abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60064522
Eerste seizoen met Manchester City zit erop. 5e plek en dus europees voetbal volgend seizoen en finale FA Cup gehaald(die ik met 7-0 verloor van Man U )Zowat m'n gehele basiself staat in de belangstelling van de grote clubs. Elano aan Roma verkocht voor 28 mln en ik kreeg Moutinho er gratis bij.Goeie deal al zeg ik het zelf .Komend seizoen is de doelstelling Europees voetbal maar ik hoop toch wel een prijs te pakken.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60075453
Zojuist begonnen in Zweden bij Helsingborg.

Benieuwd of het wat is in Zweden . Heb alle competities aangevinkt, dus de scouts mogen hun werk gaan doen.
Voor dit seizoen gekozen om te strijden voor de plekken 3-5. Heb nog 3K/week over aan salarissen maar kan met deze selectie nog wel even vooruit.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:34:16 #178
107005 Saviola
CM Legend
pi_60085058
Fucking hell zeg. Die Engelse teams zijn zowiezo altijd al overrated, en als je het dan goed doet ertegen, mazzelen ze zich gewoon naar een overwinning. Ik speel prima tegen Liverpool, sterke mandekking op hun sterren en zelf goede kansen op de counter; weinig kansen weggeven, maarja..

Niet eens een kans, gewoon vanop 35 meter in de winkelhaak
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60087273
Ja ik vind de engelse ploegen ook erg overpowered... Spaanse ploegen vallen daarentegen mee, de enige die af en toe irritant kunnen zijn zijn Barca en Real.

N~
  maandag 14 juli 2008 @ 22:30:37 #180
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_60108346
Verdomme. Ga je een 3/4e van het seizoen onbedreigd naar promotie, krijg je op een gegeven moment blessures en loopt het weer kut. Wat een klotespel is het ook
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_60110056
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Eerste seizoen met Manchester City zit erop. 5e plek en dus europees voetbal volgend seizoen en finale FA Cup gehaald(die ik met 7-0 verloor van Man U )Zowat m'n gehele basiself staat in de belangstelling van de grote clubs. Elano aan Roma verkocht voor 28 mln en ik kreeg Moutinho er gratis bij.Goeie deal al zeg ik het zelf .Komend seizoen is de doelstelling Europees voetbal maar ik hoop toch wel een prijs te pakken.
Elano is zowat de beste aanvallende mid die het spel heeft

Nooit verkopen

Ik heb net seizoen 2 erop zitten... Weer kampioen met 2 punten voorsprong op Arsenal, tevens de FA Cup gewonnen en helaas de finale van de CL verloren van Man U....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60115711
Een tijd terug is er eindelijk weer eens een mooie skin voor FM08 uitgekomen, Bluu. Deze is hier te vinden op Sortitousi.
pi_60123777
Ik wil eigenlijk dat FM2008 er uitziet als 2007, die 2007 skin/looks/achtergrond/whatever vond ik zoveel fijner om naar te kijken..

N~

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2008 16:36:53 ]
pi_60145771
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Elano is zowat de beste aanvallende mid die het spel heeft

Nooit verkopen

Ik heb net seizoen 2 erop zitten... Weer kampioen met 2 punten voorsprong op Arsenal, tevens de FA Cup gewonnen en helaas de finale van de CL verloren van Man U....
Kom je nu mee
Ik moest Elano wel verkopen.Hij wilde naar een grotere club.Als Barca of Real komt dan ben je als Manchester City zijnde kansloos of zie ik dat verkeerd?Al paar dagen niet meer gespeeld. Vanmiddag aan seizoen 2 beginnen
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60162889
Ik heb mijn Hull City game maar weer opgepakt.
Ik zit inmiddels tegen het einde van het seizoen 2017/18 aan en ik ben hard op weg om voor de 5e keer achter elkaar kampioen te worden van de Premier League.
pi_60187064
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef Saviola het volgende:
Fucking hell zeg. Die Engelse teams zijn zowiezo altijd al overrated, en als je het dan goed doet ertegen, mazzelen ze zich gewoon naar een overwinning. Ik speel prima tegen Liverpool, sterke mandekking op hun sterren en zelf goede kansen op de counter; weinig kansen weggeven, maarja..

[ afbeelding ]

Niet eens een kans, gewoon vanop 35 meter in de winkelhaak
Da's inderdaad nogal zuur...Zeg, beste Simon, met welke tactiek heb je deze successen eigenlijk behaald? Speel je met een vaste tactiek die al jaren werkt, of ben je tijdens je carrière bij Penarol regelmatig van tactiek gewisseld?

Ik ben zelf een carrière begonnen bij Puerto Montt, een clubje uit Chili. In FM2007 heb ik van die ploeg een absolute topclub gemaakt in Chili, en dat wil ik nu weer bereiken. Ben er pas net mee begonnen, dus veel zinnigs valt er nog niet over te zeggen. Alleen dat ik nog moeite heb met het vinden van een goede tactiek...ik speel in een simpele 4-4-2 formatie, maar met weinig succes vooralsnog. Ik wil in ieder geval wel met 2 spitsen spelen, daar ik een aantal leuke spitsen in mijn selectie heb.
Voor diegenen die wel eens in Chili spelen, volgt hier de opstelling: (voor diegenen die niet in Chili spelen, ook, uiteraard, rustig maar, alleen die kennen de meeste spelers niet)

Eén speler staat niet in de opstelling: Anyelo Alvarado. Da's één van mijn beste spelers, maar hij is een paar maanden uitgeschakeld wegens een blessure. Hij speelt normaal gesproken op de positie van Madrid.

Doelstelling is om niet te degraderen, en dat moet met deze selectie toch wel te realiseren zijn...
pi_60192804
speel momenteel met FC Utrecht, sta in de winterstop op een 9e plek
doe nog mee in de beker, maar europees gezien ben ik in de groepsfase van de uefacup uitgeschakeld.

ben op zoek naaar een vervanger voor Cornelisse die vol in de belangstelling staat van Anderlecht. ik hoop zo een 4 miljoen voor hem te kunnen vangen. en een deel wil ik dan uitgeven aan een vervanger.
pi_60208822
Eerste seizoenshelft(Opening Stage) is voorbij, en ik ben met Puerto Montt op de 15e plek geëindigd. Het duurde een tijdje voordat mijn elftal begon te draaien, dit kwam eigenlijk pas nadat ik van tactiek ben gewisseld.

Na wat dingen te hebben uitgeprobeerd, blijkt deze formatie goed te werken.

Voor de Closing Stage heb ik een aantal nieuwe spelers gehaald, die mijn elftal absoluut versterken. Spits Roman Cuello, 31 jaar en voor 24k overgenomen van Melipilla, ken ik nog van FM2007. Hij wordt de nieuwe targetman in dit systeem. Daarachter spelen Alvarez en Alvarado, terwijl ik ook nog nieuwkomer Juan Pablo Arenas achter de hand heb. Arenas kwam bij topclub Colo Colo niet aan de bak, en voor 85k heb ik het 21-jarige talent overgenomen. Een zeer goede speler voor Puerto Montt.
Tenslotte is ook verdediger Eladio Herrera nieuw. Met 1 meter 94 echt een boom van een vent, en pas 23 jaar. Heb hem overgenomen van Coquimbo Unido voor het recordbedrag van 160k.
Vanuit de jeugd heb ik de pas 16 jarige Sergio Moreno overgeheveld naar het eerste team. Hij moet op den duur Luis Guajardo gaan vervangen. Moreno werd aan het begin van het seizoen voor 90k overgenomen van San Luis en aanvankelijk speelde hij in het U20-team. Maar hij presteerde dusdanig dat ik hem bij het 1e heb gehaald.

In de voorbereiding op de Closing Stage heb ik nu 2 oefenduels afgewerkt:
Puerto Montt - Blooming 2-0
Puerto Montt - Danubio 7-1
Oké, het zijn maar oefenduels, en Danubio stuurde een veredeld B-team het veld in, maar toch. Op naar de Closing Stage.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 15:22:32 #189
107005 Saviola
CM Legend
pi_60208972
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Winski05 het volgende:
Da's inderdaad nogal zuur...Zeg, beste Simon, met welke tactiek heb je deze successen eigenlijk behaald? Speel je met een vaste tactiek die al jaren werkt, of ben je tijdens je carrière bij Penarol regelmatig van tactiek gewisseld?
Verschilt nogal, in het begin lag ik qua kwaliteit niet veel hoger dan de andere topclubs in Uruguay, dus dan heb ik 2-3 tactieken die ik meestal gebruikte. Mijn thuistactiek was ofwel een 4-3-3, ofwel een aanvallende 4-5-1 (met een VMC, ML, MR, AMC, AMC). Uit speelde ik vaker met een countertactiek van me uit een vorige game, een 4-3-3 met wingers (dus VMC, MC, MC, AML, AMR, SC).

Nu ben ik toch al een aantal jaar verder, heb ondermeer Farfan en Luis Suarez al gehaald dus qua kwaliteit steek ik er nu echt bovenuit, en dus is tactiek minder doorslaggevend. Ik speel nu al mn wedstrijden in de eigen competitie flink op de aanval, enkel in de internationale toernooien zoals Copa Libertadores wil ik tegen zware tegenstanders wel eens wat voorzichtiger spelen weer. En tegen absolute toppers als Liverpool pruts ik gewoon een nieuwe tactiek in elkaar die volledig is afgestemd op hun systeem..
  zondag 20 juli 2008 @ 13:33:25 #190
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60223865
Ik ben wel toe aan 'n nieuw avontuur. Normaal gezien probeer ik een team heel groot te maken en blijf ook bij dat team plakken mijn hele carriere. Nu ga ik het eens anders aanpakken. Ik ga in een lage Scandinavische competitie beginnen en met dan opwerken. Ook van clubs switchen zo nu en dan totdat ik bij een Scandinavische topclub zit.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_60223933
Tijd voor 2009
  zondag 20 juli 2008 @ 15:49:39 #192
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60226513
Ik ben er zojuist mee begonnen en heb voor de Graafschap gekozen om te managen. Wat zijn de dingen waar ik op moet letten want er zijn zoveel instellingen die je kunt veranderen. En ik wil niet degraderen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  maandag 21 juli 2008 @ 16:15:44 #193
107005 Saviola
CM Legend
pi_60247087
Hoerenspel is het soms ook

pi_60247293
Tyfusspel.Sta nu 16e met Manchester City. Word binnekort ontslagen.Ze bekijken het allemaal maar
pi_60249046

Heerlijk zo'n scheidsrechter tegen een moeilijke tegenstander.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:35:15 #196
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_60270505
Ik ben bij Man Utd, maar irriteer me aan al die klote blessures van de spelers. Echt zo irritant, en dat moet ook nog op de momenten komen dat je tegen Chelsea enzo moet. Nou ja, Chelsea en Liverpool en Arsenal waren makkelijk.
Chelsea had ik met 4-0 verslagen, Arsenal met 4-1(Nani had een heerlijke goal vanaf de achterlijn in de verre hoek) en Liverpool heb ik afgeslacht met 6-0. Echt lekker gaat het, maar met die blessures gaat het niet goed, zowat was Ronnie er ook uit...

tvp
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:49:46 #197
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60316459
9 wedstrijden op rij verloren, en ik lig al uit de beker door met strafschoppen te verliezen van een amateurclub.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60317045
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben bij Man Utd, maar irriteer me aan al die klote blessures van de spelers. Echt zo irritant, en dat moet ook nog op de momenten komen dat je tegen Chelsea enzo moet. Nou ja, Chelsea en Liverpool en Arsenal waren makkelijk.
Chelsea had ik met 4-0 verslagen, Arsenal met 4-1(Nani had een heerlijke goal vanaf de achterlijn in de verre hoek) en Liverpool heb ik afgeslacht met 6-0. Echt lekker gaat het, maar met die blessures gaat het niet goed, zowat was Ronnie er ook uit...

tvp
Training tikkie minder zwaar doen.
pi_60320604
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:44 schreef Leonos het volgende:
Ik hoop met je mee

Ik ga lekker met Ajax.
Ben ook bezig met Ajax..
Alleen ben ik elk seizoen tussen de 25 en 30 miljoen ¤ kwijt aan de aandeelhouders, is dit een bugje? Lijkt me nogal veel eerlijk gezegd...
pi_60322697
Zojuist 't 3e seizoen met Man Utd begonnen, einde van seizoen 2 leek 't erop alsof ze me buiten wilden werken. Maar na 't binnen halen van de FA cup en de CL konden ze niet anders dan me 'n nieuw contract aanbieden. Wel 3e geworden in de PL na Arsenal en Chelsea.

Flink wat transferbudget gekregen en ik wilde alleen wat spelers kwijt (Tevez, Evra, Saha, Park) en één grote aankoop doen, Benzema. Dit leek niet te lukken, maar op de laatste dag voor de deadline 'n bod van 90 mln en nog es 20 mln in toekomstige bonussen Ook Andres Guardado nog aangetrokken als vervanger van Evra.

Es kijken of we voor dominantie op alle vlakken kunnen gaan, geen partijen verliezen is m'n doel
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')