waarom nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:34 schreef biel het volgende:
[..]
gaan ze fiets klemmen op de dam plaatsen dan?
hahahaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:50 schreef -Sum- het volgende:
aaaah ik was het topic kwijt.
maar ik meld me toch maar weer, aangezien ik nog geen nieuw werk heb voor na mn stage ben ik half juni gewoon weer in dienst bij de ah
Van onze vorige SM mocht het niet, die we nu hebben zegt dat het gewoon is toegestaan. Ook had vorige week iemand slippers aan en daar werd niks van gezegd...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef Kadooosh het volgende:
Is het nou echt zo dat je geen korte broek mag dragen(heb de CAO niet bij de hand..) vind het wel raar wat jurken/rokken enzo mag weer wel(niet dat ik dat erg vind) maar goed wel een beetje scheef.
volgens mij staat er zoiets als dat je je fatsoenlijk moet kleden. dus daar binnen blijft een stukje eigen Interpretatie over voor de sm. volgens mij is het overigens wel zo dat je minimaal een broek/rok moet hebben die tot over die knie reikt. en op de broodafdeling is in principe een normale lange broek verplicht int kader van de veiligheid. en het spreekt voor zich dat dicht schoeisel, ook aan de kassa, wel zo handig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:50 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Van onze vorige SM mocht het niet, die we nu hebben zegt dat het gewoon is toegestaan. Ook had vorige week iemand slippers aan en daar werd niks van gezegd...Ik vind het zelf ook niet kunnen tijdens het werk, maarja als de SM zegt dat het mag... wie ben ik dan
Moet je met je SM overleggen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:06 schreef Kadooosh het volgende:
Ah oke logisch opzich wel.
Kan je eigenlijk zomaar een EHBO cursus aanvragen, een collega van mij zei dat je dit gewoon kon doen en dat je er zelfs betaald voor wordt(de uren gewoon).
Wil namelijk een EHBO cursus doen maar kost me dan minimaal ¤200, belachelijk eigenlijk, dit zou de overheid gewoon moet stimuleren door het in de basispolis van iedereens verzekering te gooien.
Geen lade in de kassaquote:
good luckquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:02 schreef poffu het volgende:
vandaag mijn 1e werkdag bij de AH, wish me luck
Scherpquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef PJH het volgende:
[..]
Geen lade in de kassa
Wel leuke reclame!
Het is dat jij het zei. Anders was het me dus nooit opgevallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef PJH het volgende:
[..]
Geen lade in de kassa
Wel leuke reclame!
weet je al wel wie je nieuwe sm word?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:50 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Het is dat jij het zei. Anders was het me dus nooit opgevallen.
Enige mannelijke? Bij ons komen er mettertijd steeds meer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Pff mensen die jokers naast de gewone barcode plakken.. reteirritant. Tevens ben ik de enige mannelijke cassiere in ons filiaal, wel grappig maar kassa gaat me op dit moment beter af dan vullen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |