quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ah, kliekjes, gek op!
Een hele hele heleeeeeee goede geile morgenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Ja ja! Goeiemorgen oldbies! Een hele goeie geile woensdagochtend gewenst.
Er is nog geen verklaring voor dit gebeuren?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:11 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is lente, het gras staat weer 2 kontjes hoog.. en ik ben hier weer te vinden.. raar.. heel raar...
Ik heb vanavond mijn maandelijkse uitje naar de makro.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Half vijf een terrasje opzoeken, paar uurtjes later een tapasbar. Het is goed een ambtenaar te zijn.
Tally natuurlijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er is nog geen verklaring voor dit gebeuren?
Weet je toch!quote:
Ja eigenlijk hoef ik het niet te vragenquote:
Linkjens?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:52 schreef HeatWave het volgende:.
Nog leuker dan de FP! Reageren op nu.nl (nujij.nl) wat een happers! Pacman is er niets bij! Echt, die zijn niets gewend, alles is shokerend en erg!.
Maak er een topic over hierzo. Gaan we er met z'n allen reaguren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:52 schreef HeatWave het volgende:.
Nog leuker dan de FP! Reageren op nu.nl (nujij.nl) wat een happers! Pacman is er niets bij! Echt, die zijn niets gewend, alles is shokerend en erg!.
Ah, ze willen terugkeren naar de Middeleeuwen. Lijfstraffen per direct.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:00 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nujij.nl/belgi(...)l-baby.2559611.lynkx
Zoiets dus.
Allemaal TON-stemmers.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, ze willen terugkeren naar de Middeleeuwen. Lijfstraffen per direct.
Ik heb nog wel een bruikbaar tunneltje voor jequote:
Jij bent echt hitsig vandaag he?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bruikbaar tunneltje voor je
Tis dat??quote:
Ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En wie heeft mijn tieten in de OP gezet??![]()
Nee ik wil geneukt worden..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hop, hop, hop, naar het toilletje in galop.
Wij hebben hele grote toilettenquote:
Dan neem je dat leuke stagemeisje in dat korte rokje mee, en bovendien een voorbinddildo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:42 schreef Tally het volgende:
Nee ik wil geneukt worden..![]()
Wij hebben hele grote toiletten
Dat stagemeisje is niet leuk.. En heeft ook geen kort rokje aan..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan neem je dat leuke stagemeisje in dat korte rokje mee, en bovendien een voorbinddildo.
Dan bel je die op, of sleur desnoods een voorbipsberber van de straat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:50 schreef Tally het volgende:
Dat stagemeisje is niet leuk.. En heeft ook geen kort rokje aan..
En diegene die me best mag nemen met een voorbinddildo is niet in de buurt dus dat gaat ook niet op
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef ElizabethR het volgende:
Het is maar goed dat ze hier geen Nederlands kunnen lezen![]()
BTW, ik ben die hitte meer dan zat
Ik blijf ook wel een echte NLer zeg, altijd klagen over het weer
Ze is op vakantie lieverd.. En die komt echt niet terug om me een beurt te gevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan bel je die op, of sleur desnoods een voorbipsberber van de straat.
Damnit woman, ik kan niet alles voor je bedenken!
Same here!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef ElizabethR het volgende:
BTW, ik ben die hitte meer dan zat
Ik blijf ook wel een echte NLer zeg, altijd klagen over het weer
Hitte en wijveh ook altijd. Speaking of which... Heatwave?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan bel je die op, of sleur desnoods een voorbipsberber van de straat.
Damnit woman, ik kan niet alles voor je bedenken!
Telefoonsex met haar op het toilet!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:54 schreef Tally het volgende:
Ze is op vakantie lieverd.. En die komt echt niet terug om me een beurt te geven
En je hoeft niets te bedenkenDoe je zelf lieverd
Ik werk niet op een groentenveilingquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Telefoonsex met haar op het toilet!
Met een komkommer!
Een clithoodpiercing lijkt me wel wat..quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Nietmachine, watertank, perforator?
* n00cL30n overhandigt nietmachine.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een clithoodpiercing lijkt me wel wat..
Ik vind spuiten in mn buik zetten al eng genoeg n00b..quote:
zal ik er 1 meenemen , ik werk er welquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werk niet op een groentenveiling
En in de keuken hebben ze geen komkommers..
Mja die durf ik ook niet zelf te zettenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En heel retro-hip-punk een veiligheidsspeld door je clithood?
Oe Joentjequote:
Doe je wel aan wellen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind spuiten in mn buik zetten al eng genoeg n00b..
Ik ga mezelf niet nieten
40 cm schwanzquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, blijkbaar wil je dus gewoon een dikbeaderde 40 cm schwanz in je tunneltje, Tally.
Tally weet er wel raad mee, me dunkt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:01 schreef Joene het volgende:
40 cm schwanzMen dan kan je jezelf ermee voor je kop rammen.
Of jezelf neuken!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:01 schreef Joene het volgende:
[..]
40 cm schwanzMen dan kan je jezelf ermee voor je kop rammen.
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben verdomme ook zo geil als ik weet niet wat.
goed dit weer!
quote:
Bij Jensen gister zat er een vent met een pik van 34 cm..quote:
Is gewoon even slikken en weer doorgaan, T.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:48 schreef Tally het volgende:
Bij Jensen gister zat er een vent met een pik van 34 cm..
Word je gewoon bang van man!
Even tanden op elkaar en doorbijtenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is gewoon even slikken en weer doorgaan, T.
Ik wordt inderdaad elke keer weer bang als ik een stijve krijg... Bonk.. weer knockout.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij Jensen gister zat er een vent met een pik van 34 cm..
Word je gewoon bang van man!
Of gewoon een bult glijmiddel en dan de 40cm tot aan de wortel in één keer naar binnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:52 schreef Tally het volgende:
Even tanden op elkaar en doorbijten
Nie zeuren ff sterk zijn
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of gewoon een bult glijmiddel en dan de 40cm tot aan de wortel in één keer naar binnen.
Zo, how you like thém apples..
Al dat bloed uit je hoofd naar je pik gestegen.. JEETJE..quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik wordt inderdaad elke keer weer bang als ik een stijve krijg... Bonk.. weer knockout.
Doe je goed , mega korte week met ook de maandag vrijquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een paar uur en het is weekend. Lekker.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een paar uur en het is weekend. Lekker.
schuursponsje + auto = blinken?!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Net heerlijk zitten lunchen op een terrasje in de bloedhete zon, en nu moet ik nog tot half zes werken, ja dat gaat niet meer lukken hoor!!
En ik heb spierpijn, gisteren in een vlaag van verstandsverbijstering onze auto's gewassen, die al meer dan een jaar geen sopje meer gezien hadden. En dan moet je met een schuursponsje al die troep eraf krabben, dus nu doet mijn rechterarm ongelooflijk zeer. Maar de auto's blinken
Dinsdagmorgen was ik ook vrij om nog even bij te komen van het weekend in Liverpool.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:06 schreef Joene het volgende:
Doe je goed , mega korte week met ook de maandag vrij
Schuursponsje en dan een pannensponsje wedden dattie blink!quote:
Ik zou zeggen dat je allemaal krassen op je bolide krijgt... brrrquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Schuursponsje en dan een pannensponsje wedden dattie blink!
Jazeker. Je moet toch die dooie beesten eraf krijgen, of niet dan??quote:
Haatdragende mensenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker. Je moet toch die dooie beesten eraf krijgen, of niet dan??
Ik haat mensen die zo panisch doen over een of ander miniem krasje op een stuk blik dat nergens goed voor is, behalve het je vervoeren naar plaatsen waar je perse naartoe moet.
.... kan het geen beat schelenquote:
Die beestjes eraf is een kwestie van een spons met een nylonkous erover.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker. Je moet toch die dooie beesten eraf krijgen, of niet dan??
Ik haat mensen die zo panisch doen over een of ander miniem krasje op een stuk blik dat nergens goed voor is, behalve het je vervoeren naar plaatsen waar je perse naartoe moet.
Hij snapt hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die beestjes eraf is een kwestie van een spons met een nylonkous erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |