Ik zie 2 mensen op het strand, vlabij het water, hand in hand.quote:
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Anders zat ik hier niet, en Bart vanmorgen ook nietHet was een irritante Beagle [ afbeelding ]
Helemaal blaffen en grommen enzo, maar gelukkig niet bijtenAl vond ik hem wel eng
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
En nu op 3FM: Let's go to the park
En ik wist geen betere TT
Is dat niet zwijgen lieverd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen op het strand, vlabij het water, hand in hand.
De zon zakt, ze stijge van geluk.
enz enz
Moet ie die hond maar aanlijnen. Dat beest bijt in je been dus mag je lijkt me ook wat terug doen, doen honden onder elkaar ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..
whehehequote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..
Stel je woont daar in de buurt en je bent niet thuis maar hebt wel je raam open.. Zal leuk worden als je thuiskomtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
whehehe![]()
Die brand bij de TU is nog steeds niet onder controle trouwens. Nu rijden er ook auto's rond in Delft dat ramen en deuren dicht moeten (met dit weer)
Succes Kunoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoe gaat het hier in de SC? nog een beetje te doen met dit weer? ik zit nu bij een presentatie van 3 afrikanen, die al 10 minuten aan het praten zijn en nog niet over het onderwerp zijn begonnen alleen nog maar het probleem en de purpose
Uh, bagger. Heb vandaag eigenlijk nog niks gedaan, en nu ben ik teleurgesteld over mezelfquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoe gaat het hier in de SC?
Ze stijgen van geluk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik vond stijge ook wel leuk
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben er ook weer.. had vanochtend mijn groen licht presentatie.. En... Ik mag door met afstuderen
Hey.. ik wil ook oranjefan worden
Was in mijn arm, maar goed.. Ze vond dat ik maar moest roepen wanneer ik langs liep en dat het verdomme mijn schuld was..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet ie die hond maar aanlijnen. Dat beest bijt in je been dus mag je lijkt me ook wat terug doen, doen honden onder elkaar ook
gelukkig wireless internet!!!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben er ook weer.. had vanochtend mijn groen licht presentatie.. En... Ik mag door met afstuderen
Hey.. ik wil ook oranjefan worden
Ik ga het proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
Ze stijgen van geluk?ergens snap ik je bedoeling maar het is toch echt zwijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |