opgegeten door de brandweerhond?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:41 schreef SkirMisch het volgende:
[..]
Mooi excuus hebbie nou
Shit alles lag op school
*mompelt iets over kalf en put en dempen enzoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef Oksel het volgende:
Wij zijn een Delfts ingenieursbureau.. allemaal TU'ers, we kijken op de brand uit. Kreeg net mail:
[..]
kut, dan is mn maquette dus definitief naar de eeuwige jachtveldenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Jodi het volgende:
Ik zit in het TNO gebouw, achter Bouwkunde; vanaf hier is nu goed te zien dat ook de noordvleugel van boven naar beneden aan het sneuvelen is. Vanaf de kern vat langzaam elke verdieping vlam: eerst de bovenste twee, toen twee daar onder, en de twee daar onder gaan nu. Een heel treurig gezicht vanaf hier, het lijkt wel een oorlogssituatie: zuidvleugel helemaal zwartgeblakerd, alleen het geraamte is nog over... En de noordvleugel nog altijd volop in brand.
Mij zal het niets verbazen als het gebouw het vandaag nog begeeftHeel vreemd om mijn oude faculteit zo te zien...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Laat me raden, jullie doen iets met low-level software
foto??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:46 schreef Laniboekje het volgende:
Een deel van het gebouw is inderdaad ingestort.
Heee, leuke grap, die hebben we hier nog geen 37 keer gelezenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen ze hun bouwkundigheid mooi in de praktijk brengen door het opnieuw op te bouwen.
Ja, ik ga niet alles doorlezenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:50 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Heee, leuke grap, die hebben we hier nog geen 37 keer gelezen
Zoetermeer? Waar dat dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef JortK het volgende:
Ook al een grote brand in Zoetermeer
Vanavond eens een rondje rijden denk ik maar
inderdaad, dat is wel erg sneu. Ik zit ook nog steeds te wachten op een tentamenresultaat. Vrees dat ik tentamen weer opnieuw moet doen ofzo. Maar komende 2 jaar in noodgebouwen etc leskrijgen zie ik al helemaal niet zittenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit gaan oplossenIk weet niet hoeveel (afstudeer)projecten er stonden die nu verloren zijn gegaan, maar het zal best een aantal zijn. Evenals al die boeken. Die Rietveld stoelen boeien me niet trouwens, die hadden ze al meteen mogen gebruiken als brandhout
quote:
De laatste meldingquote:16:12:14 13-05-08 15 G BRAN Prio 1 ZOETERMEER (ZT) Balijbos,ingang EBBEHOUT EBBEHOUT Buitenbrand (soort brand: berm) (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) 0035 Recreatiegebied
1500506 BRW Den Haag-Scheveningen ( Lichtkrant )
1500106 BRW Den Haag-Scheveningen ( Bevelvoerder )
1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )
Op dag af exact 8 jaar geleden....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nu dacht ik ineens iets heel verkeerds in de trend van... die hebben een paar jaar geleden al de nodige aandacht gehad...
leuk he de dumpertquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef sendmeel2me het volgende:
Met zo'n logo ..
[ afbeelding ]
Vraag je er natuurlijk ook om
ook de eerste keer die grap..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef sendmeel2me het volgende:
Met zo'n logo ..
[ afbeelding ]
Helemaal zelf verzonnen zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef sendmeel2me het volgende:
Met zo'n logo ..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef sendmeel2me het volgende:
Met zo'n logo ..
[ afbeelding ]
Klinkt als controlled demolitionquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef solidslayer het volgende:
Nu.nl geeft aan dat deel van het gebouw is ingestort inmiddels.
Ben momenteel bezig met afstuderenproject. Ik hoefde daarom maar 1 dag in de week naar bouwkunde, dus alle tekeningen staan wel thuis op de computer. Alleen maquettes die daar stonden zijn we wel kwijt. Gelukkig (op 1 na) geen grote belangrijke maquettes voor de presentatie van over 2,5 week.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet alles doorlezen.
Stel, je hebt daar nu een afstudeeropdracht, moet je dat dan helemaal opnieuw maken ofzo?
Zonder vliegtuigen! Die zijn er in geholografeerd!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Klinkt als controlled demolition
Bouwkunde TU Delft? Nee die staat niet in brand joh....quote:
Ja? Hield de CIA er geheime documenten over 9/11 verborgen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Klinkt als controlled demolition
Je bedoelt of de opleiding zélf in de fik staat?quote:
kut is datquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef Bootz2 het volgende:
[..]
Ben momenteel bezig met afstuderenproject. Ik hoefde daarom maar 1 dag in de week naar bouwkunde, dus alle tekeningen staan wel thuis op de computer. Alleen maquettes die daar stonden zijn we wel kwijt. Gelukkig (op 1 na) geen grote belangrijke maquettes voor de presentatie van over 2,5 week.
Maar het is idd de vraag hoe het nu verder moet. Geen gebouw meer, alle info uit de bibliotheek verloren, geen printers (kleur A0) en machines om maquettes te maken (lasertechniek e.d.) ... Afwachten maar.
Valt best mee, de Copiesjop rekent slechts ¤100 voor een fullcolour A1.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef krapula het volgende:
kut is dat![]()
die printers had ik nieteens aan gedacht, wordt weer duur plotten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |