Ik heb van Rail Away nog niets eigenlijk. Ik kan wel ruilen tegen tientallen fragmenten en alle cabineritten die ooit op Trainmagazine.nl verschenen zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef bork het volgende:
Ik ben zo'n maandje of 3 bezig, eo-afleveringen compleet, geknipt en al, mpg-formaat. Als iemand een gat heeft in zijn serie(s) kan ik die eventueel aanvullen/invullen.
Oke, ik zal eens een lijstje gaan maken van wat ik heb. (Post ik morgen wel ff, nu niet veel tijd)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef bork het volgende:
[..]
Ik ben zo'n maandje of 3 bezig, eo-afleveringen compleet, geknipt en al, mpg-formaat. Als iemand een gat heeft in zijn serie(s) kan ik die eventueel aanvullen/invullen.
Meet, laptop, USB-HDD, biertjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:50 schreef en_door_slecht het volgende:
En hoe gaan we dat even regelen? Zal ik ze maar gewoon even op wat DVDtjes zetten en dan per snail mail? Of heb jij een dikke FTP-bak staan? Ik kan mijn server ook wel tot FTP bak omklussen, maar als daar 3 mensen van gaan lopen sleuren, ben ik 45 GB verder en heb ik zeker 6 dagen geen internet meer.
Overigens ben ik vanaf 17 juli 5 weken weg (fietsen, maar eerst met de trein naar Warsazwa), dan kunnen jullie je gang gaan. Maar dan moet je nog wel even geduld hebben.
Zie ze steeds vaker ja, want ook Zuidhorn en Groningen Europapark hebben er een.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:15 schreef dennistd het volgende:
Op utrecht overvecht staat trouwens een stationsbordje dat geen opschrift heeft, of maar aan een kant
Loop toch niet zo te zaniken manquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
en handelen in TV afleveringen mag niet op fok, grote foei!
Wees blij dat ik het bij een grote foei laat, elke andere mod had iedereen in dit topic laten bannenquote:
Dat zijn dan nog dubbele lichtbakken neem ik aan? Heerlen de Kissel en Eygelshoven Markt hebben gewoon enkelzijdige lichtbakken. En om eerlijk te zijn, meer heb je niet nodig ook. Maar aan de spoorkant moet het wel te zien zijn op zich. in Opheusden bijvoorbeeld is dat nog knap lastig...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zie ze steeds vaker ja, want ook Zuidhorn en Groningen Europapark hebben er een.
Wat op zich best een zuiverende werking had kunnen hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wees blij dat ik het bij een grote foei laat, elke andere mod had iedereen in dit topic laten bannen
En volgens mij zijn de lijnen in het noorden ATB-NG.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, er zijn baanvakken op industrieterreinen, museumspoorlijnen e.d. waar geen ATB is. Ook zijn er baanvakken zoals de HSL-zuid en de Betuweroute waar ERTMS gebruikt wordt. De eerstegenoemde is nog niet opgeleverd. Verder kun je hier:
http://www.prorail.nl/NR/(...)tmaanv831mrt2008.pdf
op pagina 133 zien welke beveiliging de sporen hebben, echter staan daar de museumspoorlijnen en enkele stukjes waar goederentreinen nog komen niet op
Jij hebt de drek uit de overstortbak van fok naast je op de bank zitten?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
En dat terwijl er zonet een gebande user op mn bank naar dat programma heeft gekeken! Op mijn TV! De EO!![]()
De baanvakken zonder bovenleiding waar reizigerstreinen rijden, zijn idd allemaal voorzien van ATB-NG. Het stukje naar Veendam heeft bijvoorbeeld nog geen beveiliging.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:51 schreef en_door_slecht het volgende:
En volgens mij zijn de lijnen in het noorden ATB-NG.
(Maar ik ben maar een broekje in treinenland, dus hecht er niet teveel waarde aan.)
normaal zitten er alleen hele mooie vrouwen opquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt de drek uit de overstortbak van fok naast je op de bank zitten?![]()
Huuuu
Ik ga binnenkort weer eens wat met WO1 doen. tikje Arras - Amiens moet wel kunnen lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |