Hey, die url had ik nog niet gezien! Is dat een nieuwe stream?! Cool man!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:22 schreef dennus2006 het volgende:
[..]
Hier in Vlaardingen(http://brouwernetwork.net/brand) is nu ook niks meer te zien.
Is het voorbij?
Dat hoort bij het complot, doh. Er zit standaard asbest in de lucht, maar daar hoor je ook nooit wat over.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:23 schreef JortK het volgende:
Geen asbest gevonden in metingen, zullen ze de mensen dom houden
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
Hey, die url had ik nog niet gezien! Is dat een nieuwe stream?! Cool man!
Er wordt afgelost volgens mijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:28 schreef WalterSobchak het volgende:
De brandweer is teruggetrokken...
ja hoe zou het daarmee zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef MaLo het volgende:
Wel sneu voor de uitslaande brand in Enschede, de berichtgeving daarover wordt helemaal ondergesneeuwd () door de brand in Delft
Bron?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:28 schreef WalterSobchak het volgende:
De brandweer is teruggetrokken...
Nu dacht ik ineens iets heel verkeerds in de trend van... die hebben een paar jaar geleden al de nodige aandacht gehad...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef MaLo het volgende:
Wel sneu voor de uitslaande brand in Enschede, de berichtgeving daarover wordt helemaal ondergesneeuwd () door de brand in Delft
Nee, Zoetermeer is atm bijzonder druk met een grote bermbrand.... wat een dag...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:27 schreef blackie007 het volgende:
In Zoetermeer komt volgens mij het volledige brandweer korps net voorbij rijden. Allemaal richting Delft.
Neequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:27 schreef blackie007 het volgende:
In Zoetermeer komt volgens mij het volledige brandweer korps net voorbij rijden. Allemaal richting Delft.
quote:Allen,
gezien de brand aan de TU is het wenselijk dat we het gebruik van het koffiezetapparaat eens onder de loep nemen.
Het is de laatste tijd meerdere keren voorgekomen (vandaag reeds weer twee maal!) dat er een lege koffiekan op een verwarmingsonderdeel aangetroffen wordt. Dit betreft vaak, maar niet altijd, de rechterzijde waarvan het lichtje niet goed functioneert.
Voorstel:
ALS (je de laatste koffie uit de kan haalt) DAN
ALS (het loopt nog niet tegen het einde van de dag)
zet meteen nieuwe koffie
ANDERS
schakel het verwarmingsonderdeel uit
Verder spreekt het vanzelf dat de laatst vertrekkende het apparaat zo nodig uitschakelt.
Laat me raden, jullie doen iets met low-level softwarequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef Oksel het volgende:
Wij zijn een Delfts ingenieursbureau.. allemaal TU'ers, we kijken op de brand uit. Kreeg net mail:
[..]
Mooi excuus hebbie nouquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:33 schreef PhonyRules het volgende:
[..]
Die is nu uit m`n kluisje in de kelder gedreven ben ik bang.....
En ik maar denken dat ik back ups van thuis veilig op bouwkunde kon bewaren![]()
Van een vriend die er via zijn werk mee te maken heeft.. Durf er mijn ballen niet om te verwedden though.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Durf er mijn ballen niet om te verwedden though.
Zou dat het zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ze gaan wel héél ver daar om in de praktijk te bewijzen dat 9/11 staged was en dat het gebouw nooit door brand zo netjes kon instorten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |