quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Disorder het volgende:
A second plane just hit the other tower!!!!!!!
Tja, de afstand Rotterdam - Delft kan je pissen dus dat is niet zo gek. Op Rotterdam airport veel rook te zien, geen vlammen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
rook te zien in Rotterdam.
we don't need the water let the motherfucker burn, burn motherfucker burnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Disorder het volgende:
Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Disorder het volgende:
Ik vermoed dat dit gewoon over een andere vleugel van het gebouw ging want er staan geen andere gebouwen in de directe omgeving (als in: vlammen die over kunnen slaan)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef PhonyRules het volgende:
naar welk gebouw is het nou overgeslagen eigenlijk?
Moet je eens kijken naar de skyline van New York, als er op de bovenste verdieping brand uitbreekt..kan je moeilijk een laddertje pakken en het gaan blussen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:03 schreef SkirMisch het volgende:
[..]
Toevallig had ik het daar nog net over.. Zag de skyline van rotterdam.. hoe gaan ze dat dan doen ?![]()
Gecontroleerd laten uitbranden.. Snapte ook al niet dat ze het brandje van de TU onder controle konden krijgen..
Hmmz, hoor net op het nieuws dat het te warm was om binnen te gaan.. en dat ze eruit moesten vanwege instortingsgevaar.. dat heeft dus nog 6 uur geduurd maarjah.. Beetje een gevalletje van alles op het verkeerde moment..
Flinke verbouwing aan openbare wegen..
Te warm
Instortingsevaar.
Slimme pa heb jij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Mn pa zegt dat het vuur ontstaan is door een koffieautomaat?
Ben er net geweest, en dat klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:11 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit gewoon over een andere vleugel van het gebouw ging want er staan geen andere gebouwen in de directe omgeving (als in: vlammen die over kunnen slaan)
Ja, waterleiding gesprongen, kortsluiting in een koffiezetter, fik.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_stort_in_topic.htmlquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:15 schreef maril het volgende:
Waarom heb ik dat niet op het journaal zojuist meegekregen dat het gebouw gedeeltelijk is ingestort?, er wordt hier ook onzin geschreven
Waterleiding was lek, daardoor is er kortsluiting ontstaan bij een koffieautomaat een verdieping lager.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Het was wel op RTL4 nieuws.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:15 schreef maril het volgende:
Waarom heb ik dat niet op het journaal zojuist meegekregen dat het gebouw gedeeltelijk is ingestort?, er wordt hier ook onzin geschreven
Dat is geen journaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_stort_in_topic.html
Maar hoe kan het dat zo'n gebouw na een kortsluiting in de koffiezetter echt compleet afbrand?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, waterleiding gesprongen, kortsluiting in een koffiezetter, fik.
Nee het is een trucagefilmpje nou goedquote:
Omdat het niet geblust kon worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat zo'n gebouw na een kortsluiting in de koffiezetter echt compleet afbrand?
Ja tenslotte kan je met een constructie brand voorkomen...quote:Ik zal maar geen opmerkingen maken over het feit dat het faculteit bouwkunde betreft, want die zullen alw el genoeg gemaakt zijn
ja ze willen onrust creeeren zodat het aantal troepen in aghanistan opgevoerd kan worden!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:17 schreef leejow het volgende:
Ik heb alle beelden van de brand bekeken, en ik weet zeker dat de regering hier achter zit!!! LOOSE CHANGE ZOMG!
Echt live is dat niet hè?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:16 schreef CobusNet het volgende:
Maps.live.com;
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&FORM=LMLTCP&cp=snzhs3hbybhy&style=b&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=20926878&phx=0&phy=0&phscl=1&encType=1
Met brandwerende muren en deuren en een sprinklerinstallatie (die je op een universiteit toch wel mag verwachten?) is het makkelijk in de kiem te smoren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het niet geblust kon worden.
[..]
Ja tenslotte kan je met een constructie brand voorkomen...
En post dan op z'n minst ook even de goede titelquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:53 schreef Netsplitter het volgende:
Gelukkig is die nog niet voorbij gekomen vandaag....
Dit is dus wel zwaar flauwekul.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Disorder het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat was er met die vrouw, heb het ff gemist?
Ja inderdaad, maar ze zag dan ook haar levenswerk in vlammen opgaan..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ai, die beelden bij 1 vandaag zijn toch best indrukwekkend. Die vrouw is ook best fucked
Ze was architect historicus ofzo en werkte al heel lang op Bouwkunde. Een groot deel van de collectie daar kwam schijnbaar ook van haar af, ze verzamelde dingetjes enzo. Haar gedeelte zat in het deel dat ingestort is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat was er met die vrouw, heb het ff gemist?
Wat? Ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ai, die beelden bij 1 vandaag zijn toch best indrukwekkend. Die vrouw is ook best fucked
Ha daar heel haar levenswerk staan, dus toen hij instorten stortte ook haar wereld in.quote:
Ah, de architect vh gebouw dus?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef Curri het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ze zag dan ook haar levenswerk in vlammen opgaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |