Bouwkunde zal toch wel nagedacht hebben over hun eigen pand? ;/ (Dacht trouwens dat het WTC iets met crap-kwaliteit staal had).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:37 schreef Saekerhett het volgende:
*Flashback naar 9/11*
Fik in hoge toren, heb je dan geen kans op instortingsgevaar???
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:38 schreef Loedertje het volgende:
OMG, weet men al of iedereen buiten het pand heeft kunnen komen?
Lees nog nergens iets over slachtoffers maar als je zo naar de foto's kijkt dan vrees ik het ergste.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:26 schreef Its_Muppet het volgende:
Volgens nu.nl heeft iedereen het pand kunnen verlaten, gelukkig!
Hopelijk alleen het netwerk overbelast.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:40 schreef Saekerhett het volgende:
Een kameraad van mij studeert daar. Wilde hem toen straks opbellen, bezet. Probeerde ik het net weer, telefoon staat uit...
Kleine o dus:quote:
Dat is jammerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:43 schreef TC03 het volgende:
Ik heb wat mooie picca's geschoten, maar heb geen mogelijkheid om ze over te zetten. Iig een flinke brand.
Zelf geschoten?quote:
Staat nog geen berichtje van he?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is jammerAnders zet ik ze zo op de FP
Idd, moest er ook al om lachenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:47 schreef ruud.nl het volgende:
Nu gewoon Fire Water Burn van Bloddhound Gang op Kink FM.![]()
Jawelllquote:
Ik heb al wat. Zal ze zo even posten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is jammerAnders zet ik ze zo op de FP
En tentamens, promotie onderzoeken, scripties e.d. Het meeste hopelijk ook gewoon digitaal, maar als je net gemaakte tentamen daar ligt ben je ook wel zuurquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:48 schreef jna het volgende:
Gelukkig dat iedereen naar buiten kon komen. Toch wel zuur als er daar maanden(misschien wel jaren) werk van je staat
Je mag toch wel verwachten dat belangrijke tentamens in een kluis worden bewaard.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En tentamens, promotie onderzoeken, scripties e.d. Het meeste hopelijk ook gewoon digitaal, maar als je net gemaakte tentamen daar ligt ben je ook wel zuur.
Oe. Nog meer vertragingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Is dit vlak bij de nieuwbouw van de TH Rijswijk?
Je mag ook verwachten dat er sprinklers zijn e.d.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten dat belangrijke tentamens in een kluis worden bewaard.
Op nu.nl stond nog iets over een kapotte waterleiding, misschien net de aanvoer voor de sprinklersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:48 schreef Parzival het volgende:
ik zou er vanuit gaan dat die gebouwen interne brand blus installatie systemen hebben.. maar blijkbaar geen sprinklers oid.. of zouden die het ook niet tegen kunnen houden als de fik er echt goed in zit?
Die had ik nog nooit gehoord. Lijkt mij onzin.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:40 schreef Wimpeh het volgende:
[..]
(Dacht trouwens dat het WTC iets met crap-kwaliteit staal had).
Tof!quote:
volgensmij wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Is dit vlak bij de nieuwbouw van de TH Rijswijk?
quote:Vanmorgen is vermoedelijk door een kapotte waterleiding kortsluiting ontstaan en daardoor is brand uitgebroken bij de faculteit Bouwkunde. Hierbij hebben zich voor zover bekend geen persoonlijke ongevallen voorgedaan. Het gehele gebouw is geëvacueerd. U wordt dringend verzocht niet naar Bouwkunde te gaan. U wordt via de mail op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. In verband met eventueel vrijkomende stoffen wordt u geadviseerd ramen en deuren gesloten te houden op de gehele universiteit. Volgt u de aanwijzingen van de hulpdiensten nauwlettend op.
English translation will follow asap
http://www.hulpverlenings(...)p/topic,22822.0.htmlquote:11e verdieping is dus ongeveer 30 meter, nog net bereikbaar voor meeste (nieuwe) AL's en HW's maar dan moeten ze er best dicht tegen aan staan. Benieuwd of het pand blijft staan. Voor bezwijken van hoofddraagconstructie door brand geldt voor hoogbouw (vloerniveau > 13 meter) bij bestaande bouw 60 minuten...
Hm? Iedereen die nog op de oude TH is aangemeld krijgt sowieso een THR-diploma toch? Of is dat inmiddels weer veranderd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
volgensmij wel.
Zal idd wel weer de nodige vertraging opleveren. Wat weer voordelig is voor studenten die een THR-diploma willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |