dus dat ik dan nog niet eens een woord met jou zou willen/durven wisselen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:34 schreef PJORourke het volgende:
Settling.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Stel je eisen bij nu het nog kan. Voor je het weet ben je een verzuurde alleenstaande nicht van halverwege de dertig.
Ontvoeren en de desbetreffende jongen net zo lang onthouden van voedsel tot ie accepteerd dat hij zijn leven lang bij jou zou moeten blijven...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:38 schreef MisterO het volgende:
Ik vind een jongen heel leuk, we hebben al meerdere keren afgesproken, alleen het kuttige is dat hij niet op zoek is naar een relatie. Echt frustrerend is dat als je iemand heel leuk vindt
Nou dat wordt dan gezelligquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ontvoeren en de desbetreffende jongen net zo lang onthouden van voedsel tot ie accepteerd dat hij zijn leven lang bij jou zou moeten blijven...
Psies. En dan is het straks boehoehoe alle homo's met inhoud zijn al bezet. Ja, gek hč? En als je babyface er niet meer zo strak bij staat, ben je ook niet meer interessant voor de jongens die alleen maar naar uiterlijk kijken. En daar zit je dan in je eentje, weg te geilen op gay.nl profielen van jongens die je noooooit meer kunt bereiken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Settling.Zeggen single vrouwen ook altijd. En je hebt een punt. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik irl nog nooit een homo ben tegengekomen waar ik een goed gesprek op niveau mee heb kunnen voeren, dus als ik de eisen kwa uiterlijk bijstel denk ik niet dat ik er op dat front automatisch op vooruit ga.
Ja maar die profieltekst was een oefeningtje in arrogantie... moet je niet te serieus nemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:39 schreef hierissieweer het volgende:
zei net tegen Stroek dat jij in RL mij te intimiderend zou overkomen. Dus dat ik dan nog niet eens een woord met jou zou willen/durven wisselen...
Ach, je kunt er altijd nog geld op afvuren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Psies. En dan is het straks boehoehoe alle homo's met inhoud zijn al bezet. Ja, gek hč? En als je babyface er niet meer zo strak bij staat, ben je ook niet meer interessant voor de jongens die alleen maar naar uiterlijk kijken. En daar zit je dan in je eentje, weg te geilen op gay.nl profielen van jongens die je noooooit meer kunt bereiken..
Tja, tijd verspillen... Hoop koesteren, hunkeren naar zijn liefde... Het lijken mij allen geen dingen die echt bevorderlijk zijn... Misschien een tussenweg als vrienden en dan kijken waar het schip strand?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan gezellig![]()
ik weet niet wat ik moet doen, want ik blijf denken dat hij misschien toch wel iets meer zou willen in de toekomst, maja, zit ik dan niet mijn tijd te verspillen?
Welcome to my worldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Psies. En dan is het straks boehoehoe alle homo's met inhoud zijn al bezet. Ja, gek hč? En als je babyface er niet meer zo strak bij staat, ben je ook niet meer interessant voor de jongens die alleen maar naar uiterlijk kijken. En daar zit je dan in je eentje, weg te geilen op gay.nl profielen van jongens die je noooooit meer kunt bereiken..
hehe, hij zei nemen, hehequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja maar die profieltekst was een oefeningtje in arrogantie... moet je niet te serieus nemen.
Nee, dat werkt niet bij mijbij hem tenminste, hij is zo anders dan ik ben.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja, tijd verspillen... Hoop koesteren, hunkeren naar zijn liefde... Het lijken mij allen geen dingen die echt bevorderlijk zijn... Misschien een tussenweg als vrienden en dan kijken waar het schip strand?
Ok mocht ik je dan in RL tegen komen zal ik een schuchter "hoi" mijn mond verlatenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja maar die profieltekst was een oefeningtje in arrogantie... moet je niet te serieus nemen.
ja daar wordt ook niet aan de deur van de Pecheur op geselecteerdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, je kunt er altijd nog geld op afvuren.
Maar ik ben er van bewust. Maar ik ken ze domweg niet, die jongens met inhoud. Bezet of niet.
Je kunt ook altijd nog seks op het toilet hebben...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, je kunt er altijd nog geld op afvuren.
Hoezo schuchter? Ik bijt niet hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
Ok mocht ik je dan in RL tegen komen zal ik een schuchter "hoi" mijn mond verlaten
Maar wel op uiterlijk. Vooral onder het personeel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:52 schreef Stroekie het volgende:
ja daar wordt ook niet aan de deur van de Pecheur op geselecteerd
jij slikt frikandellen in 1 keer door ???quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoezo schuchter? Ik bijt niet hoor.
OnderbroekenLOLquote:
ja daar heb je het probleem alquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar wel op uiterlijk. Vooral onder het personeel.
Gemalen koeienkut? Bahquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:56 schreef Stroekie het volgende:
jij slikt frikandellen in 1 keer door ???
the meatmarket van Eindhovenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar wel op uiterlijk. Vooral onder het personeel.
Wild bekken tegen de wc-deur in de Pallaz werd me al niet in dank afgenomen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:54 schreef hierissieweer het volgende:
Je kunt ook altijd nog seks op het toilet hebben...
Of boekhandel Spijkerman.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar heb je het probleem al
misschien moet je dan toch het jachtterrein verleggen naar het Parktheater
Vind je?quote:
Dat klinkt YUM!!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij slikt frikandellen in 1 keer door ???
Is dat zo'n goeie plek dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:58 schreef Stroekie het volgende:
ja daar heb je het probleem al
misschien moet je dan toch het jachtterrein verleggen naar het Parktheater
ik heb het in ede voor elkaar gekregen moet jou dus ook lukken in eindhoven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wild bekken tegen de wc-deur in de Pallaz werd me al niet in dank afgenomen...
Wat is er mis met Van Piere?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Of boekhandel Spijkerman..
is die pas nieuw???quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Van Piere is ramsj en de top 10 meest verkochte boeken. Spijkerman is een intelligente selectie van mooie boeken door mensen die van lezen houden. En voor reisboeken kun je beter naar http://www.landschapreisboekwinkel.nl/ , de buren van Spijkerman.
de steniging van Frenk van der Lindenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
boeken... Ik moet er nog eentje lezen... Eentje met een multicultiachtergrond...
maar met zoveel eindhovense mensen moet het toch mogelijk zijn dat jij komende zomer gewoon in eindoven gaat wonen, en om beurten een paar dagen bij een andere fokker gaat logeren om zo Eindhoven van binnen en van buiten te leren kennen zoals je dat vorig jaar in Adam gedaan hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:16 schreef MisterO het volgende:
*Voelt zich buitengesloten omdat ikke niet wonen in Eindhoven
Zadie Smith.. White Teeth?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
boeken... Ik moet er nog eentje lezen... Eentje met een multicultiachtergrond...
Wie weet ga ik wel naar Eindhoven verhuizen, maar niet in de zomer, ik ben t/m augustus aant afstuderen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar met zoveel eindhovense mensen moet het toch mogelijk zijn dat jij komende zomer gewoon in eindoven gaat wonen, en om beurten een paar dagen bij een andere fokker gaat logeren om zo Eindhoven van binnen en van buiten te leren kennen zoals je dat vorig jaar in Adam gedaan hebt
Ik zou voor mijn verdriet er nog niet willen wonen (sorrie en no offense)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:16 schreef MisterO het volgende:
*Voelt zich buitengesloten omdat ikke niet wonen in Eindhoven
maar dan moet je van te voren toch al een aantal weekends "veldonderzoek" komen verrichtenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie weet ga ik wel naar Eindhoven verhuizen, maar niet in de zomer, ik ben t/m augustus aant afstuderen!
Volgens mij staat die wel op de lijstquote:
ja das waarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan moet je van te voren toch al een aantal weekends "veldonderzoek" komen verrichten
zeg blijf nog even tot aan het nieuwe topic bij onsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja das waarkomt wel goed, nu ga ik slapen, en ik moet nog douchen van het sporten
![]()
trusten iedereen.
Vast wel toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:33 schreef wonderer het volgende:
Is er geen roze boekhandel in Eindhoven?
Vooruit. ik doe ff mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg blijf nog even tot aan het nieuwe topic bij ons
dat zijn er nog maar een paar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |