abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59130435
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Gratis kick om te zeggen dat je gek bent dat je die queen lp's enzo weg doet.
Mischien weet ik iemand met interesse.

Pm me even over een paar dagen als je niks heb gehoord want ik wil nog wel eens dingen vergeten
Bedankt voor de kick
Ik hoor het wel
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_59153495
kick
pi_59181035
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:17 schreef VampiricDemon het volgende:
kick
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:08:29 #54
78498 classpc
I don't like change
pi_59198193
Hoi

Ik wacht op een tegenreactie
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_59199325
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:08 schreef classpc het volgende:
Hoi

Ik wacht op een tegenreactie
Je mailt begin April dat we eind April wat kunnen regelen qua verkoop, je mailt vervolgens pas halverwege Mei terug om mijn snelle reactie daarop pas weer begin Juni te beantwoorden. En dan nu zelf doodleuk melden dat je wacht op een reactie??

Maar je hebt mail
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:24:58 #56
78498 classpc
I don't like change
pi_59201703
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Je mailt begin April dat we eind April wat kunnen regelen qua verkoop, je mailt vervolgens pas halverwege Mei terug om mijn snelle reactie daarop pas weer begin Juni te beantwoorden. En dan nu zelf doodleuk melden dat je wacht op een reactie??

Maar je hebt mail
Ik had mijn computer net weer terug, dus vrij logisch dat ik het dan zo snel mogelijk wil afhandelen he
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:27:05 #57
78498 classpc
I don't like change
pi_59574470
TS reageert niet meer?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:56:10 #58
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_59576268
Zijn die Queen singles er nog?
0 topics op naam. 14.gif
pi_59585802
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:27 schreef classpc het volgende:
TS reageert niet meer?
Waarop had ik moeten reageren dan?
.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn die Queen singles er nog?
Jups
  zaterdag 21 juni 2008 @ 22:59:58 #60
78498 classpc
I don't like change
pi_59589190
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 21:18 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Waarop had ik moeten reageren dan?
E-mail?
pi_59603768
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 22:59 schreef classpc het volgende:

[..]

E-mail?
Ik heb na je reactie op 7 juni niks meer gehad volgens mij

Nou ja, het maakt niet meer uit, bij nader inzien heb ik besloten om ze toch maar zelf te houden. Dit omdat project AKO volgens m'n lokale dealer laatst maar uit 5 delen bestaat en ik ze dan dus toch compleet blijk te hebben. Ook de reactie van Buttercup vandaag speelt mee

Sorry dat ik je misschien blij heb gemaakt met een dooie mus maar ik heb dan ook wel erg lang de tijd gehad om me te bedenken
  zondag 22 juni 2008 @ 15:00:18 #62
78498 classpc
I don't like change
pi_59603927
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:51 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Ik heb na je reactie op 7 juni niks meer gehad volgens mij

Nou ja, het maakt niet meer uit, bij nader inzien heb ik besloten om ze toch maar zelf te houden. Dit omdat project AKO volgens m'n lokale dealer laatst maar uit 5 delen bestaat en ik ze dan dus toch compleet blijk te hebben. Ook de reactie van Buttercup vandaag speelt mee

Sorry dat ik je misschien blij heb gemaakt met een dooie mus maar ik heb dan ook wel erg lang de tijd gehad om me te bedenken
Nou bedankt voor niks dan maar he

Ik heb je 9 juni een e-mail gestuurd dat ik akkoord ging met het bedrag en de verzendkosten. Daarmee was de koop gesloten naar mijn weten. Heb je de mail echt niet ontvangen of probeer je er nu onder uit te komen?

Dat het in het begin wat langer duurde doet er naturlijk helemaal niet toe, want daar heb ik een hele goede reden voor, maar het lijkt me een beetje ontopic om dat hele verhaal hier te posten. Wat jammer toch dat je dat niet serieus neemt, ondanks dat ik datzelfde ook al eerder in een e-mail aan je vermeld heb.

Maar volgens mij hadden wij al een overeenkomst, en kun je daar niet zomaar onderuit door te zeggen dat je ze toch liever houdt.
pi_59604694
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:00 schreef classpc het volgende:

[..]

Nou bedankt voor niks dan maar he

Ik heb je 9 juni een e-mail gestuurd dat ik akkoord ging met het bedrag en de verzendkosten. Daarmee was de koop gesloten naar mijn weten. Heb je de mail echt niet ontvangen of probeer je er nu onder uit te komen?

Dat het in het begin wat langer duurde doet er naturlijk helemaal niet toe, want daar heb ik een hele goede reden voor, maar het lijkt me een beetje ontopic om dat hele verhaal hier te posten. Wat jammer toch dat je dat niet serieus neemt, ondanks dat ik datzelfde ook al eerder in een e-mail aan je vermeld heb.

Maar volgens mij hadden wij al een overeenkomst, en kun je daar niet zomaar onderuit door te zeggen dat je ze toch liever houdt.
Die mail heb ik echt niet ontvangen, als dat wel zo was geweest had ik me gewoon aan die afspraak gehouden zoals ik altijd doe.

Dat je je redenen hebt geloof ik best, maar zelfs dan is 3 maanden wel erg lang voor het verzenden van 4 mailtjes (of 5 zoals jij zegt) terwijl je gezien je postgeschiedenis wel gewoon on-line bent geweest.
  zondag 22 juni 2008 @ 16:01:01 #64
78498 classpc
I don't like change
pi_59604814
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:53 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Die mail heb ik echt niet ontvangen, als dat wel zo was geweest had ik me gewoon aan die afspraak gehouden zoals ik altijd doe.

Dat je je redenen hebt geloof ik best, maar zelfs dan is 3 maanden wel erg lang voor het verzenden van 4 mailtjes (of 5 zoals jij zegt) terwijl je gezien je postgeschiedenis wel gewoon on-line bent geweest.
Zoals ik al zei, ik heb er redenen voor dat je niet alitjd op tijd een e-mail van me ontvangen hebt.
Maar ik vind het zwak van je dat je daar de hele tijd over door gaat.
Je kunt je ook professioneel gedragen en dit achter de schermen afhandelen in plaats van op het forum.
pi_59605040
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:01 schreef classpc het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik heb er redenen voor dat je niet alitjd op tijd een e-mail van me ontvangen hebt.
Maar ik vind het zwak van je dat je daar de hele tijd over door gaat.
Je kunt je ook professioneel gedragen en dit achter de schermen afhandelen in plaats van op het forum.
Vind gerust wat je wilt vinden maar mijn besluit staat vast.
Ik ben duidelijk geweest en meer valt er niet over te zeggen.
  zondag 22 juni 2008 @ 16:26:07 #66
78498 classpc
I don't like change
pi_59605305
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Vind gerust wat je wilt vinden maar mijn besluit staat vast.
Ik ben duidelijk geweest en meer valt er niet over te zeggen.
Geeft niet hoor
Maar ik vind het wel jammer

Maar goed, ik ben inmiddels al met een andere verkoper in gesprek. Dus ik zal zien of ik ze daarvan kan kopen

[ Bericht 16% gewijzigd door classpc op 22-06-2008 21:09:42 ]
pi_59976864
Mijn post kwam niet door
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')