abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58643824
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben totaal niet rouwig om dit besluit, hij zou als hij er zo over denkt alleen maar voor problemen zorgen. Verder verheft hij zich boven anderen (als hij garanties zou willen), dat kan gewoon niet. Ondanks zijn prijzenkast heeft hij in het Nederlands elftal geen toegevoegde waarde. Dat is gebleken. Als hij zich niet in een reserve/invalrol/onzekerheid welke rol kan schikken, kan hij beter van een vakantie genieten.
Vaduz

Marco
pi_58643860
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:50 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Nou nou alsof Seedorf zo goed speelt dit seizoen, net zoals AC Milan.Slechtste seizoen in jaaaaren.
In Nederland wordt je afgemaakt als je een minder jaar hebt ja, in Italie daarentegen niet. En zo veel slechter speelt hij dit seizoen niet hoor, heb je uberhaupt gekeken?
Ze zullen niet bang zijn, ze zullen het alleen niet begrijpen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58643878
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:48 schreef Timmai het volgende:
Italië zal zich doodlachen, die zijn natuurlijk als de dood voor Seedorf.
Dat kan je ook omdraaien.
Als we Seedorf al geen basisplek geven wat hebben we dan nog meer rond lopen.

Tevens kennen de italianen Seedorf het beste en zijn ze misschien eerder bang voor het onbekendere zoals van Persie en RvN.

Het is eigenlijk ook helemaal niet belangrijk wat Italie denkt.
pi_58643890
Seedorf
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:56:27 #130
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_58643916
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben totaal niet rouwig om dit besluit, hij zou als hij er zo over denkt alleen maar voor problemen zorgen. Verder verheft hij zich boven anderen (als hij garanties zou willen), dat kan gewoon niet. Ondanks zijn prijzenkast heeft hij in het Nederlands elftal geen toegevoegde waarde. Dat is gebleken. Als hij zich niet in een reserve/invalrol/onzekerheid welke rol kan schikken, kan hij beter van een vakantie genieten.

I'm with stupid!

Seedorf is een dijk van een voetballer, en een groot mens wat mij betreft.
Maar onmisbaar voor oranje heeft hij zich simpelweg niet gemaakt, op momenten dat hij zich als gangmaker en aanjager wilde profileren overliep hij zichzelf juist. Da's jammer voor ons, en jammer voor hem, maar het beleid van Van Basten snap ik wel.
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:00:50 #131
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58643987
Ik hoop dat Marco er volgend jaar net zo'n zooitje van gaat maken bij Ajax. Wat een josti.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:05:13 #132
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58644057
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:53 schreef Longmen het volgende:

[..]

In Nederland wordt je afgemaakt als je een minder jaar hebt ja, in Italie daarentegen niet. En zo veel slechter speelt hij dit seizoen niet hoor, heb je uberhaupt gekeken?
Ze zullen niet bang zijn, ze zullen het alleen niet begrijpen.
Ik heb wel wat wedstrijden gezien ja en best was het allemaal niet, sowieso het hele italiaanse clubvoetbal is ver van wat het geweest is.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:09:09 #133
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58644145
marco

ik kan me ook niet voorstellen dat clarence eisen is gaan stellen. als er een iemand niks te verwijten is, is het clarence wel. hij heeft zich altijd voorbeeldig opgesteld in de media en is een warme persoonlijkheid en veel voetballers kunnen een voorbeeld aan hem nemen. Hij heeft ook ook voor de medemens en doet enorm veel eaan goede doelen.

marco neem alsjeblieft ontslag, voor er muiterij in het elftal ontstaat
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58644171
Ik heb nergens kunnen lezen dat hij een basisplek heeft geëist...
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:11:17 #135
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_58644178
Het staat buiten kijf dat de mens en de voetballer Seedorf gemist gaat worden op dit toernooi. Hij is iemand die alles al heeft meegemaakt en dus niet in paniek zal raken wil er iets onverwachts gebeuren tijdens een wedstrijd. Daarnaast is het niet het type dat stennis gaat lopen schuppen in een spelersgroep. Hij blijkt, uit verhalen uit 2004, zelfs een enorme motivator te zijn te geweest ondanks zijn geringe speeltijd.

Daarnaast heeft iedereen het erover dat Seedorf nog nooit heeft geschitterd voor Oranje, dat is ook buitengewoon lastig heb ik het idee. van der Vaart heeft mij ook nog nauwelijks kunnen imponeren en zie ik geen sterrenrol vervullen in de wedstrijden tegen Frankrijk en Italie. Sneijder is met zijn schot gewoon van enorme waarde maar heeft zijn beste wedstrijden ook niet voor Oranje gespeeld.

Het is nonsens om te zeggen dat Seedorf geen waarde zou hebben gehad dit EK. Ik durf zelfs wel te stellen dat het een van de leidende figuren is in de spelersgroep. Je hebt er altijd meer aan dan een Nigel de Jong, die zogenaamd multifunctioneel is maar op iedere positie van Europese middelmaat is.
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_58644185
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:09 schreef DANILXL het volgende:
marco

ik kan me ook niet voorstellen dat clarence eisen is gaan stellen. als er een iemand niks te verwijten is, is het clarence wel. hij heeft zich altijd voorbeeldig opgesteld in de media en is een warme persoonlijkheid en veel voetballers kunnen een voorbeeld aan hem nemen. Hij heeft ook ook voor de medemens en doet enorm veel eaan goede doelen.

marco neem alsjeblieft ontslag, voor er muiterij in het elftal ontstaat
Alsof die ajax-boys dat ooit zullen doen. Veels te bang voor hun basisplek komend seizoen
pi_58644199
O ja, over Marco. Dat hij met sommige personen niet goed overweg kan is een feit. Het blijkt voor een speler moeilijk aan te voelen hoe Van Basten over hem denkt. Die onduidelijkheid steekt nu bij Seedorf, na Van Bommel en Van Nistelrooy alweer de kop op. Als die presentatiewijze van Van Basten onvrede in de hand werkt doe je het niet goed. (dit is geen incident gebleken) Achteraf dingen rechtbreien is niet de remedie, hij moet beter aan gaan voelen wat er speelt.

Blijkbaar hebben zijn assistenten die capaciteiten ook niet, of houden ze zich stil hierover, wat dan kwalijk zou zijn.
That's all folks!
pi_58644228
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, over Marco. Dat hij met sommige personen niet goed overweg kan is een feit. Het blijkt voor een speler moeilijk aan te voelen hoe Van Basten over hem denkt. Die onduidelijkheid steekt nu bij Seedorf, na Van Bommel en Van Nistelrooy alweer de kop op. Als die presentatiewijze van Van Basten onvrede in de hand werkt doe je het niet goed. (dit is geen incident gebleken) Achteraf dingen rechtbreien is niet de remedie, hij moet beter aan gaan voelen wat er speelt.

Blijkbaar hebben zijn assistenten die capaciteiten ook niet, of houden ze zich stil hierover, wat dan kwalijk zou zijn.
Net legde je nog de volledige schuld bij Seedorf zelf?
pi_58644307
Bassie is jaloers omdat Seedorf meer bereikt heeft dan hij.
pi_58644354
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:08 schreef Barca het volgende:

[..]

Davids.

Dit is een heel slechte zaak voor oranje.

Nou, Foppe, neem Clarence mee naar China! Vraag Edgar ook maar!
Davids . Wat laat die vent nou zien bij Ajax. Net zoals Makaay bij Feyenoord, presteert gewoon middelmatig.
pi_58644399
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
Bassie is jaloers omdat Seedorf meer bereikt heeft dan hij.
Nou het scheelt één europacup 1 volgens mij?
En marco heeft natuurlijk een Europese titel.
Kul argument dus.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 mei 2008 @ 14:24:50 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58644417
Worden we kampioen is het niet erg. Vliegen we in de eerste ronde eruit is het de schuld dat Seedorf niet mee is.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58644531
Jammer dat een voetballer als Seedorf zich te groot voelt voor de bank. Met Van Persie, Van der Vaart en Sneijder voor je, lijkt het mij helemaal schande om op de bank plaats te nemen. En net of hij dit seizoen zo geweldig heeft gepresteerd met Milan .
pi_58644550
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
Worden we kampioen is het niet erg. Vliegen we in de eerste ronde eruit is het de schuld dat Seedorf niet mee is.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:35:42 #146
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_58644614
Jezus. Misschien wel onze beste speler...

Ongelofelijk.
pi_58644616
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:21 schreef Karrs het volgende:
Vind 't nog steeds raar dat voetballers met een Oranje-plaats omgaat zoals het hun belieft. Ook al heb je 100 caps, je komt op voor je land. Dus als je wordt gevraagd doe je dat. Zo niet, flikker dan lekker op!

Ik ben er altijd heel rechtlijnig in geweest. Graag of niet, maar je zegt geen plaats in Oranje af.
Helemaal mee eens. Als je wordt opgeroepen voor Oranje is dat een eer. Seedorf dacht er een jaartje geleden tijdens zijn charme offensief in de media ook nog zo over, nu blijkbaar niet meer. Gelukkig gebeurt dit nu en niet op het EK zelf.
quote:
"Sinds mijn rentree in de nationale ploeg, zijn niet de juiste voorwaarden gecreëerd voor mij. Ik kan niet uitblinken als de teamspeler die ik wil zijn."
Het ligt dus aan anderen dat meneer van de 80 interlands er 70 kut heeft gevoetbald

Het enige zorgwekkende hieraan is dat het alweer een speler is die niet met Van Basten overweg kan. Hoewel bij alle ruzies met spelers er best logische redenen achter zitten pleit het niet voor Van Basten natuurlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58644643
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
Zo werkt het in de media straks ja. Van Marwijk zou er dan ook goed aan doen om Seedorf straks wel gewoon te selecteren en een paar keer op te stellen, zodat hij weer ouderwets slecht kan spelen en het hele land hem toch weer niet moet
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58644706
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:13 schreef j.bv het volgende:

[..]

Net legde je nog de volledige schuld bij Seedorf zelf?
Dat doe ik niet in mijn ogen. Ik keek tegen de zaak aan, denkend aan het teambelang. Wat dan het beste is. En omdat ik Seedorf geen dragende kracht vind bij Oranje is het nu net voor het EK beter dat hij niet meegaat als hij problemen heeft met de bondscoach. Marco heeft onherroepelijk een aandeel in deze kwestie, dat is gewoon zo. Hij heeft fouten gemaakt, maar zo kort voor het EK moeten de plooien glad zijn gestreken, er harmonie zijn, later kan er wel weer teruggekeken worden op wat goed is gegaan en wat niet. Presteren op het EK heeft nu prioriteit. Rust in de tent graag.
That's all folks!
pi_58644774
Toch wel een kwalijke zaak om zo'n grote prof geen vrede zien te nemen met een reserverol. Niemand is te ervaren en te oud om op het EK op de bank te zitten. Met deze aspecten zou hij zelfs een goede invloed moeten hebben op de spelersgroep. Maar zelf heeft hij zijn conclusie getrokken en aan te geven hieraan niet te willen voldoen. Prima, probleem opgelost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')