Zwaaide die naar jou wel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:32 schreef becky27 het volgende:
RATMEN, hoe is het met de meet??? en ik heb je BK ontdekt!![]()
Das ff tijdelijk, hebben het er al weken niet over gehad ... behalve een paar users danquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef Yorrit het volgende:
tof om te zien dat t hier nog steeds voornamelijk over files gaat
Supply Chain Management .... mocht er een meet komen, dan gaan wij kletsenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef koei het volgende:
Ik stond vanmorgen wel in de file, en ik ging nogwel pas om 10 uur naar mn werkEn straks mag ik vast weer vanwege die fijne spitsstrook bij Voorburg die ze niet gebruiken...
oh, en een hoi voor Elegy
Vanochtend ook in de file, maar dan waar de A13 en de A4 samenkomen om richting de A12 te gaan. Pfff.. Soort overlevingstocht daar. Nog net op tijd op mijn afspraak gekomen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef koei het volgende:
Ik stond vanmorgen wel in de file, en ik ging nogwel pas om 10 uur naar mn werkEn straks mag ik vast weer vanwege die fijne spitsstrook bij Voorburg die ze niet gebruiken...
oh, en een hoi voor Elegy
Ik ben in september klaar. Ik ben nu bezig met mn afstudeerstage, maar dat valt nogal tegen, dus ik ben nu aan het twijfelen of ik uberhaupt wel verder wil met supply chain management. En ik zoek wel een zaterdag/weekend baan, ik heb mn oude bijbaan vanwege mn afstuderen op moeten zeggen. Wat ik na mn studie ga doen weet ik nog niet, eerst even op vakantie in iedergeval en dan zien we wel weer!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Supply Chain Management .... mocht er een meet komen, dan gaan wij kletsen. Wanneer ben je klaar en zoek je nog een baan
?
Ik twee keerquote:Op maandag 26 mei 2008 08:06 schreef becky27 het volgende:
dan zou ik zorgeloos door het leven gaan....
Ook aan de EUR? Ik ben afgelopen maart afgestudeerdquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:25 schreef koei het volgende:
Ik ben in september klaar. Ik ben nu bezig met mn afstudeerstage, maar dat valt nogal tegen, dus ik ben nu aan het twijfelen of ik uberhaupt wel verder wil met supply chain management. En ik zoek wel een zaterdag/weekend baan, ik heb mn oude bijbaan vanwege mn afstuderen op moeten zeggen. Wat ik na mn studie ga doen weet ik nog niet, eerst even op vakantie in iedergeval en dan zien we wel weer!
Ik ben CPO en hou me bezig met strategic purchasing. Wij gaan echter een redelijke klapper qua werkzaamheden maken, dus ik moet mijn team mogelijk van 5 naar 8 of 10 mensen uitbreiden, vandaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben in september klaar. Ik ben nu bezig met mn afstudeerstage, maar dat valt nogal tegen, dus ik ben nu aan het twijfelen of ik uberhaupt wel verder wil met supply chain management. En ik zoek wel een zaterdag/weekend baan, ik heb mn oude bijbaan vanwege mn afstuderen op moeten zeggen. Wat ik na mn studie ga doen weet ik nog niet, eerst even op vakantie in iedergeval en dan zien we wel weer!
CPO, dat doe je niet verkeerd op je 30e. Waar gaat het over en wat doe je?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:28 schreef RATMEN het volgende:
Ik ben CPO en hou me bezig met strategic purchasing. Wij gaan echter een redelijke klapper qua werkzaamheden maken, dus ik moet mijn team mogelijk van 5 naar 8 of 10 mensen uitbreiden, vandaar.
En helaas, dat gaat niet in het weekend.
Haagse Hogeschool, team van 5 medewerkers nu, totale spend per jaar 55 miljoen euro.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:30 schreef FJD het volgende:
[..]
CPO, dat doe je niet verkeerd op je 30e. Waar gaat het over en wat doe je?
Tis dat ik net een baan heb, ik heb als master elective Strategic Sourcing gehad
Werk in Barendrecht in de groenten en fruitquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:41 schreef RATMEN het volgende:
Prima master! Wat doe je nu dan?
Wanneer ben je begonnen dan? Ik ben in september 2006 begonnen. Als je in maart bent afgestudeerd dan moeten we in hetzelfde jaar gezeten hebben denk ik?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:27 schreef FJD het volgende:
Ook aan de EUR? Ik ben afgelopen maart afgestudeerd
Ik heb de volledige opleiding gedaan (begonnen in 2001 of 2002) en m'n scriptie liep wat uitquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:21 schreef koei het volgende:
Wanneer ben je begonnen dan? Ik ben in september 2006 begonnen. Als je in maart bent afgestudeerd dan moeten we in hetzelfde jaar gezeten hebben denk ik?
Ach, tis maar voetbalquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:25 schreef zeemonster het volgende:
Je huissleutels verliezen is echt niet grappig! Vooral niet voor het vriendje dat ervoor naar huis moest komen. Hij was voetbal aan het kijken met vrienden
Nee, Oranje speelde.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |