waarom nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:34 schreef biel het volgende:
[..]
gaan ze fiets klemmen op de dam plaatsen dan?
hahahaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:50 schreef -Sum- het volgende:
aaaah ik was het topic kwijt.
maar ik meld me toch maar weer, aangezien ik nog geen nieuw werk heb voor na mn stage ben ik half juni gewoon weer in dienst bij de ah
Van onze vorige SM mocht het niet, die we nu hebben zegt dat het gewoon is toegestaan. Ook had vorige week iemand slippers aan en daar werd niks van gezegd...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef Kadooosh het volgende:
Is het nou echt zo dat je geen korte broek mag dragen(heb de CAO niet bij de hand..) vind het wel raar wat jurken/rokken enzo mag weer wel(niet dat ik dat erg vind) maar goed wel een beetje scheef.
volgens mij staat er zoiets als dat je je fatsoenlijk moet kleden. dus daar binnen blijft een stukje eigen Interpretatie over voor de sm. volgens mij is het overigens wel zo dat je minimaal een broek/rok moet hebben die tot over die knie reikt. en op de broodafdeling is in principe een normale lange broek verplicht int kader van de veiligheid. en het spreekt voor zich dat dicht schoeisel, ook aan de kassa, wel zo handig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:50 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Van onze vorige SM mocht het niet, die we nu hebben zegt dat het gewoon is toegestaan. Ook had vorige week iemand slippers aan en daar werd niks van gezegd...Ik vind het zelf ook niet kunnen tijdens het werk, maarja als de SM zegt dat het mag... wie ben ik dan
Moet je met je SM overleggen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:06 schreef Kadooosh het volgende:
Ah oke logisch opzich wel.
Kan je eigenlijk zomaar een EHBO cursus aanvragen, een collega van mij zei dat je dit gewoon kon doen en dat je er zelfs betaald voor wordt(de uren gewoon).
Wil namelijk een EHBO cursus doen maar kost me dan minimaal ¤200, belachelijk eigenlijk, dit zou de overheid gewoon moet stimuleren door het in de basispolis van iedereens verzekering te gooien.
Geen lade in de kassaquote:
good luckquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:02 schreef poffu het volgende:
vandaag mijn 1e werkdag bij de AH, wish me luck
Scherpquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef PJH het volgende:
[..]
Geen lade in de kassa
Wel leuke reclame!
Het is dat jij het zei. Anders was het me dus nooit opgevallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef PJH het volgende:
[..]
Geen lade in de kassa
Wel leuke reclame!
weet je al wel wie je nieuwe sm word?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:50 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Het is dat jij het zei. Anders was het me dus nooit opgevallen.
Enige mannelijke? Bij ons komen er mettertijd steeds meer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Pff mensen die jokers naast de gewone barcode plakken.. reteirritant. Tevens ben ik de enige mannelijke cassiere in ons filiaal, wel grappig maar kassa gaat me op dit moment beter af dan vullen :p
Ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:07 schreef zuivelman het volgende:
[..]
weet je al wel wie je nieuwe sm word?
Martin van de Helm, van der Helm.. niet lullig bedoeld maar ik weet niet wat het is maar neem aan dat jullie wel weten wie ik bedoel..quote:
komt hij niet van de jan van scorelstraat?quote:Op zondag 25 mei 2008 00:12 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Martin van de Helm, van der Helm.. niet lullig bedoeld maar ik weet niet wat het is maar neem aan dat jullie wel weten wie ik bedoel..
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:29 schreef TC_Artemis het volgende:
Hurray morgen salarisdag.
Al mijn leidinggevende zeggen het. Dus ik weet niet wat jij hebt gehoord..quote:Op zondag 25 mei 2008 03:04 schreef zuivelman het volgende:
Banaan, ik weet niet wie jou verteld heeft dat martin naar julliie komt, maar ik heb andere dingen gehoord.
ik heb het ook gehoord!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:18 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Al mijn leidinggevende zeggen het. Dus ik weet niet wat jij hebt gehoord..
ja absoluut.. ik had ook al wel gehoopt dat hij het zou worden..quote:Op zondag 25 mei 2008 14:42 schreef biel het volgende:
[..]
ik heb het ook gehoord!
en vind het ook wel terecht......hij heeft lang genoeg op de jan van scorelstraat gezeten en het is ook gewoon een hele goede SM!
ja! het grootste verschil is dat het 3 jaar geleden nog leuk was en nu is het volkomen kutquote:Op maandag 26 mei 2008 00:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga dinsdag (weer) beginnen bij AH na ongeveer 3 jaar afwezigheid. Daarvoor heb ik er zo'n 5 jaar gewerkt. Ik ben benieuwd of er veel is veranderd
Ik ga er even vanuit dat je 24 bent.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga dinsdag (weer) beginnen bij AH na ongeveer 3 jaar afwezigheid. Daarvoor heb ik er zo'n 5 jaar gewerkt. Ik ben benieuwd of er veel is veranderd
Echt waar: wat moet AH met al die cynische mensenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:14 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja! het grootste verschil is dat het 3 jaar geleden nog leuk was en nu is het volkomen kut
Ohquote:Op maandag 26 mei 2008 10:14 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja! het grootste verschil is dat het 3 jaar geleden nog leuk was en nu is het volkomen kut
26 zelfs.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat je 24 bent.
16+5+3!
Waarom bij AH werken?![]()
!
Ik denk dat ze mijn charme niet konden weerstaanquote:Op maandag 26 mei 2008 11:54 schreef morgane het volgende:
Ik vraag me af hoe je als je zo 'oud' bent nog aangenomen kunt worden bij AH...dat doen ze toch niet meer?
niet dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 11:00 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Echt waar: wat moet AH met al die cynische mensen. Alsof het echt een ramp is om bij Albert Heijn te werken
ER IS GEEN LEEFTIJDSLIMIET. Sommige SM's en OM's doen dit alleen op eigen houtje om de loonsom laag te houden.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:54 schreef morgane het volgende:
Ik vraag me af hoe je als je zo 'oud' bent nog aangenomen kunt worden bij AH...dat doen ze toch niet meer?
Ik zeg ook niet dat er een officieele limiet isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ER IS GEEN LEEFTIJDSLIMIET. Sommige SM's en OM's doen dit alleen op eigen houtje om de loonsom laag te houden.
Dat het bijna niet meer gebeurd ben ik ook niet met je eens. Wij nemen iedereen die een goed gevoel bij ons heeft aan. Misschien een verschil dat er in Regio Stad een groot te kort is in alle functies. Helaas krijgen wij ouderen alleen heel moeilijk dit komt vooral door het imago van 2003/2005 waar heel duidelijk werd gesteld dat je geen personeel boven de 21 mocht aannemen. Dit werd medio 2006 losgelaten bij ons in de regio. Uiteraard moet het dan wel gaan over functies en tijden die in de winkel benodigd zijn aannemen om het aannemen doen we natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:40 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er een officieele limiet isalleen dat het bijna niet meer gebeurt zover ik weet.
nou,bij ons moet iedereen die 19 jaar word vertrekken!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:43 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat het bijna niet meer gebeurd ben ik ook niet met je eens. Wij nemen iedereen die een goed gevoel bij ons heeft aan. Misschien een verschil dat er in Regio Stad een groot te kort is in alle functies. Helaas krijgen wij ouderen alleen heel moeilijk dit komt vooral door het imago van 2003/2005 waar heel duidelijk werd gesteld dat je geen personeel boven de 21 mocht aannemen. Dit werd medio 2006 losgelaten bij ons in de regio. Uiteraard moet het dan wel gaan over functies en tijden die in de winkel benodigd zijn aannemen om het aannemen doen we natuurlijk niet.
Das onzin.... Meeste mensen die zich niet als een complete mongool gedragen krijgen gewoon een contract voor onbepaalde tijd bij ons.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:06 schreef biel het volgende:
[..]
nou,bij ons moet iedereen die 19 jaar word vertrekken!
ik had begrepen dat dat overal was?
Ik heb een dik half jaar geleden ook contract voor OBT gekregen met 10 uur in de week... Ben nu ook 19 en in oktober word ik 20, dus dat is niet waar wat je zegt...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:06 schreef biel het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:06 schreef biel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:37 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Das onzin.... Meeste mensen die zich niet als een complete mongool gedragen krijgen gewoon een contract voor onbepaalde tijd bij ons.
En wij zijn het beste filiaal van nederland... dus obey!
Nope onzin dus dit is wat sommige SM's en OM's willen uitdragen en wat een slecht imago is voor AH ofwel dit soort dingen maar eens melden in Zaandam?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:06 schreef biel het volgende:
[..]
even googlen naar de CAO. maar het scheelt schrikbarend weinig zag ik laatstquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef SjaakSjofel het volgende:
Vraagje: Weet iemand of de minimumlonen voor Verkoper B en teamleider per leeftijdscategorie ergens online te vinden zijn? Ik word namelijk in juni 19, en als het even meezit word ik in september benoemd tot teamleider, dus ik zou graag willen weten wat mijn nieuwe salariws dan wordt
Mijn broer is ook Teamleider bij Albert Heijn en hij verdient bijna het dubbele van zijn leeftijdsgenoten die wel gewoon verkoper B zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
even googlen naar de CAO. maar het scheelt schrikbarend weinig zag ik laatstals teamleider krijg je echt maar een paar dubbeltjes meer en een hoop gezeik extra.
Je mag 'm wel ruilen met mijn 14-23 op zondag, bij ons is er nooit stress.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:46 schreef Brammie1 het volgende:
ik hou niet van op zondagavond 16-24 werkenveel teveel stress
nooit stressquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:03 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je mag 'm wel ruilen met mijn 14-23 op zondag, bij ons is er nooit stress.
Waarschijnlijk zijn het gewoon verkapte wuppies.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:49 schreef mausb het volgende:
Volgens uwsupermarkt.nl is de EK-actie is bekend:
Welpies (zoals eerder al door iemand gemeld in dit topic)
edt: persbericht staat ook op AH.nl
Het scheelt vooral voor 18 t/m 22 jarige die er zo'n 1 a 2 euro per uur of meer op vooruit gaan. Dit komt omdat je dan nog niet aan je max zit met functiejaren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:00 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Mijn broer is ook Teamleider bij Albert Heijn en hij verdient bijna het dubbele van zijn leeftijdsgenoten die wel gewoon verkoper B zijn
told you.. ben benieuwd of ze dr nu wel genoeg hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:49 schreef mausb het volgende:
Volgens uwsupermarkt.nl is de EK-actie is bekend:
Welpies (zoals eerder al door iemand gemeld in dit topic)
edt: persbericht staat ook op AH.nl
idd, mijn collega van dezelfde leeftijd (22/23) werd teamleider en verdiende nog geen hele euro meerquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het scheelt vooral voor 18 t/m 22 jarige die er zo'n 1 a 2 euro per uur of meer op vooruit gaan. Dit komt omdat je dan nog niet aan je max zit met functiejaren.
Als teamleider ga je als je op je max zit 11,66 verdienen (een verkoper B verdiend op zijn max 10,42) dat het in eerste instantie weinig/niks uitmaakt komt doordat je een terugval hebt in functiejaren.
Ze hebben 24 miljoen Welpies tegenover 15 miljoen Wuppies in 2006. Ook krijg je pas een Welpie bij 15 euro waar je een wuppie al bij 10 euro kreeg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:38 schreef zuivelman het volgende:
[..]
told you.. ben benieuwd of ze dr nu wel genoeg hebben
want kheb zo het vermoeden dat die dingen net zo hard, zo niet harder lopen dan de wuppies
Ik ging toen ik benoemd was van 7,61 naar 9,18. Ik was toen 21 jaar en zat daarvoor in de verkoper B schaal met 2 functiejaren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:33 schreef -Sum- het volgende:
[..]
idd, mijn collega van dezelfde leeftijd (22/23) werd teamleider en verdiende nog geen hele euro meermaar echt ploerthard werken om de boel een beetje op de rails te houden
klopt. maar die wuppies waren ook al ruim voor tijd op.. en de hype is afgenomen omdat ze toen allang niet meer te verkrijgen waren.. vooralsnog ben ik benieuwd hoe deze "welpies" eruit gaan zien..quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ze hebben 24 miljoen Welpies tegenover 15 miljoen Wuppies in 2006. Ook krijg je pas een Welpie bij 15 euro waar je een wuppie al bij 10 euro kreeg.
Er staat op www.distrifood.nl een foto van de welpen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef zuivelman het volgende:
[..]
klopt. maar die wuppies waren ook al ruim voor tijd op.. en de hype is afgenomen omdat ze toen allang niet meer te verkrijgen waren.. vooralsnog ben ik benieuwd hoe deze "welpies" eruit gaan zien..
op de een of andre manier denk ik aan kleine leeuwtjes:P
Euh, dat was ook gewoon bij 15 euro: http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=394656quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ze hebben 24 miljoen Welpies tegenover 15 miljoen Wuppies in 2006. Ook krijg je pas een Welpie bij 15 euro waar je een wuppie al bij 10 euro kreeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |