Wat? Wie exit?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Waar hopen jullie allemaal op.Ik hoop echt op Brian,maar Claire zou ik ook goed vinden.
Als Huub en Jaap maar blijven. Denk dat die het meest leuks in te brengen hebben bij zo'n live finale. Zeker Jaap. Huub mag Bridget wel even verbaal afmaken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Waar hopen jullie allemaal op.Ik hoop echt op Brian,maar Claire zou ik ook goed vinden.
Ik vond dat ze de live uitzendingen van BB uitstekend deed.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
Bridget Maasland
Dat ze hier aan mee werkt.
spannend! Nu nog wat info!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat. Dit doe ik omdat ik mijn loyaliteit aan de productie niet terug zie tijdens mijn werkzaamheden. Zoals u zelf ook weet gebeuren er dingen die niet in de haak zijn, en mede om die rede wil ik voor de vaste fans van het programma iets terug doen. Ik hoef hier uiteraard niets voor terug, behalve de voorwaarde die ik in mijn vorige mailtje beschreef.
Over mijn identiteit kan ik nu nog niets zeggen, aangezien ik via ******************die voor de **********hier traceerbaar is.
bron nl
Dat was voordat ze haar ziel verkocht aan Talpa.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vond dat de de live uitzendingen van BB uitstekend deed.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat. Dit doe ik omdat ik mijn loyaliteit aan de productie niet terug zie tijdens mijn werkzaamheden. Zoals u zelf ook weet gebeuren er dingen die niet in de haak zijn, en mede om die rede wil ik voor de vaste fans van het programma iets terug doen. Ik hoef hier uiteraard niets voor terug, behalve de voorwaarde die ik in mijn vorige mailtje beschreef.
Over mijn identiteit kan ik nu nog niets zeggen, aangezien ik via ******************die voor de **********hier traceerbaar is.
bron nl
Rietje kan maar beter van dr stoep afgaan en lekker binnen gaan breien, dit schiet niet op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef HoneyBunny het volgende:
Zitten er ook een paar volledig uit dr nek te kletsen volgens mij, Rietje had al 1- auto's voorbij zien komen!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vader, moeder en Joris gesignaleerd in de Witte Bergen
bron: een kennis die me belde
Wie liegt er nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
had net joris aan de telefoon en die zat thuis saw 4 te kijken, donderdag gaat er pas iemand uit
Ben, vriend van Huub
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:03 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Rietje kan maar beter van dr stoep afgaan en lekker binnen gaan breien, dit schiet niet op.
ik snap er geen reet van......... maar van dat vage intrige-gedoe wel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef agter het volgende:
Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat er vanavond gestemd wordt en er pas donderdag iemand naar huis gaat, snap ik het niet.
In de tussenliggende 2 dagen weet dus alleen de febo wie er exit moet.
Waarom die dagen er tussen?
Oeh wat kent Sly we toch veel mensen...wat is ie toch belangrijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat.
post van Sly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |