Amanda eruit is win-win voor rtl. Nog meer stemmen op Brian.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef avonne het volgende:
dirktiel (Vandaag om 21:39:59)
nee huub gaat er niet uit geloof me maar , aan hem verdienen het meest , dat zeg mijn bron.. ik vroeg wie gaat er uit volgens jou... Amanda zij hij,, ik vroeg waarom omdat zij het minste opbracht in de msn .. en dat kan wel klopen kijk maar naar het verleden altijd onderaan gestaan en uitsluitend draai het toch om de poen , rtl heb bijna zo twee miljoen er bij gelegd dus werd te duur
(dat is wel waar: geen hond sms-te voor Amanda gedurende vele maanden. Kan dus kunstmatig veel punten van de Febo hebben gekregen)
Ze zitten er wel bovenopquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:48 schreef Dementor het volgende:
Waarom zijn die reacties zo waardeloos geschreven op nowlive
Dan zijn mijn bronnen verkeerd ingelicht wat mij overigens niet verbaasd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:49 schreef Disana het volgende:
In antwoord op kaat's schrijven op Nowlive staat er dit:
kaat niet waar vanavond gaat er wel iemand uit, is me bevestigt door iemand van rtl die belde me nadat hij de kooi net had verlaten. halve finale is niet live alleen de finale is live!
Maar voor Claire nog minder, plus dat die er ook nog maar 4 maanden in zit......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef avonne het volgende:
dirktiel (Vandaag om 21:39:59)
(dat is wel waar: geen hond sms-te voor Amanda gedurende vele maanden. Kan dus kunstmatig veel punten van de Febo hebben gekregen)
Win-win voor Brian dus......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:50 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Amanda eruit is win-win voor rtl. Nog meer stemmen op Brian.
Hoi Kaat. Maakt niet uit, ik vind het al heel wat dat zoveel mensen elk op hun eigen manier hun best doen toch nog iets boven tafel te krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan zijn mijn bronnen verkeerd ingelicht wat mij overigens niet verbaasd.
Dat zeg ik, voor rtl/febo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Win-win voor Brian dus......
Ik vind alles speculaasjes spannendquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Kaat. Maakt niet uit, ik vind het al heel wat dat zoveel mensen elk op hun eigen manier hun best doen toch nog iets boven tafel te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |