Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Is dit vlak bij de nieuwbouw van de TH Rijswijk?
lees ik hierquote:Volgens een woordvoerster van de brandweer is de brand vermoedelijk ontstaan door kortsluiting in een koffiezetapparaat.
Dat is toch tegenover civiel? Of zit er daar ook een?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef just me het volgende:
Jezus wat ziet dat er uit!
verschrikkelijk!
benzinestation aan de overkant zullen ze wel goed in de gaten houden
Postenquote:
Tegenover Civiel idd en naast Electro.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is toch tegenover civiel? Of zit er daar ook een?
Zal lekker fikken al die maquettes, aardig brandje in ieder geval zo ja, ziet er naar uit dat in ieder geval een heel stuk van het pand verloren gaat. (Opdracht: ontwerp een nieuw?)
Dat benzinestation ligt op een paar honderd meter afstand, naast het Elektrogebouw (waarvandaan één van de "hogere" foto's in genomen).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef just me het volgende:
Jezus wat ziet dat er uit!
verschrikkelijk!
benzinestation aan de overkant zullen ze wel goed in de gaten houden
Volgens die P2000 berichtjes op jouw link was er dus allereerst wateroverlast, en toen pas brand.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef TommyGun het volgende:
http://www.hulpverlenings(...)p/topic,22822.0.html
Kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:02 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Volgens die P2000 berichtjes op jouw link was er dus allereerst wateroverlast, en toen pas brand.
Maar ook hier neerzetten .quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tof!Je mag een directe link naar de foto('s) ook wel even naar mij PM-en en eventueel je naam vermelden die ik bij de foto kan zetten.
Vandaar het vermoeden van kortsluiting denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:02 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Volgens die P2000 berichtjes op jouw link was er dus allereerst wateroverlast, en toen pas brand.
1) ik ben in 2003 begonnen, en van de laatste jaargang met een TH diploma, dat beantwoord die vraag (tis nu HHS en sindsdien overigens ook een puinzooi, blij dat ik vorig jaar al klaar was, heb 4 jaar in 3 jaar gedaan)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm? Iedereen die nog op de oude TH is aangemeld krijgt sowieso een THR-diploma toch? Of is dat inmiddels weer veranderd?
Nou ja, over 1.5 maand heb ik gewoon een TH diploma, dus niet dat het mij echt boeit.
Toppie!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:04 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
© Peter Tieleman.
Oh? Ik ben in 2004 begonnen en ik krijg ook gewoon een TH diploma.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef simmu het volgende:
[..]
1) ik ben in 2003 begonnen, en van de laatste jaargang met een TH diploma, dat beantwoord die vraag (tis nu HHS en sindsdien overigens ook een puinzooi, blij dat ik vorig jaar al klaar was, heb 4 jaar in 3 jaar gedaan)
2) ze beginnen nu pas aan het blussen van de echte brandhaard.......
het THR diploma was al afgeschaft, is nu allemaal HHS.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
volgensmij wel.
Zal idd wel weer de nodige vertraging opleveren. Wat weer voordelig is voor studenten die een THR-diploma willen.
nee hoor. je krijgt een HHS diploma.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh? Ik ben in 2004 begonnen en ik krijg ook gewoon een TH diploma.
Er is nog _nooit_ een gebouw ingestort door brand.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:37 schreef Saekerhett het volgende:
*Flashback naar 9/11*
Fik in hoge toren, heb je dan geen kans op instortingsgevaar???
Dat is dan gewoon een leermoment.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen lokaal een backupje hadden staan en dus niks meer hebben van al hun werk en aangelegde history....
Ik denk dat zo'n facilitaire dienst medewerker conciërge zich nu veel zorgen maakt over z'n baanquote:Volgens een bron binnen de universiteit zou de kortsluiting mogelijk zijn veroorzaakt door een lekkage. Dit weekeinde zou een waterleiding zijn gebarsten, waarna is verzuimd de elektriciteit af te sluiten.
Klopt.. als je het vergelijkt met 9/11 dan waren het gewoon explosievenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:09 schreef bolk het volgende:
[..]
Er is nog _nooit_ een gebouw ingestort door brand.
Als er al een gebouw zou moeten affikken, had dat van mij CT mogen zijn. Maargoed, die fugly betonnen klomp is volgens mij onbrandbaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:09 schreef ThE_ED het volgende:
Wel een van de lelijkste panden!
och, dan pak je toch gewoon de a4quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:10 schreef pinkelmans het volgende:
Ik hoor nu in Tanthof-West dat alles hier gesloten moet worden... (Delft/zuid). Er rijdt zo'n politie auto rond.
Die moet je normaal laten staan he, iig bij brand(oefeningen).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:09 schreef SuperMocio het volgende:
Weinig studenten hebben hun werk lokaal op de computer staan. Vooral mensen met maquettes zijn de sjaak denk ik. Ben blij dat ik meteen m'n laptop heb meegenomen toen het alarm ging. Dacht eerst nl. dat het weer eens zo'n suffe oefening was. Mooi niet dus.
Er bestaat/bestond ook nog zoiets als een papieren archief.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:09 schreef SuperMocio het volgende:
Weinig studenten hebben hun werk lokaal op de computer staan. Vooral mensen met maquettes zijn de sjaak denk ik. Ben blij dat ik meteen m'n laptop heb meegenomen toen het alarm ging. Dacht eerst nl. dat het weer eens zo'n suffe oefening was. Mooi niet dus.
Keigrappig is deze opmerking!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:13 schreef Adidah het volgende:
Alle studenten bouwkunde staan nu buiten te berekenen hoe lang het duurt voordat het gebouw instort.
Hehe, nou IO bestaat volgens mij alleen uit een soort noodgebouwen (of zijn die al weg?), volgens mij is daar niet eens brand bij nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:11 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Als er al een gebouw zou moeten affikken, had dat van mij CT mogen zijn. Maargoed, die fugly betonnen klomp is volgens mij onbrandbaar.
Leuk, nog meer TH-ers hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm? Iedereen die nog op de oude TH is aangemeld krijgt sowieso een THR-diploma toch? Of is dat inmiddels weer veranderd?
Nou ja, over 1.5 maand heb ik gewoon een TH diploma, dus niet dat het mij echt boeit.
Zag geen vlammen, rook of mensen in paniek in de buurt, dus heb op m'n dooie gemakje m'n tas ingepaktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Die moet je normaal laten staan he, iig bij brand(oefeningen).(niet specifiek TU, maar bij alles eigenlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |