Die regeling van na een jaar automatische promotie maken is afgeschaft voor zover ik weet. Kreeg laatst namelijk een brief in me postvak dat je nu aan bepaalde eisen moet voldoen. Ik kan je niet precies vertellen welke dit zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:14 schreef maxh het volgende:
Zo, over een paar weken mag ik hier ook joinen.. ik werk nu bij een c1000 die is gekocht door AH, en ik wil jullie daar ff wat over vragen. Ik werk nu een jaar bij de c1000 als vuller, en ik hoorde dat je bij de AH na een jaar automatisch promotie maakt, bij de c1000 is dat niet zo. Betekent dit nu dat ik weer een jaar voor AH moet werken om een stap hoger te kunnen komen? Heeft iemand ervaring met deze situatie?
volgens mij staat daar al een goeiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:14 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn, en tegen die tijd hebben ze vast een goede TL nodig die het filiaal een beetje kent
!!!!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
We gaan weer jokers plakken hoorde ik
je word gewoon overgenomen tegen het zelfde salaris van wat je nu hebt!quote:Op zondag 18 mei 2008 11:59 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Die regeling van na een jaar automatische promotie maken is afgeschaft voor zover ik weet. Kreeg laatst namelijk een brief in me postvak dat je nu aan bepaalde eisen moet voldoen. Ik kan je niet precies vertellen welke dit zijn.
Ga jij nou maar eerst uitzoeken wat de EK-actie wordt.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:56 schreef kmaestro het volgende:
Eindelijk weer zaterdag gehad zoals het moest zijn. Goeie drukte, alles loopt op rolletjes, geen gezeik, hoef niet de hele dag politieagentje te spelen (zoals vorige week). Nu nog even de kassa op orde op zaterdagavond, en het kan niet meer stuk. Toch bartje?
wuppies?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst uitzoeken wat de EK-actie wordt.
Neuh dat is te afgezaagt. 4 Jara geleden hadden we de poppetjes met gezichtjes erop. 2 jaar geleden de Wuppie. Wat zal het nu zijn..... Sparen voor oranje attributen?quote:
Zal hopelijk iets sterkgeniaals wordenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:42 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Neuh dat is te afgezaagt. 4 Jara geleden hadden we de poppetjes met gezichtjes erop. 2 jaar geleden de Wuppie. Wat zal het nu zijn..... Sparen voor oranje attributen?
Afwachten maar
Als nederland met 1-0 wint 10% korting op alles 2-0 20%,enz.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal hopelijk iets sterkgeniaals worden!
Weet ik allangquote:Op maandag 19 mei 2008 10:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst uitzoeken wat de EK-actie wordt.
ik hoop dan dat ze vet alles verliezen, goed voor de winstuitkeringquote:Op maandag 19 mei 2008 16:29 schreef biel het volgende:
[..]
Als nederland met 1-0 wint 10% korting op alles 2-0 20%,enz.
Maar als ze met 1-0 verliezen.........10% bijbetalen!
Zoiets bedoel je?
daar hebben ze een naam voor hoor..........weet ff niet meer welke!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:00 schreef amstelfan het volgende:
[..]
ik hoop dan dat ze vet alles verliezen, goed voor de winstuitkering
dat was dan weer KPN!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:17 schreef zuivelman het volgende:
Op zich is dat geen slecht idee. Er zijn ook wel eens kortingen geweest afhankelijk van het weer. Dus zo'n gek idee is het op zich niet.
aaahjaa, dat kan wel kloppenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef biel het volgende:
[..]
dat was dan weer KPN!
en die verkopen dan 5 telefoons op een dag als het 22 graden is!
je ben nu in de biel, dat is smint, maar ja zie zullen we voorlopig niet horen.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:11 schreef biel het volgende:
[..]
daar hebben ze een naam voor hoor..........weet ff niet meer welke!
nzb...........ntb........oh nee........nsb(er)!
tenzij ze materiaal uit de fabriek voor de dam nodig hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 20:14 schreef amstelfan het volgende:
ik heb al een amsteltje op. moet zijn,
je bent nu in de war biel, dat is smint, maar ja die zullen we voorlopig niet horen
gaan ze fiets klemmen op de dam plaatsen dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:09 schreef zuivelman het volgende:
[..]
tenzij ze materiaal uit de fabriek voor de dam nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |