Wat dacht je van ¤17,50 excl ?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
After Forever - Decipher (Gesigneerd)*
After Forever - Prison of Desire (limited dition)*
15 euro incl?
wat zijn de verzendkosten? zijn het gewone cd's of zijn ze groter?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Wat dacht je van ¤17,50 excl ?
is goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:29 schreef VampiricDemon het volgende:
Verzendkosten zullen gewoon ¤1,76 bedragen in een grote bubbeltjesenveloppe. De Cd Decipher is een normaal formaat en normaal plastic doosje, maar gesigneerd, en Prison of desire is normaal formaat maar wel een kartonnen uitvouwhoes.
PM terugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed
zal vanavond PM sturen
OK, PM me maarquote:Op zondag 20 januari 2008 02:40 schreef MuseFan het volgende:
Slipknot - Iowa
4 incl.? mits de cd in goede staat is (dwz. krasvrij).....
Fijnquote:Op zondag 20 januari 2008 13:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb mijn cd's binnenhet was (weer) prettig zaken doen
bedanktquote:
Dus binnenkort open je zelf een topicje?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bedankt
heb vanmiddag alweer zooi gekocht
kleine beurs bij ons om de hoek (A)
CD is onderwegquote:
neuh, ik zal niet zo snel cd's verkopenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus binnenkort open je zelf een topicje?
Mooi, veel plezier ermee!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef MuseFan het volgende:
CD is binnen en in nette staat. Hartelijk bedankt!
CD-rekjes zijn uit hoor, een CDkast, dát is pas watquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, ik zal niet zo snel cd's verkopen
zal eerder topic openen voor een cd-rek
maar ik heb geen ruimte om die neer te zetten. denk niet dat mijn ma nog meer zooi van mij wilquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:19 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
CD-rekjes zijn uit hoor, een CDkast, dát is pas wat
daar ligt het al vol met andere zooiquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef VampiricDemon het volgende:
Tja, dan moet je maar schuiflades onder je bed monteren
Dan heb je vast geen ruimte meer voor deze: [TK] CD's van Cradle of Filthquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ligt het al vol met andere zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |