abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58653648
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Waar hopen jullie allemaal op.Ik hoop echt op Brian,maar Claire zou ik ook goed vinden.
Wat? Wie exit?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_58653657
Bridget Maasland
Dat ze hier aan mee werkt.
pi_58653659
Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat. Dit doe ik omdat ik mijn loyaliteit aan de productie niet terug zie tijdens mijn werkzaamheden. Zoals u zelf ook weet gebeuren er dingen die niet in de haak zijn, en mede om die rede wil ik voor de vaste fans van het programma iets terug doen. Ik hoef hier uiteraard niets voor terug, behalve de voorwaarde die ik in mijn vorige mailtje beschreef.

Over mijn identiteit kan ik nu nog niets zeggen, aangezien ik via ******************die voor de **********

post van Sly
pi_58653661
Ik mis de streams echt hoor.
Juist nu het zo'n spannende avond is voor alle bewoners.
En ja, je hebt toch lief en leed gezien van iedereen.
Make my day!
pi_58653671
had net joris aan de telefoon en die zat thuis saw 4 te kijken, donderdag gaat er pas iemand uit

Ben op nl
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:59:22 #31
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58653675
Maar goed, volgens de razende reporters zijn ze dus gewoon in de villa voor de opnames. Zou ook wel raar zijn voor de tv kijker dat de opnames ineens uit een hotel komen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:59:25 #32
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58653677
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Waar hopen jullie allemaal op.Ik hoop echt op Brian,maar Claire zou ik ook goed vinden.
Als Huub en Jaap maar blijven. Denk dat die het meest leuks in te brengen hebben bij zo'n live finale. Zeker Jaap. Huub mag Bridget wel even verbaal afmaken.
pi_58653679
Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat. Dit doe ik omdat ik mijn loyaliteit aan de productie niet terug zie tijdens mijn werkzaamheden. Zoals u zelf ook weet gebeuren er dingen die niet in de haak zijn, en mede om die rede wil ik voor de vaste fans van het programma iets terug doen. Ik hoef hier uiteraard niets voor terug, behalve de voorwaarde die ik in mijn vorige mailtje beschreef.

Over mijn identiteit kan ik nu nog niets zeggen, aangezien ik via ******************die voor de **********hier traceerbaar is.
bron nl
pi_58653699
Er is dus een insider mooooi
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:00:29 #35
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_58653702
OP VOL roepen ze ook nog dat het nu dus onmogelijk is om stil te houden wie eruit gestemd wordt. Want diegene moet in het kader van de tvopnames ook in een auto het hek uit..

En bovendien loopt daar dus een hele kudde 'buitengaatse'opname crew die ook vanavond weer naar huis moet mét de wetenschap wie eruit gestemd is..
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_58653711
Ik denk dat een deel nu wordt opgenomen en de uitslag en dan gaan ze weg en komen donderdag weer terug en gaan door net na de uitslag
pi_58653714
Kom ook maar even meedoen met de gekte

Post van Ben op Nowlive (Ben is toch die maat van Huub???):
" had net joris aan de telefoon en die zat thuis saw 4 te kijken, donderdag gaat er pas iemand uit"

Snap er geen reet meer van, wat een zooitje!
Zitten er ook een paar volledig uit dr nek te kletsen volgens mij, Rietje had al 1- auto's voorbij zien komen!

Oh en Bram scheen online te zijn op Nowlive
pi_58653722
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
Bridget Maasland
Dat ze hier aan mee werkt.
Ik vond dat ze de live uitzendingen van BB uitstekend deed.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:01:48 #39
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58653729
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef JEEtjuuh het volgende:

Over mijn identiteit kan ik nu nog niets zeggen, aangezien ik via ******************die voor de **********hier traceerbaar is.
bron nl
spannend! Nu nog wat info!
pi_58653738
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik vond dat de de live uitzendingen van BB uitstekend deed.
Dat was voordat ze haar ziel verkocht aan Talpa.
pi_58653764
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef JEEtjuuh het volgende:

bron nl
, wat een programma, wat een gekte!! Ik hou durfan!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:03:57 #42
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58653780
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef HoneyBunny het volgende:

Zitten er ook een paar volledig uit dr nek te kletsen volgens mij, Rietje had al 1- auto's voorbij zien komen!

Rietje kan maar beter van dr stoep afgaan en lekker binnen gaan breien, dit schiet niet op.
pi_58653797
Tuurlijk weet Joris van niks.Zo willen ze alles dus geheim houden,zelfs de familie mag niks weten.Hoop echt dat die insider alles verklapt.
pi_58653805
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vader, moeder en Joris gesignaleerd in de Witte Bergen

bron: een kennis die me belde
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
had net joris aan de telefoon en die zat thuis saw 4 te kijken, donderdag gaat er pas iemand uit

Ben, vriend van Huub
Wie liegt er nu?
pi_58653809
Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat er vanavond gestemd wordt en er pas donderdag iemand naar huis gaat, snap ik het niet.
In de tussenliggende 2 dagen weet dus alleen de febo wie er exit moet.
Waarom die dagen er tussen?
Make my day!
pi_58653814
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:03 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Rietje kan maar beter van dr stoep afgaan en lekker binnen gaan breien, dit schiet niet op.
pi_58653832
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

[..]

Wie liegt er nu?
tja... die vraag is lekker simpel

ik weetut wel
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:07:46 #48
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_58653857
Op VOL gaat het gerucht dat mamanda bij de poort staat.
Lijkt me sterk.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_58653866
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef agter het volgende:
Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat er vanavond gestemd wordt en er pas donderdag iemand naar huis gaat, snap ik het niet.
In de tussenliggende 2 dagen weet dus alleen de febo wie er exit moet.
Waarom die dagen er tussen?
ik snap er geen reet van......... maar van dat vage intrige-gedoe wel leuk
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:09:12 #50
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_58653885
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat.

post van Sly
Oeh wat kent Sly we toch veel mensen...wat is ie toch belangrijk!
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')