Zo zou je het kunnen noemen ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:02 schreef TC_Artemis het volgende:
Sentimentele waarde? is dat de emo versie van emotionele waarde?
Ach, zoveel animo is er nog niet voor dit soort klereherriequote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:21 schreef rulerofdeath het volgende:
even een tvp maar momenteel heb ik hier geen geld voor.
carnaval staat voor de deur![]()
en ik heb laatste tijd al een zooi aan die schijfjes gekocht
Spannend, ik wacht het afquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:10 schreef Viro het volgende:
K zal eens me nicht vragen of ze interesse heeft![]()
Die is een major fan van CoF
Misschien is ze nog maar net major fan ??quote:
dat kan ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:13 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Misschien is ze nog maar net major fan ??
Jammer, maar toch bedanktquote:Op zondag 10 februari 2008 17:49 schreef Viro het volgende:
Ze heeft de cd's al.
@ TS : succes met het verkopen.
Genoteerd maar vooralsnog vind ik het te laagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:38 schreef Heatseeker het volgende:
30 euro geboden.
Deels waar, de eerste CD's zijn inderdaad veel sterker dan het latere werk maar wellicht leidt de ingeslagen koers wel tot iets vernieuwends binnen het genre.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:26 schreef Ethereal het volgende:
Lekker Principle, Cruelty, Dusk en Vempire in de kast laten staan en de rest verkopen! Absolute meesterwerkjes IMHO... Later zijn ze echt minder geworden, maar die 1e 4 cd's zijn echt briljant!
Nee sorry dat vind ik te weinig, bovendien verkoop ik liever alles in 1 keer.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef rulerofdeath het volgende:
Cradle of Filth - The Principle of Evil Made Flesh
Cradle of Filth - Cruelty and the Beast
Cradle of Filth - From the Cradle to Enslave E.P.
Cradle of Filth - Bitter Suites to Succubi
Cradle of Filth - Midian
Cradle of Filth - Damnation and a Day
25 euro incl?
hmmz jammer. en ik heb eigenlijk ook weinig zin om cd's dubbel te hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:50 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nee sorry dat vind ik te weinig, bovendien verkoop ik liever alles in 1 keer.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz jammer. en ik heb eigenlijk ook weinig zin om cd's dubbel te hebben
ik hou het topic wel in de gaten. dus mocht ik iets ruimer komen te zitten...
Voorlopig nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Levert dat nog zoveel op?
Ik heb ze ook allemaal liggen en wil er best vanaf.
ik ben een arm kindquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:40 schreef Opperkwal het volgende:
niemand wil die dingen, geef ze aan arme kinderen ofzo
Sowieso zijn er wel mensen die ze hebben willen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:40 schreef Opperkwal het volgende:
niemand wil die dingen, geef ze aan arme kinderen ofzo
Dat geloof ik gelijk, maar ik ben geen liefdadigheidsinstellingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |