Wat dacht je van ¤17,50 excl ?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
After Forever - Decipher (Gesigneerd)*
After Forever - Prison of Desire (limited dition)*
15 euro incl?
wat zijn de verzendkosten? zijn het gewone cd's of zijn ze groter?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Wat dacht je van ¤17,50 excl ?
is goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:29 schreef VampiricDemon het volgende:
Verzendkosten zullen gewoon ¤1,76 bedragen in een grote bubbeltjesenveloppe. De Cd Decipher is een normaal formaat en normaal plastic doosje, maar gesigneerd, en Prison of desire is normaal formaat maar wel een kartonnen uitvouwhoes.
PM terugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed
zal vanavond PM sturen
OK, PM me maarquote:Op zondag 20 januari 2008 02:40 schreef MuseFan het volgende:
Slipknot - Iowa
4 incl.? mits de cd in goede staat is (dwz. krasvrij).....
Fijnquote:Op zondag 20 januari 2008 13:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb mijn cd's binnenhet was (weer) prettig zaken doen
bedanktquote:
Dus binnenkort open je zelf een topicje?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bedankt
heb vanmiddag alweer zooi gekocht
kleine beurs bij ons om de hoek (A)
CD is onderwegquote:
neuh, ik zal niet zo snel cd's verkopenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus binnenkort open je zelf een topicje?
Mooi, veel plezier ermee!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef MuseFan het volgende:
CD is binnen en in nette staat. Hartelijk bedankt!
CD-rekjes zijn uit hoor, een CDkast, dát is pas watquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, ik zal niet zo snel cd's verkopen
zal eerder topic openen voor een cd-rek
maar ik heb geen ruimte om die neer te zetten. denk niet dat mijn ma nog meer zooi van mij wilquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:19 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
CD-rekjes zijn uit hoor, een CDkast, dát is pas wat
daar ligt het al vol met andere zooiquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef VampiricDemon het volgende:
Tja, dan moet je maar schuiflades onder je bed monteren
Dan heb je vast geen ruimte meer voor deze: [TK] CD's van Cradle of Filthquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ligt het al vol met andere zooi
Prima, PM maar voor verdere afhandelingquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sopor Æturnus & the ensemble of shadows - Dead Lovers' Sarabande
Sopor Æturnus & the ensemble of shadows - Todeswunsch, Sous le Soleil de Saturne
10 euro incl?
Ja het staat er op nu, volgens de datum wel sinds morgenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geld al binnen?
Zo kan de bank het geld een dagje langer houden om meer rente te ontvangen. En dat allemaal over haar rug:quote:Op zondag 3 februari 2008 14:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Ja het staat er op nu, volgens de datum wel sinds morgen
Maar binnnen is binnendus ik zal de CD's vandaag op de bus doen
Mooiquote:Op maandag 4 februari 2008 17:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb de cd's zojuist in perfecte staat ontvangen, bedankt!
Om en nabij de ¤10,- ofzoquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Wat wil je hebben voor die gehele anime collectie?
quote:LP's:
News of the world
Hot space
Under pressure
A day at the races
Live killers ->¤10,-/stuk
OK, laat maar weten als je meer weetquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:18 schreef classpc het volgende:
Wellicht belang bij Dominion tank police acts I, II & III en een paar van Project AKO, maar ik moet even kijken welke ik hier heb.
Deeltje 5 is er ook nog hoor.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:29 schreef classpc het volgende:
Dominion Tank Police heb ik al twee banden van, geen belang bij dus.
Project AKO heb ik alleen de eerste van, dus ik heb wel belang bij de anderen die jij nog hebt.
Volgens je lijstje zijn dat dan: Project AKO 2, Project AKO 3 en Project AKO 4.
Ik zag ook nog een Project AKO 5 op de foto maar ik neem aan dat die al verkocht is.
Ik bied 10 incl
OK, je hebt mailquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef classpc het volgende:
Ik heb altijd problemen met dat PM gedoe. Zou je me anders een mailtje willen sturen ofzo?
Misschien wel. In principe is er een akkoord maar ik heb al een paar daagjes niks gehoord.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
CoF cd's zijn verkocht?
Ja, die is al verkocht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:13 schreef Litso het volgende:
Slipknot - Slipknot is dus al verdwenen?
Primaquote:Op zondag 18 mei 2008 10:46 schreef classpc het volgende:
Ík zal je vandaag even mailen oke?
Bedankt voor de kickquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Gratis kick om te zeggen dat je gek bent dat je die queen lp's enzo weg doet.
Mischien weet ik iemand met interesse.
Pm me even over een paar dagen als je niks heb gehoord want ik wil nog wel eens dingen vergeten
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:17 schreef VampiricDemon het volgende:
kick
Je mailt begin April dat we eind April wat kunnen regelen qua verkoop, je mailt vervolgens pas halverwege Mei terug om mijn snelle reactie daarop pas weer begin Juni te beantwoorden. En dan nu zelf doodleuk melden dat je wacht op een reactie??quote:
Ik had mijn computer net weer terug, dus vrij logisch dat ik het dan zo snel mogelijk wil afhandelen hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Je mailt begin April dat we eind April wat kunnen regelen qua verkoop, je mailt vervolgens pas halverwege Mei terug om mijn snelle reactie daarop pas weer begin Juni te beantwoorden. En dan nu zelf doodleuk melden dat je wacht op een reactie??
Maar je hebt mail
Waarop had ik moeten reageren dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:27 schreef classpc het volgende:
TS reageert niet meer?
Jupsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn die Queen singles er nog?
E-mail?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:18 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Waarop had ik moeten reageren dan?![]()
Ik heb na je reactie op 7 juni niks meer gehad volgens mijquote:
Nou bedankt voor niks dan maar hequote:Op zondag 22 juni 2008 14:51 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Ik heb na je reactie op 7 juni niks meer gehad volgens mij
Nou ja, het maakt niet meer uit, bij nader inzien heb ik besloten om ze toch maar zelf te houden. Dit omdat project AKO volgens m'n lokale dealer laatst maar uit 5 delen bestaat en ik ze dan dus toch compleet blijk te hebben. Ook de reactie van Buttercup vandaag speelt mee
Sorry dat ik je misschien blij heb gemaakt met een dooie mus maar ik heb dan ook wel erg lang de tijd gehad om me te bedenken
Die mail heb ik echt niet ontvangen, als dat wel zo was geweest had ik me gewoon aan die afspraak gehouden zoals ik altijd doe.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Nou bedankt voor niks dan maar he
Ik heb je 9 juni een e-mail gestuurd dat ik akkoord ging met het bedrag en de verzendkosten. Daarmee was de koop gesloten naar mijn weten. Heb je de mail echt niet ontvangen of probeer je er nu onder uit te komen?
Dat het in het begin wat langer duurde doet er naturlijk helemaal niet toe, want daar heb ik een hele goede reden voor, maar het lijkt me een beetje ontopic om dat hele verhaal hier te posten. Wat jammer toch dat je dat niet serieus neemt, ondanks dat ik datzelfde ook al eerder in een e-mail aan je vermeld heb.
Maar volgens mij hadden wij al een overeenkomst, en kun je daar niet zomaar onderuit door te zeggen dat je ze toch liever houdt.
Zoals ik al zei, ik heb er redenen voor dat je niet alitjd op tijd een e-mail van me ontvangen hebt.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:53 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Die mail heb ik echt niet ontvangen, als dat wel zo was geweest had ik me gewoon aan die afspraak gehouden zoals ik altijd doe.
Dat je je redenen hebt geloof ik best, maar zelfs dan is 3 maanden wel erg lang voor het verzenden van 4 mailtjes (of 5 zoals jij zegt) terwijl je gezien je postgeschiedenis wel gewoon on-line bent geweest.
Vind gerust wat je wilt vinden maar mijn besluit staat vast.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb er redenen voor dat je niet alitjd op tijd een e-mail van me ontvangen hebt.
Maar ik vind het zwak van je dat je daar de hele tijd over door gaat.
Je kunt je ook professioneel gedragen en dit achter de schermen afhandelen in plaats van op het forum.
Geeft niet hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Vind gerust wat je wilt vinden maar mijn besluit staat vast.
Ik ben duidelijk geweest en meer valt er niet over te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |