abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:09:32 #76
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_58643043
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Precies. Hoe hij zich de laatste weken gedraagt in het veld is zum kosten
Van Bommel mag dan geen toonbeeld zijn van fair play, hij is wel een van de meest gewaardeerde spelers van Bayern (wat toch een grote profclub is). En om hem als controlerende middenvelder minder te noemen dan een zeer wisselvallige de Zeeuw is natuurlijk belachelijk.

Bovendien spelen met gebroken neus is juist alles geven voor je team, dat ie af en toe kaarten pakt hoort daar een beetje bij. Zo zijn er wel meer (ik noem bijvoorbeeld een Materazzi).

Denk dat we hem zeer goed zouden gebruiken.
pi_58643051
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:04 schreef Breach het volgende:

[..]

Nah dat denk ik niet, bij die dertig zitten iets teveel Jaliens-en en bijv. Robben is ook allerminst zeker. Want die huilie heeft ook kritiek geuit op San Marco..
Waarschijnlijk vallen er per positie twee af. En één keeper.

Noem jij maar welke twee middenvelders uit dit rijtje zouden moeten afvallen:

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Twente), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Feyenoord), Hedwiges Maduro (Valencia), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Grote kans hoor dat Seedorf er geen eens bij zou zitten als aanvallende middenvelder (teveel concurrentie).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58643074
Maar wel jammer dat hij zo graag wilde, er nu weer bijzit en het dan weer laat afweten.
Maar goed: Marco behandelde hem ook als een klein kind.
En mensen die zeggen: niemand heeft een basisplaats. M.i. zijn er 3 zeker van een basisplaats: Seedorf, Sar en van Persie.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58643079
Sowieso had van Basten al moeten opstappen voor het EK. Onbegrijpelijk dat de KNVB hem niet per direct de laan heeft uitgestuurd.
pi_58643091
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is waanzin om een 32-jarige volledige wedstrijden op te sllen.
Je bent zo oud als dat je je voelt.
Sommige voetballers zijn op hun 32e beter dan dat ze op hun 24e waren
pi_58643099
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:08 schreef kasper het volgende:

[..]

Idd. Wat een lamlul.

Zouden er nog Ajax-supporters zijn die met vertrouwen uitkijken naar volgend seizoen?
Ik wel hoor. Ondanks het feit dat ie wel veel aanvaringen heeft met spelers. Bovendien zijn het de spelers zelf die steeds de brui er aan geven. Wat hij doet keur ik niet goed, maar hij doet het wel uit overtuiging dat het de beste beslissing is. En de spelers waar het om ging zijn ook niet de makkelijkste. Seedorf is de enige die zich loyaal opstelde van dat rijtje wat net genoemd is.

Bovendien heeft Van Gaal (toch ook niet de makkelijkste) leuke dingen met Ajax gedaan
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58643113
Ik zeg ook af!

Shit, macro heeft me niet eens geselecteerd in de voorselectie.
pi_58643124
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
Sowieso had van Basten al moeten opstappen voor het EK. Onbegrijpelijk dat de KNVB hem niet per direct de laan heeft uitgestuurd.
Ja, want je gaat een bondscoach ontslaan die zich ongeslagen kwalificeert voor een WK en 10 van de 12 wedstrijden wint met slechts drie tegendoelpunten (in een poule met Tsjechië en Roemenië) en die ongelukkig wordt uitgeschakeld in de 1/8e finale van het WK, na makkelijk de poule des doods overleeft te hebben .
pi_58643142
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Twente), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Feyenoord), Hedwiges Maduro (Valencia), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Grote kans hoor dat Seedorf er geen eens bij zou zitten als aanvallende middenvelder (teveel concurrentie).
Maduro en De Jong, lijkt me vrij simpel. Verder is Landzaat niet best en Engelaar speelde tot nu (bijna) nooit in Oranje..
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58643145
Is Foppe zn lijst al definitief?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:16:04 #86
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58643149
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Afellay en Landzaat.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja, want je gaat een bondscoach ontslaan die zich ongeslagen kwalificeert voor een WK en 10 van de 12 wedstrijden wint met slechts drie tegendoelpunten (in een poule met Tsjechië en Roemenië) en die ongelukkig wordt uitgeschakeld in de 1/8e finale van het WK, na makkelijk de poule des doods overleeft te hebben .
Ongelukkig?! HAHAHA!!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:16:37 #87
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58643163
Ik denk tot nu toe alleen nog maar: scheelt weer een keuze straks op het middenveld.
En met Sneijder, VdVaart en van Persie moeten we nog langer door, dus die hoeven we nu niet teleur te stellen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_58643170
Triest, maar ook verstandig. Triest, omdat de kwaliteiten van deze sportman met unieke prestaties achter zijn naam niet voldoende worden onderkend door Van Basten, die al menig speler tegen zich in het harnas heeft gejaagd. Verstandig en professioneel van Seedorf om zijn keuze NU, in een vroegtijdig stadium kenbaar te maken en niet pas tijdens de voorbereiding stennis te gaan schoppen.

Seedorf is een voorbeeldige prof met een enorme staat van dienst en een erelijst waar bij mijn weten geen enkele Nederlandse voetballer aan kan tippen. Hij mag trots zijn op zichzelf en zijn prestaties en verdient een veel beter lot dan reserve in Oranje zijn. Aangezien Van Bommel ook al niet onder Van Basten wil spelen, boet Oranje VEEL aan kwaliteit in op het middenveld.
pi_58643174
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Maduro en De Jong, lijkt me vrij simpel. Verder is Landzaat niet best en Engelaar speelde tot nu (bijna) nooit in Oranje..
Nu noem je twee controlerende / verdedigende middenvelders. Als je die allebei niet oproept dan heb je weinig backup mochten De Zeeuw en Van Bronckhorst wegvallen.
pi_58643175
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:09 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Van Bommel mag dan geen toonbeeld zijn van fair play, hij is wel een van de meest gewaardeerde spelers van Bayern (wat toch een grote profclub is). En om hem als controlerende middenvelder minder te noemen dan een zeer wisselvallige de Zeeuw is natuurlijk belachelijk.

Bovendien spelen met gebroken neus is juist alles geven voor je team, dat ie af en toe kaarten pakt hoort daar een beetje bij. Zo zijn er wel meer (ik noem bijvoorbeeld een Materazzi).

Denk dat we hem zeer goed zouden gebruiken.
Zeker weten.

We hebben van die vuile spelers nodig als v. Bommel. Daar kun je 'n wedstrijd mee winnen. 't Liefste zag ik alleen maar v. Bommeltjes in 't NL-elftal rondlopen.

Maar OT: jammer, ik snap zijn keuze maar van de andere kant. Zijn rendement in Oranje is niet zoals hij kan spelen bij Milan. v. Basten weigert 'n team rond Seedorf te bouwen dus krijg je geen maximaal resultaat.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_58643205
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nu noem je twee controlerende / verdedigende middenvelders. Als je die allebei niet oproept dan heb je weinig backup mochten De Zeeuw en Van Bronckhorst wegvallen.
Bovendien is de Zeeuw akelig uit vorm, maar dat kan ook door AZ komen natuurlijk
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:21:13 #92
176916 Karrs
2007-2017
pi_58643242
Vind 't nog steeds raar dat voetballers met een Oranje-plaats omgaat zoals het hun belieft. Ook al heb je 100 caps, je komt op voor je land. Dus als je wordt gevraagd doe je dat. Zo niet, flikker dan lekker op!

Ik ben er altijd heel rechtlijnig in geweest. Graag of niet, maar je zegt geen plaats in Oranje af.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_58643247
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja zo lust ik er nog wel een paar Ik iig denk wel dat ie Seedorf zou verkiezen boven bijvoorbeeld Afellay en Engelaar. Maar dat zullen we dus helaas nooit te weten komen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:21:40 #94
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58643249
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoera ja, de man is 32, z'n ego is nog steeds groter dan enig voetbalbelang.
Het feit dat hij 32 is en in de vorm van zijn leven is hoort hij gewoon in de basis te staan, het heeft maar weinig met ego te maken aangezien spelers zoals van Bommel en van Nistelrooij al eerder bedankt hadden voor het Nederlands elftal.
Het heeft puur met de persoon Marco van Basten te maken.
pi_58643257
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Barca het volgende:

[..]

Afellay en Landzaat.
[..]

Ongelukkig?! HAHAHA!!
Lach maar. 20 schoten voor Nederland, 10 voor Portugal. Bal op de lat van Cocu. 62% balbezit voor Nederland, meer corners, meer schoten op goal.

Anyway, Seedorf-topic it is.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:22:41 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58643271
Wat een naaistreek van Clarence, ik had 'm hoog zitten, maar nu - vlak voor het EK - afzeggen om zulke vage redenen is zwak.
pi_58643288
Echt super jammer dat Seedorf niet mee gaat naar het EK... Jongens als Affelay en de Zeeuw mogen zijn veters nog geeneens strikken .
pi_58643318
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja leuk die statistiekjes.

Hij heeft op het WK al bewezen zich geen raad te weten als hij echte beslissingen moet nemen.
pi_58643333
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lach maar. 20 schoten voor Nederland, 10 voor Portugal. Bal op de lat van Cocu. 62% balbezit voor Nederland, meer corners, meer schoten op goal.

Anyway, Seedorf-topic it is.
Buiten die cijfers liet Nederland zich kinderlijk eenvoudig in de luren leggen door de geslepen Portugezen. Waar half Nederland de scheids de schuld gaf, was NL daar natuurlijk zelf debet aan. En Marco stond als een zoutzak aan de kant....
Maar goed: op de cijfers van Marco valt verder niets af te dingen inderdaad.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:28:29 #100
159022 AminBen
El Maestro
pi_58643370
ik vind persoonlijk niet dat Seedorf een echt gemis is, maar deze hele affaire ik wel tekenend voor het Van Basten beleid. zwaar kut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')