Elano is zowat de beste aanvallende mid die het spel heeftquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Eerste seizoen met Manchester City zit erop. 5e plek en dus europees voetbal volgend seizoen en finale FA Cup gehaald(die ik met 7-0 verloor van Man U)Zowat m'n gehele basiself staat in de belangstelling van de grote clubs. Elano aan Roma verkocht voor 28 mln en ik kreeg Moutinho er gratis bij.Goeie deal al zeg ik het zelf
.Komend seizoen is de doelstelling Europees voetbal maar ik hoop toch wel een prijs te pakken.
Kom je nu meequote:Op maandag 14 juli 2008 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elano is zowat de beste aanvallende mid die het spel heeft![]()
Nooit verkopen
Ik heb net seizoen 2 erop zitten... Weer kampioen met 2 punten voorsprong op Arsenal, tevens de FA Cup gewonnen en helaas de finale van de CL verloren van Man U....
Da's inderdaad nogal zuur...Zeg, beste Simon, met welke tactiek heb je deze successen eigenlijk behaald? Speel je met een vaste tactiek die al jaren werkt, of ben je tijdens je carrière bij Penarol regelmatig van tactiek gewisseld?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef Saviola het volgende:
Fucking hell zeg. Die Engelse teams zijn zowiezo altijd al overrated, en als je het dan goed doet ertegen, mazzelen ze zich gewoon naar een overwinning. Ik speel prima tegen Liverpool, sterke mandekking op hun sterren en zelf goede kansen op de counter; weinig kansen weggeven, maarja..
[ afbeelding ]
Niet eens een kans, gewoon vanop 35 meter in de winkelhaak
Verschilt nogal, in het begin lag ik qua kwaliteit niet veel hoger dan de andere topclubs in Uruguay, dus dan heb ik 2-3 tactieken die ik meestal gebruikte. Mijn thuistactiek was ofwel een 4-3-3, ofwel een aanvallende 4-5-1 (met een VMC, ML, MR, AMC, AMC). Uit speelde ik vaker met een countertactiek van me uit een vorige game, een 4-3-3 met wingers (dus VMC, MC, MC, AML, AMR, SC).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Winski05 het volgende:
Da's inderdaad nogal zuur...Zeg, beste Simon, met welke tactiek heb je deze successen eigenlijk behaald? Speel je met een vaste tactiek die al jaren werkt, of ben je tijdens je carrière bij Penarol regelmatig van tactiek gewisseld?
Training tikkie minder zwaar doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben bij Man Utd, maar irriteer me aan al die klote blessures van de spelers. Echt zo irritant, en dat moet ook nog op de momenten komen dat je tegen Chelsea enzo moet. Nou ja, Chelsea en Liverpool en Arsenal waren makkelijk.
Chelsea had ik met 4-0 verslagen, Arsenal met 4-1(Nani had een heerlijke goal vanaf de achterlijn in de verre hoek) en Liverpool heb ik afgeslacht met 6-0. Echt lekker gaat het, maar met die blessures gaat het niet goed, zowat was Ronnie er ook uit...
tvp
Ben ook bezig met Ajax..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |