Laten we het hopen!quote:[b]Op woensdag 10 september 2008 20:52
Ik las trouwens dat Willa Holland mee gaat doen dit seizoen bij Gossip Girl! Kennen we van Kaithlin uit jaja The OC
Mjah, dat gerucht was er begin vorig seizoen ook al. Laten we hopen dat het waar isquote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Seriefreaker het volgende:
Ik las trouwens dat Willa Holland mee gaat doen dit seizoen bij Gossip Girl! Kennen we van Kaithlin uit jaja The OC
Right where I catch ya...Gilmore Girlsquote:[b]
Maar het is in mijn ogen niet eens te vergelijken met een serie als The OC of One Tree Hill, vooral de laatste niet. Wat ik wel irritant vind is de afkorting GG, ik moet elke keer aan Gilmore Girls denken! Die mis ik nog steeds....
Dit is typisch een vrouwen reactie. Iedere jongen zou Mädchen Amick batsenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nate ook, maar stom dat hij dat oude mens batst
.
Zelfs ikquote:Op maandag 15 september 2008 20:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dit is typisch een vrouwen reactie. Iedere jongen zou Mädchen Amick batsen.
Vind haar niet zo eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs ik
Sinds Twin Peaks en Sleepwalkers ben ik al verliefd
Zie je wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:09 schreef Kinga het volgende:
Is Nate nu opeens gigolo geworden?
Wil ik ook, ondanks dat ik er nog nooit ben geweestquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:41 schreef Ogala het volgende:
Ik wil terug naar NY!! Tenminste dat gevoel heb ik iedere keer als ik deze serie kijk!
[ afbeelding ]
Ze gaf later toe dat ze wist dat het Chuck was...quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Ohh please alsof je in 't donker (met de gordijnen open, hallo, maanlicht)niet doorhebt dat je met een ander dan je vriendje aan het vrijen bent!!! Get real!
Ja ik reageerde tijdens de scenequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze gaf later toe dat ze wist dat het Chuck was...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:55 schreef Smash-it het volgende:
Hebben jullie aflevering 3 al gezien? Ik word zoooooo moe van Dan en Serena..
Verder blijft Chuck overtreffend lekker.. Iedere aflevering net weer een beetje meer. Nate doet me weinig.
Meer mensen die me begrijpenquote:
Ik denk dat ze astma heeft, want ze komt na elke zin adem te kort.quote:[b]Op dinsdag 16 september 2008 21:59 Ik vindt Serena echt een mooie meid maar ze praat zo duf...
Dit is het USA topic he? Wij zijn op dit moment bij S2E3.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:00 schreef Viro het volgende:
Iemand al een idee wanneer seizoen 2 begint of is het al begonnen ?
Dat hele zomergebeuren viel nogal tegen, maar deze aflevering was topquote:
ik ben een beetje bang dat dan 't niet allemaal hebben kan. Het is zo'n lieve aardige gozerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat hele zomergebeuren viel nogal tegen, maar deze aflevering was top![]()
.
Chuck: You're about to see the real Serena.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |