Op dag af exact 8 jaar geleden....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nu dacht ik ineens iets heel verkeerds in de trend van... die hebben een paar jaar geleden al de nodige aandacht gehad...
leuk he de dumpertquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef sendmeel2me het volgende:
Met zo'n logo ..
[ afbeelding ]
Vraag je er natuurlijk ook om
ook de eerste keer die grap..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef sendmeel2me het volgende:
Met zo'n logo ..
[ afbeelding ]
Helemaal zelf verzonnen zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef sendmeel2me het volgende:
Met zo'n logo ..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef sendmeel2me het volgende:
Met zo'n logo ..
[ afbeelding ]
Klinkt als controlled demolitionquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef solidslayer het volgende:
Nu.nl geeft aan dat deel van het gebouw is ingestort inmiddels.
Ben momenteel bezig met afstuderenproject. Ik hoefde daarom maar 1 dag in de week naar bouwkunde, dus alle tekeningen staan wel thuis op de computer. Alleen maquettes die daar stonden zijn we wel kwijt. Gelukkig (op 1 na) geen grote belangrijke maquettes voor de presentatie van over 2,5 week.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet alles doorlezen.
Stel, je hebt daar nu een afstudeeropdracht, moet je dat dan helemaal opnieuw maken ofzo?
Zonder vliegtuigen! Die zijn er in geholografeerd!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Klinkt als controlled demolition
Bouwkunde TU Delft? Nee die staat niet in brand joh....quote:
Ja? Hield de CIA er geheime documenten over 9/11 verborgen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Klinkt als controlled demolition
Je bedoelt of de opleiding zélf in de fik staat?quote:
kut is datquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef Bootz2 het volgende:
[..]
Ben momenteel bezig met afstuderenproject. Ik hoefde daarom maar 1 dag in de week naar bouwkunde, dus alle tekeningen staan wel thuis op de computer. Alleen maquettes die daar stonden zijn we wel kwijt. Gelukkig (op 1 na) geen grote belangrijke maquettes voor de presentatie van over 2,5 week.
Maar het is idd de vraag hoe het nu verder moet. Geen gebouw meer, alle info uit de bibliotheek verloren, geen printers (kleur A0) en machines om maquettes te maken (lasertechniek e.d.) ... Afwachten maar.
Valt best mee, de Copiesjop rekent slechts ¤100 voor een fullcolour A1.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef krapula het volgende:
kut is dat![]()
die printers had ik nieteens aan gedacht, wordt weer duur plotten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |