quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ah, kliekjes, gek op!
Een hele hele heleeeeeee goede geile morgenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Ja ja! Goeiemorgen oldbies! Een hele goeie geile woensdagochtend gewenst.
Er is nog geen verklaring voor dit gebeuren?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:11 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is lente, het gras staat weer 2 kontjes hoog.. en ik ben hier weer te vinden.. raar.. heel raar...
Ik heb vanavond mijn maandelijkse uitje naar de makro.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Half vijf een terrasje opzoeken, paar uurtjes later een tapasbar. Het is goed een ambtenaar te zijn.
Tally natuurlijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er is nog geen verklaring voor dit gebeuren?
Weet je toch!quote:
Ja eigenlijk hoef ik het niet te vragenquote:
Linkjens?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:52 schreef HeatWave het volgende:.
Nog leuker dan de FP! Reageren op nu.nl (nujij.nl) wat een happers! Pacman is er niets bij! Echt, die zijn niets gewend, alles is shokerend en erg!.
Maak er een topic over hierzo. Gaan we er met z'n allen reaguren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:52 schreef HeatWave het volgende:.
Nog leuker dan de FP! Reageren op nu.nl (nujij.nl) wat een happers! Pacman is er niets bij! Echt, die zijn niets gewend, alles is shokerend en erg!.
Ah, ze willen terugkeren naar de Middeleeuwen. Lijfstraffen per direct.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:00 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nujij.nl/belgi(...)l-baby.2559611.lynkx
Zoiets dus.
Allemaal TON-stemmers.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, ze willen terugkeren naar de Middeleeuwen. Lijfstraffen per direct.
Ik heb nog wel een bruikbaar tunneltje voor jequote:
Jij bent echt hitsig vandaag he?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bruikbaar tunneltje voor je
Tis dat??quote:
Ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En wie heeft mijn tieten in de OP gezet??![]()
Nee ik wil geneukt worden..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hop, hop, hop, naar het toilletje in galop.
Wij hebben hele grote toilettenquote:
Dan neem je dat leuke stagemeisje in dat korte rokje mee, en bovendien een voorbinddildo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:42 schreef Tally het volgende:
Nee ik wil geneukt worden..![]()
Wij hebben hele grote toiletten
Dat stagemeisje is niet leuk.. En heeft ook geen kort rokje aan..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan neem je dat leuke stagemeisje in dat korte rokje mee, en bovendien een voorbinddildo.
Dan bel je die op, of sleur desnoods een voorbipsberber van de straat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:50 schreef Tally het volgende:
Dat stagemeisje is niet leuk.. En heeft ook geen kort rokje aan..
En diegene die me best mag nemen met een voorbinddildo is niet in de buurt dus dat gaat ook niet op
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef ElizabethR het volgende:
Het is maar goed dat ze hier geen Nederlands kunnen lezen![]()
BTW, ik ben die hitte meer dan zat
Ik blijf ook wel een echte NLer zeg, altijd klagen over het weer
Ze is op vakantie lieverd.. En die komt echt niet terug om me een beurt te gevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan bel je die op, of sleur desnoods een voorbipsberber van de straat.
Damnit woman, ik kan niet alles voor je bedenken!
Same here!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef ElizabethR het volgende:
BTW, ik ben die hitte meer dan zat
Ik blijf ook wel een echte NLer zeg, altijd klagen over het weer
Hitte en wijveh ook altijd. Speaking of which... Heatwave?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan bel je die op, of sleur desnoods een voorbipsberber van de straat.
Damnit woman, ik kan niet alles voor je bedenken!
Telefoonsex met haar op het toilet!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:54 schreef Tally het volgende:
Ze is op vakantie lieverd.. En die komt echt niet terug om me een beurt te geven
En je hoeft niets te bedenkenDoe je zelf lieverd
Ik werk niet op een groentenveilingquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Telefoonsex met haar op het toilet!
Met een komkommer!
Een clithoodpiercing lijkt me wel wat..quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Nietmachine, watertank, perforator?
* n00cL30n overhandigt nietmachine.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een clithoodpiercing lijkt me wel wat..
Ik vind spuiten in mn buik zetten al eng genoeg n00b..quote:
zal ik er 1 meenemen , ik werk er welquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werk niet op een groentenveiling
En in de keuken hebben ze geen komkommers..
Mja die durf ik ook niet zelf te zettenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En heel retro-hip-punk een veiligheidsspeld door je clithood?
Oe Joentjequote:
Doe je wel aan wellen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind spuiten in mn buik zetten al eng genoeg n00b..
Ik ga mezelf niet nieten
40 cm schwanzquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, blijkbaar wil je dus gewoon een dikbeaderde 40 cm schwanz in je tunneltje, Tally.
Tally weet er wel raad mee, me dunkt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:01 schreef Joene het volgende:
40 cm schwanzMen dan kan je jezelf ermee voor je kop rammen.
Of jezelf neuken!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:01 schreef Joene het volgende:
[..]
40 cm schwanzMen dan kan je jezelf ermee voor je kop rammen.
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben verdomme ook zo geil als ik weet niet wat.
goed dit weer!
quote:
Bij Jensen gister zat er een vent met een pik van 34 cm..quote:
Is gewoon even slikken en weer doorgaan, T.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:48 schreef Tally het volgende:
Bij Jensen gister zat er een vent met een pik van 34 cm..
Word je gewoon bang van man!
Even tanden op elkaar en doorbijtenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is gewoon even slikken en weer doorgaan, T.
Ik wordt inderdaad elke keer weer bang als ik een stijve krijg... Bonk.. weer knockout.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij Jensen gister zat er een vent met een pik van 34 cm..
Word je gewoon bang van man!
Of gewoon een bult glijmiddel en dan de 40cm tot aan de wortel in één keer naar binnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:52 schreef Tally het volgende:
Even tanden op elkaar en doorbijten
Nie zeuren ff sterk zijn
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of gewoon een bult glijmiddel en dan de 40cm tot aan de wortel in één keer naar binnen.
Zo, how you like thém apples..
Al dat bloed uit je hoofd naar je pik gestegen.. JEETJE..quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik wordt inderdaad elke keer weer bang als ik een stijve krijg... Bonk.. weer knockout.
Doe je goed , mega korte week met ook de maandag vrijquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een paar uur en het is weekend. Lekker.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een paar uur en het is weekend. Lekker.
schuursponsje + auto = blinken?!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Net heerlijk zitten lunchen op een terrasje in de bloedhete zon, en nu moet ik nog tot half zes werken, ja dat gaat niet meer lukken hoor!!
En ik heb spierpijn, gisteren in een vlaag van verstandsverbijstering onze auto's gewassen, die al meer dan een jaar geen sopje meer gezien hadden. En dan moet je met een schuursponsje al die troep eraf krabben, dus nu doet mijn rechterarm ongelooflijk zeer. Maar de auto's blinken
Dinsdagmorgen was ik ook vrij om nog even bij te komen van het weekend in Liverpool.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:06 schreef Joene het volgende:
Doe je goed , mega korte week met ook de maandag vrij
Schuursponsje en dan een pannensponsje wedden dattie blink!quote:
Ik zou zeggen dat je allemaal krassen op je bolide krijgt... brrrquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Schuursponsje en dan een pannensponsje wedden dattie blink!
Jazeker. Je moet toch die dooie beesten eraf krijgen, of niet dan??quote:
Haatdragende mensenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker. Je moet toch die dooie beesten eraf krijgen, of niet dan??
Ik haat mensen die zo panisch doen over een of ander miniem krasje op een stuk blik dat nergens goed voor is, behalve het je vervoeren naar plaatsen waar je perse naartoe moet.
.... kan het geen beat schelenquote:
Die beestjes eraf is een kwestie van een spons met een nylonkous erover.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker. Je moet toch die dooie beesten eraf krijgen, of niet dan??
Ik haat mensen die zo panisch doen over een of ander miniem krasje op een stuk blik dat nergens goed voor is, behalve het je vervoeren naar plaatsen waar je perse naartoe moet.
Hij snapt hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die beestjes eraf is een kwestie van een spons met een nylonkous erover.
mogguh! Laat!quote:
Trusten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:15 schreef HighLander het volgende:
[..]
mogguh! Laat!
Jij de koffie, ik wat slaap.
Check je pmquote:
Dat is precies hetzelfde effect als een schuursponsjequote:
Hier komt het al met bakken de lucht uit..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde effect als een schuursponsje![]()
Mogguh, nog even deze nu al veel te warme dag door zien te komen en dan is het alweer weekend![]()
En ik geloof dat het dan gaat regenen.....
Just Mequote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:27 schreef just me het volgende:
Ik vind het wel even lekker fris die regen!
Wij nylons, jullie schuursponsjes... whatever! Iedereen happy...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde effect als een schuursponsje![]()
Mogguh, nog even deze nu al veel te warme dag door zien te komen en dan is het alweer weekend![]()
En ik geloof dat het dan gaat regenen.....
Ik had dit weekend ook dingen in de tuin willen doen, het gras (en onkruid) groeit echt boven de 2 kontjes uitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Just Me
Ik vind het ook lekker daar niet van.. Alleen jammer dat het net moet als we bezig zijn in de tuin
Wij zijn bezig met de straat verhogen.. Dus 1/3 van de tuin is nu zand.. Vandaag word nog 2 kub zand gebrachtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had dit weekend ook dingen in de tuin willen doen, het gras (en onkruid) groeit echt boven de 2 kontjes uit![]()
Tally, oude neukkip
Welke regen ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:27 schreef just me het volgende:
Ik vind het wel even lekker fris die regen!
je rookplanten?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat mijn planten wel verzopen zijn ondertussen.
Die heb ik al sinds mn 16equote:
ah menquote:
Eujquote:
Er stond dat ik a.s. donderdag contractonderhandelingen heb in Dudok op het buitenhof.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Euj
Het moet niet gekker worden!! Ome Arma die een edit doet op een geplaatst bericht!!!
Bejje wel helegaar lekker mien jonkske????
Pffffffff, het is hier HEET!! En mijn persoonlijke thermometer loopt ook aardig op!!!
En ik moet vanavond eigenlijk naar een gala met Colin Farrell, maar ik heb helemaal geen zin. Ik wil rose drinken in mijn achtertuin en naar de sterren kijken. Maar een kaartje voor het gala was 150 euries, en dat komt ten goede aan de autisme vereniging Ierland, en Colin presenteert het gala omdat zijn zoontje ook autist is, en Colin is lekkerrrrrrrrrr
Dus ik ga maar naar het gala
Nou.. heb dus al contactlenzen vanaf mijn 13de, maar nog nooit een bril ernaast.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er stond dat ik a.s. donderdag contractonderhandelingen heb in Dudok op het buitenhof.
IK WIL MEE!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Euj
Het moet niet gekker worden!! Ome Arma die een edit doet op een geplaatst bericht!!!
Bejje wel helegaar lekker mien jonkske????
Pffffffff, het is hier HEET!! En mijn persoonlijke thermometer loopt ook aardig op!!!
En ik moet vanavond eigenlijk naar een gala met Colin Farrell, maar ik heb helemaal geen zin. Ik wil rose drinken in mijn achtertuin en naar de sterren kijken. Maar een kaartje voor het gala was 150 euries, en dat komt ten goede aan de autisme vereniging Ierland, en Colin presenteert het gala omdat zijn zoontje ook autist is, en Colin is lekkerrrrrrrrrr
Dus ik ga maar naar het gala
quote:
Nou ben ik niet zo thuis in de ins en outs van het voetbal, maar volgens mij staan er iets te veel man op het veld....quote:Op zondag 18 mei 2008 18:08 schreef Armageddon het volgende:
Eredivisie here we come!!!
[ afbeelding ]
JE hebt gelijk!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo thuis in de ins en outs van het voetbal, maar volgens mij staan er iets te veel man op het veld....
Hej lullo nog geneukt?quote:Op maandag 19 mei 2008 08:21 schreef Joene het volgende:
Mogguh
Gister ffies.quote:
Neequote:
zonde van je tijd ouwequote:
ik weet het HW , er is niks mooier dan werkenquote:Op maandag 19 mei 2008 08:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hallo. Hier gaan we weer.
Werken is cool ja!
Ik heb juist heel veel geslapen.. Ik werd nogal ziek gistermiddagquote:Op maandag 19 mei 2008 09:01 schreef Armageddon het volgende:
De dag gaat vandaag lang duren ben ik bang. Ik heb welgeteld 1 uur geslapen.
Wat dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel geslapen.. Ik werd nogal ziek gistermiddagen zenuwachtig..
Ziek alsin misselijk en hoofdpijnquote:
Erg zijn die collega's hequote:Op maandag 19 mei 2008 09:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme. Net op kantoor en die Braziliaanse met nasale kutstem begint gelijk weer met praten. Onophoudelijk.
Ow, ik denk je bent zwanger.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ziek alsin misselijk en hoofdpijnIk blijf een vrouw he..
En zenuwachtig omdat ik morgen naar het ziekenhuis moet
Waarom zo weinig ouwe . Slapen roeleertquote:Op maandag 19 mei 2008 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Was dat maar zo.. Daarom moet ik morgen naar het ziekenhuisquote:
Ah ok! Niet zenuwewachtig zijn. Komt vast goed allemaal.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Was dat maar zo.. Daarom moet ik morgen naar het ziekenhuis
Ah maar ik slaap altijd veel beter na het zuipenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Het is mijn hobby, maar ja ik moest zuipen!
vandaar dat je tijd over had om te neukenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Best heftig ja.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
vandaar dat je tijd over had om te neuken
heftig feest gevierd Arma? Ik heb nog steeds een ADO-autootje voor je thuis staan!
Pingplotter.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:41 schreef Joene het volgende:
Iemand een tooltje om de internetconnectie te monitoren, en dan dus alleen of het internet het nog doet . en dat vast legt in een logfile ?
laat dan tegen die tijd even weten wanneer dat is dan zorg ik dat ik thuis ben!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Best heftig ja.
Ik moet van de week bij een collega zijn op de Rotterdamseweg dan kom ik wel even langs.
Ok!!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
laat dan tegen die tijd even weten wanneer dat is dan zorg ik dat ik thuis ben!
De "baas" is weer binnen, fok gaat weer uit
Van mij mag het de hele dag wel hoorquote:
Feliciteerd! Mag ik ook komen eten?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ja goeiemorrugge, het is weer maandag kutdag.
Hoewel mijn vent vandaag jarig is, en dat is dan wel weer leuk.
Vanavond friet met gehaktballen en satesaus
www.ryanair.comquote:Op maandag 19 mei 2008 10:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Feliciteerd! Mag ik ook komen eten?
Dat laatste klinkt ergens nog wel billijk, misschien relatief veel laaggeschoolde arbeiders, die allemaal zware Van Nelle roken.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Het bewijs is weer eens geleverd, maar Corus ontkent natuurlijk: Corus opnieuw in verweer tegen aantijgingen Zembla
Beverwijk zou relatief meer rokers hebben dan de rest van Nederland.
quote:
quote:Hij moest er gewoon in, hij moest een keer vallen.![]()
Omdat het het enige forum van formaat is gerund door goedbedoelende vrijwilligers?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Het is inmiddels wel weer te doen, maar waarom is FOK! het enige forum ter wereld dat vaker down is dan up?
Vast nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat het het enige forum van formaat is gerund door goedbedoelende vrijwilligers?
Nou ja, als ik Danny zou zijn, dan zou ik denk ik op vaste basis wat Tweakers inhuren voor een vriendenprijsje om iedere twee/drie maanden de boel weer een beetje op te schonen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Vast niet.
Maar goed, FOK! is iig nog wel vaker up dan dat het GVB iets goed doet. Daar werken echt alleen maar debielen...
wsus.info ligt anders ook vaker plat dan up.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Het is inmiddels wel weer te doen, maar waarom is FOK! het enige forum ter wereld dat vaker down is dan up?
Hebben jullie daar geen policy voor?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:27 schreef Tally het volgende:
Sommige mensen he
Bellen elk nummer behalve de mijne en dan denken dat ik de telefoon wel op een ander bureau zou opnemen
En dan boos naar boven komen.. Aaaahhh.. Dr is wel iemand.. Waarom neem je de telefoon niet op????
Omdat je mij niet belde maar mijn collega's
Was het weer zo'n dag HW?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar goed, FOK! is iig nog wel vaker up dan dat het GVB iets goed doet. Daar werken echt alleen maar debielen...
Ja zo'n "832" policy. De telefoon mag niet vaker overgaan dan 3 maal.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen policy voor?
Flikker op met je policy..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen policy voor?
Ik ben degene die hier altijd zit.. En altijd MIJN telefoon opneemt.. Dus ik heb ook zoiets van bel MIJ maar..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Telefoon overnemen vind ik ook zo'n nutteloze actie, als ze mij moeten hebben bellen ze mij maar. Dan hadden ze mijn collega niet gebeld he?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, het is gewoon een teringbende in de stad op het moment qua vervoer, maar das geen reden om om te roepen dat er een stremming is, iedereen uit de tram te gooien en zodra ie leeg is meteen weg te rijden.
Oh well, ik was net op tijd voor het ontbijt, geen man overboord opzich, maar bijna een uur ipv 35 min onderweg is gewoon achterlijk....
Ik was weer in 10 minuten op kantoor. Mede dankzij het GVB.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Handige stad om te doorkruisen, dat Amsterdam!
Maar toch zo'n zoeeen secretaresse als jij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben geen secretaresse voor mijn collega's..
[..]
Een wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar toch zo'n zoeeen secretaresse als jij.
Ik weet dat er op CS vertraging is door de NoordZuidlijn, daar hou ik dus ook wel rekening mee, daar kunnen ze niets aan doen. Maar echt, de beslissingen die ze nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Mijn vriendin is vanuit Rotterdam ook een uur onderweg.
.
Die werkt dan wel vlakbij CS, maar toch.
Handige stad om te doorkruisen, dat Amsterdam!.
Mits je daarna zelf even opruimt. Duizend-dingen-doekjes mee dus, A.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:19 schreef Armageddon het volgende:
Er is genoeg werk in de IT heb ik al gemerkt. Twee bedrijven CV opgestuurd en mag bij allebei komen.
Als het goed is heb je dat niet nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mits je daarna zelf even opruimt. Duizend-dingen-doekjes mee dus, A.
Dat lijkt mijn sollicitatiegesprek welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat niet nodig.
Hoe ging je sollicitatie?
Die zoog enorm! Ik begin Maandag.
ah hier niet hoor !quote:
Das afwachtenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:06 schreef n00cL30n het volgende:
Alles goed?
Nou uhm ja kweenie.. Ze zeggen iets van mijn man..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat insemineer je nu allemaal, T?
Keep your legs crossed!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:17 schreef n00cL30n het volgende:
Okee dan! Dan gaan we nu ff voor je duimen meid!
Eigenlijk ik.. Maar ik denk dat ik er meer moeite mee hebquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Das afwachten2 weken om precies te zijn..
Ik heb net een inseminatie gehad
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
uimen op scherp zet, en kaarsje aansteekt*
Gatverpielekes, wat hoop ik voor jullie dat het raak is!
Ghehehehehe! Veel success dan maar!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Eigenlijk ik.. Maar ik denk dat ik er meer moeite mee heb
Nogmaals gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:09 schreef GI het volgende:
Voor de mensen die het nog niet mee hebben gekregen
Yade April Vermaas
18-5-2008
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:09 schreef GI het volgende:
Yade April Vermaas
18-5-2008
Just Muts gaat ook ontzettend hard duimen voor Tally en kaarsjes opsteken!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef Tally het volgende:
Das afwachten2 weken om precies te zijn..
Ik heb net een inseminatie gehad
Zit het Verenigd Koninkrijk ook in de voorrondes van het Eurovisie Songfestival?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vanavond eens lekker de kroeg in met een paar honderd Engelsen, lekker bieren en schreeuwen.
Who cares who wins?.
Dat denk ik ookquote:
Ik las net in AD sportwereld pro dat de clubarts de doorslag gaat geven vanavond. De wedstrijd begint namelijk om 22:45 en dat is de tijd dat de spelers normaal onder de douche staan en naar hun nest gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vanavond eens lekker de kroeg in met een paar honderd Engelsen, lekker bieren en schreeuwen.
Who cares who wins?.
Jezus zat ook niet stil.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Maar eh pas papa en nu alweer werken ?
Het wat? Dat soort dingen weet jij dan weer UIOquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zit het Verenigd Koninkrijk ook in de voorrondes van het Eurovisie Songfestival?
Ik zou het combineren. Dus dat en die peuk van 12 uur geleden. Doe maar in TRU!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Even geheel iets anders: een vrouw die haar vingers in je oren steekt tijdens seks, is dat een nieuwe trend?
De kom-we-gaan-gezellig-tweede-kerstdag-met-de-geleaste-burgerstationwagon-met-boerderijstickers-op-de-achterramen-naar-de-Ikea-met-de-rest-van-de-Vinexwijk club.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:05 schreef Jarno het volgende:
De slaap-is-voor-mietjes-en-ja-dat-is-babykots-wat-je-ruikt-club!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De kom-we-gaan-gezellig-tweede-kerstdag-met-de-geleaste-burgerstationwagon-met-boerderijstickers-op-de-achterramen-naar-de-Ikea-met-de-rest-van-de-Vinexwijk club.
Als ik het zou proberen, zou ik uit bed gekicked worden denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanavond ook vragen of Syl d'r vingers in m'n oren wil stoppen tijdens de sex. Misschien is het wel wat.
Zowel moeder als kind liggen nog in het ziekenhuis. Dan kan ik mijn dagen beter opsparen voor het moment dat beide thuiszijn.quote:
Het is woensdag hè, ik ben vrij om 12.00 uur, moet daarna nog wat dingen doen maar ben zeker vanaf 16.00 uur thuisquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
Ow ennuh justme!? Ben je vanavond thuis? Zo nee, dan toch.
Keizersneequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog im Krankenhaus? Wat is er dan kapoet, Kanoet?
Blijkbaar het ideaalbeeld van velenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De kom-we-gaan-gezellig-tweede-kerstdag-met-de-geleaste-burgerstationwagon-met-boerderijstickers-op-de-achterramen-naar-de-Ikea-met-de-rest-van-de-Vinexwijk club.
Mooi, dan ben ik er rond een uur of 18:00.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Het is woensdag hè, ik ben vrij om 12.00 uur, moet daarna nog wat dingen doen maar ben zeker vanaf 16.00 uur thuis
Je zou ze de kost maar moeten geven.quote:
Ik heb een geleaste SUV zonder stickers en de ikea ga ik altijd op woensdagmorgen heen als ik ga. Dan heb je niet van die tokkies die in de weg lopen. Verder is kerst bestemd voor de familie en zijn pinksteren en pasen hele mooie uitslaapdagen waarbij een uurtjes WOW het meest productieve is wat ik doe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*gaat kind maken*quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, maak een kind en je krijgt bakken geld toegeworpen van de overheid.
En je hoeft er niet eens allochtonisch voor te zijn!
Je hoeft je niet te verdedigen, K. Laat je gewoon langzaam zakken in het warme bad van het burgerbestaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:42 schreef GI het volgende:
Ik heb een geleaste SUV zonder stickers en de ikea ga ik altijd op woensdagmorgen heen als ik ga. Dan heb je niet van die tokkies die in de weg lopen. Verder is kerst bestemd voor de familie en zijn pinksteren en pasen hele mooie uitslaapdagen waarbij een uurtjes WOW het meest productieve is wat ik doe.
*stopt vinger in Sylvana's oor*quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:43 schreef Armageddon het volgende:
*gaat kind maken*
Nee, maar dat helpt welquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, maak een kind en je krijgt bakken geld toegeworpen van de overheid.
En je hoeft er niet eens allochtonisch voor te zijn!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*stopt vinger in Sylvana's oor*
Ik vind het een beetje storend dat je als een mongool wordt afgeschilderd omdat je aan een waanbeeld van iemand zou voldoen en dat mensen nuance en gradaties niet in kunnen schatten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen, K. Laat je gewoon langzaam zakken in het warme bad van het burgerbestaan.
Ik lees een goed topic principe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Mooie baard.
Ondertussen is het zo'n 12 uur sinds m'n laatste peuk (tijdens House). Misschien moet ik er een topic over openen.
Je krijgt twee dagen, inschrijven en ff bijkomen, daarna kun je weer aan de slag J.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Maar eh pas papa en nu alweer werken ?
Twee goede topics op rij UIO!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Even geheel iets anders: een vrouw die haar vingers in je oren steekt tijdens seks, is dat een nieuwe trend?
Helemaal mooi GI! Mooie namen en een moppie van een dochter!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:09 schreef GI het volgende:
Yade April Vermaas
18-5-2008
Ja, of je kunt mijn hey-kijk-mij-eens-mensen-snel-op-de-kast-krijgen-syndroom niet op waarde schatten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:50 schreef GI het volgende:
Maar hé, het zal wel aan mij liggen.
Anders meld je het even hier: Nieuwste sekstrend uit Brazilië?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanavond ook vragen of Syl d'r vingers in m'n oren wil stoppen tijdens de sex. Misschien is het wel wat.
Dat kan ook, maar een kind krijgen doet wat met je emoties ofzo, of iig bij mij. Heb op mijn werk ook al een beetje moeten nuanceren aan het eind van een meeting omdat ik 'duidelijk' was.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, of je kunt mijn hey-kijk-mij-eens-mensen-snel-op-de-kast-krijgen-syndroom niet op waarde schatten..
Allemaal de schuld van de mormonen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:05 schreef Jarno het volgende:
Mensen met kinderen zijn gek en stom, dat weet je toch GI.
Check.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:05 schreef Jarno het volgende:
Iiiiieeeeeeeuw, ikzwirutje, aan dat soort mensen gaat dit land nog eens kapot.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:09 schreef GI het volgende:
Check.
Vooral als ze nog blij zijn met de kinderen en niet iedere vrijdag/zaterdag/zondag lazerus in een kroeg hangen.
Daarom wil ik er zo graag 1 of 2 of 3 ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:05 schreef Jarno het volgende:
check!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Anders meld je het even hier: Nieuwste sekstrend uit Brazilië?
Nice. Mijn persoonlijk ervaring is dat het helemaal geen kwaad kan om soms mee te gaan en toch nog even mee te roken in het rookhok. Gewoon vlakbij de rokers gaan staan en diep inademen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo'n 13 uur zonder peuk en nu wordt het lastig. M'n rokende collegae vragen me al mee voor een pafje. Ik hou vol!
Hoelang ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo'n 13 uur zonder peuk en nu wordt het lastig. M'n rokende collegae vragen me al mee voor een pafje. Ik hou vol!
Woehahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en dat is vanaf nu overquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
en zijn pinksteren en pasen hele mooie uitslaapdagen waarbij een uurtjes WOW het meest productieve is wat ik doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |