En dat is inmiddels rond. Kortom Dani loopt weer eens in de rondte te blaten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:07 schreef pinow het volgende:
[..]
Eergisteren stond er in de belgische kranten te lezen dat hij deze week nog een verbeterd contract tekent bij A'lecht.
quote:AZ wacht op fitte Tom De Sutter
Technisch directeur Marcel Brands van AZ ontkent met klem de geruchten uit de Nederlandse pers dat spits Tom De Sutter (22) van Cercle Brugge eerstdaags bij de Nederlandse club tekent.
'We hebben geen afspraak met Tom of met Cercle', aldus Brands. 'We wachten af hoe de blessure van Tom evolueert. De kans dat er de eerstkomende weken iets gebeurt, is zo goed als nihil.'
De Sutter revalideert van de knieblessure die hij begin februari opliep met de Belgische beloften. 'Ik zou zeker graag naar AZ gaan', zegt de Oost-Vlaming, die deze winter met zijn vriendin een bezoek bracht aan de club uit Alkmaar. 'Maar eerst moet AZ er met Cercle uitraken. Als dat gebeurt, kan het snel gaan. Ik zou het leuk vinden, maar ik zal niet ontgoocheld zijn als het niet door gaat en ik bij Cercle blijf.'
Voor zijn blessure scoorde De Sutter, jeugdproduct van Club Brugge, tien keer voor Cercle. 'Met mijn revalidatie gaat het goed. Ik werk elke dag vier tot vijf uur. Ik zou zelfs al buiten kunnen gaan lopen, maar we nemen nog geen risico.' (gdv)
quote:ADO aast op Voskamp en Piqué
ADO Den Haag heeft een officieel bod gedaan op Excelsior-aanvaller Johan Voskamp, aldus het AD. De 23-jarige Voskamp, die onlangs met de Kralingers naar de Jupiler League degradeerde, heeft nog een contract voor een seizoen in Rotterdam.
"Johan Voskamp wil dolgraag naar ADO Den Haag komen. Hij heeft altijd van deze club gedroomd," zegt trainer Andre Wetzel over de aanvaller.
"Bij ADO kan hij de stappen maken die de club ook wil maken. Ik vind hem een veelbelovende aanvaller en zou hem graag voor drie jaar of misschien wel vier jaar willen vastleggen."
Naast Voskamp wil ADO ook Mitchell Piqué overnemen van Excelsior. De linksback speelde de afgelopen twee seizoenen voor de Kralingers en is momenteel transfervrij. De promovendus wil Piqué voor twee seizoenen inlijven.
Ik begrijp het echt niet. Hij is traag, lui en wisselvalligquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na Schalke en Ajax hebben ook West Ham, PSV en Olympique Marseille zich gemeld voor Engelaar. Volgens het AD is een bod van 7 a 8 miljoen voldoende.
Gisteren hoorde ik nog dat Engelaar 3 a 4 miljoen moest kostenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef pinow het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt niet. Hij is traag, lui en wisselvallig
quote:Bryan Ruiz Gonzalèz: vraagprijs ¤10 miljoen
Heerenveen is al enige tijd geïnteresseerd in de aanvallend middenvelder. Nu hebben ook de Griekse topper Olympiakos Piraeus en het Italiaanse Napoli zich gemeld voor Ruiz.
Dat AA Gent een hoop geld wil zien voor hun sterspeler lag in de lijn der verwachting: Ruiz tekende onlangs een sterk verbeterd contract tot 2011 bij de club.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat is inmiddels rond. Kortom Dani loopt weer eens in de rondte te blaten.
Nee kerel dat dacht je maarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ronaldo blijft in ieder geval nog een jaar. Dat heeft ie gisteren bevestigd.
http://www.sportweek.nl/v(...)d_over_mijn_toekomstquote:C. Ronaldo: 'Voor EK duidelijkheid over mijn toekomst'
In de euforie na het binnenhalen van de Champions League weigerde Cristiano Ronaldo (foto) zich te committeren aan Manchester United. De 23-jarige Portugees verschaft voor het EK duidelijkheid over zijn toekomst. Real Madrid trekt al jaren aan het mouwtje van Ronaldo en zou volgens Spaanse media bereid zijn alle transferrecords te breken om de Europese topscorer over te nemen.
‘Ik doe geen beloftes. Niet aan mijn moeder, niet aan de fans,’ zei Ronaldo tegenover Sky Sports voordat hij zich met United in het feestgedruis stortte. ‘Ik wil wel blijven, maar wat betreft de toekomst…niemand weet het. Over twee weken is er meer duidelijk.’ (MA)
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/man_utd/7414182.stmquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee kerel dat dacht je maar![]()
[..]
http://www.sportweek.nl/v(...)d_over_mijn_toekomst
Die eigenaar had toch de hele selectie in de verkoop gedaan?quote:
Of naar Go Ahead Eagles, RBC, BV Veendam of FC Den Bosch. Aldus het Dagblad Van Het Noorden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:05 schreef methodmich het volgende:
Marnix Kolder van FC Groningen naar VVV-Venlo
Groningen is echt goed bezig.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:29 schreef venomsnake het volgende:
Andreas Granqvist ----> FC Groningen
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |