snap ik ook niet..ze hadden die opnames toch ook gewoon morgenavond kunnen maken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef agter het volgende:
Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat er vanavond gestemd wordt en er pas donderdag iemand naar huis gaat, snap ik het niet.
In de tussenliggende 2 dagen weet dus alleen de febo wie er exit moet.
Waarom die dagen er tussen?
Oh ik hoop het zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Op VOL gaat het gerucht dat mamanda bij de poort staat.
Lijkt me sterk.
Die user brabbelt altijd maar wat, geen aandacht aan schenken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Lijkt me sterk.
Ik snap al helemaal niks van die heisa om alles twee dagen eerder te doen en de streams eraf te gooien.Zijn ze zo bang dat Brian en Amanda nog de fout ingaan ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef agter het volgende:
Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat er vanavond gestemd wordt en er pas donderdag iemand naar huis gaat, snap ik het niet.
ik snap deze hele heksenketel ook niet. Ze hadden toch beter de uitzending min of meer live kunnen doen met een vertraging van een paar uur ofzo. Tegen de tijd dat NOwlife dan bij het hek had gestaan was het afgelopen geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef agter het volgende:
jajaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:09 schreef mspoez het volgende:
[..]
Oeh wat kent Sly we toch veel mensen...wat is ie toch belangrijk!
quote:Sly is even aan het uitpluizen of onze bron juist is, daarna volgen er meer gegevens
Ja die herkennen ze natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Lijkt me sterk.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:09 schreef humberto.tan het volgende:
Wel komisch trouwens dat Bridget die haar eigen stichting heeft om zwerfhonden te helpen als favoriet iemand heeft die haar hondjes verwaarloost en dacht dat bontjassen werden gemaakt van nertsen die een natuurlijke dood waren gestorven.
Eerlijk is eerlijk, NL is de laatste dagen volgens mij wel het meest betrouwbaar gebleken als het om info ging.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:09 schreef mspoez het volgende:
[..]
Oeh wat kent Sly we toch veel mensen...wat is ie toch belangrijk!
Je herkent de moeder van dellie aan oversized kado's.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja die herkennen ze natuurlijk.... Hoe dan! Mens is nooit op de streams geweest!
En die zou dan ook juist nu aan een dicht hek staan roepen : "Amanda, mama is er!"
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je herkent de moeder van dellie aan oversized kado's.
Ik moet zeggen, dat ik veel respect voor Nowlive heb en het maak mij niet zoveel uit HOE......ik ben blij met hun berichtgeving zo tussen de bedrijven door!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:48 schreef Dementor het volgende:
Waarom zijn die reacties zo waardeloos geschreven op nowlive
Ik hoop op Brian, maar ook op Amanda.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Waar hopen jullie allemaal op.Ik hoop echt op Brian,maar Claire zou ik ook goed vinden.
nee, en zo zijn er nog wel een aantal scènes te verzinnen die we niet terug zullen zien..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:12 schreef Disana het volgende:
Zit ik ineens te denken... zou het 6-2 incident (aanranding, hoe je het wilt noemen) ook aan de filmpjes worden toegevoegd?
Ik denk zomaar van niet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef RSie het volgende:
net bevestiging gekregen vanuit mijn eigen contacten binnen de kooi dat de persoon die de kooi moet gaan verlaten diut pas donderdagavond zal doen, direckt na de live uitzending zodat wij dit op streams en Live op tv kunnen volgen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja die herkennen ze natuurlijk.... Hoe dan! Mens is nooit op de streams geweest!
En die zou dan ook juist nu aan een dicht hek staan roepen : "Amanda, mama is er!"
De grote apotheose nadertquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er gebeurt nou veel meer op de fora als MET streams
Ik zal haar ook eens zo'n kaartje sturen, dan ben ik ook de moederquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je herkent de moeder van dellie aan oversized kado's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |