abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 mei 2008 @ 16:23:11 #26
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_58744633
ik dacht met wat copy-paste duidelijk te zijn
vond niks onbehoorlijks aan mijn reactie, wellicht wat repetief.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_58772843
Doei Attie :*
dag
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:46:52 #28
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58773084
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 04:11 schreef NanKing het volgende:
Aangepast .
Die 125 euro lijkt mij niet helemaal up to date meer nu, zeg maar wat daar voor in de plaats moet komen.

nu eerst even slapen
Maak er maar 90 euro (in 1 koop) van

Thanks
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58775458
Mag dicht:

[TK] Kaptafel incl. bijpassende spiegel

Verkocht via MP
pi_58780184
Mag ook dicht:

[TK] Sony Ericsson W850i
pi_58780830
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:46 schreef donroyco het volgende:

[..]

Maak er maar 90 euro (in 1 koop) van

Thanks
Aangepast
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:22 schreef ChickenSpikey het volgende:
Mag dicht:

[TK] Kaptafel incl. bijpassende spiegel

Verkocht via MP
Dicht
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:39 schreef ChickenSpikey het volgende:
Mag ook dicht:

[TK] Sony Ericsson W850i
En ook dicht
ijs_beer fan!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:19:02 #32
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_58785370
Hoi,

[TK] Wasmachine Marynen CMF 7200 Vision is verkocht!

Bedankt voor de slotenservice!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_58786407
Astu
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58807191
[GEZ] Monsterfilms
[Gez] Manga/Anime films
[TK] Cd's, Lp's en VHS
[TK] DVD's
[TK] Allerlei Boeken
[TK] Tassen

Bij deze een verzoekje om bovenstaande topics wederom te ontdoen van kickjes en ander gezever

Bedankt alvast
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_58807319
Ik was way ahead of you, toen ik al je topics weer in de at zag verdwijnen begon ik al met poetsen.
ijs_beer fan!
pi_58807440
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:06 schreef NanKing het volgende:
Ik was way ahead of you, toen ik al je topics weer in de at zag verdwijnen begon ik al met poetsen.
Is het al zo erg?

Maar wel helemaal goed, bedankt
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_58807557
Tuurlijk is 't niet erg, het valt alleen wel op he
ijs_beer fan!
pi_58808881
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:18 schreef NanKing het volgende:
Tuurlijk is 't niet erg, het valt alleen wel op he
Wat valt er op dan? Iedereen kickt z'n topicjes af en toe toch?
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_58809538


Daar valt 't me altijd aan op.

Zo nu weer feedbacken graag
ijs_beer fan!
pi_58810145
[TK] 6 Kaartjes Tarzan de musical
Sluit 'm maar, teveel gedoe met mensen die steeds afhaken en ik wil er niet maar 2 verkopen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:01:14 #41
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_58829841
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_58829863
Done
ijs_beer fan!
pi_58831719
Zeg modjes, kom ook eens even bieden voor een goed doel!!

[TK] Verrassings-box #3
Nee.
pi_58845464
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[TK] POP ART schilderijen

ik had dit topic geopend, toen kreeg ik te horen dat ik richtprijzen moest geven....

oké dus ik plaat richtprijzen, toen begon er iemand over auteursrechten

en toen kwam er een slotje op en werd ik ook nog beticht te commercieel te zijn

nnou snap ik niks meer van, ben even gaan googelen en vond deze site

http://www.kopievanmeesterwerk.nl/kopievanmeesterg.html

letterlijk staat hier;

quote
Beroemde schilderijen naschilderen, mag dat?

Ja, dat mag. Een met de hand nageschilderde replica is nooit een 100% exacte kopie, hoe perfect deze ook op het origineel lijkt. Naschilderen is en blijft mensenwerk, dus er zullen altijd hele kleine verschillen zijn.

unquote

en dan nog een heel verhaal

al met al, ik weet niet waar ik het anders moet vragen, maar is mijn topic niet een beetje onterecht gesloten ?

zou hij misschien weer open mogen

want het mag dus wél

sorry als ik heel lastig wordt gevonden wil niemand tegen me in het harnas jagen maar het is dus gewoon niet verboden.......

google maar na
pi_58845496
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[TK] POP ART schilderijen

ik had dit topic geopend, toen kreeg ik te horen dat ik richtprijzen moest geven....

oké dus ik plaat richtprijzen, toen begon er iemand over auteursrechten

en toen kwam er een slotje op en werd ik ook nog beticht te commercieel te zijn

nnou snap ik niks meer van, ben even gaan googelen en vond deze site

http://www.kopievanmeesterwerk.nl/kopievanmeesterg.html

letterlijk staat hier;

quote
Beroemde schilderijen naschilderen, mag dat?

Ja, dat mag. Een met de hand nageschilderde replica is nooit een 100% exacte kopie, hoe perfect deze ook op het origineel lijkt. Naschilderen is en blijft mensenwerk, dus er zullen altijd hele kleine verschillen zijn.

unquote

en dan nog een heel verhaal

al met al, ik weet niet waar ik het anders moet vragen, maar is mijn topic niet een beetje onterecht gesloten ?

zou hij misschien weer open mogen

want het mag dus wél

sorry als ik heel lastig wordt gevonden wil niemand tegen me in het harnas jagen maar het is dus gewoon niet verboden.......

google maar na
Dat de schilderijen "kopieën" zijn van andere schilderijen is niet de hoofdreden van het slotje.
De hoofdreden is dat V&A hier niet voor bedoeld is.
Jij maakt schilderijen en wil ze doorverkopen via FOK! wat wij zien als een commerciele verkoop en dat is niet toegestaan hier.

uit de faq
quote:
Wat is V&A?
Dit is de rommelmarkt van FOK! Je kunt hier je spulletjes verkopen die je over hebt of dingen zoeken waar je niet zonder kunt, ruilen kan hier uiteraard ook.

Voor wie is het bedoeld?
V&A is voor de FOK!users, dus niet voor je bedrijf, niet voor je handel en niet als uitzendbureau.
Wil je toch reclame maken op FOK! kun je terecht bij de Adplanner
ijs_beer fan!
pi_58845625
maar ik ben toch geen bedrijf en het zijn dus inderdaad spulletjes die ik over heb, dat is eigenlijk juist precies wat het was, zoals ik heel duidelijk in mijn topic noemde, schilderen is mijn hobby en ik had inmiddels zoveel schilderijen dat ik muren te kort kom en schilderijen gewoon over heb,

dus dat klopt precies, ik ben geen bedrijf, geen handelaar en geen uitzendbureau

nou ja jullie zijn de baas maa ik snap het écht niet, ik kreeg hele leuke reacties, en vind het gewoon heel erg jammer

en het kwam echt pas nadat iemand over auteursrechten begon en dat klopte dus helemaal niet dat het ik dus uitgezocht zoals jezelf hebt kunnen lezen op de website, maar nogmaals jullie zijn de baas

en het was voor het allereerst dat ik iets poste in vraag en aanbod, tja en nogmaals ben maar gewoon een huisvrouw die partime werkt met schilderen als hobby dus volgens mij deed ik niks verkeerd

jammer
pi_58845755
Ik begrijp dat schilderen je hobby is en dat je geen handelaar in die zin bent.
Niet zo snel paniekerig reageren, is nergens voor nodig .
Als er totaal geen ruimte was voor discussie was dit topic er ook niet geweest.
Ik zal het eens met iemand overleggen, je hoort iig nog wel van me.
ijs_beer fan!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 02:16:24 #48
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_58845833
Laat ik als eerste zeggen: ik ben geen moderator en ook geen kunstkenner. Hoewel een aantal van deze schilderijen niet zullen mistaan aan de wand, want ik vind ze erg mooi.

Neemt niet weg dat ik vind dat het nogal inspiratieloos is om het werk van een kunstenaar te kopieren en al helemaal zonder er een eigen draai aan te geven. Ik heb heel je topic gelezen en weet dat wat ik schrijf pijn doet, maar wat ik schreef is mijn opinie en beleving van je werk kopiertechniek.

Je topic begon met een aantal schilderijen, je zag aan de reacties dat er interesse naar is en vervolgens bleven er maar schilderijen bij komen. FOK! V&A is een plek om van je overbodige spulletjes af te komen maar dit riekt naar handel, iets waar V&A niet voor is bedoeld.

Dat er veel werk in zit is naar mijn bescheiden mening geen argument om 150 euro te vragen voor iets wat 30 euro aan materiaal kost. Als ik een stel autovelgen te koop zet in V&A en ik ben een hele week bezig geweest om deze netjes te polijsten, dan zijn deze niet opeens 120 euro per stuk duurder...
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_58845936
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 02:09 schreef NanKing het volgende:
Ik begrijp dat schilderen je hobby is en dat je geen handelaar in die zin bent.
Niet zo snel paniekerig reageren, is nergens voor nodig .
Als er totaal geen ruimte was voor discussie was dit topic er ook niet geweest.
Ik zal het eens met iemand overleggen, je hoort iig nog wel van me.
oké dat vindt ik in ieder geval heel lief van je dat er in ieder geval over nagedacht word, hoop dat
jullie je mening nog herzien, want het was echt een gezellig topic, en nee zoals de reactie die diegene hierna geeft er komen niet méér schilderijen bij, dit waren en zijn de schilderijen die ik ''over'' heb en ik wil gewoon alleen voor mijzelf een paar andere maken. dat was de enige reden.

dus niemand hoeft bang te zijn dat ik elke week met nieuwe schilderijen kom, als deze weg zijn is het op,
ja misschien over een jaar of 3 als ik weer eens op een schilderij ben uitgekeken, maar dat zien we dan wel over een jaar of 3.

in ieder geval bedankt dat jullie er over na willen denken, vind fok leuker dan marktplaats
pi_58845953
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 02:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Laat ik als eerste zeggen: ik ben geen moderator en ook geen kunstkenner. Hoewel een aantal van deze schilderijen niet zullen mistaan aan de wand, want ik vind ze erg mooi.

Neemt niet weg dat ik vind dat het nogal inspiratieloos is om het werk van een kunstenaar te kopieren en al helemaal zonder er een eigen draai aan te geven. Ik heb heel je topic gelezen en weet dat wat ik schrijf pijn doet, maar wat ik schreef is mijn opinie en beleving van je werk kopiertechniek.

Je topic begon met een aantal schilderijen, je zag aan de reacties dat er interesse naar is en vervolgens bleven er maar schilderijen bij komen. FOK! V&A is een plek om van je overbodige spulletjes af te komen maar dit riekt naar handel, iets waar V&A niet voor is bedoeld.

Dat er veel werk in zit is naar mijn bescheiden mening geen argument om 150 euro te vragen voor iets wat 30 euro aan materiaal kost. Als ik een stel autovelgen te koop zet in V&A en ik ben een hele week bezig geweest om deze netjes te polijsten, dan zijn deze niet opeens 120 euro per stuk duurder...
ah dat wind ik een beetje fleuwe vergelijking hoor,

weet eigenlijk niet hoe ik hier op moet reageren

tja.........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')