Leuk voor Dan vind ik 't ook niet, als hij zich gaat hechten aan Amanda en ze breekt alles af door Chuck, dan denk ik niet dat Dan snel 't wereldje weer zal gaan vertrouwen....quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef Starlie het volgende:
Hmm ik weet nu niet of ik de nieuwe Serena leuk ga vinden, vindt het een beetje zielig voor Dan.. of leef ik me dan echt teveel in...? Vindt. Dan en Serena gewoon bij elkaar horen net zoals Rufus en Lily.. en net zoals Blair en Chuck en... en... maar ja dan blijft er weinig spannends over als iedereen gelukkig is met elkaar natuurlijk!
Ik vond het ook erg zielig voor Dan.. arme knuppel is niks gewend en nu Queen S. terug is kan hij zijn borst nat maken!! Hoop dat het snel weer allemaal goed komt, maar daar lijkt het niet echt op. Op Jenny na heeft Dan echt niemand meer (op school).quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef Starlie het volgende:
Vind het een beetje zielig voor Dan.. of leef ik me dan echt teveel in...?
Jep die Drew! Ach ik geef ze een maand....quote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Barrymore??
I'm goddamn jealous!!
Nee klopt ben wel benieuwd hoe ze die rol gaat vervullen... maar ik weet niet of ik het wel echt leuk vindt, volgens mij is ze als Queen ook niet helemaal zichzelf.. of juist wel. Vindt het opeens zo'n verandering, ook hoe ze opeens tegen Dan doet, zo het tegenovergestelde van wat ze was...quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat Queen S. terug he, we hebben Serena toch nog nooit in die positie gezien. Alleen maar als vriendin van Blair die wel zo was, maar Serena deed nooit echt mee.
We hebben wel wat flashbacks gezien toch, van de tijd dat ze Queen S. was. Toen die ene gast doodging in haar slaapkamer aan een overdosis, of toen ze met Nate ging terwijl hij met Blair was.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat Queen S. terug he, we hebben Serena toch nog nooit in die positie gezien. Alleen maar als vriendin van Blair die wel zo was, maar Serena deed nooit echt mee.
Ik heb het gevoel dat Blair en Dan elkaar gaan helpen...Blair wil de Queen zijn..Dan wil afzijn van de Queen Serena..zie het zo gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg zielig voor Dan.. arme knuppel is niks gewend en nu Queen S. terug is kan hij zijn borst nat maken!! Hoop dat het snel weer allemaal goed komt, maar daar lijkt het niet echt op. Op Jenny na heeft Dan echt niemand meer (op school).
en dat sommige die Amanda een lekker ding vinden? Beyond my imagination
Ja volgens mij hebben ze de namen door elkaar gehaaldquote:Op donderdag 25 september 2008 10:50 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ze is ondertussen alweer gespot terwijl ze Ed Westwick aan het snoggen was.
Hee, leuk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:18 schreef dabadbass het volgende:
Muziek als Blair nieuwe 'vriendinnen' zoekt
Muziek wanneer Dan uitgekotst wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |