Laten we het hopen!quote:[b]Op woensdag 10 september 2008 20:52
Ik las trouwens dat Willa Holland mee gaat doen dit seizoen bij Gossip Girl! Kennen we van Kaithlin uit jaja The OC
Mjah, dat gerucht was er begin vorig seizoen ook al. Laten we hopen dat het waar isquote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Seriefreaker het volgende:
Ik las trouwens dat Willa Holland mee gaat doen dit seizoen bij Gossip Girl! Kennen we van Kaithlin uit jaja The OC
Right where I catch ya...Gilmore Girlsquote:[b]
Maar het is in mijn ogen niet eens te vergelijken met een serie als The OC of One Tree Hill, vooral de laatste niet. Wat ik wel irritant vind is de afkorting GG, ik moet elke keer aan Gilmore Girls denken! Die mis ik nog steeds....
Dit is typisch een vrouwen reactie. Iedere jongen zou Mädchen Amick batsenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nate ook, maar stom dat hij dat oude mens batst
.
Zelfs ikquote:Op maandag 15 september 2008 20:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dit is typisch een vrouwen reactie. Iedere jongen zou Mädchen Amick batsen.
Vind haar niet zo eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs ik
Sinds Twin Peaks en Sleepwalkers ben ik al verliefd
Zie je wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:09 schreef Kinga het volgende:
Is Nate nu opeens gigolo geworden?
Wil ik ook, ondanks dat ik er nog nooit ben geweestquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:41 schreef Ogala het volgende:
Ik wil terug naar NY!! Tenminste dat gevoel heb ik iedere keer als ik deze serie kijk!
[ afbeelding ]
Ze gaf later toe dat ze wist dat het Chuck was...quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Ohh please alsof je in 't donker (met de gordijnen open, hallo, maanlicht)niet doorhebt dat je met een ander dan je vriendje aan het vrijen bent!!! Get real!
Ja ik reageerde tijdens de scenequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze gaf later toe dat ze wist dat het Chuck was...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:55 schreef Smash-it het volgende:
Hebben jullie aflevering 3 al gezien? Ik word zoooooo moe van Dan en Serena..
Verder blijft Chuck overtreffend lekker.. Iedere aflevering net weer een beetje meer. Nate doet me weinig.
Meer mensen die me begrijpenquote:
Ik denk dat ze astma heeft, want ze komt na elke zin adem te kort.quote:[b]Op dinsdag 16 september 2008 21:59 Ik vindt Serena echt een mooie meid maar ze praat zo duf...
Dit is het USA topic he? Wij zijn op dit moment bij S2E3.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:00 schreef Viro het volgende:
Iemand al een idee wanneer seizoen 2 begint of is het al begonnen ?
Dat hele zomergebeuren viel nogal tegen, maar deze aflevering was topquote:
ik ben een beetje bang dat dan 't niet allemaal hebben kan. Het is zo'n lieve aardige gozerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat hele zomergebeuren viel nogal tegen, maar deze aflevering was top![]()
.
Chuck: You're about to see the real Serena.
![]()
Leuk voor Dan vind ik 't ook niet, als hij zich gaat hechten aan Amanda en ze breekt alles af door Chuck, dan denk ik niet dat Dan snel 't wereldje weer zal gaan vertrouwen....quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef Starlie het volgende:
Hmm ik weet nu niet of ik de nieuwe Serena leuk ga vinden, vindt het een beetje zielig voor Dan.. of leef ik me dan echt teveel in...? Vindt. Dan en Serena gewoon bij elkaar horen net zoals Rufus en Lily.. en net zoals Blair en Chuck en... en... maar ja dan blijft er weinig spannends over als iedereen gelukkig is met elkaar natuurlijk!
Ik vond het ook erg zielig voor Dan.. arme knuppel is niks gewend en nu Queen S. terug is kan hij zijn borst nat maken!! Hoop dat het snel weer allemaal goed komt, maar daar lijkt het niet echt op. Op Jenny na heeft Dan echt niemand meer (op school).quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef Starlie het volgende:
Vind het een beetje zielig voor Dan.. of leef ik me dan echt teveel in...?
Jep die Drew! Ach ik geef ze een maand....quote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Barrymore??
I'm goddamn jealous!!
Nee klopt ben wel benieuwd hoe ze die rol gaat vervullen... maar ik weet niet of ik het wel echt leuk vindt, volgens mij is ze als Queen ook niet helemaal zichzelf.. of juist wel. Vindt het opeens zo'n verandering, ook hoe ze opeens tegen Dan doet, zo het tegenovergestelde van wat ze was...quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat Queen S. terug he, we hebben Serena toch nog nooit in die positie gezien. Alleen maar als vriendin van Blair die wel zo was, maar Serena deed nooit echt mee.
We hebben wel wat flashbacks gezien toch, van de tijd dat ze Queen S. was. Toen die ene gast doodging in haar slaapkamer aan een overdosis, of toen ze met Nate ging terwijl hij met Blair was.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat Queen S. terug he, we hebben Serena toch nog nooit in die positie gezien. Alleen maar als vriendin van Blair die wel zo was, maar Serena deed nooit echt mee.
Ik heb het gevoel dat Blair en Dan elkaar gaan helpen...Blair wil de Queen zijn..Dan wil afzijn van de Queen Serena..zie het zo gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg zielig voor Dan.. arme knuppel is niks gewend en nu Queen S. terug is kan hij zijn borst nat maken!! Hoop dat het snel weer allemaal goed komt, maar daar lijkt het niet echt op. Op Jenny na heeft Dan echt niemand meer (op school).
en dat sommige die Amanda een lekker ding vinden? Beyond my imagination
Ja volgens mij hebben ze de namen door elkaar gehaaldquote:Op donderdag 25 september 2008 10:50 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ze is ondertussen alweer gespot terwijl ze Ed Westwick aan het snoggen was.
Hee, leuk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:18 schreef dabadbass het volgende:
Muziek als Blair nieuwe 'vriendinnen' zoekt
Muziek wanneer Dan uitgekotst wordt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef bob1234 het volgende:
Chuckbest zielig in die cel. En ik ben voor Blair, Serena is gewoon echt een kutwijf
SPOILER: hier kan je inzetten waar 't over gaat....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
weet ik, maar zo moeilijk is 't niet om spoiler tags te gebruikenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:08 schreef bob1234 het volgende:
Dan moet je niet het spoilertopic gaan lezen voordat je de aflevering heb gezien
NIET weer die discussiequote:Op dinsdag 30 september 2008 11:19 schreef zquing het volgende:
[..]
weet ik, maar zo moeilijk is 't niet om spoiler tags te gebruiken
Eensquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
NIET weer die discussieEcht in ieder USA topic is het hetzelfde gezeik.
algemene regel: Zodra hij downloadbaar is zijn er geen spoilers meer nodig. Dus Dinsdag is spoilervrij.
Ik blijf gewoon uit het topic tot ik het gekeken heb.
Sowieso is het mega irritant als alles in spoilers staat, heb zo vaak zat perongelijk echte spoilers gelezen omdat ik dacht dat het over de uitzending van die dag ging.
om te weten waar de spoiler over gaat zijn spoiler titels bedachtquote:
Jaaaaa.. knuffelbaarheidsfactor was hoog!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Chuck, toen hij zijn vader belde, ik had echt zoiets van: Kom hier jochie, ik zal je wel knuffelen en liefde geven![]()
als ik je zin zo lees vraag ik me af of jij mss degene bent die zat isquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Wat praat Serena trouwens raar. Haar mond trekt haar en ze slurred haar worden alsof ze continu zat is
Het enige wat er mis is is dat er 1x haar staat i.p.v. raarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als ik je zin zo lees vraag ik me af of jij mss degene bent die zat is![]()
Eendebekje. Maar ook haar uitspraak, ze slurred alle woorden aan elkaar.quote:anyway.. your point is taken.. rare bek van der
en er stond worden i.p.v. woordenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het enige wat er mis is is dat er 1x haar staat i.p.v. raar
[..]
Eendebekje. Maar ook haar uitspraak, ze slurred alle woorden aan elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |