Tofquote:
Steenvast! Tot en met vrijdag. De aanhouder wintquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:13 schreef Noodly het volgende:
Dus je dacht: Als ik straks thuis kom ren ik snel naar mijn computer en maak ik een KBL topicwant mijn bus komt nooit op tijd
. En toen was je zwaar gepwned omdat er helemaal geen bussen rijden en maakte je een algemeen busklachtentopic. Trouwens terecht
![]()
Staking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
haha ik zag ook een paar mensen bij een halte staan toen ik net naar huis reed
ik kon mn lach niet bedwingen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:20 schreef Placenta het volgende:
Ik zat vandaag op de bus te wachten,Ik wilde die grap ook maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
buswachtfetisjistquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik zat ook op de bus te wachten, terwijl ik al wist dat er een staking was![]()
En toen draaide je je raampje open en riep je naar hen: "Hee de bus komt vandaag niet, hoor" en toen stelde je voor hen even naar huis te brengen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen draaide je je raampje open en riep je naar hen: "Hee de bus komt vandaag niet, hoor" en toen stelde je voor hen even naar huis te brengen waarbij je ze een kindersurprise beloofde en je ze stuk voor stuk verkrachte in je smkelder.
Toch?
Misschien stonden ze daar wel voor hun plezier.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |